Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Diamond, wat balen meid. Je had er zo op gehoopt... Dat deze dan maar heel hard zijn/haar best mag doen!

Piene, wat ontzettend fijn voor je! Het zal niet echt een verrassing geweest zijn met de goede 16 en 18 weken echo, maar ik snap dat dit heel erg belangrijk voor jullie is. Lukt het een beetje om te genieten van de zwangerschap? Of gaat dat nu gebeuren?

Dazzle, wij zaten rond 10.15 weer in de auto. Als je iemand wat wiebelig hebt zien lopen, dan was ik dat :-)

Miekje, klinkt als een goed plan! Hopelijk deze keer wat betere resultaten. Met menopur heb je vaak wat minder follikels, maar als je de vorige keer tegen overstimulatie aanzat, zal je nu een mooiere score krijgen.

Fruity, wat jammer zeg... Mogelijk speelt de kwaliteit van het sperma toch echt mee. Hebben jullie er al over na gedacht om naar het buitenland te gaan? Mogelijk dat PICSI of IMSI voor jullie een beter resultaat gaat geven. Volgens mij doen ze dat in NL (nog) helemaal niet. Ik ga heel erg voor jullie hopen dat deze een goede zwangerschap gaat opleveren!
Dat is heel erg jammer Diamond. Dan hangt er gevoelsmatig nog meer af van de TP (die zich hopelijk 'snug' heeft ingenesteld in je baarmoeder!) en de druk was nog niet groot genoeg :-[ . Deze ronde is voor best een aantal meiden teleurstellend geweest so far, net wat Zizo ook zegt. En toch hebben we succesvolle zwangerschappen gezien bij dames die geen cryo's hadden. Tasje is daarvan het meest recente voorbeeld. Hou moed!

Dazzle: Ik hoop uiteindelijk op een positief resultaat vanuit huize Dazzle. Je zit weer in de race en ik ben erg benieuwd naar 13/03. Broeden :duckie:

Weija: wanneer heb jij de echo?

Selin: Is de TP goed gegaan? Heeft de arts nog iets gezegd over zwemmen/seks?

Zit nog op kantoor - geen klap te doen en de stukken uit de States zijn er nog steeds niet. :( Dit was de minst productieve week ever. Nou ja, mag over een half uur naar huis...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik kreeg ivm de HSK het advies om 24 uur niet te zwemmen of in bad te gaan. Daarna moest de baarmoedermond weer mooi gesloten zijn. Met de HSK moeten ze hem echt oprekken, dus wordt hij wijder dan met een TP. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt! Ons nederlandse bad-water is vast van andere kwaliteit dan het zwembadwater in zuid-europa
Diamond wat enorm jammer dat er geen cryo's zijn..... hoop voor je dat deze verse dan een blijvertje is.

Baggal jeetje wat saai zo lang op kantoor als er niets te doen is.... moet je zo lang blijven omdat je vanmorgen in het ziekenhuis zat ivm suikertest?
Ik had afgelopen zaterdag de laatste echo en as zondag de volgende terugplaatsing. Ben benieuwd.
Baggal lief dat je naar me vraagt maar heb pas volgende woensdag een terugplaatsing hoor ;) jammer genoeg, had liever dat het vandaag al was! Maar lief dat je ernaar vraagt! Wat saai trouwens dat het zo rustig is, herken het, bij mij de laatste tijd ook erg rustig op kantoor!

Fruity en diamond oh had zo gehoopt op een hogere score voor jullie :( maar zoals er al geschreven is, een terugplaatsing is er en hopelijk heb je er nadien ook geen meer nodig.. ik duim daar iig voor!!

Weija voor jou kort het dus ook weer af! Dan belanden we weer samen op het wachtbankje;) ik volg alleen een beetje later!
Dazzle wat een fijn nieuws trouwens en zo'n top embryo!! Kom op he, dat moet nu toch een blijvertje worden!!

Piene dat moet een heel fijn gevoel geven! Hoop dat je nu wat meer kan beginnen genietrn! En uitkijken naar het moment dat je je kleintje in je armen hebt!
Sjee ook al geen cryo's... dat is stom. Bah.

Thanks baggal ik hoop ook op n menopur succes.

Fruity gefeliciteerd toch hoor met je verjaardag.
Animal, picsi en imsi is voor is niet van toepassing. Zaad van man is altijd bovengemiddeld goed. Dat het nu icsi is geworden komt omdat de arts wegens mijn lage amh niet 3 maanden wilde wachten
Echt shit fruity, je teleurstelling kan ik mij zo goed voorstellen :|

Hopelijk is dit het gouden ei en is het een mooie plakker!!

Ook Diamond geen cryo, echt ruk zeg!
Fijn dat alles achter de rug is Animal! Ik ga hard duimen dat oa de scratch het juiste zetje in de goede richting is voor je lichaam.
Dank je meiden lief van jullie :love:
Jaaa Baggal de druk op deze ligt nu hoger..alle pijlen zijn gericht haha we wachten het af. Wat je zegt Tasje is het voorbeeld. Het zit ons niet mee Zizo, fruity, Miekje gelukkig hier genoeg steun aan elkaar :hug:
Weija over een paar dagen al de tp zitten we nog even samen op het wachtbankje. Het gaat nog gezellig worden op het wachtbankje duimen dat Duufje er vanaf zaterdag bij komt! :-]
Shine bright like a diamond
Diamond jeetje het wordt nog druk op het wachtbankje van het weekend. Wanneer mag jij testen?

Boulu wat ongelofelijk spannend voor jullie dat jullie vandaag de eerste uitslagen van de vlokkentest krijgen. Succes/ sterkte met de komende spannende uren. En het mogelijk daarna een zeer moeilijke beslissing moeten nemen. :hug:

Fruity succes/ veel plezier met de tp vandaag.

Duufje geen nieuws nog vanuit het lab? Dat is een positief teken. Hoop zo op goed nieuws van jou morgen. Succes met het laatste dagje 'onder een steen liggen'. :hug:
Duufje ik denk veel aan je en hoop ontzettend dat ze je niet bellen... Heel veel succes morgen!!
Ik vind het moeilijk om bij te houden maar probeer even te reageren!!

@Diamond: Ach nee, wat balen, geen cryo's. Ik ken het gevoel, wij hadden ook nooit goede scores. Nu moet dit hem wel worden, wanneer is je testdag?

@Fruity: Toch niet echt goed nieuws op je verjaardag :(, wat jammer. Snap dat je er enorm van baalt. Gek is dat toch, wel zwanger met IUI geworden en dan toch met ICSI maar 1 bevruchting.

@Duufje: Vandaag moet je niet gebeld worden?? Hoop het ook zo voor jullie!!

@Weija: Zondag is voor jou weer de dag! Dan neem je voor de zoveelste keer plaats op het wachtbankje. Ook al is het te vaak geweest, volgens mij zegt het niks over je kansen, elk embryo heeft afzonderlijk weer een kans. Ik ga voor je duimen!!

@Dazzle: Wat een mooie scores!! Kan me voorstellen dat je hier heel gelukkig mee bent! Was het de pogingen hiervoor ook zo goed? Eindelijk weer op het wachtbankje bijna!!

Hier krijgen we vandaag de uitslag van de vlokkentest inderdaad, we zijn er best gespannen voor. En dan een beslissing (misschien) moeten nemen. Het blijft heel onwerkelijk/oneerlijk dat dit ons weer moet overkomen. Bijna 3 jaar bezig geweest en dan dit. Maar goed, er zijn hier nog meerdere meiden die al veel teveel hebben meegemaakt.
Ik vind momenteel weer alles confronterend en dat is zo vermoeiend. Een aankondiging op FB, mijn bijna uitgerekende datum na de eerste miskraam, de zwangeren in mijn wijk, enz enz. Ook bang dat ik hier als enige of laatste achter blijf ofzo. Nou ja, ik probeer er mee te dealen en eerst maar vandaag afwachten.
Weija Ik weet het nog niet zeker maar denk donderdag / vrijdag. Moet even kijken wanneer mijn ustro op is ik dacht dat ik daarvan donderdag de laatste pilletjes van zal hebben.
Boulou wat spannend zeg dat jullie vandaag de uitslag krijgen. Heel veel sterkte met de beslissing die jullie moeten maken, het is hoe dan ook een heftige keuze. :hug::rose: [Diamond]
Och lieve Boulu :hug:
Heel veel sterkte vandaag! :rose:
ik kom even onder m'n steen vandaan ;-)
Gisteren niet gebeld, dus dat is tot nu toe positief. Ik vind het echt slopend dit keer. Maar krijg er zo langzamerhand wel iets meer vertrouwen in dat er morgen een terugplaatsing is. Nog 26-28 uur en dan weten we het...

Ik vind het wel heel heftig om te merken hoe de afgelopen jaren er blijkbaar toch ingehakt hebben. Ik durf gewoon niet meer te geloven dat het soms ook wel goed kan gaan. Ik zit me alleen maar voor te bereiden op weer slecht nieuws en teleurstellingen. Sterker nog, ik vind het zo moeilijk te bevatten dat alles voorspoeding ging met de aankoop/verkoop van het huis en dat deze ronde spuiten zo goed ging, dat ik nu zit te wachten tot er weer iets mis gaat, aangezien dingen nooit zo lang goed gaan in ons leven. Vind dat zo jammer, want dit is niet hoe ik in het leven wil staan.

Zizo, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ook dat nog. Kuffel voor jou en heeeeeel veel goede wensen voor de volgende ronde.

Diamond, geen cryo's is k*t. Hopelijk heb je nu een plakkertje binnenboord. Dan ben je zo weer vergeten dat er geen cryo's zijn.

Dazzle, wat een goede berichten! En je bent aan het broeden dus? Top zeg. Ik duim voor een plakkertje.

Fruity, wat een teleurstelling... 1 is zo weinig hè. Nu heeeeel hard hopen dat deze ene juist die ene is die jullie nodig hebben. Hoop dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad. Gefeliciteerd alsnog.

Animal fijn dat dit er weer opzit en dat het mee is gevallen. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen bij jullie. Succes met de drukte.

Boulu heel veel sterkte vandaag. Ik hoop zo dat de uitslag mee gaat vallen. Die onzekerheid is vreselijk. Ik weet niet hoe jullie vervolg traject eruit gaat zien, dat zul je zelf ook nog niet weten denk ik. Maar wat ik in elk geval heel erg aanraad is een uitgebreid gesprek met een klynisch geneticus. Dat heeft ons destijds ontzettend veel duidelijkheid verschaft en de beslissing die we moesten nemen een stuk gemakkelijker gemaakt. Als er iets is wat je wilt weten over het syndroom van Turner, mag je natuurlijk altijd een pb sturen. Turner is niet iets zeldzaams (het komt zelfs best veel voor, bij 1:2500 vrouwen) en er is wel informatie over te vinden, maar je moet wel even zoeken. Nogmaals heel veel sterkte en succes!
boulusterke
Boulu Heel veel sterkte vandaag!

Fruity Wat een teleurstelling. Ik hoop echt dat die ene dan maar een super goede plakkerd is. Heb je nog beetje kunnen genieten van je verjaardag?

Diamond Ik hoop ook voor jou dat die ene echt een knaller is en het super goed doet. Ik duim mee!

Ik kom net terug van mijn FM. Ik heb een klein happy momentje... Ik had namelijk 5 mooie eiblaasjes rechts waarvan de grootste nu 12 mm en links 7 of 8 waarvan de grootste ook 12 mm is. De rest was iets kleiner maar allemaal redelijk gelijk. Maandag nogmaal terug voor een FM.
De dokter vertelde me dat ik waarschijnlijk donderdag of vrijdag de punctie heb!
Boulu heel veel sterkte met het vreselijke afwachten vandaag!

En als er iets uit komt, bedenk je dan ook dat je echt niet meteen moet beslissen. Neem jullie tijd daarvoor, laat het even landen.
:redrose:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Duufje gelukkig dat je gister niet gebeld bent dat is positief nieuws! :yes: Er is dan toch sowieso een embryo voor de TP morgen of kan je morgen ook nog gebeld worden dat ze geen hebben? Nee toch?
Ik sta er precies zo in als jou, maar het is een goed teken dat je tot nu toe alleen maar positief nieuws hebt gehad mbt de huizen het stimuleren dus blijf in die vibe. :yes:
Labgeek dank je, wow mooie FM gehad dus! :cheer: Wat goed zeg nog ff goed stimuleren dit weekend.

Ik kreeg vanochtend een preek van mijn vriend omdat ik zo negatief was over deze poging, ik doe het ook puur uit zelfbescherming om alvast te kunnen voorbereiden op een teleurstelling, waarom zou het nu opeens wel lukken? vraag ik mij dan af..pff vind het zo lastig soms..Hij kreeg natuurlijk gisteren ook de volle laag toen we de brief over de cryo's kregen, wat die hormonen allemaal wel niet met je doen.. :hamer:
Duufje: Wat ik al eerder schreef deze week: ik snap je helemaal en het is enorm jammer dat je van dit traject (en andere tegenslagen) zo hard wordt. Ik herken het heel erg en baal er soms ook enorm van. En dat terwijl jij op mij altijd een enorm weloverwogen en positieve indruk maakt (geen zelfmedelijden o.i.d. - al had ik dat ook helemaal begrepen, want het overlijden van jullie mooie, dappere B. is enorm aangrijpend). Lief ook -je berichtje naar Boulu.
Misschien mag ik niet zeuren, want ik ben tenslotte zwanger en alles lijkt goed te gaan, en toch is er, ook bij mij, nog steeds de angst dat er nog wel iets fout kan gaan en ik ben van nature niet zo zwaar op de hand. Ik denk echter dat na alle tegenslagen je gewoon jezelf in bescherming wil nemen voor mogelijk toekomstige tegenslagen. Mijn man snapt dit niet en zegt ook geregeld: maar je ben nu al je nachtmerrie aan het beleven en je aan het voorbereiden op slecht nieuws. Als het echt zo is deal je daar op dat moment wel mee. Maar dit is vaak ''easier said than done''. Nogmaals - ik wil zeker niet mijn leed met dat van jou vergelijken, maar alleen aangeven dat ik je volledig begrijp. Ondertussen hoop en duim ik op een hele mooie TP morgen die gaat leiden tot een nieuwe zwangerschap. Helemaal onbezorgd zwanger worden zal er wel niet meer inzitten, maar ik hoop zo dat het je gegund is om opnieuw moeder te worden. Eerst morgen de TP maar afwachten: succes!!!

Selin: Wat stom dat ik dacht dat je gister de TP had. Ik weet niet waarom ik dat dacht - er zijn de laatste tijd ook veel nieuwe dames bijgekomen. Nou ja - voor volgende week woensdag heel veel succes gewenst en ben benieuwd wat de arts zegt over zwemmen.

Labgeek: Dat ziet er goed uit met de FM. En volgende week alweer de punctie! Voor dat je het weet zit je in de wachtweken.

Zizo: Hoe is het? De eerste dagen na een teleurstelling zijn altijd het meest vervelend. Zeker als je nog in herstel zit. Dikke knuffel.

Nog steeds niets te doen op her werk en vandaar dat ik het VIVA forum maar weer kom stalken :proud: Ik hoop wel dat ik volgende week iets meer te doen heb, want dit is niets...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Diamond, ja helaas... dat kan wel degelijk. Volgens protocol bellen ze de dag van de (mogelijke) terugplaatsing 's morgens of er wel of geen terugplaatsing is. Dus in principe kunnen ze morgenochtend nog bellen dat er geen terugplaatsing is. Echter, eerdere ervaringen hebben mij geleerd dat ze wel degelijk eerder bellen als er helemaal geen goede embryo's zijn. Maar dat is niet volgens hun protocol. Blijft gewoon afwachten tot morgenochtend. Maar ik krijg, hoe eng ik het zelf ook vind, inmiddels toch wel goede hoop. En zoals mijn man me zo vaak inpepert; het is potverdikkie ook wel een keer onze beurt inmiddels.

Labgeek, wat een mooie meting! Fijn om te weten dat je niet voor niets aan het spuiten bent hè.

Baggal altijd fijn om een beetje herkenning te lezen hoor ;-). Vergelijken van leed heeft sowieso geen zin en dat doe ik ook niet. Nooit. Ik vind het gewoon heel jammer dat ik nu op een bepaalde manier in het leven lijk te staan die eigenlijk niet bij me past en die ik ook niet wil. Aan de andere kant weet ik ook wel dat ik eigenlijk niet zo in elkaar steek en dat het gezien de omstandigheden allemaal niet zo raar is en dat het ook wel weer veranderd. Ik vind nog steeds dat ik een heel mooi leven leef en vooral ontzettend veel heb om dankbaar voor te zijn. Alleen op sommige momenten moet ik mezelf daar even aan herinneren ;-)
Spannend Duufje! Ik duim ook voor jou.

Ik heb gisteren weer een fm gehad en waar het dinsdag zo snel ging, was dat nu niet het geval. Morgen weer een fm en dan hopelijk maandag of dinsdag de punctie. M'n grootste follikel was al 22 mm dus ik ben bang dat die verloren gaat. Er was nog een follikel verdwenen dus ben erg benieuwd hoe het er morgen voor staat. Inmiddels heb ik ook de eerste blauwe plek van het prikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven