Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 7)

02-10-2018 20:15 3042 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Bolletje81, kasteelbewoner, Sense
Prikken & slikken windmolen, stipjepipje, Puk, Lauwie
Wachten op cryo-tp Sofie, Vienna
In de wachtweken


Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status #cryo's Locatie
Dazzle_
(35/37)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF5 1 cryo -
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
windmolen
(34/40)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP, ICSI3: 1xTP (bbz) ICSI4 prikken
Puk32
(35/39)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk - IVF 1 Gecanceld - ICSI 1 geen tp, ICSI 2 mislukt (5xTP) ICSI 3 Prikken & Slikken Dusseldorf
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; ivf1 1x tp mislukt, ivf2 2cryo's mislukt, ivf 3.1 mislukt IVF3 wachten op cryo-tp #1 cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
HD84
(33/34)
april 2017 jan 2018 geen oorzaak bekend, 7xIUI, 1mk (8wk), dochter (jan '17) uit eerder mmm ICSI1
DaisyLiz
(29/29)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 ma 7 wk, 2017 N* 19 wk, via OI en IUI nu IVF1 (6 cryo's), TP 3 biochemisch IVF1 #nog 2 cryo's OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(37/37)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
sofie87
(?/?)
endometriose, dochter uit IVF1 IVF2
Stipjepipje
(30/35)
2018 apr 2019 lage AMH (0,30)/hoge FSH. Alleen eiceldonatie mogelijk ECD-IVF1 bezig met ecd-ivf 1 (eind sept tp)
Redcurls
(?/?)
2016 2019 onbekende oorzaak, 6x IUI IVF1 bezig met IVF1 (1e tp) AMC
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)

:heart: Hartje gezien!
*Yaradreamz (36/45), xx maart 2020, hersteloperatie man, mesa/tese, icsi 1.3 & 1.4 mk, icsi 2 mislukt, zwanger in ICSI3
*Labgeek1990 (28/32), xx jan 2020, zeer slecht zaad, icsi1: 10xtp, 3x mk, zwanger in ICSI2 + PGS
*Smurf112 (32/33), xx jan 2020, PCOS en verminderde zaadkwaliteit, zwanger in ICSI3, 2e tp
*Biekkie (40), 31 aug 2019, weinig zaadcellen, ivf 2 (6e tp)
*Wonder-1990, 5 aug 2019, dochter (2017) uit ICSI1, ICSI2, 1 cryo

:duckie: Bevallen
Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4), syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).


Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 6
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:06
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
35.86% gewijzigd
Liefste Dazzle, wat had ook ik dit graag anders gezien... Heb al die tijd veel aan je gedacht. Ik dacht voor onszelf ook aan het laten maken van een sieraad, mijn man kwam zelfs met dat idee (een vriendin is goudsmid) toen mijn fertiliteitscoach ons aanraadde om het traject echt af te sluiten. Het hield me nog teveel bezig. Wij zijn ook niet zweverig en ja, eerste grinnikte ik vooral om het idee. Het enige waar we mee zitten is wat voor sieraad we voor mijn man moeten maken; hij vindt zijn trouwring genoeg ;-).
Mijn schoonzus heeft na het verlies van 2 kindjes 2 mooie planten in de tuin gezet. Dat heeft haar weer geholpen.

Ik wens jullie ongelooflijk veel sterkte en vooral: al het geluk van de wereld. Dat verdienen jullie. En laat dat beginnen met die prachtige reis. Xxx
Alle reacties Link kopieren
Lieve Dazzle,

Wat hadden we het allemaal graag anders voor jullie gezien. Na al die jaren dit resultaat na al dat strijden. Hopelijk kunnen jullie toch een fijne invulling geven aan jullie leven, ondanks dit gemis. En voel je vrij om hier je gevoelens nog te uiten als je dat nodig hebt.

Ik vind drijfkaarsjes heel mooi. En een sieraad zou ik zelf ook heel mooi vinden. Dan kan je het bij je dragen, maar ook afdoen als je wilt, maar toch bewaren. Had je al een naam voor een kindje? Ik had altijd al een voorkeur voor een naam en had die dan wel op een briefje erbij gedaan bij de kaarsjes. Het kindje had dan hoe dan ook toch wel bestaan in mijn hart.

Ik vind het een moedig besluit om te stoppen en ik wens je veel sterkte lieve Dazzle met alles wat komt.

Liefs :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Dazzle met tranen in mijn ogen lees ik jou bericht.
Wat ontzettend verdrietig. Ik vind het dapper en moedig dat jullie er een punt achter zetten en het leven weer op gaan pakken. Ik wens jullie een mooie reis, en zeker een mooie reis door dit leven.
Dikke knuffel
Ik kan er even geen woorden voor vinden
Alle reacties Link kopieren
Oh Dazzle wat een rotnieuws! :cry:

Wij hebben destijds voor F* een keer op een avond een wensballon opgelaten, dat voelde voor ons precies goed.
Dat lichtje wat langzaam steeds kleiner werd en daarna uit het zicht verdween, dat weerspiegelde precies ons traject en dat grote verlies.


Heel erg veel sterkte. :hug:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Lieve Dazzle,

Gisteren dacht ik nog aan je. Ik las je traject nog eens terug net, en wat hebben jullie toch je best gedaan en wat zijn jullie vaak teleurgesteld. En dan natuurlijk het grote verdriet om je miskraam,en dat het nu dan, na de laatste niet gelukte tp, genoeg is geweest.
Jullie hebben echt geprobeerd wat jullie konden, en ik snap dat het op is. Alle sterkte voor de komende tijd.

Misschien is het nog een idee om je familie en vrienden te betrekken, om hen een bericht te sturen dat jullie dit traject nu definitief afsluiten? Weet het niet hoor, is ook heel persoonlijk in hoeverre je het prettig vindt dit soort dingen te delen. Idee van Flipje vind ik ook erg mooi.

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Dazzle, wat verdrietig om dit te lezen. Het was jullie zo ontzettend gegund. Heel veel sterkte met het verwerken en afsluiten van het traject en ik hoop dat jullie een hele mooie reis mogen maken.
Alle reacties Link kopieren
Windmolen, heel veel succes!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Dazzle, wat een rotnieuws! Had zo gehoopt op een andere uitkomst voor jullie, zo gegund ook.
Ik hoop dat jullie samen een manier vinden dit een plek te geven.
Wens je heel veel sterkte en een hele mooie vakantie :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Dazzle, jullie hebben zo hard gestreden voor jullie droom en jullie waren zo dichtbij en nu eindigen jullie alsnog met lege handen :hug:. Vind het enorm verdrietig en oneerlijk voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je behoefte hebt om het traject op een symbolische manier af te sluiten, mooi idee. En ik hoop dat jullie een fantastische reis gaan maken straks. Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en het afscheid nemen van het traject en jullie kinderwens :rose: .
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve reacties en mooie ideeën. Daar kunnen we zeker wat mee. Het vreemde is dat ik nog niet heb gehuild. Wellicht nog door drukte op het werk en voorbereidingen vakantie. Graag hadden we de uitkomt natuurlijk anders gezien en een leven zonder een kind kon ik mezelf niet voorstellen. De gedachte daaraan heeft me de afgelopen jaren erg verdrietig gemaakt. Mijn man is altijd zo leuk met andermans kinderen en zij zijn gek op hem. Hij had zo'n goede vader geweest.

Toch, op dit moment, en wellicht dat ik er maanden al mee bezig ben geweest, om te wennen aan het idee om met "zijn tweeën te blijven". Ik heb daar vrede mee. Wij hebben altijd veel rond gereisd en meerdere keren per jaar op vakantie. Dit willen we zeker blijven doen en misschien nog wel meer. Je leeft maar 1x en ons leven heeft zo lang in het teken gestaan van het proberen zwanger te worden. Dat we weer willen genieten. Een leven zonder kinderen brengt ook veel voordelen met zich mee. Daarop focussen helpt mij om verder te gaan.

Ik wil ook gelijk van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor alle steun de afgelopen jaren. Het forum heeft veel voor mij betekend. En ik hoop dat ik hier en daar ook heb kunnen bijdragen aan een goed advies of informatie. Dit zal ik ook zeker blijven doen, en nog geregeld meelezen. Dikke knuffel voor alle kanjers hier! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Dazzle,
Wat ontzettend jammer en verdrietig dat jouw laatste TP niet heeft geresulteerd in een ander resultaat. Ik had het je zo ontzettend gegund! :hug:
Ik snap heel erg goed dat je er een streep onder trekt overigens - na al die jaren zo hard knokken. Niet alleen fysiek, maar ook, of liever gezegd, vooral mentaal is het slopend en staat je leven zo in het teken van de kinderwens. Er is geen "rhyme or rhythm" met dit soort trajecten en als je alles op alles hebt gezet kun je ijzer domweg niet met handen breken. En dat je na jaren ook zegt: genoeg is genoeg vind ik dapper en heel erg begrijpelijk. :rose:
Ik wens je heel veel succes voor de toekomst en heb de afgelopen jaren graag met je geschreven. Volgens mij begonnen wij in 2015/16 gelijktijdig met schrijven hier. Dikke knuffel en zo veel meer, Baggal :heart: xx
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Oh en vwb afsluiten: een wensballon zoals Flipje opperde vind ik mooi of een sieraad zoals Lilly schreef of het planten van een -wens-boompje (als jullie een tuin hebben). Wat het ook is, zolang het maar bij jullie past en jullie er een goed gevoel aan overhouden. :) xx Kus
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ach Dazzle toch, wat enorm verdrietig! Maar jeetje wat kom je sterk over, en inderdaad alsof je ergens al een beetje aan het idee bent gaan wennen, mocht het toch niet gaan lukken. Ergens de komende tijd zal het besef nog wel even binnenkomen dat het echt over is, maar misschien ervaar je het ook wel als een opluchting dat het traject en de onzekerheid en soms zelfs wanhoop voorbij is.
Ik wens je heel veel sterkte, maar vooral ook heel veel geluk toe samen. Dat jullie een heel mooi en rijk leven tegemoet mogen gaan. Liefs! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Kasteel, baggal, jokke, windmolen & iedereen
bedankt dat jullie aan me denken!
Inderdaad wij gaan van start! DE donor is zaterdag begonnen met spuiten van decapeptyl, ik neem morgen de eerste estradiol (oestrogenen). Vind het erg spannend! Ben er behoorlijk mee bezig, o.a. in de vorm dat ik me op de achtergrond aan het voorbereiden ben om mezelf uit mijn bedrijf te kunnen managen. Mocht het meteen slagen en ik voel me vreselijk, moet mijn team en de processen wel klaar zijn om het zonder mij te kunnen runnen. Geeft wel extra spanning ... :nut:

@Windmolen wat spannend je bent begonnen! wanneer heb je de eerste echo?
Zou toch fantastisch zijn als je positief zou testen op je verjaardag..... duimennnnn... :yes:

@Baggal ach jeetje wat verdrietig voor je vader/ouders. Pff dat moet wel heftig zijn geweest voor jullie. Zien jullie elkaar eindelijk, loopt het zo... Wanneer ga je ze weer opzoeken? Was het voor jou verder wel fijn om je vader weer te zien?

@Sofie vrijdag was je test dag toch? WAt is er uit gekomen? O_O

Meteen een vraagje... onze donor zit nu aan de decapeptyl (om cyclus stil te leggen) en begin 10 sept met de hormonen spuiten. Ze heeft ook een spiraaltje (ja weird, die kan gewoon blijven zitten tijdens het hele proces). Mag ze tot 10 sept dan gewoon onveilige seks hebben? We dachten zelf van wel en kunnen 10 sept even vragen hoe het vanaf dan zit, maar we willen met deze vraag niet het ziekenhuis voor mailen :facepalm: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Stipjepipje met deca kom je in een soort overgang, er worden geen eitjes gerijpt, dus volgens mij kan jullie donor gewoon onveilig de liefde bedrijven.
Wat ontzettend spannend zeg. Hoop zo dat het bij jullie lukt. Ik begin alvast met duimen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dazzle, wat een verdrietig einde van een verschrikkelijk lang traject.
Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat het nu ook tijd is om er een streep onder te zetten.
Hoewel ik de behandelingen altijd prima te doen vond en ook de (meeste) teleurstelling best goed kon handelen, en tijdens het traject geloofde dat wij ons leven er niet door lieten bepalen, merkte ik pas achteraf dat dat wel degelijk gebeurd was. Het is, hoe verdrietig ook, best een opluchting om niet meer 'on hold' te staan.

Ik wens jou en je man een hele mooie, gelukkige, lange en vooral gezonde toekomst :hug:
Alle reacties Link kopieren
Duufje schreef:
03-09-2019 09:06
Hoewel ik de behandelingen altijd prima te doen vond en ook de (meeste) teleurstelling best goed kon handelen, en tijdens het traject geloofde dat wij ons leven er niet door lieten bepalen, merkte ik pas achteraf dat dat wel degelijk gebeurd was [...].
En dat is enorm herkenbaar lieve Duuf. Ongeacht de uitkomst kom je, althans dat is mijn ervaring, nooit helemaal los van het gebeurde en staat je leven on hold. Dit soort trajecten hebben gewoon een enorme impact op je leven - ondanks dat dit misschien niet zo lijkt als je er middenin zit. Als ik mij niet vergis ben je nu op vakantie? Ik hoop dat het gesprek met pleegzorg een positieve wending krijgt t.z.t. :heart:

Windmolen: Hoe is het bij jou? Lukt het met prikken en slikken?

Stipje; Als jouw donor nog een koper spiraal heeft lijkt mij dat zij gewoon seks kan hebben, omdat ze daarmee wel beschermd is tegen een eventuele zwangerschap. Dat er eitjes worden gerijpt doet daar niets aan af lijkt me. Bovendien heeft ze nog geen eisprong gehad. Je kan het voor de zekerheid overleggen met je arts, maar ik kan mij niet voorstellen dat er een andere uitkomst is. Ik weet niet wanneer ik weer naar NL kom - voorlopig niet. Ik ben weer op kantoor, maar het is extreem rustig na de hectiek van de afgelopen maanden. Heel veel succes met de donor.

Lauwie: Ik hoop dat alles goed gaat in Spanje en je ook nog kan genieten van de vakantie. :sun:

RedCurls en Puk: hou vol op de wachtbank, ladies.

Daisy: Ik hoop dat je bruiloft fantastisch was en jullie terug kunnen kijken op een geweldige dag met jullie dierbaren. Gefeliciteerd Mrs! :flirting:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ff snel: vandaag eerste echo gehad na 4 dagen prikken, maar was zoals verwacht nog niet zoveel te zien. De arts wou blijkbaar controleren of m'n follikels met de hoge dosis niet ineens keihard gingen groeien (dat gebeurt wel eens zei ze). Maar alles nog kleiner dan een centimeter, dus dat is goed op zich. Het kan nog alle kanten op. Ze zei dat ze zo'n 7 tot 9 follikels gezien heeft die mee zouden kunnen doen. Bij nauwkeuriger tellen leken het er toch meer 7 te zijn, en dat is het aantal dat ik eigenlijk altijd heb. Nu hopen dat ze deze keer wel allemaal netjes mee gaan groeien (en hopelijk een keer geen lege follikels). Ik hoef pas maandag weer voor controle, het groeit allemaal wat minder snel nu m'n cyclus nog helemaal plat ligt van de lucrin.
Alle reacties Link kopieren
Dazzle wat super verdrietig en oneerlijk dat het hier voor jullie stopt. Je klinkt heel sterk. Ik wens jullie all goeds :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Even een kleine update vanaf mijn strandbedje. Ik ben nog tot en met vrijdag in een zonnig oord. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes! :heart:

Het klinkt heel zoetsappig, maar onze trouwdag was echt fantastisch. Alles wat ik ervan gehoopt had en meer. Alles zat mee en we hebben intens genoten! Overigens een bijzonder detail, is dat er vier vivaforum vriendinnen aanwezig waren, met wie ik ooit in januari 2015 ben gaan schrijven in een zwanger worden topic. Het ging bij ons alle vijf verre van vanzelf - twee meiden hebben ook hier meegeschreven- en dat schepte een band. Bijzonder wat voor mooie vriendschappen en contacten je kunt opbouwen door een forum. Ik zie dat ook in dit topic terug.

Verder neem ik woensdag mijn laatste pil en mag ik daarna hopelijk weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het zo'n mooie dag was Daisyliz. En wat prachtig vriendschappen via de viva.
Lekker nog even genieten.
Baggel, geniet van de rust op je werk, je hebt hard genoeg gewerkt afgelopen periode.
Alle reacties Link kopieren
Daisy, wat fijn dat jullie huwelijksdag geslaagd was. Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst!

Baggal :hello:
Geen vakantie hoor hier. Wij zijn halverwege augustus een weekje met (schoon)ouders op stap geweest. Hoewel het voor ons ook geen straf was, was dat voornamelijk voor hun plezier, dus het voelde niet als vakantie-vakantie. Maar begin oktober gaan we samen nog een weekje de zon (hopelijk) opzoeken, dus we hebben nog wat in het vooruitzicht. En tussendoor mogen we gewoon werken ;-)
Info-avond pleegzorg is komende donderdag. Ik ben benieuwd. Als het niet goed voelt, blijft het bij die info-avond, maar hopelijk kunnen we ermee verder. Jullie horen het.

Windmolen, 7 is niet verkeerd. Mijn duimen blijven draaien. Succes!
Alle reacties Link kopieren
stipjepipje schreef:
02-09-2019 20:53
Kasteel, baggal, jokke, windmolen & iedereen
bedankt dat jullie aan me denken!
Inderdaad wij gaan van start! DE donor is zaterdag begonnen met spuiten van decapeptyl, ik neem morgen de eerste estradiol (oestrogenen). Vind het erg spannend! Ben er behoorlijk mee bezig, o.a. in de vorm dat ik me op de achtergrond aan het voorbereiden ben om mezelf uit mijn bedrijf te kunnen managen. Mocht het meteen slagen en ik voel me vreselijk, moet mijn team en de processen wel klaar zijn om het zonder mij te kunnen runnen. Geeft wel extra spanning ... :nut:

@Windmolen wat spannend je bent begonnen! wanneer heb je de eerste echo?
Zou toch fantastisch zijn als je positief zou testen op je verjaardag..... duimennnnn... :yes:

@Baggal ach jeetje wat verdrietig voor je vader/ouders. Pff dat moet wel heftig zijn geweest voor jullie. Zien jullie elkaar eindelijk, loopt het zo... Wanneer ga je ze weer opzoeken? Was het voor jou verder wel fijn om je vader weer te zien?

@Sofie vrijdag was je test dag toch? WAt is er uit gekomen? O_O

Meteen een vraagje... onze donor zit nu aan de decapeptyl (om cyclus stil te leggen) en begin 10 sept met de hormonen spuiten. Ze heeft ook een spiraaltje (ja weird, die kan gewoon blijven zitten tijdens het hele proces). Mag ze tot 10 sept dan gewoon onveilige seks hebben? We dachten zelf van wel en kunnen 10 sept even vragen hoe het vanaf dan zit, maar we willen met deze vraag niet het ziekenhuis voor mailen :facepalm: :biggrin:
Je hebt geen natuurlijke eisprong toch in dit proces? Omdat je een spuit zet ter voorbereiding op de punctie? Zolang er geen eisprong is, kun je dus ook nooit op de natuurlijke manier zwanger worden...
Alle reacties Link kopieren
Lieve, lieve Dazzle, wat had ik het toch graag anders voor je gezien! Ik vind het fijn om te lezen dat je je naar omstandigheden goed voelt. Het is gewoon verdrietig en dat zal zeker ook zo voelen op momenten maar het klinkt ook zo logisch hoe je het omschrijft. Het weer willen genieten en de vrede die je er mee hebt. Je kiest er niet voor hoe het binnenkomt wanneer het dan daadwerkelijk niet gelukt is en wat fijn dat het voor nu in ieder geval okay is. Ik wil je al het moois van de wereld wensen voor jullie toekomst. Te beginnen met een prachtige rondreis!

Sofie, wat ontzettend jammer dat jullie terugplaatsing niet gelukt is. Ik had zo gehoopt dat het net zo zou gaan als met jullie andere verse terugplaatsing. Hoe voel je je?

Duufje, succes met je avond donderdag! Hoop dat je hier een heel goed gevoel krijgt en omgekeerd ook zodat het goed voelt om daar verder te gaan.

Daisyliz, wat klinkt het heerlijk! Zowel jullie dagje als het strandbedje :-D . Lekker nog heel erg goed verder genieten! En wat mooi dat er op je bruiloft ook Vivameiden waren. Prachtig hoe vriendschappen hier kunnen ontstaan.

Windmolen, klinkt wel positief je bericht. Ondanks de langzame groei. Voelt dat ook zo? Ik duim voor prachtige groeiende follikels (die ook prachtige eicellen bevatten :) ).

Stipjepipje, spannend! Succes met de medicatie voor jou en je donor.

Hier helaas van het wachtbankje afgedonderd. Vandaag ongesteld geworden dus helaas daarmee ook een einde aan deze poging. Had weinig hoop dus voel me gelukkig goed. Het begon zo mooi met 5 emmy's maar jammer genoeg zat de juiste er niet bij. Maar met het einde van deze poging ook het begin van de nieuwe poging. Vandaag al met de neusspray begonnen (i.p.v. Decapeptyl) en morgen beginnen met spuiten. Had dit nooit verwacht maar doe mij maar spuiten. Beetje aan het zeuren maar pffff die neusspray. Vind het heel vervelend om dingen in mijn neus te spuiten en vandaag beide keren heel hard mijn best moeten doen om niet over te geven van de rest spray die ergens tussen mijn neus en keel bleef hangen (voor best lang). Als iemand hier tips heeft op dat gebied hoor ik ze graag :lol: . Maar dus volle goede moed in de hoogste versnelling weer vooruit. Begin het nu al weer spannend te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Neeeee Puk, dat is niet het bericht wat ik wilde lezen... :hug: Hoeveel dpo was je? Was het een TP in natuurlijke cyclus? Bah bah bah, ik had ook zulke goede hoop voor je met zoveel mooie embryo's. Ongelooflijk dat er gewoon geen eentje is blijven hangen en je nu alweer aan een nieuwe poging moet beginnen... Niet leuk! En je gaat nu dus van start in DD? Dat zal zeker spannend zijn! Is er nog wat veranderd aan je protocol? Hoeveel FSH ga je spuiten? Gaan jullie verder nog iets anders doen dan anders? Sorry, mss heb je dit al geschreven, ik heb het niet meer zo goed op m'n scherm... Heel veel succes met deze poging! Wanneer heb je je eerste echo? En doe je die in DD of ergens dichterbij huis? En sterkte met de neusspray... Ik heb helaas geen tips voor je...

DaisyLiz, nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!! Klinkt echt als een prachtige dag! En bijzonder van je viva-forum vriendinnen! Ik ben even in de war, waarom zit/zat je aan de pil? Je had toch nog cryo's, of zit ik nu helemaal verkeerd? Nou, geniet iig nog maar lekker van je vakantie!!

Duufje, hopelijk wordt de pleegzorgavond een goede ervaring en kunnen jullie met hen verder!

Stipjepipje, yeah, je bent begonnen! Succes met de hormonen! En wat de anderen ook schrijven, onveilige seks kan prima, volgens mij ook tijdens het hele proces. De eisprong wordt toch onderdrukt en bovendien heeft ze ook nog een spiraaltje.

Dazzle :hug: :hug: :hug:. Ik vind het altijd zo verdrietig als dames dit forum moeten verlaten zonder dat hun droom uit is gekomen... En het gebeurt veel te vaak... Wat had ik het jullie gegund... Ik vind dat je sterk klinkt. En ik wens jullie een leven vol prachtige reizen en avonturen toe. Wie weet wat er nog op je pad komt. Heel veel geluk!

Moos, je berichtje was een beetje ondergegaan bij mij, maar wat goed dat de uitslag nu veel beter was. Ik denk, gezien je eerdere zwangerschappen, dat die eerdere slechte uitslag dan idd een momentopname is geweest. Ben benieuwd wat Gent voor jullie kan betekenen. En wie weet hopelijk voor die tijd nog spontaan wonder?

Lauwie, hoe gaat het met jou? Ben je al begonnen met stimuleren? Iig hoop ik dat je lekker geniet van Spanje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven