Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Hoe is het met jullie?

Ik heb volgende week de liggingsecho, dus heel fijn dat partners nu weer mee mogen :). Is dat bij jullie ook?
Ja.
Ik heb inmiddels medicatie tegen te hoge bloeddruk, dat is echt enorm vreemd voor mijn doen, was altijd laag.
Mijn urine vrijdag ingeleverd, wordt getest, opnieuw bloed geprikt, baby is te licht voor de termijn en groeit te langzaam, en heb weinig vruchtwater. Ook ECG gehad, dat was gelukkig helemaal goed.
De antistoffen in het bloed zijn niet actief gelukkig. Maar verder vind ik het maar spannend, de komende tijd. Ik hou er rekening mee dat hij eerder gehaald gaat worden, en dan een tijdje in de couveuse moet bijvoorbeeld....
Vanmiddag weer voor controle bloeddruk.
Ik vind elke controle nu heel spannend, omdat ik er bijna al rekening mee hou dat ze hem direct willen halen. :-(
Niet zo relaxed dus.
Ik voel hem wel veel, en goed, dus aan de andere kant geloof ik wél dat het goed met hem gaat.
@ Hoppi: volgens mij wel, maar ben vandaag 32 weken, dus voorlopig nog geen echo’s. Ik denk dat als ik met 36 weken via het ziekenhuis wordt gecontroleerd, dat ik dan wel een echo krijg.

@Justagirly: wat spannend inderdaad! Wanneer krijg je de uitslag vd bloedtesten? En hoe was je bloeddruk? Zorgen is nooit fijn, gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden. Hoeveel weken ben je nu? Sterkte met alles!

Hier gaat het goed, buik begint af en toe wat zwaar te worden en soms wat benauwd gevoel. Bloeddruk mooi laag nog en ijzer goed hoog, vermoeidheid valt ook echt mee. Laatste loodjes voor mijn zwangerschapsverlof zijn aangebroken, nog 3 weken en er moet nog zoveel af. Daarnaast verbouwen, inpakken en verhuizen. Dus even doorbikkelen tot we verhuisd zijn. Fijn dat de kinderopvang weer open is voor dochterlief!!
Medicatie is gister verdubbeld, want deed in deze dosering niks met de bloeddruk. Donderdag terugkomen voor hartfilmpje en bloeddruk meten en de doorstroming.
Moet 2 X per week langskomen.

Ik ben donderdag 34 weken.

Gelukkig zaten er geen eiwitten in de urine, anders had ik zwangerschapsvergiftiging. :-( dit is gister ook weer getest.
Lever werkt ook goed, daarvoor was de bloedtest geloof ik... Kreeg zoveel info..
Veel sterkte justagirly!
Vandaag de eerste echte dag van mijn zw.verlof, en ondanks dat ik zelf liever later met verlof was gegaan vind ik het nu eigenlijk best lekker: ik slaap geen enkele nacht meer door sinds een week.
Hier ook weer partner bij de controle ziekenhuis. Bij verloskundige is hij niet welkom, dus ik ga proberen alle afspraken in het ziekenhuis te zetten.
Verloskundige valt me de laatste 3 maanden sowieso enorm tegen qua communicatie en dat heeft mijns inzien niets met Corona te maken maar met het feit dat ik niet voor hun favoriete ziekenhuis heb gekozen. Sinds dat speelt doen ze raar.

SAN jij nog pittige dagen dus, heel veel succes!

Ik ga maar eens kijken of ik nog ff naar mijn kapper kan. Ik ben zo grijs en heb echt dode punten...
Lekker, nog even naar de kapper!!
Ja dat slapen is ook niet echt super hier. Gelukkig kan ik veel uitslapen en uitrusten.
Sterkte inderdaad justagirly! Lijkt me behoorlijk spannend nu zo. Hoe was de controle donderdag?

En SanPellegrino jij ook, best wel pittig met die verhuizing er ook nog bij lijkt me. Maar wel lekker dat jullie straks in het nieuwe huis zitten als jullie meisje er is :).

Ik zat ook al te denken om nog naar de kapper te gaan in mijn verlof, maar had nog niet echt zin om een afspraak te maken. Misschien toch maar even doen binnenkort, woensdag is m’n laatste werkdag en daarna begint ook mijn verlof :).
Herkenbaar hoor hoppi, ik had daar ook geen zin in. Maar iets in mij zegt me dat ik er de eerste weken met baby ook geen zin in heb.
En aangezien ik er niet echt lekker doorheen kan kammen nu denk ik dat het echt beter is dat ik even ga.
Haha, ja ik heb mijn haar al weken in een knotje omdat ik er ook niet echt meer lekker doorheen kom en dode punten heb enzo... En dat is waar, liever nu dan met een pasgeboren baby :).
Ik ben inmiddels bij de kapper geweest!

En de laatste 2 controles waren goed!
Doorstroming netjes, en kindje groeit gewoon weer!! :yes:
Ik mag nu weer 1 x per week komen ipv 2 x.

Morgen staat er weer een controle, dus dat vind ik dan wel even spannend. Ik hoop weer op goed nieuws.
De laatste keer was ik voorbereid op niet zulk goed nieuws, dus ik huppelde het ziekenhuis eigenlijk weer uit. Opluchting.
Wat ontzettend fijn, justagirly!
En vandaag weer een goede controle!! :cheer2:
Dat zal een opluchting zijn Just!

Hier gaat ook alles goed, morgen laatste dag werken. Vandaag een goede controle gehad, baby is al flink ingedaald en ligt helemaal vast, dus die gaat zeker niet meer in stuit draaien.

Merk dat ik mij vooral mentaal nog wel moet voorbereiden op de komst van een kindje en de bevalling, als we volgende week verhuisd zijn, komt daar vast meer rust voor.
Dat herken ik wel een beetje hoor, ook zonder verhuizing, het zal weer zo'n omschakeling zijn! Ik hoop dat alles snel weer went, gebroken nachten enzo :lol:
Ik hoop vooral dat hij gezond mag zijn en dat de bevalling goed verlopen gaat.
Ook ben ik benieuwd, zou inleiden nodig zijn of mag hij toch zelf bepalen wanneer hij eruit wil? Spannend!
Superfijn justagirly!

Ik heb nu sinds een paar dagen verlof en merk al dat ik er daardoor mentaal meer klaar voor ben ofzo. Geen werk meer aan m’n hoofd, dat scheelt toch wel veel blijkbaar :). Al hoop ik dat ze nog wel eventjes blijft zitten hoor, nu 36 weken.

Succes met de verhuizing SanPellegrino! Lijkt me heel fijn als dat straks achter de rug is!
Nou, het is bij mij weer spannend.
Doorstroming was niet zo goed vandaag, dus morgenochtend terugkomen.
Is het dan niet goed, dan word ik morgenavond waarschijnlijk opgenomen en de volgende ochtend ingeleid.
Vind dat helemaal niet leuk nog, en het viel me ook flink tegen, ik zat weer zo vol zelfvertrouwen. Dat werd echt even de grond ingeboord. Maar ja. Wat moet, dat moet....
Ik schommel nu een beetje tussen weerstand n acceptatie... al zijn we wel erg nieuwsgierig naar de kleine en gaat zijn gezondheid natuurlijk vóór mijn ego- wensen, ik had echt graag gewild dat het nog goed zat en de baby zichzelf zou aankondigen. Over 2 weken ofzo.
Ik ben morgen 37 weken.

Hoe gaat het met jullie?
Kindje is al wel volledig ingedaald, hoofdje tussen het bekken. Kan er ook niet meer weg zei de gyn.
Ik lig met ingebrachte ballon in het ziekenhuis... :sheep:
Sterkte en succes justagirly!
Hier alles goed, controles in orde, dus we wachten rustig af...
Ja dank je!!
De doorstroming was vanochtend wel weer goed, toch willen ze niet langer wachten.
Spannend hoor.
Hartfilmpjes zijn elke keer uitstekend.
Ben heel benieuwd naar hoe het morgen zal gaan. 🙏
Wat onwijs spannend Justagirly! Je gaat gewoon heel gauw je kindje ontmoeten, wat heerlijk is dat. Veel succes met de bevalling :-)

Bij mij werkte die ballon trouwens wel, in tegen stelling tot die medicatie (3 dagen geen effect, 1 ballon werkte direct wel).

Hier is het huis inmiddels wat minder een verzameling van dozen. Best leefbaar allemaal! Heel fijn huis :-) Wil in elk geval laatste restjes schilderwerk, plinten en gordijnen afhebben voordat de baby komt. Daarvoor hebben we nog zo’n 5 weken, dus dat komt wel goed.
O wat spannend nu justagirly! Kan me voorstellen dat het schrikken was omdat je de vorige keer zo’n goed bericht had gehad, maar als dit het beste is voor jullie knul moet dat maar denk ik..

Heel veel succes vandaag! Hoop voor je op een soepele bevalling!
Het was mijn beste bevalling ever!
Geen weeën opwekkers nodig gehad :yes:
Vanmorgen om 9:40 is hij geboren,
2210 gram en apgar score 10.
Ligt wel in de couveuse, maar drinkt al super uit de borst, hij doet het goed.
Wij zijn helemaal verliefd :flirting: :love:
Wat geweldig fijn! Geniet van jullie zoon en je roze wolk!
Proficiat justagirly!

SAN succes met de laatste verhuisloodjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven