Zwanger willen worden....

01-07-2015 20:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden/dames.....

Ik ben hier nieuw en ik zou het leuk vinden om hier te kletsen met meiden die ook bezig zijn met zwanger worden waarbij het al wat 'rondes' duurt.

We zijn zelf nu 5 maanden bezig en die frustratie dat er toch weer een menstruatie komt is in zicht! wie herkent dit en hoe gaan jullie ermee om?

Ik heb al een zoontje van 7 en die is er door de prikpil doorheen geschoten bij hem kwam ik er ook pas na 5 maanden achter,zo raar kan het dus gaan haha!

benieuwd naar jullie ervaringen!!

groetjes lailtje
Je had goed weer voor een weekje afleiding Lailtje!

Geen medische molen, wel was het "spontane " er na een tijdje wel vanaf. Door mijn onregelmatige cyclus was het wat lastiger plannen.

Ben wel heel blij dat het op de natuurlijke manier gelukt is. Je gaat zo twijfelen aan je eigen lijf!
Ja inderdaad frubeta, afgelopen periode heb ik wel ingezien dat je lichaam raar in elkaar zit!!

Zo raak je in 1 klap door prikpil zwanger en zo doe je er even over haha.

Vanmorgen ovulatie test gedaan, nog geen hoge piek. Wel grappig deze testen, maar ik wil het puur doen om mijn cyclus te leren kennen.

Heb deze maand wel zoiets van ik vind het even prima allemaal, ga ook niet zo gericht klussen maar gewoon wnr we zin hebben.

Hoe was jou cyclus frubeta?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven