Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

13-09-2019 20:48 3084 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Sense, Mia_3
Prikken & slikken Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro
Wachten op cryo-tp Elisboompje, piene1987, DaisyLiz
In de wachtweken (testdatum)


Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
Locatie
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt IVF4 wachten op start Düsseldorf cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 7 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(38/38)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 2 wachten op start ICSI2
Elisboompje
(30/33)
2018 2019 ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's ICSI 1 Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020)
piene1987 2016 2019 slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's ICSI1 wachten op cryo tp nog 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, maastricht
Maestro 2018 2019 PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad ICSI / IVF
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 wachten op start ICSI3
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 Start met stimuleren C&C Heinsberg (DL)
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maestro, Kasteelbewoner en Suezele gefeliciteerd! En wat snap ik jouw opluchting Kasteel. Heel fijn dat je weet dat het dus toch kan.

Zizo succes vandaag meis! Ik hoop dat er een mooi aantal gelijkmatig is doorgegroeid.
Alle reacties Link kopieren
yes Kasteel!! Wat fijn dat het testje mooi opgelopen is! Super nieuws meis!

Maestro: Wat ontzettend lief van je vader. En natuurlijk had je dit nieuws aan je moeder willen vertellen - je had haar ongetwijfeld nog zo veel willen vertellen...

Alaynee: ik lees je angst, je twijfel en af en toe wanhoop. Herkenbaar! En ik hoop enorm dat het jouw ronde gaat worden.

Lauwie: we hebben natuurlijk elders contact, maar ik blijf duimen dat het in Spanje goed blijft gaan en al deze tripjes worden beloond met een blakende baby.

Neoflux: Bah - wat rot zeg. Sterkte. Elke teleurstelling doet gewoon pijn.

Daisy: Hoe is het met jou meis?

Zizo: Heel veel succes vandaag.

Enne...aangezien er meer dan 3000 berichten geplaatst zijn, is het tijd voor een Deel 9?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Kasteel ik hoop dat je snel terecht kan.
Alle reacties Link kopieren
kasteelbewoner schreef:
13-11-2020 08:40
Hier is de test nog duidelijker 16dpo, [...]
.
Mogen we een fotootje? :)
Ik ben dol op strepen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Daisy, voor jou hoop ik natuurlijk op een plakker.

Flipje, hier is de foto gemaakt op 4 minuten na het druppelen. (kruidvat) Nu is de test namelijk nog wat donkerder maar buiten de 5 minuten. Anders ben ik bang dat ik te laat af lees . Over neuroses gesproken.
https://imgur.com/a/hrb3E5Y

Over 3 weken echo, en alles stap voor stap, ik ben er nog lang niet.
Alle reacties Link kopieren
Woohoo Kasteel: dat is een hele duidelijke streep :blob: :blob: :blob: !!! En dat je het stapje voor stapje wil bekijken snap ik wel hoor. Het is bijna niet te bevatten dat je 'opeens' aan de andere kant staat. Maar de test is overduidelijk :)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Kasteel, wat een mooie test, dat is een knaller!! Zo was mijne afgelopen woensdag:
Afbeelding
De action test was van dinsdagavond overigens. Krijg je ook nog een bloedtest Kasteel? En Suezele?

Hoe is het vandaag met Zizo en Celenne in Gent gegaan?
Hoe is het met onze wachtbankers?
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
Ook voor jou een dikke cheer Maestro: :hello: :hello: :hello: !! Mooie strepen.

Zizo - is het goed gegaan vandaag?

Enne voor iedereen die zelf nog in afwachting is van zo'n mooie knaltest :there: Het is lastig, omdat je het zelf ook zo graag wil, maar hou de moed erin.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Streepjes :cheer2: :hello:
Wat fijn dat er weer goede berichten zijn! Voorzichtig gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Wauw dames wat een mooie testen zijn.. nu de wachtweken voor de eerste echo wat spannend maar de testen zijn heel mooi voor nu gefeliciteerd nogmaals!!

Baggal je begrijpt het helemaal.. wat rot die onmacht en onzekerheid had dit nooit gedacht de spuitjes beginnen nu ook echt zeer te doen kon me dit van de vorige pogingen niet zo herinneren.. maandag om 8:00 is de punctie ik hoop zo dat het aan het kwaliteit van het rietje lag wat ervoor is ontdooit en dat we nu een verassing hebben maar een stemmetje zegt dat het niet zo is..

Zizo hoe is het gegaan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi streepjes! Echt heel duidelijk!

Alaynee, ik snap je heel goed en herken veel. Die hormonen ontregelen je stabiliteit en dat maakt het nog extra zwaar. Heel veel succes met de punctie maandag.

Celenne, hoe ging jouw afspraak? Ik heb zitten opletten vanochtend. Ik zat bij wachtruimte B. Was je alleen? Ik wel. Ik zag iemand alleen met een panterprint truitje en bijpassend mondkapje. Ook iemand alleen met geel/goudbruine trui. Ikzelf had donkerblauwe jas en kort jurkje met zwarte maillot aan.

Hier: inmiddels een goede score. Ze verwachten 12 goede eicellen. Er zijn wel heel veel kleintjes aan het groeien: 21 in totaal (met de groten erbij). Daarom moet ik er rekening mee houden dat ik een freeze all krijg ivm dreigende overstimulatie. Echt heel verrassend voor mij, omdat ik bij eerdere pogingen altijd een lage score had. Ik moet morgenochtend terugkomen. Hopelijk kunnen ze dan de punctie plannen voor maandag of dinsdag.

We zijn echt aan een nieuw topic toe Baggal schreef het al). Ik wil best een nieuwe aanmaken, maar ik heb de inloggegevens niet. Kan iemand met deze gegevens een nieuwe maken? Ik wil het ook wel doen, maar dan ontvang ik graag via PB de inloggegevens.
Alle reacties Link kopieren
Alaynee Spannend dat je punctie eraan komt. Ik hoop maar dat je pijnlijke eierstokken veel goede eicellen aan het groeien zijn. Ik duim ontzettend voor je.

Neoflux Wat naar van je witte testen :(. Stiekem blijf ik voor je duimen, maar ik kan me goed voorstellen dat deze cyclus als verloren voelt. Kutzooi. :hug:

Blauwe Kat Mooi dat je terugplaatsing eraan komt. Spannend weer!

Maestro Wat ontzettend lief van je vader. Wat moet dat een grote hutspot van emoties zijn voor jullie allebei. En sterkte met de spannende eerste weken. Staat je echo al gepland?

Suezele Staat er voor jou al een eerste controle gepland?

Kasteelbewoner Wat fijn dat je testen zo mooi oplopen! En fijn dat je echo alvast gepland staat. Zenuwslopend spannend moet dat zijn, elk stapje weer.

Vanessa :hug: Wat een ellendig wachten voor jou.

Zizo We hebben elkaar gemist, denk ik. Omdat ik altijd bang ben te laat te komen, was ik veel te vroeg. Maar omdat ze door de check-in weten dat je er al bent, hebben ze me ineens in een gaatje tussen de afspraken geschoven. Dus ik was er uiteindelijk ook maar heel kort en rond 11:00 allang weer onderweg naar huis.
Wat fijn dat jouw eierstokken ook ineens flink aan de slag gaan. Dat gebeurde bij mij ook, dat er steeds meer follikels bij verschenen. Vind je het vervelend als het freeze all wordt, of ben je vooral blij als ze veel eicellen vinden?

Hier: Mijn cyclus leek nu wel te zijn opgestart. Ik mag met ovulatietestjes aan de slag. Als die dan dinsdag nog niet positief zijn, terugkomen voor een nieuwe echo. Stapje voor stapje naar een terugplaatsing.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het bij jou richting tp gaat Celenne! We hebben elkaar idd gemist, ik was ook iets eerder, maar niet extreem vroeg.
Ik vind een freeze all prima. Bij vorige pogingen heb ik veel ellende gehad na de puncties. Het voelt voor mij fijn om eerst goed te herstellen, waardoor mijn lichaam weer fit is voor een tp. Morgen hoor ik meer.
Alle reacties Link kopieren
Alaynee: Dat stemmetje in je hoofd zegt natuurlijk niets over het resultaat he?! Dat je er een minder goed voorgevoel over hebt is vaak (denk ik) ook uit zelfbescherming. Ik weet nog dat ik volschoot na mijn allerlaatste TP en alleen maar dacht: dit is het einde van ons (mijn man en mij samen) hierna wordt het donormateriaal. En een goed voorgevoel heb ik nooit gehad: alleen maar een mix van hoop en angst.

ZiZo: Heel veel succes vandaag en op naar volgende week. Zo'n erop of eronder ronde is altijd zo beladen en ik hoop enorm dat je straks met dubbele streepjes je bij het andere topic kan melden. Ik denk dat Flip de inlog gegevens heeft. Die stuur ik wel even een berichtje op Messenger.

Vanessa: Heel naar dat wachten - sterkte.

Celenne: Dat klinkt als een mooi aantal. En een freeze all is ook geen ramp omdat je lichaam dan weer tot rust kan komen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Kwam weer eens even kijken en zie 3 positieve berichten, wat fijn voor maestro, suezele en kasteelbewoner.
Heel veel geluk!

Bedankt nog voor alle berichtjes aan mij van twee weken geleden. Had eerder willen reageren, maar het wil even allemaal niet (heb gevoel hopeloos achter te lopen met alles)

Denk aan jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maandag punctie! Net als jij Alaynee.
Het wordt een freeze all ivm dreigende overstimulatie. Ze hopen 12 goede eicellen te kunnen oogsten. Geen pregnyl dus, maar gonalpeptyl vannacht. Ik hoop zo dat dit een geslaagde poging wordt.
Maestro, Suezele en Kasteel, kunnen jullie al een beetje wennen aan het goede nieuws?!

Zizo, succes maandag. Hopelijk veel bevruchte eitjes deze ronde!

Alaynee, spannend zeg. Succes met de punctie, hopelijk deze ronde meer geluk.


Mijn tp is maandag. Dus morgenmiddag hoop ik op een positief telefoontje over de ontdooiing. De eerste cryo was goed ontdooit, dus we zijn positief :)
Alle reacties Link kopieren
Wow Suezele, Maestro en Kasteelbewoner, wat een prachtige berichten :cheer: :heart:

Ik snap de spanning, maar de eerste stap is gezet, ik duim heel hard voor jullie!

Alaynee wat een spanning blijft het, zo herkenbaar ik duim voor een goede punctie!

Veel mensen die op dit moment in de stimulatie zitten, laten we hopen op nog meer goed nieuws!

Hier was vandaag de terugplaatsing van een mooie blastocyste. En ook twee mooie blastocysten die in de vriezer zijn gegaan, dus ik ben erg blij. Ik was zo bang dat we snel door de behandelingen heen zouden gaan na de vorige keer, maar nu wat meer kansen. Al hoop ik natuurlijk dat dit hem is ;)
Baggal je hebt inderdaad gelijk.. wat is het destijds ook spannend geweest zeg. Hoe ging het bij jullie hadden jullie een redelijk aantal bevruchtingen na de tese?

Zizo we gaan gewoon helemaal gelijk op ik stuur je heel veel positieve kracht en energie toe en hopelijk dat wij ook kunnen knallen met onze testen en dat het echt een keer meezit. Hoe kwamen ze bij de overstimulatie? Heb je bloedgeprikt of was er vocht te zien of door de aantallen van de follikels??
Ik heb donderdag de laatste FM gehad en gelukkig geen vocht ,en net als jou rond de 12-15 follikels zij de arts en waarschijnlijk wel een TP als er bevruchtingen plaats vindt, wat spannend zeg de decappetyl 2x zit er sins 21;00 in.

Blauwe kat als de cryos goed ontdooien geeft dat moed dat het een sterke embryo is en soms heeft het paar kansen nodig en hoop ik dat deze TP positief mag worden zodat de rest nog even kan blijven liggen in de vriezer

NerdellA jeeej PUPO en nog 2in de vriezer hopelijk niet nodig en word deze embryo een dubbel streep over 10dagen..
Alle reacties Link kopieren
Zizo, Alaynee en Blauwe Kat: veel succes morgen!! Op een mooi aantal bevruchtingen en een goede terugplaatsing!

Nerdella: sterkte komende twee weken op het wachtbankje, ik hoop dat je snel aan kunt sluiten met een mooie test!

Vienna: ik hoop dat het goed met je gaat, het zijn enorm spannende tijden voor je. :hug:

Fijn dat jij ook richting een terugplaatsing gaat Celenne. Zit de quarantaine er nu bijna op? Ik duim voor je!

Neoflux; ik hoop dat alles goed smet je gaat. Heb je al officieel getest? Ik denk aan je!

Kasteel heb ik ondertussen ook al gezien bij het vervolgtopic, leuk! Ik zal hier wat minder gaan meeschrijven over mijzelf, omdat ik niemand hier voor het hoofd wil stoten die nog aan de andere kant staat en dat niet prettig vindt. Ik zal dat in het vervolgtopic meer doen, al hoop ik snel meerdere van jullie daar ook te zien! Maar ik blijf wel meelezen en duimen voor jullie. Ik vind dit topic zo fijn en waardevol.

Ik voel me overigens goed, wel enorm veel bloedprikken. (Om de dag) 30ste heb ik echo gepland staan. Nog wel heel emotioneel, komt stuk rouw los omtrent mijn moeder dus ik laat het gewoon gebeuren, het moet er gewoon uit.
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
Alaynee schreef:
15-11-2020 00:06
Zizo we gaan gewoon helemaal gelijk op ik stuur je heel veel positieve kracht en energie toe en hopelijk dat wij ook kunnen knallen met onze testen en dat het echt een keer meezit. Hoe kwamen ze bij de overstimulatie? Heb je bloedgeprikt of was er vocht te zien of door de aantallen van de follikels??
Ik heb donderdag de laatste FM gehad en gelukkig geen vocht ,en net als jou rond de 12-15 follikels zij de arts en waarschijnlijk wel een TP als er bevruchtingen plaats vindt, wat spannend zeg de decappetyl 2x zit er sins 21;00 in.
In Gent wordt bij elke controle standaard bloed geprikt en een echo gedaan. Ik heb heel veel kleinere eiblaasjes groeien. Die zijn nog te klein om een eitje op te leveren, maar kunnen wel voor overstimulatie zorgen. Ik totaal groeien er zo'n 21 eiblaasjes. In het bloed kijken ze naar de oestrogeenwaarde. De combinatie van het aantal eiblaasjes en de hoogte van de oestrogeenwaarde geven aan dat de kans op overstimulatie nubheel hoog is. Ik voel mijn buik ook wel heel erg. Ik kan al een paar dagen geen broeken meer aan. En ik voel me ook steeds misselijk en moe. Wat dat betreft vind ik het fijn dat mijn lichaam mag herstellen na de punctie en er geen verse tp plaatsvindt. En inmiddels zijn de resultaten van een freeze all ook minstens zo goed als die van een verse tp. Mijn arts vertelde gisteren dat er zelfs onderzoeken worden gedaan waar uit de eerste resultaten naar voren komt dat een freeze all misschien zelfs beter is dan een verse tp. Het wordt nog verder onderzocht, maar het stelt mij wel gerust.
Alaynee wat een mooi aantal. Hopelijk levert dit voor ons allebei een mooi resultaat op.
Ik moest om 1 uur vannacht de gonapeptyl zetten. Ik ben morgenmiddag aan de beurt. Irritant is dan dat ik heel lang nuchter moet blijven. Aangezien ik altijd uitgebreid ontbijt en ik pas op gang kom als ik 'voldoende brandstof ' binnen heb, vind ik zo lang nuchter wel Irritant, maar alles voor het goede doel! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Zizo, heel veel succes morgen. Fijn dat je een freeze all krijgt. Nuchter blijven is niet leuk. Ik zal aan je denken.

Alaynee, succes morgen, hopelijk toch mooie bevruchtingen.

Blauwe kat, succes!

Nerdella, succes op het wachtbankje.

Is hier iemand die ovulatietesten wil? Ik heb er tien van Clearblue maar ik zal ze nooit meer nodig hebben omdat een cryo terugplaatsing zal gaan met een kunstmatige cyclus. Ze zijn houdbaar tot 31-01-2021.
Alle reacties Link kopieren
Alynee: Mijn man heeft uiteindelijk geen tese gehad. In ICSI 1 had ik 17 eitjes, waarvan 16 rijpe en 9 bevruchtingen met vers zaad. Op dag 5 waren er nog maar 2 over en we hadden niets voor de vriezer. In ICSI 2 bij een privé kliniek had ik 15 eitjes waarvan 13 geschikt voor ICSI. Mijn man kon op de dag van de punctie niet produceren - lukte domweg niet. Gelukkig had hij voor die tijd in Mei twee buisjes laten invriezen om het zaad te controleren en omdat hij een biopt moest laten nemen van zijn prostaat wegens verhoogde PSA levels en wij dan alsnog wat zaad achter de hand hadden. Uiteindelijk hebben ze op de dag zelf ontdooid en daaruit zijn toch nog 8 blastocysts ontstaan, sommige daarvan op dag 6. Van die blastocysts zijn er 7 teruggeplaatst en uiteindelijk ben ik against all odds succesvol zwanger geworden van de allerlaatste terugplaatsing bij de kliniek. Omdat wij er in de tussentijd (en na 2 keer een VMK) geen vertrouwen in hadden dat het nog zou lukken, hadden wij ook al een donor traject en mogelijk tese traject bij de NHS lopen (de helft van mijn eicellen zou bevrucht worden met donor materiaal en de andere helft met dat van mijn man om te kijken of er significante verschillen zouden bestaan in embryo kwaliteit). Uiteindelijk heb ik gewoon blind geluk gehad, want mijn man's zaad is alleen maar achteruit gegaan na 2016. (ik herinner mij nog dat hij in September bijna geen bewegende zaadcellen meer had na een zaad analyse). Op ons verhaal is dat 'er hoeft er maar een te zijn' helemaal van toepassing. Ik hoop op een vergelijkbare geluksronde voor jullie en dat in een van die buisjes gewoon een "gouden zwemmer" zit die gematched wordt met jouw gouden ei en presto.

Nerdella: Wat fijn dat je en PUPO bent en ook weet dat je cryos hebt zeg! Is altijd een rustgevend idee, he?! Ik hoop dat je de komende 8,5 maand niet over de cryo's hoeft na te denken. Succes op de wachtbank!

Maestro: Niets dat knuffels voor jou! Ik vind het zo mooi dat je uit deze poging zwanger bent geraakt. Moest ook even slikken toen ik het las na al het verdriet dat jij deze zomer over je gehad hebt. En je moeder wist natuurlijk wel waar jullie mee bezig waren en hoop dat ze ergens heel tevreden "over je schouder" kan meekijken. Of dat zo is weet niemand, maar ik vind het wel een mooi idee - en ook dat je weer iets hebt om naar uit te kijken. Wanneer is de echo? Ik snap je overwegingen om minder te schrijven hier hoor. Ik probeer dat soort dingen ook gescheiden te houden: enerzijds geeft het hoop dat het lukt bij anderen, maar ik weet ook nog dat het best schuurt als je zelf (nog) niet zo ver bent. Ik gunde het iedereen hier altijd wel heel erg, maar vond het soms ook moeilijk wat best begrijpelijk is.

Zizo: Op naar maandag!! Ik duim enorm dat dit 'em gaat worden en dat je geen nare bijwerkingen hebt en t.z.t. een TP zult hebben van een goede cryo.

Vienna: Fijn om nog van je te horen. Hoe is het met je?

BlauweKat: Heel veel succes maandag! Hopelijk is dit DE terugplaatsing die jou tot moeder maakt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Lieve Dames,

wat een hoop spannende berichten weer. Ik denk aan jullie en duim mee dat er vele streepjes mogen volgen. Voor de dames op het wachtbankje; heel veel succes. :heart: :heart: :heart:

Hier gaat het goed, nog wel met vlagen ontzettend onzeker en angstig soms (zeker omdat ik nu bijna op punt zit waarbij vorige keer mis ging), maar ik probeer ondanks dat mezelf af te leiden en erin te geloven. Morgen over 2 weken heb ik de echo bij de kliniek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven