Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
dinsdag 23 januari 2018 om 09:36
ongesteld....5 minute na een negative test
Ik merk dat ik niet eens super teleurgesteld ben, fijn om duidelijkheid te hebben! Ik ben echt een enorme controlfreak, daarom vind ik dit zo lastig dat het niet te plannen is. Met man afgesproken om tot de zomervakantie te proberen, daarna spiraal. Het lukt toch niet om er echt relaxed in te staan.
Ik merk dat ik niet eens super teleurgesteld ben, fijn om duidelijkheid te hebben! Ik ben echt een enorme controlfreak, daarom vind ik dit zo lastig dat het niet te plannen is. Met man afgesproken om tot de zomervakantie te proberen, daarna spiraal. Het lukt toch niet om er echt relaxed in te staan.
dinsdag 23 januari 2018 om 16:36
Sorry ik breek in
Oh dajka zo herkenbaar.
Precies zoals bij mij, ik ging paar dagen overtijd en kreeg er zo spanningen van en ging ook weer heel erg twijfelen.
Daar aan merkte ik dat ik er toch echt niet aan toe was .
Hier dus weer een spiraal in en heb er een traantje om gelaten, maar er is een last van me af gevallen
Nu weet ik (bijna) zeker dat ik niet meer zwanger wordt, zolang die spiraal erin zit.
Het geeft enorm rust in mijn hoofd en daardoor kan ik al dat miskramen gedoe afsluiten en door met mijn leven.
Ik kan altijd weer de spiraal eruit halen, maar ik denk zelf dat ik niet meer zwanger wil worden.
Zie nu ook meer voordelen voor mezelf van het hebben van "maar " 2 kinderen en denk niet dat ik de spanning nog aan wil.
Maar ik denk dat je vast Zwanger bent voor de zomer, dat duurt nog zo lang
Oh dajka zo herkenbaar.
Precies zoals bij mij, ik ging paar dagen overtijd en kreeg er zo spanningen van en ging ook weer heel erg twijfelen.
Daar aan merkte ik dat ik er toch echt niet aan toe was .
Hier dus weer een spiraal in en heb er een traantje om gelaten, maar er is een last van me af gevallen
Nu weet ik (bijna) zeker dat ik niet meer zwanger wordt, zolang die spiraal erin zit.
Het geeft enorm rust in mijn hoofd en daardoor kan ik al dat miskramen gedoe afsluiten en door met mijn leven.
Ik kan altijd weer de spiraal eruit halen, maar ik denk zelf dat ik niet meer zwanger wil worden.
Zie nu ook meer voordelen voor mezelf van het hebben van "maar " 2 kinderen en denk niet dat ik de spanning nog aan wil.
Maar ik denk dat je vast Zwanger bent voor de zomer, dat duurt nog zo lang
dinsdag 23 januari 2018 om 18:44
Hi edva! Jij breekt nooit in hoor!
Tja je zou wel denken dat ik voor de zomer zwanger ben, maar dan moet het ook nog goed gaan. Na nog een MK ben ik er wel klaar mee denk ik. En het is eigenlijk al goed zo, twee is idd ook heel fijn (en lekker praktisch). De derde zou gewoon de kers op de taart zijn denk ik. Man heeft wel een sterkere wens, maar die zit ook niet met slapeloze nachten en het eindeloze ge-mamamamama.
Ik kan me voorstellen dat een spiraal je nog veel rust geeft! En de wens voor de derde kan natuurlijk gewoon weg-ebben.
Tja je zou wel denken dat ik voor de zomer zwanger ben, maar dan moet het ook nog goed gaan. Na nog een MK ben ik er wel klaar mee denk ik. En het is eigenlijk al goed zo, twee is idd ook heel fijn (en lekker praktisch). De derde zou gewoon de kers op de taart zijn denk ik. Man heeft wel een sterkere wens, maar die zit ook niet met slapeloze nachten en het eindeloze ge-mamamamama.
Ik kan me voorstellen dat een spiraal je nog veel rust geeft! En de wens voor de derde kan natuurlijk gewoon weg-ebben.
woensdag 24 januari 2018 om 13:24
En toen was het 2018 en gingen wij beginnen.
Ik vind het heel anders dan bij nummer 1 en 2. Ben soort bang voor zwanger zijn en of alles wel wel goed komt.
Voor alle duidelijkheid ik ben nog niet zwanger, maar ik dacht opeens sjeeee, daar gaan we weer.
Koud watervrees? Toch nog twijfels?
Gewoon verlies aan naïviteit na al 2 pittige zwangerschappen?
Geef mij gewoon die baby, dan vergeten we die zwangerschap zoiets...
Ik vind het heel anders dan bij nummer 1 en 2. Ben soort bang voor zwanger zijn en of alles wel wel goed komt.
Voor alle duidelijkheid ik ben nog niet zwanger, maar ik dacht opeens sjeeee, daar gaan we weer.
Koud watervrees? Toch nog twijfels?
Gewoon verlies aan naïviteit na al 2 pittige zwangerschappen?
Geef mij gewoon die baby, dan vergeten we die zwangerschap zoiets...
zaterdag 27 januari 2018 om 17:14
fijn evda van je te horen en ik hoop dat je over een jaar oid gewoon een goed afgewogen keus kan maken waar je achter staat. In alle rust:)
Hoe gaat ie nu dajka? nog balen of ga je er weer voor?
Kersopdetaart, leuk weer 's van je te horen! ja het zwanger worden en zijn hoort er nu eenmaal bij he... hoop voor je dat het een beetje soepel verloopt allemaal
hier alles goed. a.s. donderdag eindelijk de 20wkn echo, zo'n zin in!
Hoe gaat ie nu dajka? nog balen of ga je er weer voor?
Kersopdetaart, leuk weer 's van je te horen! ja het zwanger worden en zijn hoort er nu eenmaal bij he... hoop voor je dat het een beetje soepel verloopt allemaal
hier alles goed. a.s. donderdag eindelijk de 20wkn echo, zo'n zin in!
zondag 28 januari 2018 om 10:03
Hallo allemaal!
Goed om te lezen hoe het met iedereen gaat. Dajka, jammer dat je niet zwanger bent deze ronde. Wist je dat 45% van de vrouwen binnen 4 maanden na een miskraam (weer) zwanger is? Dat gaf mij veel hoop en ook vertrouwen.
Brianne, spannend, de 20 weken echo.
Ik heb de echo net deze week gehad. Onwijs zenuwachtig was ik, maar alles is goedgekeurd! En na 2 jongens krijgen we nu een meisje. Ik kan het zelf nog niet geloven haha. Direct allemaal kleertjes gekocht en verfstaaltjes aan de muur gehangen. Ook bezig om de babykamer uit te ruimen, staat vol zooi. Ik kan er nu eindelijk van genieten en durf me te richten op de toekomst, merk ik.
EvdA, blijf lekker buurten hier hoor, jij breekt inderdaad nooit in. Ik vind het fijn om te lezen dat je meer rust hebt, daardoor wat meer stil kan staan bij verwerking van je miskramen en natuurlijk dat je andere kinderen hopelijk in een lekker ritme komen.
Zo, ik moet even wat kinderen tot de orde roepen die de hele buurt wakker schreeuwen
Fijne zondag!
Goed om te lezen hoe het met iedereen gaat. Dajka, jammer dat je niet zwanger bent deze ronde. Wist je dat 45% van de vrouwen binnen 4 maanden na een miskraam (weer) zwanger is? Dat gaf mij veel hoop en ook vertrouwen.
Brianne, spannend, de 20 weken echo.
Ik heb de echo net deze week gehad. Onwijs zenuwachtig was ik, maar alles is goedgekeurd! En na 2 jongens krijgen we nu een meisje. Ik kan het zelf nog niet geloven haha. Direct allemaal kleertjes gekocht en verfstaaltjes aan de muur gehangen. Ook bezig om de babykamer uit te ruimen, staat vol zooi. Ik kan er nu eindelijk van genieten en durf me te richten op de toekomst, merk ik.
EvdA, blijf lekker buurten hier hoor, jij breekt inderdaad nooit in. Ik vind het fijn om te lezen dat je meer rust hebt, daardoor wat meer stil kan staan bij verwerking van je miskramen en natuurlijk dat je andere kinderen hopelijk in een lekker ritme komen.
Zo, ik moet even wat kinderen tot de orde roepen die de hele buurt wakker schreeuwen
zondag 28 januari 2018 om 12:50
Zeepaardje wat gaaf een meisje erbij!! Er gaat een wereld voor je open en je portomonnee wordt er een stuk lichter van, shoppen voor meisjeskleding is zoooo leuk.
.
(Wij hebben jongen en een meisje)
Brianne: super leuk de twintig weken echo, heel veel plezier
Super bedankt voor jullie lieve woorden nog
(Wij hebben jongen en een meisje)
Brianne: super leuk de twintig weken echo, heel veel plezier
Super bedankt voor jullie lieve woorden nog
maandag 29 januari 2018 om 09:49
Zeepaardje, wat een geruststelling dat alles goed is! wat leuk een meisje! Idd niet goed voor de portemonnee
edva, ook heel herkenbaar hier (mijn dochter wordt zelf ook zo blij van nieuwe kleren, helpt ook niet mee).
Brianne, spannend donderdag...Nee ik baal niet meer heel erg hoor, ik probeer er echt wat relaxter in te staan en dat lukt nu ook (misschien niet rond nod, maar dat zien we dan wel weer). We zijn nu ook heel blij met zn viertjes, dus het ‘moet’ niet.
Kersopdetaart, spannend dat jullie er nu ook voor gaan. Koudwatervrees herken ik
Brianne, spannend donderdag...Nee ik baal niet meer heel erg hoor, ik probeer er echt wat relaxter in te staan en dat lukt nu ook (misschien niet rond nod, maar dat zien we dan wel weer). We zijn nu ook heel blij met zn viertjes, dus het ‘moet’ niet.
Kersopdetaart, spannend dat jullie er nu ook voor gaan. Koudwatervrees herken ik
maandag 29 januari 2018 om 18:58
Zeker spannend donderdag de 20 weken echo, altijd een belangrijke.
Inderdaad koudwatervrees denk ik.
Bij de 1e en 2e was het vanzelfsprekend voor ons dat ze er kwamen. Over deze poging hebben we alles besproken.
Maar goed ik denk niet dat het in 1 maand raak zal zijn.
Succes met kleren kopen zeepaardje
Inderdaad koudwatervrees denk ik.
Bij de 1e en 2e was het vanzelfsprekend voor ons dat ze er kwamen. Over deze poging hebben we alles besproken.
Maar goed ik denk niet dat het in 1 maand raak zal zijn.
Succes met kleren kopen zeepaardje
dinsdag 30 januari 2018 om 13:45
Wat leuk zeepaardje een meisje na 2 boys. Is denk ik ook heel anders.
Had je een voorgevoel?
Leuk Evda dat je nog komt buurten. En dat mag altijd hoor.
Hey kersopdetaart. Leuk dat jullie er nu ook voor gaan. Ik vind idd de 3e wel echt een puntje waar je overheen moet. nummer 1 en 2 zijn idd meer van zelfsprekend. Maar als het zo ver is went het snel
. Ik heb er van mogen proeven.
Ik zit in de wacht. ongeveer 6 feb mijn NOD. Voel nog niks... Dus het zal wel niet. Maar stiekem hoop ik het wel..
Had je een voorgevoel?
Leuk Evda dat je nog komt buurten. En dat mag altijd hoor.
Hey kersopdetaart. Leuk dat jullie er nu ook voor gaan. Ik vind idd de 3e wel echt een puntje waar je overheen moet. nummer 1 en 2 zijn idd meer van zelfsprekend. Maar als het zo ver is went het snel
Ik zit in de wacht. ongeveer 6 feb mijn NOD. Voel nog niks... Dus het zal wel niet. Maar stiekem hoop ik het wel..
dinsdag 30 januari 2018 om 21:50
Spannend dat wachten.
Bij mijn eerste twee wist ik het een week na de eisprong al echt. Totaal verschil met als het niet wat geslaagd.
Nu hier nog wachten op de eisprong, heb een onregelmatige cyclus dus ik weet het nooit echt zeker.
Polonaise, ik herken vooral dat van een jaloerse sibling.. succes.
Bij mijn eerste twee wist ik het een week na de eisprong al echt. Totaal verschil met als het niet wat geslaagd.
Nu hier nog wachten op de eisprong, heb een onregelmatige cyclus dus ik weet het nooit echt zeker.
Polonaise, ik herken vooral dat van een jaloerse sibling.. succes.
woensdag 31 januari 2018 om 20:13
Ah polonaise 36wk...nog eventjes. Spannend hoor. Zijn jullie al helemaal uit de namen?
Marilyn op het wachtenbankje dus, zou fijn zijn als het raak is....hoef je niet meer na te denken ect..
Kers op de taart wat bijzonder dat je al zo vroeg kon voelen dat het raak was. Hier denk ik altijd van alles te voelen
Hier nu een ei denk ik.
Brianne veel plezier bij de echo morgen! Het is natuurlijk ook altijd een beetje spannend
Marilyn op het wachtenbankje dus, zou fijn zijn als het raak is....hoef je niet meer na te denken ect..
Kers op de taart wat bijzonder dat je al zo vroeg kon voelen dat het raak was. Hier denk ik altijd van alles te voelen
Hier nu een ei denk ik.
Brianne veel plezier bij de echo morgen! Het is natuurlijk ook altijd een beetje spannend
donderdag 1 februari 2018 om 12:54
Ik probeer ook van alles te voelen. Maar weet het niet. Kan nog van alles zijn.
Wel af en toe pijn in een borst. En steken in mn onderbuik. Dus dat kan ook van alles zijn.
Volgens mij is mijn ei altijd laat. Deze keer rond de 24e. (weet ik niet zeker doe geen ovulatie testen)
Dus dan zou het nog even duren voordat ik kan testen... Hopelijk dinsdag of zo. (indien niet ongesteld)
Dajka, Idd wachtbankje.. Ben er toch wel weer druk mee.
Ja als het raak is zou fijn zijn... Maar ja. Dan beginnen de zorgen denk ik pas..
We zullen het meemaken.
Voor jou de klus periode
Have fun.
Oh spannend Brianne Echo vandaag. Succes en veel plezier.
Wel af en toe pijn in een borst. En steken in mn onderbuik. Dus dat kan ook van alles zijn.
Volgens mij is mijn ei altijd laat. Deze keer rond de 24e. (weet ik niet zeker doe geen ovulatie testen)
Dus dan zou het nog even duren voordat ik kan testen... Hopelijk dinsdag of zo. (indien niet ongesteld)
Dajka, Idd wachtbankje.. Ben er toch wel weer druk mee.
Ja als het raak is zou fijn zijn... Maar ja. Dan beginnen de zorgen denk ik pas..
We zullen het meemaken.
Voor jou de klus periode
Oh spannend Brianne Echo vandaag. Succes en veel plezier.
donderdag 1 februari 2018 om 14:32
reageer later effe op iedereen maar idd net de echo gehad. Alles goed! super fijn dus.
Daarnaast krijgen we een derde jongen:) Ook heel mooi, maar ik voel nu ook wel de teleurstelling omdat het geen meisje is. Uiteraard is dat een relatief iets en voelen we ons super gelukkig dat we een derde, (voor zover nu bekend) gezond kindje mogen gaan krijgen! Dat staat natuurlijk voorop. Maar wel even een hoofdstuk ('dochter') wat we moeten afsluiten.
Daarnaast krijgen we een derde jongen:) Ook heel mooi, maar ik voel nu ook wel de teleurstelling omdat het geen meisje is. Uiteraard is dat een relatief iets en voelen we ons super gelukkig dat we een derde, (voor zover nu bekend) gezond kindje mogen gaan krijgen! Dat staat natuurlijk voorop. Maar wel even een hoofdstuk ('dochter') wat we moeten afsluiten.
donderdag 1 februari 2018 om 17:51
Hi brianne! Wat fijn dat de echo goed is! Tja je voelt wat je voelt, maar het is idd relatief. Het wordt toch weer een heel ander kind dan de andere twee. Enne...ik dacht dat jullie een vierde ook niet uitsluiten? Niet dat het perse een dochter willen hebben de reden moet zijn hoor, maar wie weet...ik zag trouwens een topic in kinderen over jongensmama, er zaten een paar mooie reacties bij.
Marilyn, ja op dat wachtenbankje ben je er idd weer meer mee bezig he? Klopt ook wat je zegt, als je zwanger bent beginnen de zorgen ook weer.
Hier idd een gezellige boel met het ei
Marilyn, ja op dat wachtenbankje ben je er idd weer meer mee bezig he? Klopt ook wat je zegt, als je zwanger bent beginnen de zorgen ook weer.
Hier idd een gezellige boel met het ei
vrijdag 2 februari 2018 om 14:39
Brianne fijn dat alles goed was!
Kan me zeker voorstellen dat dat hoofdstuk dicht pijn doet. Zegt niks over de baby in je buik, maar over de afscheid van een wens voor een dochter.
Was het een mooie echo?
Hier nog niks van een eisprong te merken, opstarten van de cyclus laat op zich wachten... is toch ergerlijk als je het weer wilt gaan proberen...
Kan me zeker voorstellen dat dat hoofdstuk dicht pijn doet. Zegt niks over de baby in je buik, maar over de afscheid van een wens voor een dochter.
Was het een mooie echo?
Hier nog niks van een eisprong te merken, opstarten van de cyclus laat op zich wachten... is toch ergerlijk als je het weer wilt gaan proberen...