Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
zaterdag 6 januari 2018 om 23:09
Oh jee, zingen in de kerk.
hoe braaf kun je het formuleren
Veel plezier bij de seks dajka.
@Marilyn hier gaat het best goed, maar heb dan ook vakantie nu. Heb bar weinig zin in de laatste werkweek.
Verder wordt het gewoon best zwaar, maar nog te doen. De hormonen spelen ook echt op inmiddels
wat een roerige tijd heb je gehad, en wat fijn dat jij en je man samen de keuze gemaakt hebben!
hoe braaf kun je het formuleren
Veel plezier bij de seks dajka.
@Marilyn hier gaat het best goed, maar heb dan ook vakantie nu. Heb bar weinig zin in de laatste werkweek.
Verder wordt het gewoon best zwaar, maar nog te doen. De hormonen spelen ook echt op inmiddels
maandag 8 januari 2018 om 09:15
Ja mooi he :Hihi:
Hier gisteren ongesteld geworden. Dus helaas deze maand. Nu wreed last van mn buik en onderrug. Bah.
Had er vroeger nooit echt een hekel aan. Maar nu steeds meer.
@Polonaise, lekker hoor vakantie. Ach een weekje is zo weer voorbij. Maar snap dat je het ook wel zat bent. Is denk toch drukker dan bij de 1e.
Hier gisteren ongesteld geworden. Dus helaas deze maand. Nu wreed last van mn buik en onderrug. Bah.
Had er vroeger nooit echt een hekel aan. Maar nu steeds meer.
@Polonaise, lekker hoor vakantie. Ach een weekje is zo weer voorbij. Maar snap dat je het ook wel zat bent. Is denk toch drukker dan bij de 1e.
maandag 8 januari 2018 om 10:02
Bedankt voor alle reacties.
Nadat de spiraal was geplaatst moest ik wel even huilen.
Het voelde echt als een beslissing.
Gelukkig kan ik over een jaar er ook nog voor gaan als ik eraan toe ben.
Het geeft me wel rust zo, had de laatste tijd echt spanningsklachten.
Heel veel liefs voor jullie allemaal.
Ik wens jullie voorspoedige zwangerschappen en voorspoedige zwangerwordenschappen
.
Ik blijf mee lezen.
Ik hoor ook graag hoe het bevalt met een derde erbij
Nadat de spiraal was geplaatst moest ik wel even huilen.
Het voelde echt als een beslissing.
Gelukkig kan ik over een jaar er ook nog voor gaan als ik eraan toe ben.
Het geeft me wel rust zo, had de laatste tijd echt spanningsklachten.
Heel veel liefs voor jullie allemaal.
Ik wens jullie voorspoedige zwangerschappen en voorspoedige zwangerwordenschappen
Ik blijf mee lezen.
Ik hoor ook graag hoe het bevalt met een derde erbij
donderdag 11 januari 2018 om 22:15
vrijdag 12 januari 2018 om 08:16
Evda geniet van je rust en zoals ik al zei: van standpunt veranderen mag! Maar voor nu een goede zet dus. Het ga jullie goed!
Dajka, spannend, wanneer is je NOD?
Marilyn, toch jammer dat je ongesteld bent geworden! Wanneer is jouw NOD?
Hier gaat alles wel goed eigenlijk! Nu ik niet meer misselijk ben (praise the Lord!!
) en niet meer elke avond om 19.30u in bed wil liggen merk ik dat ik het weer veel drukker heb. Weer afspreken met vriendinnen of 's avonds wat hobby-en. Dat heb ik gewoon weeeeken niet gedaan. Haha. Heb heel wat in te halen dus.
Wel af en toe last van mijn bekken, een prachtige spatader (die ik na zwangerschap 2 al had laten behandelen, maar die is doodleuk teruggekomen dus
). Nog 1,5 week tot de 20-weken echo, spannend maar ook wel zin in, hopelijk krijgen we dan wel te zien wat het wordt!
Fijne dag vandaag!
Dajka, spannend, wanneer is je NOD?
Marilyn, toch jammer dat je ongesteld bent geworden! Wanneer is jouw NOD?
Hier gaat alles wel goed eigenlijk! Nu ik niet meer misselijk ben (praise the Lord!!
Wel af en toe last van mijn bekken, een prachtige spatader (die ik na zwangerschap 2 al had laten behandelen, maar die is doodleuk teruggekomen dus
Fijne dag vandaag!
vrijdag 12 januari 2018 om 09:29
Evda, Ik had laats gedroomd dat ik geholpen was. Ik schrok er gewoon wakker van.
Gelukkig is dit omkeerbaar en geeft het voor nu rust.
Spannend Dajka. Wanneer is jou NOD?
Dat wachten he. Pfff.
Zeepaardje, tja goeie. was nu 2 dagen te laat. Dus weet niet echt wat mn cyclus is.
Ongeveer 4 februari. Dan ga ik uit van 28 dagen. Als het weer langer duurt dan 6 feb.
Vind het wel echt spannend weer. En veel zullen het niet verwachten dat we toch voor een 3e gaan.
Ben trouwens van de week bij de huisarts geweest omdat ik echt ontzettend veel bloed verloor tijdens mijn menstruatie.
Moest elke 1,5 uur een nieuwe tampon in doen. En dan gebruik ik al super
(sorry voor de details)
Volgens de dokter moeten de hormonen weer op orde komen. Dus ik kon wel aan de pil.. Ik zeg maar we willen toch nog een kindje.
Dan beter zo snel mogelijk zwanger.. Heb je er ook geen last meer van
Leuke huisarts he. Haha. Maar goed niks aan te doen voor nu dus. Hopen dat het snel raak is.
Volgend weekend flink klussen.
Hebben jullie ovulatie testen gebruikt? En hoe vaak deden jullie het dan?
Oh Fijn niet meer misselijk Zeepaardje. En aftellen naar de echo. Spannend idd. Daar zal ik nu ook anders naar kijken. Voorheen zag ik het toch als geslacht onthullend. Maar het blijft natuurlijk een medische echo.
Oh en die spatader. vervelend.. Na je zwangerschap nog maar een keer behandelen?
Fijne dag allemaal en alvast een gezellig weekend!
Gelukkig is dit omkeerbaar en geeft het voor nu rust.
Spannend Dajka. Wanneer is jou NOD?
Dat wachten he. Pfff.
Zeepaardje, tja goeie. was nu 2 dagen te laat. Dus weet niet echt wat mn cyclus is.
Ongeveer 4 februari. Dan ga ik uit van 28 dagen. Als het weer langer duurt dan 6 feb.
Vind het wel echt spannend weer. En veel zullen het niet verwachten dat we toch voor een 3e gaan.
Ben trouwens van de week bij de huisarts geweest omdat ik echt ontzettend veel bloed verloor tijdens mijn menstruatie.
Moest elke 1,5 uur een nieuwe tampon in doen. En dan gebruik ik al super
Volgens de dokter moeten de hormonen weer op orde komen. Dus ik kon wel aan de pil.. Ik zeg maar we willen toch nog een kindje.
Dan beter zo snel mogelijk zwanger.. Heb je er ook geen last meer van
Leuke huisarts he. Haha. Maar goed niks aan te doen voor nu dus. Hopen dat het snel raak is.
Volgend weekend flink klussen.
Hebben jullie ovulatie testen gebruikt? En hoe vaak deden jullie het dan?
Oh Fijn niet meer misselijk Zeepaardje. En aftellen naar de echo. Spannend idd. Daar zal ik nu ook anders naar kijken. Voorheen zag ik het toch als geslacht onthullend. Maar het blijft natuurlijk een medische echo.
Oh en die spatader. vervelend.. Na je zwangerschap nog maar een keer behandelen?
Fijne dag allemaal en alvast een gezellig weekend!
zaterdag 13 januari 2018 om 13:02
Zeepaard, fijn dat je weet een leven hebt nu. Dus al snel een 20wk echo....spannend..
Polonaise geniet van je verlof!
Marilyn, heftig zoveel bloeden, dat het nog steeds zo lang doorwerkt zeg. Goed advies van je huisarts
. Ik doe geen ovu testen, alles heel regelmatig hier. Ik heb wel eens gehoord dat je het rond je vruchtbare dagen beter elke dag kunt doen i.p.v. om de dag. Om de dag zou dan weer efficiënter zijn als de zaadkwaliteit minder is. Geen idee of dit precies klopt hoor.
22 Jan NOD, wachten dus
Brianne hoe is het met jou?
Polonaise geniet van je verlof!
Marilyn, heftig zoveel bloeden, dat het nog steeds zo lang doorwerkt zeg. Goed advies van je huisarts
22 Jan NOD, wachten dus
Brianne hoe is het met jou?
zaterdag 13 januari 2018 om 23:01
Ja tijd om te reageren! Even in etappes, zit op mn telefoon...
@zeepaardje en dajka: ja karakter is zeker ondergeschikt aan geslacht. Er zijn alleen natuurlijk dingen die wel door geslacht bepaald worden of gedrag/karakterdingen die je vaker ziet bij jongens of meisjes. Maar goed, we zullen zien. En pas later gaan we dan weer ontdekken wat voor kind dit zal zijn:) ook heel nieuwsgierig naar!
@dajka: spannend 22/1! Al in je hoofd wanneer je wilt testen of ga je afwachten? Ik ga voor je duimen!
@zeepaardje: grappig om zo gelijk te lopen, ik herken elke keer zoveel v wat je zegt!
Idd t gevoel nu mn leven weer een beetje terug te hebben na t eerste trimester, vooral wat betreft tijd voor mezelf aan leuke dingen besteden ipv half dood op de bank of in bed. En idd ook al af en toe last v bekken... had je dat bij de andere twee ook? Leuk bijna de echo!
@zeepaardje en dajka: ja karakter is zeker ondergeschikt aan geslacht. Er zijn alleen natuurlijk dingen die wel door geslacht bepaald worden of gedrag/karakterdingen die je vaker ziet bij jongens of meisjes. Maar goed, we zullen zien. En pas later gaan we dan weer ontdekken wat voor kind dit zal zijn:) ook heel nieuwsgierig naar!
@dajka: spannend 22/1! Al in je hoofd wanneer je wilt testen of ga je afwachten? Ik ga voor je duimen!
@zeepaardje: grappig om zo gelijk te lopen, ik herken elke keer zoveel v wat je zegt!
zaterdag 13 januari 2018 om 23:29
@polonaise: wat heerlijk, je verlof! Geniet er lekker van!
@evda: snap dat t dubbel voelt! Hoop dat t je rust geeft komende maanden. Leuk als je blijft meelezen
@Marilyn: vervelend v dat bloedverlies! idd hopen dat t snel raak is. Om veel redenen;)
Wij vreeen idd om de dag maar dat wat dajka zei heb ik ook wel eens gehoord. Hier ook geen ovutesten voelde mn eisprong feiloos (of feilloos?)
Hier gaat t goed. De beste weken nu denk ik! Dus ik probeer er van te genieten:) ik ben nog steeds wel zuinig op mn energie, dus doe niet super veel. Maar prima. Volgend weekend vertellen we t de jongens, eindelijk. Echt zin in. Ben vooral benieuwd naar de reactie vd oudste.
@evda: snap dat t dubbel voelt! Hoop dat t je rust geeft komende maanden. Leuk als je blijft meelezen
@Marilyn: vervelend v dat bloedverlies! idd hopen dat t snel raak is. Om veel redenen;)
Wij vreeen idd om de dag maar dat wat dajka zei heb ik ook wel eens gehoord. Hier ook geen ovutesten voelde mn eisprong feiloos (of feilloos?)
Hier gaat t goed. De beste weken nu denk ik! Dus ik probeer er van te genieten:) ik ben nog steeds wel zuinig op mn energie, dus doe niet super veel. Maar prima. Volgend weekend vertellen we t de jongens, eindelijk. Echt zin in. Ben vooral benieuwd naar de reactie vd oudste.
maandag 15 januari 2018 om 09:44
Haha Polonaise. Klussen in beide opzichten. Moeten nog 2 slaapkamers aanpakken. Maar volgend weekend ook ergens m'n eisprong.
Ja heel vervelend dat bloedverlies. Maar goed. Dat is nu weer achter de rug.
Ik dacht idd ook om de dag. Maar we zullen zien. Als we zin hebben gewoon. Moet ook geen verplichting worden.
Polonaise geniet van je verlof trouwens. Heerlijk hoor. Alles klaar voor de komst van de kleine
Op het wacht bankje Dajka. Spannend. Ik ga voor je duimen.
Oh leuk Brianne. Dat je het zo lang geheim hebt kunnen houden voor ze.
Ja heel vervelend dat bloedverlies. Maar goed. Dat is nu weer achter de rug.
Ik dacht idd ook om de dag. Maar we zullen zien. Als we zin hebben gewoon. Moet ook geen verplichting worden.
Polonaise geniet van je verlof trouwens. Heerlijk hoor. Alles klaar voor de komst van de kleine
Op het wacht bankje Dajka. Spannend. Ik ga voor je duimen.
Oh leuk Brianne. Dat je het zo lang geheim hebt kunnen houden voor ze.
maandag 15 januari 2018 om 11:48
Marilyn heb nog niets klaar voor de kleine. Alleen luiers gekocht, de rest moet nog.... Voor jou succes bij het klussen, haha.
Spannend Brianne, benieuwd naar de reactie van je kinderen! Mijn 2 kunnen het amper afwachten.
Geslacht is vooral voor de omgang met het kind (en de daarmee verbonden gestimuleerde eigenschappen van het kind) belangrijk. Zo tonen het de onderzoeken aan tenminste. Wat niet wegneemt dat ik me ook aan gendertypische opvoeding schuldig maak hoor! En als de baby een jongen is, krijgt hij geen roze pakjes aan (body's wel, haha)
Spannend Brianne, benieuwd naar de reactie van je kinderen! Mijn 2 kunnen het amper afwachten.
Geslacht is vooral voor de omgang met het kind (en de daarmee verbonden gestimuleerde eigenschappen van het kind) belangrijk. Zo tonen het de onderzoeken aan tenminste. Wat niet wegneemt dat ik me ook aan gendertypische opvoeding schuldig maak hoor! En als de baby een jongen is, krijgt hij geen roze pakjes aan (body's wel, haha)
dinsdag 16 januari 2018 om 15:56
dinsdag 16 januari 2018 om 18:19
Idd makkelijk! Wij zijn ook niet zo van die details, en kinderkamer is ook nog helemaal goed (jongste slaapt er nu nog ), maar dan nog zou ik wel de cosleeper v zolder moeten halen, kleertjes maat 50 opzoeken en wassen, bed op klossen, kraampakket voor de bevalling, e.d. moeten regelen. Maar lekker als jullie al helemaal klaar zijn! Lekker rustig! Voel je je oke?
dinsdag 16 januari 2018 om 18:44
Kleertjes en cosleeper heb ik vorige week teruggekregen, die had ik uitgeleend. Nog wel even wassen. Strijken doe ik al jaren niet meer, op de werkkleding van manlief na. Matrasje is al wel gewassen.
Stomme vraag misschien maar wat zit er in een kraampakket? Woon niet in NL. Bed hoeft ook niet op klossen dus
Stomme vraag misschien maar wat zit er in een kraampakket? Woon niet in NL. Bed hoeft ook niet op klossen dus
dinsdag 16 januari 2018 om 23:22
Spannend Polonaise gaat al opschieten ook voor jou!
Hier is de kleine meid nu 3 maanden. Alles gaat eigenlijk op rolletjes al is het wel wat lastig om ook echt tijd te maken voor de oudere kids. Maar ik vertrouw erop dat dat steeds makkelijker gaat worden als de baby wat ouder is.
Brianne weten jullie het geslacht van de baby al? Of blijft dat een verrassing ? Ben benieuwd of je tactiek heeft gewerkt
Hier is de kleine meid nu 3 maanden. Alles gaat eigenlijk op rolletjes al is het wel wat lastig om ook echt tijd te maken voor de oudere kids. Maar ik vertrouw erop dat dat steeds makkelijker gaat worden als de baby wat ouder is.
Brianne weten jullie het geslacht van de baby al? Of blijft dat een verrassing ? Ben benieuwd of je tactiek heeft gewerkt
woensdag 17 januari 2018 om 18:09
Hi ja ze lijkt veel op de oudste qua ogen en gezicht. Ze is alleen wat steviger al ruim 8 pond bij geboorte en nu ruim 6 kilo. Het was inderdaad een hele snelle bevalling, vanaf dat ik zeker wist dat het begonnen was tot ze daadwerkelijk geboren is was het 1,5 uur
wel de hele dag al gerommel en harde buiken omdat ik die ochtend gestript was door de verloskundige. Kijk er in ieder geval positief op terug, echt de makkelijkste bevalling van allemaal.
Ik moet volgende week weer werken. Op zich ook wel weer leuk even wat anders
Ik moet volgende week weer werken. Op zich ook wel weer leuk even wat anders
zondag 21 januari 2018 om 07:52
Hi!
Labello, alweer drie maanden! Had je bij zon snelle bevalling ook veel last van na weeen? Succes met werken! Idd ook wel weer lekker om even wat voor jezelf te doen. Hoeveel uren werk je?
Polonaise, spannend dat jullie het geslacht nog niet weten...was je bij de andere twee een beetje rond de UD bevallen.? Niet dat dat alles zegt, maar toch een beetje een referentiekader denk ik.
Marilyn, veel plezier deze dagen
Zeepaard, brianne binnenkort de 20wk echo? Brianne hoe reageerden je kinderen? Hebben jullie zolang gewacht met vertellen omdat ze nog zo jong zijn?
Hier, morgen NOD. Het valt me vies tegen hoeveel ik er mee bezig ben. Ben heel ongeduldig...eerst jaren lang twijfelen, dan zwanger maar MA..pffff. Als het niet raak is dan moet ik echt even een manier vinden om hier wat relaxter in te staan...
Labello, alweer drie maanden! Had je bij zon snelle bevalling ook veel last van na weeen? Succes met werken! Idd ook wel weer lekker om even wat voor jezelf te doen. Hoeveel uren werk je?
Polonaise, spannend dat jullie het geslacht nog niet weten...was je bij de andere twee een beetje rond de UD bevallen.? Niet dat dat alles zegt, maar toch een beetje een referentiekader denk ik.
Marilyn, veel plezier deze dagen
Zeepaard, brianne binnenkort de 20wk echo? Brianne hoe reageerden je kinderen? Hebben jullie zolang gewacht met vertellen omdat ze nog zo jong zijn?
Hier, morgen NOD. Het valt me vies tegen hoeveel ik er mee bezig ben. Ben heel ongeduldig...eerst jaren lang twijfelen, dan zwanger maar MA..pffff. Als het niet raak is dan moet ik echt even een manier vinden om hier wat relaxter in te staan...
zondag 21 januari 2018 om 21:01
snap t labello, dat tijd maken voor de oudere kids lastig is. ik heb dat tenminste met nr 1 toen nr 2 geboren werd ook een tijd gehad. Dus dat zal zodirect misschien we dubbel zo zijn. Denk idd dat dat steeds makkelijker zal gaan! Wat heerlijk zeg, zo'n bevalling!! Dat is wel echt een droom voor mij, na 2 redelijke marathons. Maar ik hoop er dus ook niet meer op, alles vergelijkbaar met die tweede (16 uur) is acceptabel.
Wij weten het geslacht trouwens over 1,5 week, bij de 20wkn echo.
@polonaise: kraampakket bestaat vooral uit de items die je nodig hebt tijdens en vlak na de bevalling, aangezien het in NL toegestaan is thuis te bevallen. Er zitten een aantal kraammatten in, alcohol voor ontsmetten, navelstrengklem, kraamverbanden, etc etc. Maar een aantal van die dingen zul jij ook wel gewoon in huis gehaald hebben denk ik;)
@dajka: snap het heel goed van die spanning en onrust rond NOD!! ik heb ook echt super vaak gedacht (vooral bij de eerste) 'ik moet echt zorgen dat ik er relaxter in ga staan, anders is het niet vol te houden'. Gelukkig was ik redelijk snel zwanger. Dat hoop ik voor jou ook gewoon! ga je morgen ook al testen of nog even wachten? Ik duim voor je hoor!!
Wij hebben het gister idd aan de jongens verteld. Met name de oudste snapt het heel goed natuurlijk en straalde helemaal, zo schattig. Nu krijgt m'n buik meteen heel veel kusjes, zo schattig. Hij vertelt al aan mensen dat ie een zusje krijgt, hoewel we het geslacht dus nog niet weten;)
We hebben zo lang gewacht, omdat ik denk dat dat echt het fijnste is voor de kinderen zelf. Die tijd (nu waarschijnlijk nog 23 weken!!) is zo ongrijpbaar voor ze en héél lang. Ik had op zich nog wel langer willen wachten, maar het werd nu onpraktisch op veel fronten.
Wij weten het geslacht trouwens over 1,5 week, bij de 20wkn echo.
@polonaise: kraampakket bestaat vooral uit de items die je nodig hebt tijdens en vlak na de bevalling, aangezien het in NL toegestaan is thuis te bevallen. Er zitten een aantal kraammatten in, alcohol voor ontsmetten, navelstrengklem, kraamverbanden, etc etc. Maar een aantal van die dingen zul jij ook wel gewoon in huis gehaald hebben denk ik;)
@dajka: snap het heel goed van die spanning en onrust rond NOD!! ik heb ook echt super vaak gedacht (vooral bij de eerste) 'ik moet echt zorgen dat ik er relaxter in ga staan, anders is het niet vol te houden'. Gelukkig was ik redelijk snel zwanger. Dat hoop ik voor jou ook gewoon! ga je morgen ook al testen of nog even wachten? Ik duim voor je hoor!!
Wij hebben het gister idd aan de jongens verteld. Met name de oudste snapt het heel goed natuurlijk en straalde helemaal, zo schattig. Nu krijgt m'n buik meteen heel veel kusjes, zo schattig. Hij vertelt al aan mensen dat ie een zusje krijgt, hoewel we het geslacht dus nog niet weten;)
We hebben zo lang gewacht, omdat ik denk dat dat echt het fijnste is voor de kinderen zelf. Die tijd (nu waarschijnlijk nog 23 weken!!) is zo ongrijpbaar voor ze en héél lang. Ik had op zich nog wel langer willen wachten, maar het werd nu onpraktisch op veel fronten.
zondag 21 januari 2018 om 22:13
Brianne, wat schattig van je oudste
. Ik snap heel goed dat je hebt gewacht, het is nog veel te abstract voor hen natuurlijk. 1,5 nog tot de 20 w echo, spannend..
Mijn oudste twee schelen nog geen twee jaar en ik herken het gevoel ook heel erg dat je voor beide net niet genoeg aandacht kunt geven. En een baby vraagt natuurlijk helemaal al je tijd en energie. Als de kinderen ouder worden hebben ze natuurlijk gewoon ook veel aan elkaar, dat compenseert denk ik ook wel als je over drie kinderen je aandacht moet verdelen.
Vanmiddag had ik roze afscheiding, dus ging er vanuit dat dat het begin van de menstruatie was, maar nu niets meer. Wel buikpijn, maar geen idee of het nou menstruatiepijn is of toch anders. En ik ben echt niet te genieten de laatste tijd..Ik zou morgen ongesteld moeten worden, ga dinsdag testen als het niet gebeurd is! Spannend..
Mijn oudste twee schelen nog geen twee jaar en ik herken het gevoel ook heel erg dat je voor beide net niet genoeg aandacht kunt geven. En een baby vraagt natuurlijk helemaal al je tijd en energie. Als de kinderen ouder worden hebben ze natuurlijk gewoon ook veel aan elkaar, dat compenseert denk ik ook wel als je over drie kinderen je aandacht moet verdelen.
Vanmiddag had ik roze afscheiding, dus ging er vanuit dat dat het begin van de menstruatie was, maar nu niets meer. Wel buikpijn, maar geen idee of het nou menstruatiepijn is of toch anders. En ik ben echt niet te genieten de laatste tijd..Ik zou morgen ongesteld moeten worden, ga dinsdag testen als het niet gebeurd is! Spannend..
maandag 22 januari 2018 om 00:56
Brianne wat leuk dat je kinderen zo positief reageren! Wij hebben om die reden ook zo lang gewacht.
hier hielp het om de verjaardagen en feestdagen voor de verwachte bevallingsdatum telkens te noemen (eerst is nog de verjaardag van oom Piet, dan kerstmis, dan henks verjaardag, dan carnaval, en na xyz wordt de baby misschien wel geboren.)
Heb idd zelf wel verband gekocht en van die bedplas-matjes van huggies. Dat moet genoeg zijn
Dajka ik ben 2x circa 14 dagen voor de UD bevallen. Dus daar hoop ik nu weer op
hier hielp het om de verjaardagen en feestdagen voor de verwachte bevallingsdatum telkens te noemen (eerst is nog de verjaardag van oom Piet, dan kerstmis, dan henks verjaardag, dan carnaval, en na xyz wordt de baby misschien wel geboren.)
Heb idd zelf wel verband gekocht en van die bedplas-matjes van huggies. Dat moet genoeg zijn
Dajka ik ben 2x circa 14 dagen voor de UD bevallen. Dus daar hoop ik nu weer op
maandag 22 januari 2018 om 12:42
en dajka, nog steeds niet ongesteld? ik hoop het zo voor je! wel heel spannend hoor.. deze dagen zijn echt killing en duren veel te lang!
@polonaise: ja wij hebben het hier ook vooral over alle mijlpalen die er nog tussen zitten: broertje jarig, hij jarig, naar school, etc. ik heb ook een soort stickerkaart gemaakt waarbij hij elk weekend een sticker kan plakken. Ik heb de kaart laten doorlopen tot 42 wkn, want die andere twee bleven ook lang zitten;)
Ik werk vandaag thuis. Op de werkplek is te veel spanning. Echt irritant, want ik wil dat zo graag vermijden in de zwangerschap, dus voel me ook steeds schuldig naar de baby als ik dan stress heb... nou ja, niks aan te doen (behalve proberen de stresssituaties te vermijden en conflicten op te lossen etc, maar daar ben ik mee bezig;))
@polonaise: ja wij hebben het hier ook vooral over alle mijlpalen die er nog tussen zitten: broertje jarig, hij jarig, naar school, etc. ik heb ook een soort stickerkaart gemaakt waarbij hij elk weekend een sticker kan plakken. Ik heb de kaart laten doorlopen tot 42 wkn, want die andere twee bleven ook lang zitten;)
Ik werk vandaag thuis. Op de werkplek is te veel spanning. Echt irritant, want ik wil dat zo graag vermijden in de zwangerschap, dus voel me ook steeds schuldig naar de baby als ik dan stress heb... nou ja, niks aan te doen (behalve proberen de stresssituaties te vermijden en conflicten op te lossen etc, maar daar ben ik mee bezig;))
maandag 22 januari 2018 om 15:51
Lekker even thuiswerken Brianne. Vervelend van die stress op het werk...hopelijk is dit van tijdelijke aard?
Hier alweer wat roze afscheiding..echt vreemd. Gister ook al, tampon gebruikt, maar die bleef wit. Normaal gesproken heb ik niet zo'n aanloop naar de menstruatie toe, maar dit herken ik ook niet echt van een vorige zwangerschap. Nog even afwachten....misschien ben ik over een half uur wel gewoon echt ongesteld..
Hier alweer wat roze afscheiding..echt vreemd. Gister ook al, tampon gebruikt, maar die bleef wit. Normaal gesproken heb ik niet zo'n aanloop naar de menstruatie toe, maar dit herken ik ook niet echt van een vorige zwangerschap. Nog even afwachten....misschien ben ik over een half uur wel gewoon echt ongesteld..