Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
donderdag 8 februari 2018 om 10:37
Dajka. Ik had al niet het idee dat het was gelukt. Tuurlijk voel je wat maar kon van alles zijn.
Wees allemaal meer op menstruatie klachten. Buikpijn, rugpijn...
Dus nou ja wie weet volgende ronde.
Al komt het dan (mocht het raak zijn) wel heel dicht in de buurt van mijn jongste zoon zijn verjaardag. (half nov) bij beide was ik een week en een dag te laat bevallen. Dus dan zou ik zo ongeveer op zijn verjaardag zitten...
Maar goed. Zien we dan wel als het mag lukken.
Hoe is het met de rest?
Nod's in zicht
en hoe is het met de zwangere ?
Groetjes, M
Wees allemaal meer op menstruatie klachten. Buikpijn, rugpijn...
Dus nou ja wie weet volgende ronde.
Al komt het dan (mocht het raak zijn) wel heel dicht in de buurt van mijn jongste zoon zijn verjaardag. (half nov) bij beide was ik een week en een dag te laat bevallen. Dus dan zou ik zo ongeveer op zijn verjaardag zitten...
Maar goed. Zien we dan wel als het mag lukken.
Hoe is het met de rest?
Nod's in zicht
en hoe is het met de zwangere ?
Groetjes, M
donderdag 8 februari 2018 om 19:22
Ha Marilyn, ja lastig he met die data. Zo hebben wij liever geen december, maar ja...
Onze maand is helaas verloren. Mijn eisprong moet nog komen, maar komt erg laat en helaas is mijn man nu een kleine week in het buitenland.
Baal er echt van. Nu duurt het dus nog heel lang allemaal voor ik weer in de volgende iets te proberen cyclus zit..
en blijkbaar komt mijn eisprong dus pas dag 20/21. Althans dat hoop ik dat ie dan komt...
naja is niet anders.
Onze maand is helaas verloren. Mijn eisprong moet nog komen, maar komt erg laat en helaas is mijn man nu een kleine week in het buitenland.
Baal er echt van. Nu duurt het dus nog heel lang allemaal voor ik weer in de volgende iets te proberen cyclus zit..
en blijkbaar komt mijn eisprong dus pas dag 20/21. Althans dat hoop ik dat ie dan komt...
naja is niet anders.
donderdag 8 februari 2018 om 20:20
Marilyn, ik voel ook altijd van alles..de keren dat ik zwanger was ook een soort menstruatie achtig gevoel, dus heel verwarrend, haha. Ik las in een ander topic dat je nu ovulatie testen gaat gebruiken? Dat is ook precies mijn plan als het nu niet raak is. Ik denk het altijd te voelen, maar wie weet zit ik er wel een week naast.
Kersopdetaart, hoe weet je dat? Ovulatie testen? Wie weet toch niet helemaal goed gegaan, dag 20 is wel erg laat denk ik. Heb je een lange cyclus? Dat met die data herken ik ook dames, het liefst gewoon een kind in het voorjaar, maar ja, daar ga ik niet meer op wachten;)
Mijn NOD is precies over een week. Soms hoop ik echt heel erg dat het raak is en ben ik er veel mee bezig. Op andere momenten is het weer meer op de achtergrond en twijfel ik ook nog wel eens. Koud watervrees denk ik...
Brianne, ben je al aan het idee gewend van je drie musketiers?
Zeepaardje, met jou ook alles goed? Had jij de 20wk echo al gehad? Ben het even kwijt.
Polonaise, ben heel benieuwd hoe het met jou is. Wie weet lig je nu wel te bevallen
Kersopdetaart, hoe weet je dat? Ovulatie testen? Wie weet toch niet helemaal goed gegaan, dag 20 is wel erg laat denk ik. Heb je een lange cyclus? Dat met die data herken ik ook dames, het liefst gewoon een kind in het voorjaar, maar ja, daar ga ik niet meer op wachten;)
Mijn NOD is precies over een week. Soms hoop ik echt heel erg dat het raak is en ben ik er veel mee bezig. Op andere momenten is het weer meer op de achtergrond en twijfel ik ook nog wel eens. Koud watervrees denk ik...
Brianne, ben je al aan het idee gewend van je drie musketiers?
Zeepaardje, met jou ook alles goed? Had jij de 20wk echo al gehad? Ben het even kwijt.
Polonaise, ben heel benieuwd hoe het met jou is. Wie weet lig je nu wel te bevallen
donderdag 8 februari 2018 om 20:51
Ha Dajka,
Spannend dat wachten. Dat dubbele vind ik wel herkenbaar.
Mijn cyclus is wat onregelmatig maar dus ook regelmatig 5 weken. Dus dan is dag 21 niet vreemd, alleen hoop ik het nu wel en dat het niet nog later wordt. Op zich is een cyclus tot 6 weken nog ‘normaal’. En ben er 2 keer snel zwanger mee geworden, maar goed dat geeft geen garantie voor deze poging...
We zijn pas in januari begonnen en daarvoor hield ik het nooit zo in de gaten, dus ben benieuwd wat mijn cyclus nu doet.
Vanwege de onregelmatige cyclus dus idd ovulatietesten.
Anders is het nogal zoeken en gokken.
En mijn man zit soms in het buitenland dus dan moet je soms een beetje onromantisch plannen.
Maar jullie dus zonde ovu tests?
Wel veel romantischer.
Spannend dat wachten. Dat dubbele vind ik wel herkenbaar.
Mijn cyclus is wat onregelmatig maar dus ook regelmatig 5 weken. Dus dan is dag 21 niet vreemd, alleen hoop ik het nu wel en dat het niet nog later wordt. Op zich is een cyclus tot 6 weken nog ‘normaal’. En ben er 2 keer snel zwanger mee geworden, maar goed dat geeft geen garantie voor deze poging...
We zijn pas in januari begonnen en daarvoor hield ik het nooit zo in de gaten, dus ben benieuwd wat mijn cyclus nu doet.
Vanwege de onregelmatige cyclus dus idd ovulatietesten.
Anders is het nogal zoeken en gokken.
En mijn man zit soms in het buitenland dus dan moet je soms een beetje onromantisch plannen.
Maar jullie dus zonde ovu tests?
Wel veel romantischer.
zondag 11 februari 2018 om 20:39
leuk zeepaardje, voor jullie een meisje erbij! heel bijzonder lijkt me. Al gewend aan het idee? Wat vinden je jongens ervan?
dajka a.s. donderdag dus je Nod? hoe ben je er nu onder? ga je testen donderdag of weet je het nog niet zo? Ik ga voor je duimen deze week! soort valentijnskind;)
jammer marilyn dat je weer ongesteld bent geworden
! volgende ronde beter! Maar snap het wel van die data. ik denk dat iedereen wel zo z'n voorkeur heeft van wanneer een kind komt, maar echt voor het zeggen heb je het natuurlijk niet, behalve als je het écht niet wilt, dan kun je beter overslaan (maar ik denk ook niet dat ik dat over m'n hart zou kunnen verkrijgen...) Als het voglende maand raak is, komt het vast goed.
Voor jou ook kers op de taart, irritant met nu een verloren maand en dan in december uitgerekend zijn. Is allemaal niet handig! Heb je je eisprong inmiddels gehad?
succes met wachten polonaise!
ik ben inmiddels wel gewend aan het idee van 3 jongens ja:) Vind het ook wel heel fijn dat het gewoon weer duidelijk en concreet is en niet meer die twijfel. Ben al weer druk met het zoeken van een naam:) Nu nog een leuke puzzel, hopelijk komen we eruit. Heb het hoofdstuk meisje alleen nog niet helemaal af kunnen sluiten. Misschien ook omdat wij de optie voor een vierde open houden idd. Maar eigenlijk wil ik er wel vóór die tijd vrede mee hebben, want een volgend kind nemen vanwege het geslacht vind ik (ja uiteraard;)) sws een slecht idee. Ah ja, we zullen zien, misschien voelen we ons zodirect met 3 jongens al compleet.
dajka a.s. donderdag dus je Nod? hoe ben je er nu onder? ga je testen donderdag of weet je het nog niet zo? Ik ga voor je duimen deze week! soort valentijnskind;)
jammer marilyn dat je weer ongesteld bent geworden
Voor jou ook kers op de taart, irritant met nu een verloren maand en dan in december uitgerekend zijn. Is allemaal niet handig! Heb je je eisprong inmiddels gehad?
succes met wachten polonaise!
ik ben inmiddels wel gewend aan het idee van 3 jongens ja:) Vind het ook wel heel fijn dat het gewoon weer duidelijk en concreet is en niet meer die twijfel. Ben al weer druk met het zoeken van een naam:) Nu nog een leuke puzzel, hopelijk komen we eruit. Heb het hoofdstuk meisje alleen nog niet helemaal af kunnen sluiten. Misschien ook omdat wij de optie voor een vierde open houden idd. Maar eigenlijk wil ik er wel vóór die tijd vrede mee hebben, want een volgend kind nemen vanwege het geslacht vind ik (ja uiteraard;)) sws een slecht idee. Ah ja, we zullen zien, misschien voelen we ons zodirect met 3 jongens al compleet.
maandag 12 februari 2018 om 07:49
Leuk Brianne dat je er van kan genieten. Leuk dat jullie zelfs nog denken aan een vierde!
Haha wij vinden 3 al een best groot gezin. Maar wie weet wat de toekomst brengt!
En een nieuwe naam is lastig. Wij hebben ook 2 jongens en het zou ook voelen alsof de jongensnamen een beetje op aan het raken zijn. Althans die je gezamenlijk mooi vindt.
Ik had laatst nog een jongensnaam, werd meteen afgekeurd, haha.
Koop je nog veel nieuwe kleertjes of heb je nog een hoop van je oudste jongens?
Hier is de eisprong gisteren geweest of afgelopen nacht ergens.
Helaas zit er denk ik veel te veel tijd tussen om zwanger te kunnen zijn.
Maar je hebt nog een grijntje hoop... zo gaat dat.
Naja. Afwachten dus maar!
Haha wij vinden 3 al een best groot gezin. Maar wie weet wat de toekomst brengt!
En een nieuwe naam is lastig. Wij hebben ook 2 jongens en het zou ook voelen alsof de jongensnamen een beetje op aan het raken zijn. Althans die je gezamenlijk mooi vindt.
Ik had laatst nog een jongensnaam, werd meteen afgekeurd, haha.
Koop je nog veel nieuwe kleertjes of heb je nog een hoop van je oudste jongens?
Hier is de eisprong gisteren geweest of afgelopen nacht ergens.
Helaas zit er denk ik veel te veel tijd tussen om zwanger te kunnen zijn.
Maar je hebt nog een grijntje hoop... zo gaat dat.
Naja. Afwachten dus maar!
dinsdag 13 februari 2018 om 10:39
Kers, jammer dat je je ei niet optimaal hebt kunnen benutten, maar wie weet....zo romantisch is het niet zonder ovu testen hoor! Het wordt aardig gepland hier, denk namelijk wel te weten wanneer ik een ei heb (en vooral daarvoor). Maar als ik straks ongesteld wordt ga ik ook maar eens testen en kijken of het wel klopt.
Marilyn, hoe is het met jou? Alweer op het wachtenbankje of nog niet.
Brianne fijn idd duidelijkheid, weet je waar je aan toe bent. Voel je ook al veel bewegingen? En voel je je verder moe of wel ok? Ik merk dat ik er soms tegenop zie om weer zwanger te worden, omdat ik het best zwaar vond, haha, maar ook weer heel bijzonder.
Zeepaardje hoe gaat het bij jou?
Polonaise misschien lig je nu dan wel echt te bevallen
Donderdag NOD, ik had de hele tijd een voor gevoel dat het niet raak is deze maand. Maar vanochtend voelde ik opeens een ‘steek’ toen ik me omdraaide in bed. Toen ik in okt zwanger was rond de NOD had ik ook van die steken bij snelle bewegingen, dus toch weer wat hoop gekregen...nog even wachten...
Marilyn, hoe is het met jou? Alweer op het wachtenbankje of nog niet.
Brianne fijn idd duidelijkheid, weet je waar je aan toe bent. Voel je ook al veel bewegingen? En voel je je verder moe of wel ok? Ik merk dat ik er soms tegenop zie om weer zwanger te worden, omdat ik het best zwaar vond, haha, maar ook weer heel bijzonder.
Zeepaardje hoe gaat het bij jou?
Polonaise misschien lig je nu dan wel echt te bevallen
Donderdag NOD, ik had de hele tijd een voor gevoel dat het niet raak is deze maand. Maar vanochtend voelde ik opeens een ‘steek’ toen ik me omdraaide in bed. Toen ik in okt zwanger was rond de NOD had ik ook van die steken bij snelle bewegingen, dus toch weer wat hoop gekregen...nog even wachten...
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
Oh Spannend Dajka. Nog een paar dagen geduld dus.. Lastig he wachten.
Polonaise. De laatste loodjes. Heel veel sterkte. En hou ons op de hoogte
Brianne. Ik snap het gevoel voor een meisje wel. Na 2 jongens.. Nu het zeker is. Is de hoop ook echt weg.. 3 boys is ook leuk denk ik. En wel makkelijk met spullen..
Anders krijg je er ook weer poppen, kinderwagens, bergen verkleedkleren en nog veel meer meiden dingen bij.
Kers. Toch voelt het als een gemiste kans dan denk ik.. Hopelijk heeft een heel sterk zaadje lang gewacht
Hier volgende week pas vruchtbaar. Volgens mij is bij mij mn eisprong vrij laat.
Ik denk volgende week ma of di pas. Dat is 14-15 dagen na nod. Ik wil eigenlijk zaterdag starten met ovu testen. Eens kijken of we een ei kunnen vinden.
Polonaise. De laatste loodjes. Heel veel sterkte. En hou ons op de hoogte
Brianne. Ik snap het gevoel voor een meisje wel. Na 2 jongens.. Nu het zeker is. Is de hoop ook echt weg.. 3 boys is ook leuk denk ik. En wel makkelijk met spullen..
Anders krijg je er ook weer poppen, kinderwagens, bergen verkleedkleren en nog veel meer meiden dingen bij.
Kers. Toch voelt het als een gemiste kans dan denk ik.. Hopelijk heeft een heel sterk zaadje lang gewacht
Hier volgende week pas vruchtbaar. Volgens mij is bij mij mn eisprong vrij laat.
Ik denk volgende week ma of di pas. Dat is 14-15 dagen na nod. Ik wil eigenlijk zaterdag starten met ovu testen. Eens kijken of we een ei kunnen vinden.
dinsdag 13 februari 2018 om 11:28
Spannend Dajka! Ik had bij mijn eerste twee al echt wel signalen voor de NOD, maar kan dat ik me dat achteraf heb wijs gemaakt.
Hou je ons op de hoogte?
En Marilyn dag 14/15 is een ei toch heel netjes?
Ik heb zelf een wat onregelmatige cyclus maar vaak wel rond de 5 weken. Dat vind ik zelf wel lang wachten steeds.
Deze maand voelt idd een beetje verloren, maar het gekke is dat ik toch hoop blijf hebben. Waardoor de teleurstelling even hard zal zijn.
Maar goed, ik moet nog een kleine 2 weken wachten dus ben er niet teveel mee bezig in deze week iig.
Hou je ons op de hoogte?
En Marilyn dag 14/15 is een ei toch heel netjes?
Ik heb zelf een wat onregelmatige cyclus maar vaak wel rond de 5 weken. Dat vind ik zelf wel lang wachten steeds.
Deze maand voelt idd een beetje verloren, maar het gekke is dat ik toch hoop blijf hebben. Waardoor de teleurstelling even hard zal zijn.
Maar goed, ik moet nog een kleine 2 weken wachten dus ben er niet teveel mee bezig in deze week iig.
dinsdag 13 februari 2018 om 11:51
dinsdag 13 februari 2018 om 12:23
Haha dat is grappig JOBeva. Tuurlijk kan het. En ik zou het zeker geen probleem vinden als een van mijn jongens met poppen zou spelen.
Maar na alle jongenspullen van 2 boys krijg je er denk ook een hoop meisjes spul bij. We hebben nu al zo veel zooi..
Ik heb geen idee wat normaal is.
Ik heb een cyclus van 29 dagen een eisprong volgens mij na 15 dagen.
Deze ronde wil ik eens gaan testen met ovu testen of ik het goed heb.
Ja kersopdetaart. dan heb je in een jaar idd minder kans op zwangerschap. En ook lang wachten. Wanneer heb jij je ei in die 5 weken?
Maar na alle jongenspullen van 2 boys krijg je er denk ook een hoop meisjes spul bij. We hebben nu al zo veel zooi..
Ik heb geen idee wat normaal is.
Ik heb een cyclus van 29 dagen een eisprong volgens mij na 15 dagen.
Deze ronde wil ik eens gaan testen met ovu testen of ik het goed heb.
Ja kersopdetaart. dan heb je in een jaar idd minder kans op zwangerschap. En ook lang wachten. Wanneer heb jij je ei in die 5 weken?
dinsdag 13 februari 2018 om 14:29
Ben ook voor een neutrale opvoeding op dat gebied, JobEva. Zoon gaat ook in een jurk de deur uit als hij dat wil. En dochter heeft een werkbank gekregen van ons.
Maar wanneer er geen dochters zijn, lijkt me dat het toch bij een bescheiden hoeveelheid roze speelgoed blijft.
Of hebben jullie prinsessenjurken, barbies, poppenwagen, feeënvleugels, kroontjes, hartjesbeddengoed, glittertruien, roze serviesjes Enz enz cadeau gekregen /gedaan aan jullie zoon?
ik ben zelf niet van het roze, maar dochter krijgt dat spul (helaas) nu eenmaal.
Maar wanneer er geen dochters zijn, lijkt me dat het toch bij een bescheiden hoeveelheid roze speelgoed blijft.
Of hebben jullie prinsessenjurken, barbies, poppenwagen, feeënvleugels, kroontjes, hartjesbeddengoed, glittertruien, roze serviesjes Enz enz cadeau gekregen /gedaan aan jullie zoon?
ik ben zelf niet van het roze, maar dochter krijgt dat spul (helaas) nu eenmaal.
dinsdag 13 februari 2018 om 14:59
Pfoe. ik dacht wat meer energie te hebben maar de laatste week ben ik toch weer moe moe moe! Lig echt in coma 's nachts, haha.
Hier gaat alles goed. De 20 weken echo gehad inderdaad, die was goed, en een meisje erbij. Nog steeds erg schakelen. De jongste vindt het erg leuk (dat hij grote broer wordt vooral), de oudste was erg teleurgesteld dat het een zusje blijkt. Nu druk bezig met kleertjes kopen. Naam bedenken is ook nog even een horde (jongensnaam waren we zo uit geweest denken we, mijn nummer 1 zou het dan niet worden maar mijn nummer 2 wel!). En lekker aan het kijken naar geboortekaartjes en grotere auto's en bakfietsen enzo. Haha, heerlijk burgelijk.
Nog 12 weken (en een beetje) tot mijn verlof! Kijk er al best wel naar uit
Brainne, 3 jongens, je kan ook een vierde jongen krijgen! Collega van mij heeft er nu dus 4 rondlopen, jongens. Eerst maar eens kijken hoe 3 musketiertjes bevallen
Gaat het verder goed qua zwangerschap?
Dajka, je maakt het weer spannend!! Nog 2 dagen geduld, dan kan je testen. Dat wordt forum checken donderdag!!
Marilyn, grote kans dat ik net voor, op of net na de verjaardag van oudste beval. (mijn UD nu scheelt 1 dag met mijn UD toen, al beviel ik toen met 39+2). Niks aan te doen, en na 2 miskramen had ik wel heel duidelijk het besef dat een kind 'plannen' onzin is. Blij zijn als het me gegund is die maand. En dat ben ik! (zeker als je het spreekwoordelijke klokje voelt tikken zou ik me er niks van aantrekken geloof ik...)
Alles goed met de andere dames? Al verse babies in aantocht (polonaise)?
Fijne zonnige winterdag allemaal!
Hier gaat alles goed. De 20 weken echo gehad inderdaad, die was goed, en een meisje erbij. Nog steeds erg schakelen. De jongste vindt het erg leuk (dat hij grote broer wordt vooral), de oudste was erg teleurgesteld dat het een zusje blijkt. Nu druk bezig met kleertjes kopen. Naam bedenken is ook nog even een horde (jongensnaam waren we zo uit geweest denken we, mijn nummer 1 zou het dan niet worden maar mijn nummer 2 wel!). En lekker aan het kijken naar geboortekaartjes en grotere auto's en bakfietsen enzo. Haha, heerlijk burgelijk.
Nog 12 weken (en een beetje) tot mijn verlof! Kijk er al best wel naar uit
Brainne, 3 jongens, je kan ook een vierde jongen krijgen! Collega van mij heeft er nu dus 4 rondlopen, jongens. Eerst maar eens kijken hoe 3 musketiertjes bevallen
Dajka, je maakt het weer spannend!! Nog 2 dagen geduld, dan kan je testen. Dat wordt forum checken donderdag!!
Marilyn, grote kans dat ik net voor, op of net na de verjaardag van oudste beval. (mijn UD nu scheelt 1 dag met mijn UD toen, al beviel ik toen met 39+2). Niks aan te doen, en na 2 miskramen had ik wel heel duidelijk het besef dat een kind 'plannen' onzin is. Blij zijn als het me gegund is die maand. En dat ben ik! (zeker als je het spreekwoordelijke klokje voelt tikken zou ik me er niks van aantrekken geloof ik...)
Alles goed met de andere dames? Al verse babies in aantocht (polonaise)?
Fijne zonnige winterdag allemaal!
dinsdag 13 februari 2018 om 17:24
@marilyn, ik heb met een cyclus van 5 weken dag 21 mijn eisprong. Dus daarna gewoon ‘normaal’ 2 weken.
Maar omdat de cycli ook een beetje onregelmatig zijn doe ik dus wel ovu tests.
Idd minder kans in een jaar om zwanger te worden, maar ja ik zal het er mee moeten doen
.
Zeepaardje, ja moet je erg schakelen? Was je helemaal van een 3e jongen uitgegaan.
En ach gos je zoon moet dus wennen. Wel aandoenlijk.
Polonaise succes met de laatste loodjes!
Maar omdat de cycli ook een beetje onregelmatig zijn doe ik dus wel ovu tests.
Idd minder kans in een jaar om zwanger te worden, maar ja ik zal het er mee moeten doen
Zeepaardje, ja moet je erg schakelen? Was je helemaal van een 3e jongen uitgegaan.
En ach gos je zoon moet dus wennen. Wel aandoenlijk.
Polonaise succes met de laatste loodjes!
woensdag 14 februari 2018 om 09:11
Eigenlijk maakt het helemaal niet uit of ze dicht bij elkaar zitten. Al is de zelfde dag dan niet leuk.
Mocht het nu lukken dan zal het dezelfde datum zijn (volgens mij) Ben bij mijn jongste een week en een dag te laat bevallen.
Met vieren wel weer makkelijk
2 verjaardagen tegelijk.
Balen zeepaardje dat je nog zo moe bent.
Hopelijk wennen de jongens er aan dat er toch echt een zusje bij komt. Komt vast goed.
Naam bedenken. Dat vonden wij altijd zo lastig. En waren daar heel laat mee.
Toen ik vorige keer zwanger bleek van de 3e hebben we al een grotere auto gekocht
. Is met 2 kids ook lekker haha. Maar ik hoop hem toch gevuld te krijgen met een extra kindje.
Al zouden er nog 3 bij kunnen......
Polonaise hihi. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ook zo last van had.
een vriendin wel. Die had elke dag ruzie met haar man. (om niks).
Kersopdetaart. 5 weken en dan op 21 is ook netjes toch. Voel je je eisprong?
Mocht het nu lukken dan zal het dezelfde datum zijn (volgens mij) Ben bij mijn jongste een week en een dag te laat bevallen.
Met vieren wel weer makkelijk
Hopelijk wennen de jongens er aan dat er toch echt een zusje bij komt. Komt vast goed.
Toen ik vorige keer zwanger bleek van de 3e hebben we al een grotere auto gekocht
woensdag 14 februari 2018 om 11:00
Marilyn182 schreef: ↑14-02-2018 09:11Eigenlijk maakt het helemaal niet uit of ze dicht bij elkaar zitten. Al is de zelfde dag dan niet leuk.
Met vieren wel weer makkelijk2 verjaardagen tegelijk.
Toen ik vorige keer zwanger bleek van de 3e hebben we al een grotere auto gekocht. Is met 2 kids ook lekker haha. Maar ik hoop hem toch gevuld te krijgen met een extra kindje.
Ik zou de data vlak bij elkaar geen bezwaar vinden.
Juist wat lastiger als het net 3/4 weken scheelt. Dan voel je je wat bezwaard als je een paar weken later weer iedereen uitnodigd. Maar daar houden wij ook geen rekening mee.
Als we dat wel zouden doen kunnen wij december wel overslaan en daar voel ik niet veel voor.
Ik voel mijn eisprong niet en merk weinig veranderingen, maar vind ik niet erg met de ovu tests.
Hoop ook dat jullie snel een kindje erbij krijgen in de auto
donderdag 15 februari 2018 om 10:24
Hoi dames!
Even een kort berichtje van mij. Ben niet helemaal bijgelezen maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Is er al een baby Polonaise? ( word je al moe van deze vraag ha ha)
En Brianna bij jou gaat het ook al hard zeg!
Voor de dames met naderende NOD 's duim ik hard.
Hier alles ok. Deze zwangerschap ben ik al vroeg in mn cocon gekropen. Het begint nu lekker op te schieten. Wij zijn er klaar voor
Even een kort berichtje van mij. Ben niet helemaal bijgelezen maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Is er al een baby Polonaise? ( word je al moe van deze vraag ha ha)
En Brianna bij jou gaat het ook al hard zeg!
Voor de dames met naderende NOD 's duim ik hard.
Hier alles ok. Deze zwangerschap ben ik al vroeg in mn cocon gekropen. Het begint nu lekker op te schieten. Wij zijn er klaar voor
vrijdag 16 februari 2018 om 09:45
Hoi allemaal,
Leuk van je te horen Amereeh. Hoe lang moet je nog (ongeveer)
Polonaise al nieuws?
Dajka, Hoe is het bij jou?
Kersopdetaart. Ik zou 3 weken geen probleem vinden. Dan kan je het alsnog samen vieren in het midden hihi.. En anders komen ze maar 2keer.
Wat voor ovu testen gebruik jij Kers?
Ik denk dat ik vanmiddag ga starten.. Ik denk dat mn eisprong ergens maandag is.. Heb helemaal geen ervaring met tests.
Maar als ie positief is heb je 2 dagen lager je eisprong toch. Als ik het goed heb begrepen.
Leuk van je te horen Amereeh. Hoe lang moet je nog (ongeveer)
Polonaise al nieuws?
Dajka, Hoe is het bij jou?
Kersopdetaart. Ik zou 3 weken geen probleem vinden. Dan kan je het alsnog samen vieren in het midden hihi.. En anders komen ze maar 2keer.
Wat voor ovu testen gebruik jij Kers?
Ik denk dat ik vanmiddag ga starten.. Ik denk dat mn eisprong ergens maandag is.. Heb helemaal geen ervaring met tests.
Maar als ie positief is heb je 2 dagen lager je eisprong toch. Als ik het goed heb begrepen.
vrijdag 16 februari 2018 om 11:21
Ha Marilyn, ik gebruik die van sensitest. Zijn goedkoop en werken bij mij prima.
Als je je LH piek te pakken hebt dan krijg je daarna binnen 24-36 uur je eisprong.
Bij mij loopt de test de laatste dagen op en dan test ik meestal 2x per dag totdat ik een knaltest heb.
Je kunt ook clearblue enzo doen, maar die vind ik absurd duur.
Ik zou niet de kv ovu tests gebruiken, die zijn bij mij weken positief.
Succes met je ei benutten.
Ik ben hier doodop, gewoon ook door de winter, kinderen die ziek zijn enz.
Maar dan denk ik toch, innesteling? Eerste progesteron stijging?
Terwijl de kans dat ik zwanger ben met seks 6 dagen voor eisprong echt minimaal is...
Naja over een dikke week weet ik het zeker.
Als je je LH piek te pakken hebt dan krijg je daarna binnen 24-36 uur je eisprong.
Bij mij loopt de test de laatste dagen op en dan test ik meestal 2x per dag totdat ik een knaltest heb.
Je kunt ook clearblue enzo doen, maar die vind ik absurd duur.
Ik zou niet de kv ovu tests gebruiken, die zijn bij mij weken positief.
Succes met je ei benutten.
Ik ben hier doodop, gewoon ook door de winter, kinderen die ziek zijn enz.
Maar dan denk ik toch, innesteling? Eerste progesteron stijging?
Terwijl de kans dat ik zwanger ben met seks 6 dagen voor eisprong echt minimaal is...
Naja over een dikke week weet ik het zeker.
vrijdag 16 februari 2018 om 11:34
Ik heb nu testen van de action liggen. Waren ook goedkoop. Dus maar eens kijken.
Dus als ie positief is eigenlijk gelijk het bed in duiken haha..
Ik heb er maar 5 liggen dus moet rustig aan doen.. heb ook nog geen rekbaar slijm dus misschien een dagje wachten.
Weet niet wanneer je begint met slijm.
Ja dank je. Wordt een gezellig weekend. Begin van de week
Hier ook al een week vroeg naar bed. Rond 22.00 uur. Ook omdat manlief vroeg op moet. Maar kan er nog steeds niet uitkomen smorgens.
Hihi. ik hoop het voor je Het zou kunnen al is 6 dagen ervoor wel lang idd.
Sterkte met wachten.
Dus als ie positief is eigenlijk gelijk het bed in duiken haha..
Ik heb er maar 5 liggen dus moet rustig aan doen.. heb ook nog geen rekbaar slijm dus misschien een dagje wachten.
Weet niet wanneer je begint met slijm.
Ja dank je. Wordt een gezellig weekend. Begin van de week
Hier ook al een week vroeg naar bed. Rond 22.00 uur. Ook omdat manlief vroeg op moet. Maar kan er nog steeds niet uitkomen smorgens.
Hihi. ik hoop het voor je Het zou kunnen al is 6 dagen ervoor wel lang idd.
Sterkte met wachten.
vrijdag 16 februari 2018 om 17:15
Marilyn, ik ben heel benieuwd of het ook dan precies klopt wat je denkt. En veel plezier 
Polonaise succes met de laatste loodjes! Wanneer is je UD eigenlijk?
Zeepaardje vervelend dat je zo moe bent, kun je wel goed slapen?
Amareeh, wat leuk van je te horen! Ben je al met verlof? Wanneer UD?
Kers, ik hoop op een wondertje voor deze maand!
Hier een positieve test! Had het ook wel verwacht, want geen menstruatiekrampen, wel af en toe steken (bij niezen en snelle bewegingen enzo). Ik ben helaas niet zo onbezorgd meer door de MA van vorig jaar, dus eerst de eerste 12wk maar eens overleven.....wel heel spannend.
Polonaise succes met de laatste loodjes! Wanneer is je UD eigenlijk?
Zeepaardje vervelend dat je zo moe bent, kun je wel goed slapen?
Amareeh, wat leuk van je te horen! Ben je al met verlof? Wanneer UD?
Kers, ik hoop op een wondertje voor deze maand!
Hier een positieve test! Had het ook wel verwacht, want geen menstruatiekrampen, wel af en toe steken (bij niezen en snelle bewegingen enzo). Ik ben helaas niet zo onbezorgd meer door de MA van vorig jaar, dus eerst de eerste 12wk maar eens overleven.....wel heel spannend.