Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
@MevrouwStippel: veel sterkte in de 2e week... veel afleiding zoeken zoals je zelf al zei werkt het beste!

Hier toch goed nieuws gehad bij de fm; er waren er nog 2 verschenen!
Dus 4 in totaal. Ik ben hier heel erg blij mee! (en wat een gestress dus de afgelopen dagen pff.. heb medelijden met mijn vriend!)
En nu maar hopen dat ze goed gaan meegroeien.
Heel raar; vorige keer deed alleen de linker eierstok het en nu alleen de rechter.
Dinsdag terugkomen en zal eind van de week dan denk ik de punctie hebben.
Zelfs bij 1 of 2 doen ze een punctie zeiden ze..
Alle reacties Link kopieren
@Sheela ik had alleen links follikels en maar 1 die de juiste grootte had en op basis daarvan is bij mij een punctie gepland. Waren toen nog 2 meegegroeid maar niet de juiste grootte. Bij punctie hebben ze uiteindelijk 4 follikels kunnen puncteren en 3 eicellen gevonden waarvan 2 bevrucht. Ben vandaag precies 9 weken zwanger van de eerste ICSI poging en verse TP die op 20-12 is teruggeplaatst. Blijf hoop houden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het doet me wel zeer dat vele hier meerdere pogingen ect hebben gehad en bij mij vrij snel raak was.
Fijn Sheela! Hoe groot waren ze? De aanhouder wint!
Vanaf 14mm kan er een eicel inzitten zei ze. Deze kleintjes waren 10 en de anderen 16 geloof ik.

Dionne is alleen maar fijn dat je bij de eerste ICSI poging zwanger geraakt bent! Van harte meis :)
Tvp
@Sheela ik had er 2 van 14, 1 van 19 en 1 van 11. Kunnen ze ook niet extra stimuleren? Gezien mijn leeftijd heb ik veel te weinig follikels. Hopelijk maken de follikels nog een groeispurt. Gebeurd ook vaak als je pregnyl mag spuiten voordat je de punctie hebt.
Dankjewel! 😊
Sheela wat fijn. Ik duim verder voor je.

Dionne ik ben alleen maar blij voor je dat het bij de eerste poging gelukt is.
Wat ontzettend fijn voor je Sheela. Ik hoop enorm dat in alle follikels bruikbare eitjes zitten die vervolgens goed bevrucht worden! En hopelijk heb je dan een zelfde soort resultaat als Dionne - zou zo fijn zijn!!

MwStippel: de beruchte 2e wachtweek is gewoon ruk. Je twijfelt aan alles en gaat zitten broekloeren, elke 1,5 uur naar de plee, vrezend voor het ergste.

Voor wat betreft het heft in handen nemen is dat denk ik per persoon verschillend. Als ik even uitga van vriendin B. dan geldt dat die vindt dat zoiets niet haar 'plaatje' past. Dat snap ik wel, alleen geldt dat het leven niet maakbaar is. Zij heeft in het verleden wel eens tegen mij gezegd dat zij nooit een relatie met een veel oudere man zou willen (zoals ik). De fatsoensrakker in mij zegt dan niet: ''dat snap ik, maar ik zou geen 43 willen zijn, single met een kinderwens'', want dat is ronduit gemeen (al vind ik haar opmerking ook over de schreef gaan, aangezien ik gelukkig ben met de keuze die ik uiteindelijk gemaakt heb). Ik denk in haar geval wel dat als de wens zo sterk is, je er tijdig iets mee had moeten doen. En ik geloof, maar dat is heel persoonlijk, niet in het ideale plaatje oid.

Bij de vriendin die Kees nu van mij krijgt ligt het net anders. Zij was al bezig met kinderen met haar voormalige vriend en wist al dat ze daarvoor de MMM in moest. En zij wil idd de optie open houden om, als ze die man niet, althans niet tijdig, tegenkomt, dat ze dan geen kans meer heeft om moeder te worden. En mannen voor het blok zetten zoals bij Fruity en Zoja begrijp ik wel wanneer je wat jonger bent, weet dat je mogelijk vervroegd in de overgang raakt en er nog geen kinderen zijn uit vorige relaties. Dan moet je gewoon snel handelen en is het helemaal top wanneer je partner daarmee kan instemmen. Als je al wat ouder bent, is de kans vaak wel aanwezig dat er al kinderen zijn uit een vorige relatie. In het geval van B. was dat ook zo en had die man niet meteen zin om opnieuw vader te worden (kwam net uit een scheiding) en dat snap ik vanuit hem geredeneerd ook wel. Ook mijn man vond het moeilijk aangezien die al kinderen had. Toen wij elkaar net leerden kennen dachten we niet dat we samen oud zouden worden (in mijn optiek was hij al oud -ha-ha). En ik was toen midden 20 en niet bezig met kinderen... Ik weet alleen niet wat ik zou hebben gedaan als hij pertinent geweigerd zou hebben. Ik denk dat mijn kinderwens sterker zou zijn geweest en dat ik bang zou zijn geweest om hem dat stiekem te gaan verwijten. Toen er ook nog een heel traject aan te pas moest komen was hij overigens wel gemotiveerd en kon zelfs instemmen met Kees.

Tjs: Ik vind het eigenlijk niet eens zo bijzonder dat ik een ander mijn donor gun. Ik heb hem destijds voor mijzelf aangeschaft en ik ga hem niet meer gebruiken. Ik vind het dan alleen maar fijn als een ander daar zijn voordeel mee kan doen. En helemaal nu de desbetreffende vriendin gewoon een ontzettende lieverd is.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Mogge.

Miekje, fijn dat je me in de tabel hebt gezet, bedankt!

Zizo, ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt!

Sheela, wat goed, 2 er bij! Nu weer afwachten hoe het dinsdag is.

Wat betreft leeftijd, mijn vriend en ik hadden elkaar ontmoet en beiden geen zin in een relatie, dat hebben we ook naar elkaar uitgesproken. Na een paar weken beseften we dat we heel goed bij elkaar passen en bleken we wel samen te willen zijn. Toen was er verdriet, want ja ik kan geen kinderen meer krijgen dus het zou duren tot hij die volgende stap in zijn leven wilde zetten. IVF bleek een optie, ondertussen had hij ook gezegd liever mij te houden en geen vader te worden dan mij kwijt te zijn...

Ivm mijn leeftijd konden we niet wachten met IVF, dat vond hij wel een beetje eng zo snel. Na een jaar zijn we gaan samenwonen de mmm was toen al gestart.

Nu even druk ik kom later nog wel reageren.
Hoi meiden, hier even een korte zwaai van mij.

Nog steeds niet ongesteld geweest.
De zwangerschap was ~1 december gestopt dus we staan intussen alweer ruim 2 maanden stil... Ik ben het wachten ook weer goed zat aan het worden. Eerst ruim 4 weken gewacht op de miskraam en nu laat de menstruatie intussen ook al 5 weken op zich wachten.
Een tijdje terug had ik wat signalen (egg-white mucus) die een eisprong deden vermoeden, ik hoop op basis daarvan dat het rond 7 februari dan eindelijk zover is.

Ik wil verder.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
FLIP: He vervelend dat t zo lang duurt tot je cyclus de draad weer opgepakt heeft.

BIEKIE ik heb je niet in tabel gezet denk dat je zizo mag bedanken.

Hier ook nog op ms aan t wachten. (Had vrijdag. Al verwacht) het voelt nu alsof er eindelijk wat gaat gebeuren maar nog niks te zien zeg maar. Dus vandaag geen startecho of medicijnen ophalen. Hoop nu maar voor morgen.
Hee meiden, ik probeer op iedereen een beetje goed te reageren. Moeilijk bij te houden met veel gezellige actieve schrijvers!

@MwStippel:
Heel spannend deze week. Heb je al een idee wanneer je wil testen?
Ik was ook bijna altijd heel chagrijnig de tweede wachtweek, bang voor wat komen gaat ook. Het is echt niet leuk, er hangt zoveel vanaf (voor mijn gevoel wel in ieder geval). Ik hou je posts in de gaten!

@Sheela: Wat fijn dat je toch een betere FM hebt gehad!! Hoop dat ze nog goed doorgroeien. Kan me voorstellen dat je DD hebt overwogen, het wordt zo'n slopend proces op deze manier.

@Flipje: Wat balen zeg!! Zacht uitgedrukt. Snap heel goed dat je verder wil. Je hebt al genoeg gewacht (überhaupt). Hoop dat je gelijk hebt en je menstruatie deze week komt... Ga je dan weer voor een cryo terugplaatsing eerst?

@Dionne: Fijn dat het bij jou goed gaat!!

@Twin: Wauw, voorzichtig gefeliciteerd!! Heb je nog een keer getest? Heel spannend ook nu weer he.

@G-power: Zat jij ook niet in de wachtweek? Succes!! En Smurff ook geloof ik...

@Windmolen: Hoe is de scratch verlopen? Ben je blij dat je weer verder gaat of zat je wel goed in de pauze? Ik vond het altijd heel dubbel. Voor mij voelde het eigenlijk pas echt goed als ik op reis kon (voor minimaal paar weken) om echt alles achter me te laten.
Succes weer!

@Zizo: ook weer van start, mooi!! Irritant van het bloeden zeg. Ik heb ook wel eens 2 weken lang gebloed/ongesteld geweest, heel raar, maar was verder niet erg zeiden ze.

Succes allemaal meiden!!
@boulu, ja klopt. Aanstaande woensdag zou ik mogen testen. Tot nu toe nog niet echt veel tekenen van een aankomende menstruatie, maar ook niet van een zwangerschap. Dus zit best wel in spanning.

Gelukkig vandaag en morgen werken. Dus genoeg afleiding.

Hoe gaat het met de rest op het wacht bankje?

@twin, hoelaat is je bloedonderzoek? Ben benieuwd!

@flipje, dat duurt inderdaad lang. Hopelijk kun je snel verder.

@sheela, hopelijk groeien ze nog mooi door. En zit er in elk een eitje.
Flipje ooohhh hoe frustrerend dat je menstruatie op zich laat wachten nu.
Ik duim dat het nu snel doorzet.

Smurf, Shannon Love en G power jullie lopen allemaal voor op mij qua testdatum. Spannendddd!

Ik denk dat ik zaterdag ga testen. Maar ik weet het nog niet zeker hoor. Of ik echt vroeger durf te testen. Is 2 dagen eerder dan de testdatum van het ziekenhuis. En dan 12 dagen na de tp. Vals positief testen kan dan niet meer want heb 24-01 pregnyl 5000ie gespoten en die is dan al ruim uit mijn lichaam.

Ik voel me niet echt lekker trouwens. Moe, ik heb hele heftige dromen waardoor ik vaak wakker wordt. En ik heb veel last van lage rugpijn en zeurderige buikpijn. Maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Er is toch niets van te zeggen denk ik. Just wait and see...
ff echopost: Ik had vanochtend de FM, ik baal ontzettend. In totaal groeien er nu 4 grote en 1 kleinere. Maar ze waren allemaal nog te klein dus woensdag weer terug komen. Ik heb het idee dat mijn productie steeds minder wordt, een half jaar geleden had ik nog 7 a 8 en nu een stuk minder. Ik wil deze poging niet weer afbreken dus denk dat ik hem wel door laat gaan ook al zijn het er maar 4 die mee doen.
Ik snap er niks van vorige keer bloedonderzoeken gehad en daar konden ze verder niks in terugvinden dat mijn overgang er bijvoorbeeld aan zat te komen..

Ik ga later weer even bij lezen, maar heb nu ff een baalmomentje.. :-(
Shine bright like a diamond
Angel88 schreef:
02-02-2018 18:05
Ik wil ook hier raag meelezen (en meeschrijven) omdat ik graag op de hoogte wil blijven en het julllie zo ontzettend gun. :redrose: :redrose: :redrose:
Angel je bent en blijft altijd welkom hier! Hoe gaat het met je? Je bent er al bijna toch of niet?? :bigkiss:
Even een :hug: voor flip

@ diamond: ook jij verdient er een: :hug: . Snapt dat je er van baalt. Kan het niet zijn dat er nog meer gaan mee doen?

@boulu: moest vanochtend prikken. Heb heel suf wel weer geplast en nog steeds een positieve test. Ik word vanmiddag na half4 gebeld. De verpleegkundige zei dat een positieve test alleen kan als je zwanger bent en HCG aanmaakt. Ze prikken bloed om te kijken of de waardes HCG overeenkomen met het aantal dagen dat ik nu zwanger zou zijn. Zijn deze waardes goed, dan krijg ik over 3 weken, dus in week 7, een eerste echo. Zijn deze waardes duidelijk onder de grens dan verwachten ze geen doorgaande zwangerschap en kan ik alles regelen voor de operatie (die dan al volgende week is!). Zijn de waardes op het randje, dan moet ik over een week opnieuw bloed laten prikken.

Mijn man gelooft er nog steeds heilig in dat alles goed is want met mij is immers (op een poliep na die mogelijk in de weg kan zitten) niks mis. Ik weet het niet, een streepje dat niet donkerder word geeft mij veel onzekerheid en onrust. Ren om de haverklap naar de wc, heb een inlegkruisje in maar die blijven al dagen gewoon wit. Geen idee waarom dat me niet gerust stelt.

@ sheela: hoe is het nu?

wachtbankers: hou vol. Het is vreselijk dat gewacht.

Anderen hebben het al gezegd maar @baggel: mooi dat je de donor doorgeeft.
Diamond hebben ze voor de start van het stimuleren een echo gedaan om de follikels die klaar lagen te tellen? Ik heb begrepen dat elke cyclus anders kan zijn in hoeveel follikels er klaar liggen.

Bij mij lagen er 14 klaar maar zijn er uiteindelijk 6-7 mee gaan groeien. De 2 grootste gingen verloren voor de punctie.

Ik snap dat je baalt. Ik hoop dat het echo beeld woensdag positief verandert voor je. Ik duim.
Zojo wat heftig allemaal, maar ik vind echt dat je er super sterk in staat. Dikke knuffel, :hug: het is gewoon niet eerlijk wat jullie moeten doormaken keer op keer.
Mevrstippel heel veel succes in de wachtweken! Mijn duimen draaien. Nee dat hebben ze niet gedaan. Alleen 2 maanden terug een bloedtest aan het begin van mijn cyclus. Wat jij bedoeld zijn denk ik de antrale follikels. Ja ergens weet ik ook wel dat het iedere cyclus weer anders kan zijn, maar als ik het zo bekijk op de afgelopen keren...dan trek ik mijn eigen conclusie.. :confused:
Baggal echt een super gebaar en jeetje wat vervelend voor je vriendin dat de relatie is uit gegaan, maar gelukkig heeft ze Kees nog achter de hand. Dat is een fijn gedachte lijkt mij. Ik herken mijzelf er ook wel in hoor, heb mijn vriend niet gelijk zozeer onder druk gezet, maar had het na een half jaar wel aangekaart dat ik er klaar voor was. Was al niet meer aan de pil toen ik deze relatie begon, maar we deden het wel ‘veilig’ tot dat moment zeg maar. Bij ons is het ook super snel gegaan, we woonden na 2 maanden al een soort van samen. In het begin reed ik heen en weer, maar omdat onze woningen ook maar 10 minuten van elkaar lagen. Kwamen er steeds meer spullen bij hem te liggen van mij haha. Ik heb mijn woning nog wel een jaar aangehouden voordat ik die in de verkoop zette, just in case. Maar als het goed voelt, waarom niet. Op een gegeven moment als je wat ouder wordt stap je ook weer anders in een relatie is mijn ervaring.
Sheela wat fijn dat er nog 2 zijn gespot, ik duim voor je dat ze nog ff hard doorgroeien. Bij mij is eigenlijk de laatste paar keer wel gelijk gebleven, ik heb rechts altijd meer dan links. En nu ook. Al voel ik altijd wel een drukkend gevoel links tijdens mn ovulatie.
Flipje jeetje meid ik hoop dat de ms zich snel zal aankondigen. Sterkte ermee en een dikke knuffel :hug:
G-power wat spannend zeg voor je! Succes met de laatste wachtdagen.
Twin dank je lief van je. nee ik denk niet dat er meer bij zullen komen, de gyno zei ook je kunt niet meer aanmaken dan je hebt. Ik hoop dat de kleine ook nog mee zal gaan groeien, maar meer dan dit wordt het niet schat ik zo in.
Ze waren allemaal ook nog wel redelijk klein dus ze zei ook je bent er nog niet. Jeetje wat een spannende dag/week voor je zeg.

Succes wachtbankers ik duim voor jullie. :thumbsup: :thumbsup:
Nou, ook ik schuif weer aan op de wachtbank! TP is net geweest en ze hebben een 9 cellig embryo geplaatst, ons record so far (al weet ik dat het niet zoveel zegt).
De uitslag is binnen:ik heb een hele mooie hcg score en de uitslag is dan ook dat ik zwanger ben, ik heb keihard gejankt. Het moet nog even bezinken denk ik. Nu in spanning tot de eerste echo over 3 weken
Hi dames,

Sorry een aardige tijd niks van mij laten horen.
Had even een haat aan alles maand. en heb het mega druk gehad.

Ik heb ondertussen afgelopen vrijdag weer een TP gehad. Nu weer afwachten wat de uitslag word.

Ik ga mijn best doen om alles terug te lezen, maar kan alleen op mijn werk op het forum.
Twin!!! Geweldig zeg :yes:
Twin wat een goed nieuws!
Gefeliciteerd Twin.

Hier helaas net het 1e rood gespot.. heb ook even gejankt. Nu op naar ronde 2 deze maand...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven