Uitgerekend van 1-15 april 2018

04-08-2017 22:57 1317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier schrijven we over onze zwangerschap; we zijn allemaal uitgerekend tussen ongeveer 1 en 15 april 2018.

Hier is het topic voor als je tussen 16 en 30 april bent uitgerekend: Uitgerekend 16-30 april 2018 (klik)

Wanneer je je gegevens wilt aanpassen:
Gebruikersnaam: Aprilbaby
Wachtwoord: stuur Saga_Röversdotter een privébericht voor het wachtwoord

Als je een aantal weken niet meer meeschrijft zonder bericht, word je uit de tabel gehaald, zodat het overzichtelijk blijft. Je kunt natuurlijk altijd terugkomen!

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = 20-weken echo gehad
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Browneyes88 29 Eerste 30 maart Meisje - :duckie: :heart: op 19-8
Hartje04 27 Tweede 31 maart Jongen - :duckie: :heart:
Mk mrt '14; jun '17
Maisnon3 33 Eerste 31 maart Meisje - :duckie: :heart: op 16-08
MA jul 2016;
Mk dec '16; feb '17
MissMarjorie 36 Eerste 31 maart Jongen - :duckie: :heart:
Soulsister76 Eerste 5 april Meisje - :duckie: :heart:
Traveler84 33 Eerste 7 april Meisje - :duckie: :heart: op 13-09
Evaviva 35 Tweede 8 april Meisje - :duckie::heart:
PKT 33 Eerste 10 april Jongen - MA mei '17
:duckie: :heart: op 22/8
Jo_86 31 Eerste 12 april Jongen - MK 2016
:duckie: :heart: op 18-8
Krullen-bol 27 Eerste 12 April Jongen stuitligger / 14-03 draaipoging zkh :duckie: :heart:
Mugh 31 Eerste 12 april Jongen - :heart:

:hug: Zwanger0418
:hug: Srs
:hug: Verybueno

Liedjepiedje, Yeti86, Liefhuisje, Marloes 271, April2018april, Jenthe007: omdat jullie je afgemeld hebben of langer dan een maand niet geschreven hebben zijn jullie uit de tabel gehaald. Je mag natuurlijk altijd terugkomen!
anoniem_352057 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 12:53
44.43% gewijzigd
Fijn dat je een goede echo hebt gehad krullenbol!!! :cheer:
Hartje, krullenbol, Maisnon (en diegene die ik vergeet) mooi om te lezen dat de echo's goed waren. Heerlijk geruststellend gevoel. En nu mag de kleine gewoon door gaan groeien ik vind het nog steeds onvoorstelbaar klaar en het is al zo compleet.

@testen; wij hebben besloten niets uit te laten voeren. Ik vind het wel prima zo :).

Ah Traveler het was dus meer een samenloop van omstandigheden. Nou veel plezier met het vertellen aan je ouders dat is denk ik nog het allerleukste.

Gaat er iemand van jullie center pregnancy doen (of heeft het al gedaan)? Ik heb mij laten verleiden dus heb mij opgegeven. Ik dacht eerst wat ga ik niet doen te zweverig en kost te veel tijd. Ik beging over een tijdje pas dus ben heel benieuwd. En vooral of ik er wat aan heb.

Wat schattig hartje van je kleine meid. Geweldig reacties van kindjes! Hier trouwens ZH.

PKT, ik wens je een fijne vlucht naar huis,
jo_86 schreef:
22-09-2017 15:58

Gaat er iemand van jullie center pregnancy doen (of heeft het al gedaan)? Ik heb mij laten verleiden dus heb mij opgegeven. Ik dacht eerst wat ga ik niet doen te zweverig en kost te veel tijd. Ik beging over een tijdje pas dus ben heel benieuwd. En vooral of ik er wat aan heb.

Ik begin 18 oktober met centering pregnancy! Maar zoals bij vk praktijk wordt overgebracht vind ik het niet zweverig ofzo!
De insteek is juist om met een groepje die even ver in de zwagerschap is je ervaring te delen, er is meer tijd het over onderwerpen te hebben dan alleen tijdens de reguliere controles. En bloeddruk, gewicht en kindje worden elke keer bekeken.
Er zijn ook bepaalde thema's natuurlijk die aan bod komen.
Ik had meer zoiets van hoe ga ik het inpassen in mijn agenda met m'n onregelmatige diensten maar het kwam precies goed uit.
Heb er dus wel zin in!
Tralalalala
Ah krullenbol dat had ik ook agenda technisch en toen het precies op mijn vrije dag viel dacht ik nou ja zoveel tijd kost het ook niet.
Ik hoop op een leuke groep, ik start volgens mij ergens in november.
Ha Jo, volgens mij zijn we tot nog toe de enigen die geen prenatale onderzoeken doen. Doe je wel twintig weken echo?

Hier ook een goede echo. Lieve foto waar kindje het been omhoog steekt. Echt genieten zeg, die bewegingen enzo. Alleen blaas is wat groot, tegen de rand van te groot aan. Daarom ervoor gekozen over twee weken te kijken of het bijgetrokken is (raadde ze aan). We maken ons verder geen zorgen. Ze had het pas met een andere zwangere ook meegemaakt.

Fijn dat het bij jullie ook goed was Krullenbol!

Wij doen geen centered pregnancy. Aangezien onze verloskundige een max aan zwangeren aanneemt en alleen werkt is er in consulten veel tijd. Wegen doet ze ook niet, kan wel als je wilt, maar ik vind het eerlijk gezegd niet nodig, heb zelf ook een weegschaal ;)

Ga hypnobirthing doen, twijfelde nog over samen bevallen, maar dat informatieve haal ik liever uit boeken en vriend leest ook graag. Hypnobirthing is pas later natuurlijk, denk dat ik dan rond 25 weken daarmee start. Is samen met vriend, lijkt me leuk om samen te doen.

Moest beetje lachen om dat zweverig. Hoor ik zoveel zwangere vrouwen zeggen, volgens mij zijn de meeste cursussen helemaal niet zweverig juist, maar heel erg down to earth.

Ik ga verder op m'n roze wolk :hello:
Helemaal vergeten, volgens meting ben ik elf plus vijf. 8 april uitgerekend. Ik vertrouw zelf meer op cyclus en gemeten eisprong, dus eigenlijk is dit niet heel handig ivm over tijd gaan en die grens die er tegenwoordig gesteld wordt, maar goed, dat zien we tzt wel weer.
hoi allemaal,

Ik heb een poosje even niets laten horen wegens een vakantie en nog wat andere zaken.
Gefeliciteerd aan iedereen met de goede echo's. Vanochtend bij de verloskundige voor het eerst het hartje gehoord. De verloskundige vond alles prima in orde. Mijn baarmoeder is goed aan het groeien en de baby is lekker ''beweegelijk''.

Mijn vakantie was voor de rest heerlijk. Alleen is er iets vervelends gebeurd tijdens de vakantie. Mijn oom (de man van de zus van mijn moeder) is onverwacht overleden. Hij had wel kanker, maar is in de trein in elkaar gestort en aan een hartaanval overleden. Daardoor blijven nu mijn tante en neef alleen achter. Gisteren hebben we de herdenkingsdienst gehad. Die was heel mooi, en mijn neef heeft ook zo goed gesproken. Het was een super mooie dienst, alleen heel verdrietig gezien de situatie, en dat hij zijn grote wens van opa worden nooit kan meemaken. Aangezien de uitgebreide familie nog niks weet, moest ik (sowieso ben ik al behoorlijk emotioneel) extra huilen toen ik dat hoorde, gezien de situatie. Het plan was om het de hele familie aankomende woensdag te vertellen, maar mijn vriend en ik hebben heel lang getwijfeld of we dat nog moesten doen. Uiteindelijk in overleg met mijn moeder en zus besloten het toch te gaan doen. De oom in kwestie was zelf ook iemand die juist altijd vond dat er aandacht moet zijn voor positief nieuws.

Wij hebben overigens ook besloten om geen NIPT of combinatietest te doen.
Soulsister, wat naar. Gecondoleerd. In mijn familie overleed mijn tante en iedereen in de familie reageerde heel positief toen ik vrij snel erop met ons nieuws kwam. Klinkt cliché, maar het is volgens mij wel hoe het leven is.. dood en nieuw leven zo dichtbij elkaar.

Veel sterkte :hug:
Krullenbol en Saga, wat fijn, nog meer goede echo's!

Soulsister, bijzonder hè, het horen van het hartje. Ik vond het zo krachtig klinken voor een frummeltje van een centimeter of zeven :-)

Wat een naar bericht Soulsister. Ik kan me voorstellen dat je extra emotioneel wordt als je hoort van de wens van je oom om opa te worden. Ik hoop dat het vertellen inderdaad goed ontvangen wordt. Het zou inderdaad ook een heel mooi moment kunnen zijn, zeker als je oom altijd open stond voor positief nieuws. Sterkte!
Iedereen een lekker weekend gehad?
Ik ben zaterdag begonnen met de medicatie. Lijkt wel wat te helpen. Overgeven is nog niet weg, maar de misselijkheid gedurende de dag is wel bijna weg. Ik ben alleen super suf van dat spul haha dingen komen soms echt niet binnen. M'n vriend moest drie keer dezelfde zin herhalen voor ik het snapte. Lijkt wel of een maar een prikkel tegelijk binnen komt ofzo hahahaha het klinkt wel heel stom zo. Maargoed gister voor het eerst even de stad in geweest. Wel maar vijf winkels maar ik vond het een hele overwinning na zeven weken thuis zitten haha

Iemand nog echo's op de planning? Wij hebben twaalf oktober de geslachtsbepaling echo. ik moet alle cijfers die ik typ trouwens uitschrijven want kan die ineens niet kiezen hier op de iPad O_o snap er niks van haha
Maargoed, we moeten het geslacht nog even stilhouden omdat m'n ouders op vakantie zijn. Balen!
Willen jullie eht ook weten?
Hartje, wat fijn dat de medicatie lijkt te werken! Al klinken de bijverschijnselen ook wel heel erg heftig. Hopelijk kun je het snel weer afbouwen.

Soul sister, nog gecondoleerd. Wat een nare berichten zijn dat, maar zoals Saga al zei, ik denk ook dat de familie dit nieuws extra zal omarmen.

Centering pregnancy was hier tot vorige week volkomen niet aan de orde ivm werk, maar gezien ik een nieuwe baan heb (jeej), kan ik er toch over na gaan denken. Komende donderdag mogen wij weer naar de vk, dus dan wil ik er iets meer over weten.

Soul Sister, Saga en Krullen-bol, wat fijn dat jullie een goede echo/hartje gehoord hadden! Hebben jullie daar lekker van kunnen genieten tijdens het weekend?

Hier was het weekend behoorlijk vol met leuke activiteiten maar ik merk dat het mij toch wel erg uitput. Mijn darmen spelen nog flink op en dat kost ook veel energie. Dus het bijkletsen werd voornamelijk gecombineerd met de bank en thee/alc vrije wijn. Ook geen straf ;)
Hartje, mijn weekend was voor de verandering veel te druk. Resultaat ben doodmoe op het werk ik kruip vandaag op tijd mijn mand in. Haha wauw 5 winkels serieus waar ik voorheen wekelijks in de stad was moet ik er nu jammer genoeg nog niet aan denken. ik trek het niet en raak al moe van de gedachte en dan heb ik amper extreme klachten. Knap hoor van je. wauw zo fijn dat je al een datum hebt voor je geslachtsecho. Hoeveel weken ben je dan? Ik wil ook heel graag een geslachtecho maar kan pas wat verderop in oktober.

Soulsister, gecondoleerd en wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies. Spannend om het woensdag aan te gaan kondigen. Ik hoop dat het nieuws goed wordt ontvangen. Het staat natuurlijk helemaal los van elkaar en hoop dat ze blij voor je zijn in deze moeilijke tijd.

Saga, zo een kleine praktijk met 1 v.k. lijkt mij ook erg prettig als het klikt. Hypnobirthing ken ik niet maar volgens mij kan dat behoorlijk nuttig zijn. ik hoop dat ik straks op de praktijk veel advies krijg. Iedereen zegt wel als je goed luistert naar de vk valt het wel mee zeker vwb scheuren etc. Niet eigenwijs door persen. Maar goed ik wil voorlopig niet aan een bevalling denken.

Beginnen jullie buikjes al wat te groeien. Hier begint het wel hoor als ik Echt een strakke body aan heb zie je het maar dat draag ik voorlopig niet. In een normaal truitje blouse zie je niets gelukkig haha. Jurkjes moet ik deze week even goed opletten dat ik niet een te strakke uit de kast trek. Denk dat ik het over 2 weken wel bekend ga maken om het werk ben dan bijna 14 weken.
Dat centering pregnancy heb ik echt nog nooit van gehoord. Moest echt even Googlen wat het was haha heb er bij mijn vk iedergeval niks oer gehoord.

Jo, wat vervelend dat je nu zo moe bent van je drukke weekend. Ik ben met de geslachts echo bijna 16 weken. Heb ik Amsterdam eentje gevonden die doet her al vanaf 14, maar vind dit termijn prima. Hebben we vorige zwangerschap ook gedaan.

Soulsister, nog gecondoleerd. Heb er denk ik overheen gelezen. Wat naar allemaal zeg. Veel sterkte!

Ik heb vooral eind van de dag een buik. Ze zeggen dat het bij een tweede sneller te zien is, maar zal wel door het afvallen komen dat er bij mij weinig te zien is verder. Draag ook nog geen zwangerschapskleding. Nu 13 weken en 3 dagen.

Mugh, lastig hè als je dan allemaal leuk dingen hebt maar juist zo moe ervan wordt. Ik kijk ook echt weer uit naar die fitte periode die straks komt (hoop ik) bij m'n vorige zwangerschap voelde ik me na 16 weken topfit! Energie voor 10!
Zie dat je bijna de termijn echo hebt, spannend!
Ha dames!

@Soulsister, gecondoleerd met het verlies! Ik hoop dat je met het vertellen van je zwangerschap het karakter van je oom in je gedachte kunt houden. Zoals je zegt was hij altijd van het positieve nieuws en hoe verdrietig zijn overlijden is het leven, met jou mooie nieuws, gaat door.
Zo heb ik afgelopen vrijdag op mijn werk verteld van mijn zwangerschap terwijl we met het team 2 dagen eerder te horen kregen dat een naaste collega ernstig ziek is en niet meer beter gaat worden... Ik vond dat ook heel erg dubbel maar naast ruimte voor dat verschrikkelijke nieuws, gaat het leven door en moet er ook ruimte zijn voor ander, blij nieuws.

@Hartje, hoeveel weken ben je zwanger met de geslachtsbepaling? Wij zitten er aan te denken om rond 16 of 17 weken een pretecho te doen met geslachtsbepaling... Wel houden we het dan tot de 20 weken nog stil. Je leest namelijk wel eens dat er bij een pretecho het ene geslacht wordt gezegd en vervolgens blijkt het bij 20 toch het andere :proud:

@Jo, ik zie vooral in de avond mijn buik best wel bollen hihi! En ik begin het nu ook echt aan mijn broeken te merken. Denk dat ik toch over een weekje of 1-2 al naar wat positie broeken moet gaan kijken...
Spannend om het op je werk bekend te maken, zie je er tegen op of juist niet?

Het weekend was hier ook druk... Ik ben afgelopen vrijdag gestart met een reeks van 6 diensten op rij... Het is nog te doen maar toch ook wel een beetje te veel van het goede. Kijk uit naar 2 dagen vrij na woensdag!
Vanmiddag ook bloed laten prikken voor de NIPT. Toch even 2 spannende weken tot aan de uitslag... vind dat echt heel spannend vooral omdat vriend en ik nog niet echt op 1 lijn liggen over : wat als... Niet dat we er al heel veel diepgaand over gesproken hebben maar in de korte gesprekken erover hadden we beide een andere mening...

Heb nu sinds uurtje of 4 een wat zeurend en kloppend gevoel in mijn onderbuik. Zal wel met het groeien te maken hebben of iets anders?
Tralalalala
Wat een drukte op de maandag!

Buikje groeit hier ook, maar ik zie er vooral te dik uit haha, nog niet echt iets om trots te gaan showen. Op stage verteld dat ik zwanger bent, hele enthousiaste reactie. Stiekem best een opluchting.

Hartje, wat fijn dat de medicatie helpt! Vijf winkels is mij nog te vermoeiend hahaha. Spannend, geslachtsecho! Wij willen het niet weten.

Mugh, fijn dat je in ieder geval kan nadenken over centered pregnancy!

Krullenbol, kan je voorstellen dat het even spannend is, die twee weken.

Jo, ik ben van plan om niet te scheuren :hyper:
Wij hebben gisteren de termijnecho gehad en alles lijkt in orde te zijn! Ben nu 12 weken en 3 dagen volgens de meting. Uitgerekende datum bijgesteld naar 7 april (2 dagen vervroegd). We hebben het nieuws nu aan iedereen wereldkundig gemaakt :).
Ik voel me nog steeds heel goed, geen kwaaltjes.

Vanochtend bloed laten prikken, voor de NIPT en regulier bloedonderzoek.

Met 15 weken krijgen we een pretecho (biedt vk aan), dan gaan beide moeders mee hihi.

Mijn buik begint ook wat te groeien, m'n gewone broeken passen nog wel maar ik heb voor de zekerheid de positiekleding alvast van zolder gehaald ;). Binnenkort maar overstappen.

Centering pregnancy heb ik wel eens gehoord maar wordt hier niet aangeboden, spreekt me ook niet zo aan eigenlijk. Krullenbol, hopelijk bevalt het jou!

Saga, fijn dat de reacties enthousiast waren op je stage! Op mijn werk ook.

Soulsister, gecondoleerd.

Hartje, fijn dat de medicatie begint te werken.
Eva, gefeliciteerd met een mooie termijnecho! Leuk dat jullie een pretecho doen en dat dan de oma's meegaan.

Hier vandaag de uitslag van de nipt gekregen, helemaal goed! Toch erg fijn om te horen.
Oh wat fijn Maisnon!!!!
Tralalalala
Fijn zeg maisnon! Ik moet nog max. 3 weken wachten op die uitslag.
@Maisnon, gefeliciteerd! Fijn! Ik zou volgende week de uitslag moeten krijgen, maar heb 9/10 een afspraak bij VK dus denk dat ik het dan krijg
@EvaViva, leuk nu delen we dezelfde uitgerekende datum!
@Soulsister, gecondoleerd en sterkte! Dat is heel verdrietig dat hij het niet meer kan meemaken :( en het is dubbel, maar juist vanwege de dood moet het leven ook gevierd worden..

Hier nog geen buikje en ook nog niks aangekomen, helemaal prima haha. Ben benieuwd wanneer je iets gaat zien!

Verder druk weekend gehad! Vrijdag kwam een vriendin eten die een paar maanden naar het buitenland gaat, dus was erg leuk om te vertellen en ze had tranen van blijdschap:D zaterdag kwam m'n moeder lunchen en ik had weer zo'n letterslinger en ze zat er maar naar te sturen van huh?? Ze was helemaal flabbergasted haha! :proud: Ze had nl wel het vermoeden dat we iets gingen vertellen, maar ze dacht aan trouwen haha! Dus de verrassing was alsnog enorm! :cheer: Ze vond het geweldig en bijzonder; 'ohh m'n kind krijgt een kind', tranen en alles. En vandaag had ik al de eerste oma post met 2 pakjes, rammelaar en lief kaartje. Zo lief! Heb zelf nog niks gekocht dus vind het wel super dat m'n moeder de eerste is die me iets geeft :heart:

Zondag kwam m'n zusje eten, ook weer een letterslinger en die had het ook helemaal niet verwacht en was superblij dat haar droom om tante te worden uitkwam :hug: en gister m'n vader die het ook heeeelemaal niet doorhad en begon te snikken :D hij was de hele avond van de leg haha maar hij vond het geweldig leuk. Dus nou, was me een weekendje wel! En ik heb een prachtige serie van letterslingers en trotse koppies hihi.

Verder hebben we ook nog de slaapkamer gewit en laminaat vloer gelegd (eerste voorbereidingen voor de baby die erbij komt) dus ik was zondag en maandag gesloopt. Maar vandaag vrij en zaterdag gaan we op vakantie en het daar m'n schoonouders het vertellen! :cheer: Die zitten nu volop in de kleinkinderen want gister is m'n schoonzusje bevallen. Vandaag dus op babybezoek!

Tja dus volop bezig met zwanger zijn en baby's, overload haha maar ik vind het niet erg, het gaat heel erg leven zo! :thumbsup:
Traveler wat fijn die goede reacties op je werk! Wat een opluchting moet dat zijn. En vooral wat een heerlijke reacties van je ouders en je zus!! En dat vertellen aan familie is allemaal een gek geregel inderdaad. Je wilt er niet te veel tijd tussen hebben zitten maar ook mensen wel echt even live zien. Wij hebben het ook eerst aan iedereen persoonlijk gezegd, daarna facebook voor alle overige kennissen etc. O ja gefeliciteerd met de geboorte van je neefje/nichtje! Wat leuk zo dicht op elkaar, gaat inderdaad echt leven zo!

Liedjepiedje jammer dat je vertrekt! Succes en fijne zwangerschap!

Hartje ik ben nu ook 30 maart maar we schrijven gewoon lekker mee ;) en de kans is groot dat het alsnog een aprilbaby wordt haha. Spannend even wachten op de NIPT. Ik verwacht eigenlijk eind deze week de uitslag. Overigens was deze Zwangerfit best wel aanpoten hoor. Had flinke spierpijn en was voor mijn zwangerschap behoorlijk sportief. Is mom in balance niet meer voor na de zwangerschap? Zal wel verschillen per plek, haha.

Hoe is het met je misselijkheid nu? Wel heftig die medicatie! Hopelijk kan je van je vakantie genieten! Wel heerlijk dat je weer even de deur uit kon. En wat een lieve reactie van je dochter!! Ik kom trouwens uit Gelderland. Enne, ja wij willen het geslacht zeker weten! Ik kijk even of het lukt te wachten tot de 20 weken echo (6 nov) of dat we eerder een pretecho doen.

Krullenbol fijn dat de Thermen je goed hebben gedaan. En top dat je echo goed was! Bizar he wat je al ziet met 11 weken! Heftig dat je vriend en jij niet op 1 lijn zitten, met wat als de NIPT niet goed is. Hopelijk kom je niet voor die keuzes te staan! Ik heb ook wat steken in mijn lies soms met plotse bewegingen/omdraaien in bed. Ik denk dat het de banden zijn.

Jo center pregnancy heb ik nog niets over gehoord. Mijn buikje is al aardig zichtbaar, maar dat mag ook nu iedereen het weet! Wat gaan de weken ineens hard he! Ik ben vrijdag al weer 14 weken...

Saga top dat je een goede echo had! Wegen doet mijn VK ook niet. Kan ik zelf in de gaten houden. En fijn dat ze op stage zo goed reageerden.

Soulsister gecondoleerd, wat heftig zeg. Snap dat jullie nieuws dubbel voelt maar het is inderdaad het leven, dat beide heel dicht op elkaar kunnen zitten.

EvaViva wat fijn een goede echo!

Maisnon wat heer;ijk een goede NIPT! Weer een zorg minder. Hoe lang moest jij wachten op de uitslag? En in welk ziekenhuis is het onderzocht bij jou?

Ik voel me redelijk. Wat nieuwe kleding aangeschaft, zwangerschapsbasics: shirts, hemdjes, panty, legging. Verder "gewone" leuke vesten en jasjes. :)
evaviva van harte met een goede termijnecho. ik ben ook druk aan het aftellen.

Maisnon, hele geruststelling zo een goede nipt. Nu lekker genieten voor zover je dat lukt.

Oh heerlijk dat je hebt geshopt bronweyes, ik wacht nog even op wat meer energie en dan ga ik ook aan de slag. ik bedacht mij dat ik zwangerschapskleding lelijk vindt en niet 9 maanden met die lelijke dingen ga lopen. Ik denk dat ik hier en daar wat maatjes groter en oversized gebeuren ga kopen. Maar probeer het ook ff uit te stellen. Tot geen enkele broek meer dicht gaat.

traveler van jou bericht wordt ik helemaal enthousiast met al die slingers en vreugdetranen! Super leuke reactie en wat knap van je dat je het zolang hebt volgehouden.

Krullenbol hier ook savonds echt een vette buik. Het is ook geen zwbuik in kleding lijk ik gewoon dikker maar verdoezel het wel mooi haha. Toevallig heb ik binnenkort een gesprek staan met mijn leidinggevende dus dan ga ik het haar vertellen en daarna mijn team. Het is natuurlijk sowieso spannend om te vertellen maar wat anderen ervan vinden interesseert mij niet zo veel haha. Ik vind het leuker om binnenkort mijn vriendinnen voorzichtig te gaan vertellen dat ik zwanger ben.

Mugh dat van die darmen heb ik ook maar de ene dag meer dan de andere echt heel vervelend zeg. Vrees dat het alleen erger wordt.

PKT, alles goed? al je spullen al een beetje uitgestald..

Ik vind het wel heel bijzonder dat mijn baby net zo groot als een limoentje, moet ook telkens in de winkel thuis ff naar een limoentje kijken en denken dat zit in mijn buik :hihi:
Hi allemaal, ik ben weer terug!

Heb heerlijke bijna 3 wkn Nederland gehad maar was ook blij weer terug te kunnen naar mijn vriend.
Wat een gesleep met een kinderwagen en koffer en handbagage. Bedacht me ineens dat ik volgend jaar daar dan dus ook nog een kind bij heb :bonk:

We hebben al heel veel proefrondjes gereden met onze mini Mercedes in de tuin Haha en hij voldoet aan alle verwachtingen tot nu toe.

Zwangerschaps garderobe hangt in de kast en op 2 broeken na die nog lekker zitten heb ik echt al wel stiekem de voorkeur voor zwangerschapsbroeken. Vooral eind van de dag begin ik een klein mini bolletje te hebben.

Jo, de zwangerschaps kleding is zo lelijk niet meer hoor tegenwoordig. Noppies, Mamalicious en Supermom hebben echt leuke collectie. Vooral de basic t-shirts van noppies zijn fantastische kwaliteit en zitten heerlijk. Weet natuurlijk niet wat je smaak is maar ik ben goed geslaagd.

Soulsister gecondoleerd met je oom!

Trvaeler, leuke reacties van vertellen en fijn dat het eindelijk ook is gelukt. En jaloers dat je nog niets bent aangekomen. Hier vandaag op de weegschaal en 2,5 kg erbij sinds ik zwanger ben :facepalm:

Maisnon gefeliciteerd met goede uitslag ik moet nog 4 werkdagen wachten...

Heb besloten sinds gisteren toch medicatie te gaan slikken tegen misselijkheid. Gisteren een hele erge huilbui gehad omdat ik de misselijkheid niet meer trok. Was wederom al 2 dagen weer de hele dag misselijk en juist nadat ik dacht dat het langzaam wegtrok. Resultaat is dat ik dus ook de hele dag aan het eten ben anders wordt ik nog misselijker. Gelukkig lijkt het wel te helpen al wordt ik er wel suffig van. Gisteren was hormonaal gezien niet mijn dag. Ben in een restaurant in tranen uitgebarsten omdat ik mini hamburgers had besteld (was het enige waar ik zin in had) zonder op de kaart te kijken omdat we hier vaak komen. Maar toen ze kwamen bleek er aioli op te zitten dat waren we even vergeten. Kon de tranen gewoon niet tegenhouden. Was er echt even klaar mee.

Vandaag nieuwe dag en afspraak maken voor echo volgende week.
Traveler, gaan ze je dan niet eerder bellen als de uitslag van de nipt er al is? Leuk hè, het vertellen aan iedereen. Jullie hebben wel een actief weekend gehad zo!

Browneyes, ik had vooraf gehoord dat ik er 14 of 15 dagen op zou moeten wachten, maar uiteindelijk was de uitslag er al met 12 dagen. Mijn onderzoek is door het VU uitgevoerd.

Jo en Krullenbol, hier zie ik er ook niet zwanger uit, maar vooral dikker (zie het voornamelijk zelf). Ik heb er niet zoveel moeite mee, het is voor een goed doel :-) Tot nu toe ongeveer twee kilo aangekomen, wat ik ook wel prima vind. Ik zie vanzelf hoe het verder gaat. Een aantal broeken passen nog wel redelijk, andere echt niet meer. Ligt aan het model. En ik heb inderdaad ook echt een mooie zwangerschapsbroek gekocht. Die band blijft natuurlijk, maar verder is er echt niks anders aan.

PKT, fijn dat je weer thuis bent en je bolide goed bevalt! Lastig dat je het toch nodig had om medicatie te gaan slikken, maar fijn dat het wel helpt. Het klinkt wel als een goed besluit.
Yesss! Hier ook goede uitslag nipt test incl nevenbevindingen. Ben toch best opgelucht merk ik. Nu stap ik echt met mijn hele hebben en houden op die roze/blauwe wolk. Ik krijg gewoon een baby...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven