Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje windmolen. Vervelend, fijn en onhandig tegelijk lijkt me.

Gingerspice: volgens mij werd jouw bericht geplaatst toen ik aan het typen was. Wat naar!

Mahi, succes met prikken. Hopelijk veel maar niet teveel eitjes.

Overigens krijg ik wel een verse terugplaatsing. Als er 6 of 8 cellen zijn dan halen ze 1 cel van het klompje af en die sturen ze op naar Maastricht. Daar worden ze getest en zodra de resultaten bekend zijn kan er eentje worden teruggeplaatst (op dag 5 volgens mij). Ik ben daarom wel geïnteresseerd in wat je schrijft over de eisprong opwekken met decapeptyl. Wanneer kan dat? (Ik heb volgens mij lang protocol. Ik ben begonnen met de pil, daarna 2 weken decapeptyl en nu decapeptyl en Gonal-f). Ik ben inderdaad wel bang voor OHSS, dus ik ga woensdag nog extra naar de risico's en kans daarop vragen. Zeker omdat we ook vakantieplannen hebben en als ik dan toch ziek wordt, dan liever in Nederland.
Ik ga er wel vanuit dat de punctie pijnlijk wordt overigens. Maar aangezien mijn buik nu al opzwelt en al sinds zaterdag een beetje pijnlijk is ben ik op dit moment vooral benieuwd hoe ik de komende week doorkom.
Ginger: wat ontzettend jammer weer en het einde van ICSI 2. Het is heel erg lastig om het vertrouwen te hebben dat het goed komt na zoveel tegenslagen en toch is iedere ronde anders. Het blijft hoe dan ook kl*te. Sterkte!

Windmolen: Wat ontzettend gek die lang(ere) cyclus. Als je een vroege miskraam zou hebben gehad, dan had ik verwacht dat er nog wel een dun lijntje op de zwangerschapstest te zien zou zijn geweest (naast de controle streep). Ik heb zelf een gele lichaam cyste gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik spoot tot week 14 nog progestone en had utro en cyclogest. Dan kan zo'n cyste opspelen. Ik lees nu net dat het zojuist is doorgebroken...

Vienna: Wat jammer ook voor jou zeg. Bah - bah- bah! En ja, in theorie zou je zwanger kunnen zijn met een late innestelling, maar ik geloof nooit zo in dat soort wonderen.

Mike: Het vervelende is dat je ook krampen kunt hebben bij een beginnende zwangerschap die erg lijken op een beginnende menstruatie. Ik hoop ontzettend dat de oorzaak gelegen is in het eerste.

Duufje: Ik vind jou ook lief hoor (en altijd zeer betrokken). Toen jij reeds zwanger was van B. kwam je ook soms terug om mij en anderen een hart onder de riem te steken en dat heb ik altijd enorm gewaardeerd. En verder sluit ik me volledig aan bij hetgeen Lilly opmerkte over jouw incasseringsvermogen. Ik kan me amper indenken hoe ontzettend pijn het moet doen om enerzijds je mooi, lieve, dappere dochter te moeten missen - bij de gedachte alleen al word ik ontzettend verdrietig, en nu het gesprek aan te gaan voor eventueel een allerlaatste zelfbetaalde poging. En het feit dat je het zelf moet betalen maakt het ook niet makkelijker is mijn ervaring, naast de onzekerheid of het jullie nog een keer gegund is doorgaand zwanger te worden. Ik zat me overigens ook nog te bedenken dat de opinie van de ene arts ook weer anders kan zijn dan die van een andere arts. Zo had een arts in Homerton 0,0 vertrouwen in een positieve afloop, terwijl bijvoorbeeld Dr. A. wel degelijk mogelijkheden zag. Kortom, het is tot op zekere hoogte geen exact iets - het blijft biologie en in mijn optiek geluk hebben wanneer je succesvol zwanger raakt na IVF. Ik denk aan je morgen.

Zot: Hoe is het met jou? Jij hebt natuurlijk ook een nare week achter de rug en ik snap dat je nu nog niet weet wat je gaat doen na de cryogeen mocht het daarmee niet lukken. Ik hoop echter van wel zodat je geen keuzes meer hoeft te maken.

Zizo: Ik hoop dat je snel terecht kan. En ja - de eerste echo is zenuwslopend... Ik hoop enorm op een kloppend hartje en een goede groei (d.w.z. qua termijn).

Andere wachtbanjers: zoals altijd: Ik duim voor mooie berichten hier.

Hier heeft onze koper zijn non-refundable deposit eindelijk betaald. Dit betekent dat als hij het niet kan afronden wij in ieder geval niet out-of-pocket zijn (we hadden al de nodige onkosten door de hypotheek aanvraag en de solicitors fees - dus die kosten hebben we terug als hij het niet rond krijgt). Verder nog twee dagen werken en dan even heel snel naar NL voor een bliksem bezoek nog voor onze vakantie. Verder erg verkouden...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
blauwerok, ik heb het nog even voor je opgezocht, maar volgens mij kan het met decapeptyl alleen als je een antagonisten-protocol doet. Met zo'n protocol begin je meteen met stimuleren en pas na een aantal dagen spuit je een remmer erbij. Als je meteen met remmen bent begonnen (zoals jij) kan je dit blijkbaar niet doen. Sorry, dan heb je weinig aan mijn informatie. Ik wist niet dat je met PID toch een verse terugplaatsing kan doen. Je zou natuurlijk alsnog bij dreigende overstimulatie kunnen kiezen om alle embryo's in te vriezen en pas in een nieuwe (natuurlijke) cyclus terug te plaatsen. Dan voorkom je ook OHSS. Sowieso kunnen de artsen aan de hand van je bloedwaardes zien of je een vergrote kans hebt op OHSS. Eerst maar afwachten, hopelijk loopt het allemaal zo'n vaart niet.
Baggal, ik had tot en met vandaag nog wel (inmiddels hele lichte) streepjes op m'n testen. Het lastige is dat ik door het naspuiten van hcg niet goed kon zien of de streepjes op m'n test nou door dat hcg kwam of door m'n eigen. Ik had soms wel het idee dat het niet alleen maar afliep, van 12 op 14 dpo leek-ie bijv. ietsje donkerder (13 dpo niet getest). En vandaag dus weer iets donkerder dan op 16 en 17 dpo. Ik zat vandaag op 10 dagen na de 1500 IE spuit en daarvan zou eigenlijk niets meer te zien moeten zijn, maar ik heb ultragevoelige tests, dus ik weet het allemaal niet. Kan me ook eigenlijk echt niet voorstellen dat er echt iets gespeeld heeft. Zou wel heel bijzonder zijn, meteen de eerste ronde zelf proberen met hormonen, na 4 mislukte terugplaatsingen. Maar ik zal het morgen wel bespreken met de arts, heb nu die afspraak toch staan ;-). Misschien dat clomid een gekke uitwerking op me heeft gehad? Of toch zo'n cyste.

Sorry voor al m'n gepost hierover trouwens, dames. Voelt een beetje overdreven, terwijl iedereen hier verder door zwaardere behandelingen heengaat.
Windmolen, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen.
Ieder doet zijn eigen traject en welk traject dat maakt niks uit.
Dit forum is er toch om elkaar te steunen, daar waar je kan!

Ik vind het namelijk erg fijn om mijn verhaal te mogen delen hier, en ik doe me best nu ik er weer ben om ook naar andere te luisteren/lezen.
Baggal fijn dat het qua huis ergens op gaat lijken.

Windmolen wat verwarrend. Stom gedoe he?

Blauwerok toen ik tegen overstimulatie aan zat kwam alles vriezen en volgend3 cyclus tp ook ter sprake.

Duuf succes morgen

Ginger misschien toch te vroeg?

Zot hoe gaat het?

Zizo al contact gehad?

Haal alles beetje door de war en bladeren via telefoon niet handig.

Allemaal liefs enz.

Hier nog steeds gespannen. Ns gisteravond en vannacht even geen kramp maar ik weet het niet hoor.
Windmolen, bedankt voor het opzoeken! Ik ga woensdag overleggen met de dokter over de risico's en mogelijkheden.
En je hoeft je inderdaad niet te verontschuldigen. Ik vind dit nou juist de plek om te klagen, huilen etc.. En dan moet je je niet laten weerhouden door anderen die het misschien zwaarder hebben naar jouw idee. Ik vind het ook fijn om mijn verhaal hier te delen en met anderen mee te lezen. En natuurlijk om ook gebruik te maken van de kennis hier :). Ik heb al een hoop geleerd sinds ik hier mee lees en schrijf. Hopelijk kan ik die kennis op een later moment ook weer met andere delen.
Nou Windmolen, fysiek misschien wat minder zwaar maar emotioneel minstens zo zwaar, me dunkt. En dan nog, je hoort er hier gewoon bij, ongeacht je behandeling. Shit dat het niet gelukt is, ben wel benieuwd naar de reactie van je arts (zou er toch iets gaande zijn geweest?)
Lieve allemaal,
Ik kan het even niet goed bijbenen merk ik.

Windmolen, wat rot. Ben benieuwd naar je arts, ik twijfelde met je berichten of er toch niet iets zat of zit. Misschien HCG bepaling doen, voor de zekerheid? Bloeding is niet per definitie niet zwager en met positieve testen...

Blauwerok, goed op jezelf letten met dreigende ohss. Zou zeker de risico’s en opties bespreken.

Voor de mensen met (lichte) testen: voorzichtig :high5: , ik hoop dat ze goed blijven gaan!

Baggal, eindelijk lijkt het te gaan gebeuren met het huis, yeah!

Hier een lastig weekend achter de rug. Miskraam doorgebroken, veel bloedverlies. Mentaal ook weer even wat te verwerken. Zondag ook bij mijn ex-schoonzusje geweest. Zij heeft jarenlang bij ons in huis gewoond en voelt als een zusje. Tijdens onze vakantie is ze met 31.5 bevallen van haar dochter omdat ze ernstige Hellp had en wij mochten zondag als een van de weinigen al langskomen. Het was confronterend, zowel de ziekenhuis setting (ik heb bij beide bevallingen kantje boord gelegen) als zo’n klein meisje zien. Ze was maar iets groter dan F*, al was ze wel een stuk zwaarder bij de geboorte. Het heeft het een en ander los gemaakt.
Wij hebben op werk gekeken wanneer we weg kunnen en proberen nu een transfer te regelen voor 21-24 augustus. Ook wel lastig, want de transfer van F* was 26 augustus vorig jaar. Tegelijkertijd is het blijkbaar een goede periode voor ons, de transfer van T was in dezelfde periode. We hopen dat we het geregeld krijgen en het dit keer wel (blijvend) lukt!
Windmolen: daar hoef je je toch niet voor te excuseren?! Bovendien schrijf ik hier -ondanks eerdere voornemen wat afstand te nemen- ook nog mee en ik ga niet meer opnieuw de medische molen in. Uiteinlijk hebben we hier allemaal een doen voor ogen, of voor ogen gehad, en dat is een succesvolle zwangerschap. En dat je op dit moment geen IVF doet, doet daar verder niets aan af.

Aaawww lieve Zot! Kan me voorstellen dat het zien van je nichtje confronterend is. F* is natuurlijk jullie dochter, dus je draagt het verdriet en trots met je mee. Je weet hoe klein maar ook hoe af ze was en dat geldt dan ook voor je nichtje. En dan de vroege miskraam die er inhakt... Bah!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
@Biekkie ik vind het eigenlijk ook gek hoe die protocollen zo verschillen, maare jouw protocol lijkt wel succesvol te zijn toch? ;-) .

Maar ik had vandaag follikelmeting en er zat er toch 1 van 17mm dus mocht vanavond de ovitrelle zetten…als alles goed gaat komende maandag de terugplaatsing. En ik mag inderdaad toch utrogestan gaan gebruiken tot de testdag, de arts vond het ook een beetje kort. Maar dan wel 3x 1 pil ipv 3x 2 pillen.

@windmolen, ik snap het heel goed hoor, als je het hier niet kwijt zou kunnen waar dan wel ;-) ? In ieder geval is er duidelijkheid nu, vervelend van die twijfel.

@Duuf, heel veel sterkte morgen voor je gesprek!

Lichte testen !!! :hyper: dat ze maar snel knalpositief mogen worden!

@Zot, jeetje dat is wel een beetje veel voor 1 weekend, let je wel een beetje op jezelf :hug: ? Niet te veel tegelijk? Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe ik in hetzelfde weekend een miskraam zou hebben en ook nog überhaupt iets sociaals zou ondernemen maar dan al helemaal niet zo’n moeilijke en confronterende situatie de baas zou kunnen.
Jeetje zot wat n weekend. Rustig aan hoor nu! Even bijkomen!
Jeetje Zot. Het zit jou ook echt niet mee, wat verdrietig en confronterend :hug: .
Jeetje zot, dat is wel heel veel voor een weekend. Let je wel goed op jezelf? En wees lief voor jezelf, de wereld kan ook even ronddraaien zonder jou als je tijd nodig hebt om te verwerken.
En fijn van de utrogestan Maria.
Mamamaria, fijn van de follikel en de utro! Op naar een succesvolle terugplaatsing!

Zot, wat heftig allemaal. Dikke knuffel en wat de anderen ook schrijven, let goed op jezelf, meid. Ik hoop dat alles goed komt met je nichtje, pfff, wat zal dat idd een dubbel kraambezoek voor je geweest zijn.

Hier bij de arts geweest en er bleken idd cystes te zitten. Eén grotere (~4 cm) en twee (!?) kleinere. Bij de follikelmeting waren er destijds twee follikels, dus waar die derde nou vandaan kwam? Misschien verschuilt achter die ene mega-follikel van 3 cm? Iig verklaart dat wel m'n lange cyclus, dus wsl geen vroege miskraam. Ik ga nu een cyclus pauze houden zodat de cystes kunnen wegtrekken. En daarna weer stimuleren. Hogere dosis, dus ben wel heel benieuwd hoeveel follikels er dan gaan groeien o_o. Overigens gaf de arts nu aan nog zo'n 3 of 4 goede rondes te willen gaan doen op deze manier en dat we dan eens verder gaan kijken. Vind hem echt heel aardig, ben wat dat betreft iig al blij overgestapt te zijn.
Thanks voor jullie support, dames. Fijn dat ik hier gewoon mag schrijven, ook al doe ik geen IVF op het moment. Voelde me de afgelopen dagen een beetje drama-queenerig, maar ben blij dat jullie het niet erg vonden. Ik zal nu wel weer even wat meer naar de achtergrond verdwijnen ;-).

Is er nog nieuws vanuit het wachtbankje? Zijn er nog mensen die opnieuw getest hebben? Ik hoop op meer/duidelijker streepjes. Duim voor jullie allemaal!
windmolen schreef:
10-07-2018 09:48
[
Thanks voor jullie support, dames. Fijn dat ik hier gewoon mag schrijven, ook al doe ik geen IVF op het moment. Voelde me de afgelopen dagen een beetje drama-queenerig, maar ben blij dat jullie het niet erg vonden. Ik zal nu wel weer even wat meer naar de achtergrond verdwijnen ;-).
Als je eens wist hoe vaak ik hier iets gepost heb over destijds de zwangere dochter van mijn man... of andere non-IVF dingen... Laat dit forum gewoon een uitlaat klep voor je zijn, want ook jij bent bezig met zwanger worden en ik hoop enorm dat het je lukt en bijvoorkeur zonder IVF!
Ik kom ff iedereen hier een dikke knuffel geven!

Miekje, mag je nog eerder voor een echo? Ik heb niet echt gelezen, ben op vakantie. Huisje met sauna waar ik dus niet in mag, en een heel groot bubbelbad, dat kan wel toch? Als t niet te heet is?
Gisteravond nog eens getest op 10 dpo geen ochtend urine dus, wel tuurstreepje.

Gisteren ook een paar flinke steken in mijn vagina gehad, dat had ik beide andere positieve testen ook. Geen idee of t goed of slecht is, ik wacht maar gewoon af. Over een week mag ik van t ziekenhuis testen,18 dpo als ie dan flink positief is durf ik denk ik wel blij te zijn. Nu switcht het nogal qua gevoel.
Hier ook vanochtend weer een lichte test.
Maar zojuist ook bloedverlies bij het afvegen.
Heb ook wel buikpijn dus ik ben er echt bang voor...
Dat was ons traject dan, weet op dit moment niet zo goed hoe ik me moet voelen..
Heb ook de brief uit het ziekenhuis nog niet of er heel misschien toch nog een cryo is. Ze gaven het weinig kans maar goed je weet nooit. Dus vind het niet echt netjes dat ik daar nog niks van weet.
Brendatje kun je ivm cryo miet bellen. Mochten wij wel.

Ik kan niet nu al echo zit nog in gewone wachtweek. Nog steeds utrowit en bibberend naar de wc elke keer
Miekje, ik heb ivm de migraine die echt niet te houden was dagenlang t advies gekregen van ziekenhuis om via de huisarts een bloedtest te vragen. T punt waar ik heb geprikt was volgende dag uitslag, iets verder rijden prikken konden ze dezelfde dag nog uitslag geven. Dan moet je wel om t echt te weten na 2 dagen nog eens om te zien of t oploopt maar ik zou t zelf doen.

Brendatjuh, ah nee... Duim voor je!
Biekkie: NIET IN THE BUBBELBAD GAAN! :( Ik mocht tot week 14 geen seks hebben en niet in bad. Douchen natuurlijk wel ;-) , maar ik zou het echt niet doen.

Brendah: Spannend nog even... Een veel lichtere test? Knuffel meis, kan me voorstellen dat je ook icm bloedverlies nergens op durft te rekenen... :hug:
Baggal schreef:
10-07-2018 13:24
Biekkie: NIET IN THE BUBBELBAD GAAN! :( Ik mocht tot week 14 geen seks hebben en niet in bad. Douchen natuurlijk wel ;-) , maar ik zou het echt niet doen.
Da's toch voor als je een punctie hebt gehad? Biekkie heeft een cryo-terugplaatsing gehad, als ik het goed heb, dan geldt dat volgens mij niet. Wel idd opletten dat het niet te warm is.
Mocht jij echt geen seks tot week 14?? Wow... Bij mij werd juist expliciet gezegd dat seks ALTIJD mocht. Blijft gek, al die verschillende aanbevelingen.
Dank je wel trouwens nog voor je woorden aan mij, lief van je :rose:.

Brendatjuh, ik hoop voor je dat het bloedverlies niets te betekenen heeft. Jij hebt er twee terug gekregen toch? Ik heb wel eens gelezen dat je dan bloedverlies kan krijgen als ééntje niet blijft hangen, maar de ander wel. Ik blijf duimen... En raar dat je niets van de cryo hebt gehoord. Ik begrijp soms echt niet dat sommige ziekenhuizen niet snappen hoe veel van zulke dingen afhangt en hoeveel spanning erbij komt kijken. Hoeveel moeite is het om even per telefoon te informeren over dat soort dingen? In mijn oude kliniek kregen we direct na het invriezen een mailtje.
Baggal, ik heb idd cryo tp gehad maar ik mail wel even om t te vragen.

Ik heb nu trouwens een innestelingsbloeding hoop ik, met vegen een klein beetje bruin. Als ik ongesteld word is het altijd meteen helder, ik zou ook over 3 dagen pas moeten worden(of nouja, niet dus) en net nog getest ervoor, middagurine met een gewone action test en duidelijker streepje dan gister.
Biekkie wanneer heb jij de terugplaatsing precies gehad?
Bij mij is het na vanochtend 1 keer wat bloed tot nog toe nog niet terug geweest, ik hoop dat het mij mij ook innestelingsbloed kan zijn?

Heb wel na het berichtje van windmolen gelezen te hebben het UMC gebeld dat ik dit toch wel heel lang vond duren en ze heeft me verteld dat er geen cryo is, waar we dus al bang voor waren.

Dus dit is echt onze laatste kans.
Klopt windmolen heb er 2 terug geplaatst gekregen. Kon ik de tijd maar wat verder zetten

Had vanmiddag wel even een cleurblu gedaan nog en die gaf aan niet zwanger.
Dus ben er bang van, klopt het dat de digitale meer hsg nodig hebben als bijv die van kruidvat 2 voor 5? Want die zijn wel licht positief namelijk
Klopt brenda, kruidvat is gevoeliger.
zie:
http://www.ovulatie-berekenen.com/overz ... apstesten/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven