We durven het toch aan!

13-08-2018 12:43 1214 berichten
WieGeschiedeniskinderen?Zwanger?
zininzomer3 miskramen3 kinderen JA ud 15 juni 2019
honing2 miskramen, 1 zwangerschapsafbrekingnog geen kinderenja, van een MEISJE! ud 6 maart 2019
Lente18zwangerschapsafbreking, 3 miskramen2 kinderen, jongensja, van een JONGEN ud 13 april 2019 d
Thisisme2 miskramen 2 kinderen, jongensja van een JONGEN! ud 21 maart 2019
Angel4 miskramen1 kindja van een JONGEN ! ud 27 februari 2019
Deedee19891 miskraam1 dochterja van een JONGEN ! ud 11 maart 2019
Na veel te hebben meegemaakt gaan we er voor, ons 1e, 2e, 3e, of 4e kindje.
Spanning, angst, onzekerheid, ongeduld en een blij gevoel wisselen elkaar voortdurend af..

susie :heart: :hug:
anoniem_344815 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 13:20
31.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is een acceptabele prijs. Zal ook vast weer snel verkocht zijn.

Nou, inderdaad. Er komt bij mij ook niks uit de vingers ( ook weer niet handig met 2 kinderen die aandacht van je willen).
Vaker (kleine porties) eten probeer ik ook. Ik merk dat ik mijn misselijkheid weg eet. Ook niet handig. Wou de kilo’s een beetje onder controle houden :P .

Als het zo vervelend blijft ( de piek is toch bij 8 of 10 wk..) dan is die medicatie misschien ook wel een idee.
ja heel herkenbaar allemaal.

Ik krijg ook niets gedaan na werktijd. Gelukkig werk ik alleen onder schooltijden.
Voor de kinderen ben ik zo nu en dan een uitgeputte zeurende moeder. Baal ik wel van hoor.

Gisteren ben ik direct gaan slapen na de echo, uurtje of half 9 en vanmorgen eigenlijk nog steeds moe.
Moe en misselijk, dubbel check. Ik eet ook inderdaad kleine beetjes over de hele dag. Ik wil gaan zwemmen na het eerste trimester, even aankijken hoe ik het doorkom dit trimester.

Vandaag werk ik overigens maar minimaal, mijn gedachten zijn er echt niet bij. Google draait over uren, dom dom dom, maar ik lees er ook geruststellende berichten. Ik blijf maar duimen. Eigenlijk moet ik blijven denken aan de woorden van de vk, die waren namelijk erg geruststellend. 'niks aan de hand, dood normaal, geen reden tot extra zorg.'

Ik heb ook behoorlijk regelmatig bloedneuzen, dus mijn vaatjes zijn schijnbaar gewoon broos.

Volgende week een termijn echo.. Hopelijk is onze mini gewoon nog steeds spring levend en gegroeid :cry: :flirting: Rollercoaster zeg.
Alle reacties Link kopieren
Stom he Die kwaaltjes zijn toch een teken dat de zwangerschap in ieder geval goed gaat maar toch baal ik er nu van :facepalm:

Ik ben ook ontzettend moe Lig vaak al om 20:30 op bed

De medicatie begint een beetje zijn werk te doen geloof ik
Ik eet wel gewoon hoor, door de misselijkheid heen maar bepaalde dingen krijg ik ecbt niet weg zoals vlees of koffie
Elke dag heb ik weer andere trek

Werd jij erg suf van die pillen Angel? De dame van de apotheek waarschuwde ervoor maar ik merk nog niks

Op mijn werk weten ze ook niks hoor
Alleen mijn ouders weten het nu
Ik wil nu gewoon wachten tot de nipt en dan “ eindelijk” eens met goed nieuws komen. Laatste keren wel aan mijn zusje verteld en werd het een missed abortion en laatste zwangerschap dus afbreking
Met kerst aan mijn schoonfamilie vertelt en toen dus vlak na de kerst die slechte echo
Dus wil nu een keer met echt goed nieuws komen
Alle reacties Link kopieren
Holy cow !!!
Vorige week dinsdag bloed geprikt en we werden nu al gebeld . Nipt is goed !!!!
We kunnen en durven het nog niet goed te geloven ....
Alle reacties Link kopieren
Honing, geloof het maar... de nipt is gewoon goed!!!! :cheer2: :jump: :heart: :hello: :high5:
Wat ontzettend fijn voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Waar heb jij laten testen honing? Ik het vorige week woensdag geprikt. Fijn dat die goed was.

Kwaaltjes zijn een hel en een zegen.

Onze familie hebben we het meteenna de positieve test verteld. We konden wel wat steun gebruiken na 3 miskramen achter elkaar.

Thisisme voor mijn dochter ben ik ook een uitgeputte moeder. Mijn man brengt haar al weken naar bed.
Njet komt vast goed met die kleine maar ik snap compleet je onzekerheid en kan hem niet wegnemen. Konden we soms de klok maar vooruit zetten.
Alle reacties Link kopieren
Erasmus mc
Ik zat in de trident 1 studie , dus op indicatie We hoefden ook niet te betalen
Misschien dat die uitslagen sneller bekend zijn omdat er minder mensen aan meedoen?
Alle reacties Link kopieren
Super nieuws Honing! 👍🏻 Ik kan je ongeloof wel beetje voorstellen na al die ellende maar deze keer gaat het gewoon goed!
Alle reacties Link kopieren
Honing zou goed kunnen of het lab werkt gewoon door. Ik wacht nog maar eventjes

Hier gisteren een rare uitslag van de zika test. Ik heb geen antistoffen dus in het verleden geen zika gehad maar testte wel positief voor dat ik op dit moment zika heb wat niet kan want daarvoor ben ik al te lang terug en dan zou ik nu ook echt antistoffen moeten hebben. Volgende week opnieuw bloed laten prikken.
Alle reacties Link kopieren
Wat gek Angel. Dus je zou volgens de test nu besmet zijn met zika?? Wat zegt de arts er van? Hopelijk is de volgende bloedtest gewoon goed. En hopelijk volgt voor jou ook snel de nipt uitslag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen vk gesproken die alleen de microbioloog heeft gesproken. Maar de microbioloog noemt het vals positief en ze gaan er vanuit dat het niks is. Maar voor de zekerheid toch maar even opnieuw prikken. Ik hoefde ook niet perse opnieuw te laten prikken maar doe dat liever wel.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat lijkt me ook schrikken Angel. Ben benieuwd wat de nieuwe uitslag aangeeft.

Hier zo onwijs moe, merk dat ik niet zo actief kan zijn als normaal. We zijn op vakantie nu en doen dus lekker rustig aan. En heb steeds hongerrrrrr, moet echt om de twee uur wat eten anders ben ik niet te genieten haha. Wel enorm last van obstipatie, en dus een opgeblazen buik.
Morgen elf weken, de spanning begint voor ons nu enorm. Als we terug zijn laten we de nipt prikken, trident 2.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Wat raar die uitslag Angel. Dat kan dus gewoon niet kloppen
Logisch dat je het wel weer even laat controleren
Ik brn ook zo moe Susie, niet normaal Ik brn nu 12 wkn Je zou denken dat het dan juist minder wordt
Maar ach het is voor het goede doel
Alle reacties Link kopieren
Snap dat je het nog even checkt, angel.

Susieflower en honing, jammer dat jullie nog zo moe zijn. Hopelijk wordt het wat minder.
Ik heb een beetje haat/liefde verhouding met eten. Ik heb geen trek maar ik moet toch regelmatig eten om niet hondsberoerd te worden. Maar ook van eten word ik toch weeïg. En ook van geuren. Echt alles stinkt. Vind het echt afzien momenteel ( en ik wil er ook niet om zeuren want genoeg die zo graag zwanger willen worden)...
Hopelijk zien we maandag waar we het voor doen ( we, want man heeft ook beetje last van mijn gedrag momenteel ;-D )

Thisisme, bloeden helemaal gestopt?

Zininzomer, alles nog rustig op het wachtbankje?

Hebben jullie trouwens de nipt gedaan met nevenbevindingen?
angel, wat gek! Ik ben benieuwd, krijg je nu nog een test?

Honing wat een geweldig nieuws, dit komt gewon helemaal goed hoor!!

Lente, fijn he dat zwanger zijn ;) ik wil even alleen maar geloven in al het goede... Deze x komt het goed, ik ga kei hard duimen! (maar dat rot stemmetje in je hoofd he, wat als, zou het, zal het...)

Hier gaat goed, bloeden gestopt en vandaag een echo gehad! Morgen ben ik precies 10 weken, mijn UD is 23 maart. Ik voel me opgelucht en durf het steeds meer los te laten.
Ik denk dat wij voor een 'gewone' NIPT gaan zonder nevenbevindingen, dat vind ik net to much ofzo. Voelt voor mij niet goed in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn thisisme !!!! :cheer2:

Er komt een moment dat we er echt in gaan geloven en van gaan genieten
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Thisisme! ❤️

Hier alles rustig hoor. Ik zit ergens voor mijn eisprong dus we proberen het vaak genoeg te doen zodat het ei niet kan ontsnappen ☺️
Ik ben de afgelopen week met familie weggeweest en dus veel mijn nichtje van 5 maanden op de arm gehad. Heerlijk hoor zo’n kleine frummel.
Honing14 schreef:
24-08-2018 17:26
Wat fijn thisisme !!!! :cheer2:

Er komt een moment dat we er echt in gaan geloven en van gaan genieten
jaaa zeker!!
wij hebben er gisteren voor gekozen de (schoon)ouders in te lichten. Gister zinn mijn ouders van hun stoel gevallen.. morgen mijn schoonfam.
Dinsdag termijn echo en besluit nemen over de nipt. We willen de nipt doen zonder neven bevindingen.
Zininzomer schreef:
24-08-2018 18:03
Wat fijn Thisisme! ❤️

Hier alles rustig hoor. Ik zit ergens voor mijn eisprong dus we proberen het vaak genoeg te doen zodat het ei niet kan ontsnappen ☺️
Ik ben de afgelopen week met familie weggeweest en dus veel mijn nichtje van 5 maanden op de arm gehad. Heerlijk hoor zo’n kleine frummel.
:sherlock: kom op ei :jump: ik ga duimen!!
Zininzomer schreef:
24-08-2018 18:03
Wat fijn Thisisme! ❤️

Hier alles rustig hoor. Ik zit ergens voor mijn eisprong dus we proberen het vaak genoeg te doen zodat het ei niet kan ontsnappen ☺️
Ik ben de afgelopen week met familie weggeweest en dus veel mijn nichtje van 5 maanden op de arm gehad. Heerlijk hoor zo’n kleine frummel.
:sherlock: kom op ei :jump: ik ga duimen!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Thisisme om te vertellen 😍

En dankje voor het duimen ☺️ Ik heb het nodig, merk ik. Opeens geloof ik er niet meer zo in. Ik denk dat ik mijn kans(en) gehad heb. Stom he? We zien wel.
neee dat is zo niet stom! Dat gevoel ken ik heel goed hoor!
jouw nr 4 komt er gewoon aan hoorc :redrose:
hoe is het met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
@thisisme, wat leuk dat je de schoonouders ingelicht hebt.

@zininzomer, duim voor je.

Hier opeens een "slecht" gevoel erover. Totaal nergens op gebaseerd ofzo maar ben bang bij de volgende echo te horen te krijgen dat het over is. Ben nu 11 weken en 2 dagen. Hoop dat als alles goed gaat ik de angst dat het wel fout zal gaan nog eens kwijt raak. Donderdag hebben we de nipt. Vantevoren doen ze een hartcheck, klinkt zo akelig hè? Ik knijp 'm best. Ze kijken dan ook even extra naar vocht rond het hoofdje en de nek omdat het daar vorige keer op mis ging. Zal blij zijn als ik de termijn van de vorige keer voorbij ben.
susieflower wijzigde dit bericht op 26-08-2018 21:03
15.85% gewijzigd
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Spannend he Susie
Ik herken het wel
Wij hebben woensdag een echo bij 13 wkn
Nipt was goed maar toch Vorige keer ging het bij 13 wkn fout Toen kregen we te horen dat de echo niet goed was
Laten we hopen duimen en bidden voor elkaar Meer kunnen we niet doen
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Zininzomer, zo herkenbaar, het gevoel wat je hebt :hug: Ik ga weer voor je duimen hoor!

Leuk, thisisme, om familie het nieuws te vertellen. Hadden ze het niet verwacht?
En fijn dat het bloeden is gestopt. Alvast succes dinsdag. Heb je al een idee wanneer je de kids zou willen inlichten?

Susieflower, heel k** maar begrijpelijk dat je je zo voelt. Alles gaat met stapjes en met die stapjes komt elke keer een stukje vertrouwen. Ik hoop zeker dat er een moment komt dat je de angst kan laten varen. Ik had daar na het verlies van de eerste ook heel veel moeite mee. Dat resulteerde in veel spanningen en harde buiken. Tot aan het eind. Blijft gewoon heel erg moeilijk als je deze ervaring hebt.

Nou, ik mag morgen voor de eerste echo. Vooralsnog staat die hele zwangerschap onder een grote negeerknop. De angst zal morgen wel komen als we in het ziekenhuis zijn. Ik denk dat ik niet eens naar het scherm durf te kijken in beginsel :nut:

Willen jullie allemaal denkbeeldig een kaarsje opsteken morgenmiddag :@@: ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven