Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Hier werd gezegd tot 15 dagen na transfer geen bad/zwemmen/seks. Overal weer andere richtlijnen...

Biekkie en Brendatjuh, ik duim voor jullie!

Hier ‘gewoon’ aan het werk. Het is ook afleiding en ik ben niet zo heel goed in pas op de plaats. Zo had ik het idee dat ik het met mijn vorige miskraam echt even rustig aan had gedan, maar toen ik eens in de agenda terug zat te bladeren stond ie propvol. Bijna breek in de week (woensdag is mijn vrije dag) en heb voor vrijdagmiddag maar lekker de kapper gepland.

Verder kwam ik van de week (weer) tot de conclusie dat het een eenzaam proces is. Mijn (beste) vriendin snapt er geen hol van en is deze maanden erg met zichzelf bezig, weinig contact. Een andere goede vriendin hoorde ik van februari-begin juni niks meer van. De eerste twee weken na het overlijden veel berichtjes, maar tegenwoordig is het stil. Ik vind het best confronterend, want het voelr ook wel als vriendschappen verliezen. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Baggal: geen sex? Het wordt steeds gekker :P man en ik hebben dat bij dochter wel gehad na tp. Daarna overigens niet meer maar dat was omdat manlief het een heel raar idee vond :hihi:
Zeker sauna niet doen, dat is algemeen advies voor zwangeren. Bad zou ik idd ook maar voorzichtig mee zijn
Egopost... net bij afvegen bruinig... utro hulsding eerder vanmiddag nog gewoon wit. Weer niet gelukt..... begon net een beetje hoop te krijgen
Zot: Een dikke knuffel voor jou. Helaas - en dat zal je in dit proces maar al te vaak zien, zijn er mensen die in de negeer het onderwerp stand gaan. Dat is overigens niet altijd uit desinteresse. Ik denk dat sommige mensen ook oprecht niet weten wat ze tegen je moeten zeggen. En dat is naar, heel naar, juist omdat jij er behoefte aan hebt en het wellicht juist wel over F* wil hebben. Hoewel ik niet weet hoe het voelt om een kind te verliezen, weet ik wel hoe het is als de wereld om je heen maar gewoon door lijkt te draaien en jij gevoelsmatig 'on hold' staat na de zoveelste teleurstelling. Je hebt mijn nummer lieve Zot en ik app je vanavond als je dat fijn vindt. Zo niet, ook goed - wat voor jou goed voelt.... Weet in ieder geval dat ik aan je denk :hug:

Lilly: Nope - geen bad en geen seks. Gold ook voor cryo. Al moet ik zeggen dat ik in het beging een libido van 0 had en verder in de zwangerschap gevoelsmatig zo dik werd dat noch man noch ik er heel veel behoefte aan hadden. :$ Ik zou persoonlijk geen risico nemen overigens...

Miekje: Jakkes - nee!! :cry: Bah - geen woorden voor die de lading dekken (heel veel nare scheldwoorden).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ach nee toch Miekje...

Knuf aan Zot.
Baggal, hier nooit advies gehad over niet hebben van sex.. anders zou ik uiteraard ook niet hebben gedaan :)
Hier ook vandaag een negatieve test, dus denk dat we op mogen naar een volgende poging.
Wel echt heel jammer...
Hopen maar dat we geluk mogen hebben met 1 van de 2 dag 3 cryo’s die we nog hebben. Nog even goed gaan nadenken of we dan voor allebei tegelijk gaan.
Ook hier helaas op 15 dpo een hagel witte test....

Terwijl ik goede hoop had deze keer....
He bah! Miekje en labkeeg; het zit jullie ook niet mee :(
Dank je wel MamaMaria voor het lijstje!

Oh nee Miekje dat is flink balen!

En ook voor Vienna en Labgeek flink balen. Wat is het toch een hard traject.
Vienna, Miekje, Ginger, Labgeek :hug:, wat een bagger nieuws zeg. Had zo gehoopt voor jullie!

Ook een dikke knuffel voor jou Innerpeace! Succes met de onderzoeken en heel veel sterkte met het verwerken en de rust vinden. Hoop echt dat je een beetje kunt genieten van je zomer.

Zot, :hug: Ik herken dat bezig blijven wel. Al heb ik natuurlijk niet meegemaakt waar jij door heen gaat. Gelukkig dat je wel wat vrije momentjes om even rustig aan te kunnen doen (en lekker naar de kapper te gaan). Lijkt me ook moeilijk om te merken dat bepaalde vrienden er weinig zijn. Al denk ik zoals Baggal zegt dat sommigen ook niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. Dat neemt niet weg natuurlijk dat ze niet gewoon wat vaker wat kunnen laten horen.

Brendatjuh en Biekkie, ik hoop op innestelingsbloedingen! Ohh wat zou dat mooi zijn. Hard aan het duimen. Echt balen dat er geen cryo's zijn Brenda!

Windmolen, wat vervelend dat er cystes zitten maar gelukkig dat je wel blij bent met de overstap en zo'n fijn gevoel hebt bij je arts. Helemaal met de anderen eens dat je gewoon alles hier moet delen. Ik denk ook af en toe dat ik vergeleken met sommige hier geen recht tot klagen. Maar aan de andere kant gaan we allemaal door een zwaar traject. Ik denk dat we hier allemaal zijn om er te zijn voor anderen maar ook het zelf ook nodig hebben om te kletsen/zeuren/klagen/motiveren/huilen etc. En gelukkig kan dat.

MamaMaria, 'fijn' dat je de Utrogestan mag gebruiken. Fijn tussen aanhalingstekens omdat ik er net zelf aan het achter komen ben wat een heerlijke bolletjes het zijn :-D . Maar positief dat je toch uiteindelijk een groot follikel had en maandag een terugplaatsing gaat hebben!

Duufje, hoe was je gesprek vandaag?

Baggal, wat fijn dat de koper de deposit betaald heeft! Lijkt me in in ieder geval een fijn gevoel om dat kleine stukje zekerheid te hebben. Hoe is het verder met je verkoudheid?

Blauwerok, wat een boel follikels! Wanneer heb je weer je volgende echo? Hoop dat het goed vol te houden blijft, kan me voorstellen dat je goed wat voelt met 26 groeiende follikels.

Mahi Mahi, succes met spuiten! Ik duim voor een mooi aantal follikels (en niet te veel).

Hier, is de IVF/ICSI poging gecancelled. Was vrijdag weer voor een echo geweest en kreeg toen eindelijk een normale reactie van de echoscopiste. Er zaten 6 follikels waarvan er 4 nog te klein waren. Ik wist eigenlijk al zeker dat niks meer meedeed omdat ik gewoon echt niks voelde. Zegt niet altijd wat natuurlijk maar in dit geval dus wel. Er zaten zondag nog maar drie follikels van goed formaat dus de keuze gehad om zelf bezig te gaan of nog een IUI poging te doen. Leek mij een makkelijke keuze en IUI nummertje 7 was vandaag. 18 miljoen zwemmers zijn hopelijk onderweg naar twee mooie eitjes. Voor ons echt een absurd hoog aantal zaadjes aangezien wij meerdere IUI pogingen onder het miljoen zaten. Een klein beetje hoop is er dus wel. Verder kunnen we gelukkig gelijk verder met de volgende IVF poging mocht het niet raak zijn dus dat geeft ook wel een fijn gevoel.
Oh bah, wat een tegenvallende berichten ineens...

Labgeek en Vienna, wat jammer van de negatieve testen. Gelukkig jullie allebei nog cryo's, maar het is natuurlijk een hele harde teleurstelling. Sterkte meiden... Mogen jullie meteen de volgende ronde door? En Vienna, mag jij er twee terugnemen ook al is het je eerste ronde? Hier in Duitsland mag dat ook, maar in NL volgens mij niet. Weet niet hoe dat in België zit.

Miekje, neeeee, toch weer bruinverlies... Ik had ook echt goede hoop voor je deze keer. Aargh, wat rot, meid :hug:.

Brendatjuh, ik hoop enorm dat de tests op gaan lopen en dat het idd een innestelingsbloeding is.

Puk, dus toch afgebroken. Zal wel dubbel zijn, het is natuurlijk rot dat het nodig is, maar aan de andere kant fijn dat je geen poging verspeeld die niet optimaal is. En een IUI met twee/drie eitjes en 18 miljoen zwemmers klinkt best hoopvol. Wie weet is heel IVF niet eens meer nodig.
Puk, balen maar gelukkig kost het je geen poging.. toch een knuffel.

Miekje ah nee. Ik blijf toch duimen voor je.

Brendatjuh, verdorie wat rot geen cryo's. Ik duim ook voor jou!

Vienna, Labgeek, shit.

Hier vanmiddag antwoord gehad van ziekenhuis, nogal uitgebreid ook. Lief zijn ze hoor! Mits de temperatuur niet te hoog is mag het. T is een beetje de afweging die je zelf maakt. Ik lees t morgen nog eens, was nu ruim 2 uur wandelen en vandaag toch niet van plan in t bad te gaan.
Ach nee Miekje, Vienna en Labgeek. Dat is slecht nieuws.
Puk, balen dat het niet doorgaat, maar inderdaad fijn dat het geen poging kost.
En ik blijf voor je duimen Brendatjuh.

Ik heb net weer een echo gehad. Het blijkt iets minder dramatisch dan ik dacht, die 26 stuks die twee dagen geleden geteld zijn is inclusief de kleintjes. Het zijn er nu geloof ik 14, allemaal tussen de 10 en 16mm, maar ook eentje van 20. Ik moet dus morgen weer voor een echo om te kijken of ik puncteklaar ben. En die grote niet te groot wordt.
Ik heb ook gevraagd naar het risico op overstimulatie, maar daar zaten ze nog niet over in. Dus allemaal minder ernstig dan ik dacht. Ik heb ook gevraagd of het normaal is ik pijn heb van die groeiende eierstokken. Maar dat zou schijnbaar niet moeten. Maar ze maakte zich daar ook geen zorgen over. Dus ik wacht vrolijk (nou ja, bij wijze van) verder af.
Goedemorgen dames,

ik ben helemaal niet bijgelezen, dus even een ego-berichtje.
Gisteren een goed gesprek gehad met onze vaste fertiliteitsarts. We zitten redelijk op 1 lijn met alles, dus dat hielp. Ik had eigenlijk maar 1 harde eis en dat was niet behandeld te gaan worden in het IVF lab van het ziekenhuis waar ons ziekenhuis standaard mee samenwerkt, maar in een afwijkend lab (waar wij de laatste keer ook zijn geweest). Dat is blijkbaar nog wel even een moeilijk dingetje, want er loopt nu een discussie tussen beide ziekenhuizen of zij nog wel of niet een geldig contract met elkaar hebben :-?
Mijn ziekenhuis vind van wel, het andere van niet. Onze eigen fertiliteitsarts heeft mij vanmorgen nog gebeld en geeft aan dat zij denkt dat het wel goed komt.
En dat ze mikt op starten volgende cyclus (ik volg het korte protocol en ben vanmorgen ongesteld geworden, dus zou dan over iets meer dan een maand al gaan stimuleren). Dat is veel eerder dan ik had verwacht en dat vind ik niet vervelend. Maar als het een maand langer duurt is het voor mij ook prima.

Alles bij elkaar nog even afwachten dus, maar het lijkt erop alsof we weer snel van start gaan. Als we niet bij het IVF lab van onze keuze terecht kunnen, blazen we deze poging af. Maar ik ga voor het gemak maar mee in de positieve flow van onze arts en ga ervan uit dat het allemaal geregeld wordt.
Alles zag er redelijk positief uit (positief is een wat vreemd woord in deze, maar relatief positief in elk geval), er zijn nog wat bloedtesten gedaan en mijn man's zaad is opnieuw getest. Dat is allemaal niet slechter geworden in vergelijking met 3 jaar geleden. Mijn eicelvoorraad is nog oke voor mijn leeftijd en er waren nergens cystes o.i.d. te ontdekken. Onze arts durft het wel weer aan en heeft er ook wel vertrouwen in. Feit is dat ik vrij gemakkelijk zwanger word, als er een terugplaatsing is.

Ik ga weer stimuleren met 450 eh menopur, daar had ik een vrij goede opbrengst mee de laatste keren (voor mijn doen). Heb heel lief nog een aantal flesjes van het ziekenhuis meegekregen, die andere patienten hadden terug gebracht, dus dat scheelt weer in de aanschaf. Best een dure grap, dat spul, zeker als je zoveel gebruikt als ik. Maar goed, nu we er weer voor gaan, maakt het me ook geen hol meer uit allemaal. Het doel heiligt de middelen in deze. Nogal letterlijk ;-)

Het is wel een heel vreemd vooruitzicht. Ik ben er klaar voor, heb er op een bepaalde manier ook wel weer zin in en ben zelfs een klein beetje hoopvol. Maar ik realiseer me ook heel goed dat dit echt de aller aller aller laatste keer is en dat het heel goed ook zo kan zijn dat ik over een maand of 3 weet dat ik nooit meer moeder word. Heel dubbel. Maar zo lang het lukt, probeer ik er positief in te staan.
Duufje, fijn dat het een goed gesprek was, lief van de flesjes!

Blauwerok, dan dus ws zaterdag /zondag punctie? Spannend. Ik had 20 grote follikels en een paar kleine, voelde best wel vol en ik ben buikslaper, dat ging echt ff niet meer.

Weet niet meer wie het vroeg maar ik heb woensdag 4 juli tp gehad.
Vandaag geen bruinverlies gehad en weer een duidelijkere test, al is hij nog niet knalpositief. Ik gok dus dat er 1 is ingenesteld en niet alletwee. Vandaag 12 dpo. Duimen dat de testen blijven oplopen. Wel grappig dat ik smorgens zo licht test en later op de dag veel duidelijker. Las al dat dat vaker voorkomt. Bij de ovulatie testen ook, s'avonds bijna positief, smorgens licht streepje. Voor de zekerheid nog niet gebeld maar weer s'avonds getest, toen wel positief en volgende dag eisprong gevoeld.

Bad durf ik nu eigenlijk niet meer al zegt zh dat ontspanning goed is, ze niet weten of en welk effect het heeft en het als t niet heel heet water is best zou kunnen. Subtropisch zwemparadijs doe ik ook maar niet. Heb jongste gezegd dat we thuis over een poosje wel met z'n allen gaan. Boek je een huisje met alles erop en eraan aan luxe en dan kun je niets, haha nouja jongste vermaakt zich prima in t 6 persoons bubbelbad.
Duufje ik zat te wachten op je bericht, was zo benieuwd!
Goed om te lezen dat je de (laatste weliswaar) stap gaat wagen. Ik hoop dat je enorme uithoudingsvermogen in deze beloond gaat worden.
Mijn collega is 9 jaar bezig geweest met heel veel IUI en IVF rondes. Zij zei zo mooi "niemand zei dat het niet kon, dus bleef ik zelf doorgaan en hoop houden ". Ik vond dat heel emotioneel om te horen. (Snap overigens ook dat het ergens een x stopt!) Maar ook bij jou zeggen de artsen idd niet dat ze er niet meer in geloven. Bij haar is het goed gekomen, ik hoop dat jij je mag aansluiten straks.
Eng he, voelt vast weer heel kwetsbaar voor je. Toch weer dat beetje hoop krijgen. Denk aan je! Dikke knuffel :hug:
Duufje: heel veel succes met de aankomende stappen. Hoop heel erg dat daarmee jullie wens vervult gaat worden! Alle geluk jullie kant op!

Biekkie: wat goed, toch iemand van het bankje met positieve testen! Duim dat alles goed zal gaan.

Ik hoop dat ik nu snel ongesteld word, zodat ik weer even kan stoppen met de medicijnen. Nog even denken of we meteen doorgaan of een ronde overslaan.
Biekkie ik had dat gevraagd om te kijken of het van mij ook innestelings bloed was misschien.
Ik heb 2 dagen eerder de terugplaatsing gehad.
Gister ochtend had ik ook 1 keer een klein beetje bloed de rest van de dag niks meer.
Maar helaas vandaag op het werk is het toch terug gekomen.
Mijn testen zijn wel een stuk duidelijk als begin van de week.
Maar ik weet wel weer genoeg nu met dit bloed zo ging het ook bij mijn 2 andere miskramen. Dus helaas mijn hoop is weg. Ben er goed kapot van en durf echt niet te hopen dat dit nog goed kan gaan gezien mijn eerdere ervaringen
Brendatjuh, van de 4 tp's is dit de 3e x dat ik positief test, ergens is er een sprankje hoop dat t nu goed gaat maar eigenlijk denk ik dat t vast wel weer mis gaat over een paar dagen. De vorige poging witte test, dat is in elk geval duidelijk.

Is het bij jou nu echt doorgebroken? Jij had er ook 2 teruggeplaatst toch? Ik heb geen idee eigenlijk of er dan 1 kan zijn blijven zitten als je bloedt.
Nou nog niet echt door gebroken er zit maar weinig in mijn maandverband maar met afvegen toch wel behoorlijk wat elke keer.
Ja klopt 2 terug geplaatst dat is ook mijn sprankje hoop die ik niet durf te hebben maar toch stiekem wel doe!!
Duufje, klinkt echt als een fijne arts die je daar hebt en fijn dat je zo snel kan beginnen hee! Dan 'ben je er maar vanaf' (en hopelijk, hopelijk, hopelijk met het best denkbare resultaat).
Duuf: klinkt als een fijne en ervaren arts. Prettig dat jullie op een lijn zitten en begrijp je eis mbt lab. Ik ga kei- en keihard duimen dat je zwanger mag worden en mag blijven. Een onbezorgde zwangerschap zal het niet worden, maar wat gun ik het jou en Duufman om opnieuw ouders te mogen worden. Toi-toi-toi!! Ik heb hier nog ampullen voor de progesterone injecties liggen (van Dr Abramov). Ze zijn bruikbaar tot Januari 2019. Als je ze kunt gebruiken stuur ik ze graag naar je op. :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Miekje, Labgeek, Vienna wat verdrietig! Allemaal witte testen, bah bah bah. Sterkte meiden! :hug:

Brendatjuh wat spannend bij jou. Misschien is een van de twee blijven plakken. Ik hoop het voor je.

Duufje wat fijn om te lezen dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Dit geeft weer moed. En ondanks dat je heel veel pech hebt gehad, zijn er nog mogelijkheden. Ik gun jouw een heel goed nieuw traject meid!
Duuf, ik las dat je menopur gebruikt. Ik heb nog 9 ampullen liggen die houdbaar zijn t/m sept. '18. Als je wilt, kan ik ze opsturen.

Ik heb hier een tijdje meegeschreven, maar laatst mijn account geanonimiseerd, vandaar mijn andere naam. Ik lees nog wel mee (kan het niet laten) en dacht: nu reageer ik toch ff. Liefs Sef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven