Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Ik schrijf toch weer vollop mee ookal zou ik stoppen :woa:
Maar ik probeer niet aan symptomen bingo (van het wachtbankje) te doen of daarover te schrijven.

Ik mis Sunny hier wel hoor!
Als je dit nog leest... Hoe gaat het met je?
Gefeliciteerd ka! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad met elkaar!

Eve bedankt voor je woorden, het geeft mij een beter gevoel. het was gevoelsmatig even pittig de laatste dagen. Huisarts stel ik nog even uit, vriend heeft kenbaar gemaakt dat hij ondanks dat het jaar nu toch wel in zicht is, hier helemaal niet klaar voor is en daar voorlopig ook echt niet voor openstaat. Dat wad best even een flinke domper. Maar het is niet anders.

Als ik ga, is het dus echt alleen om te weten of alles goed is of niet, hij staat open voor de onderzoeken maar wilt er dan voorlopig zoals hij nu zegt niets mee doen. Hij heeft her gevoel dat ket kindje dan niet van hem is.. enerzijds heel begrijpelijk, iedereen wilt het het liefst op de natuurlijke manier.

Klaagmodus is nu weer uit!

Haha eve, je schrijft inderdaad vollop mee. Gaat het al allemaal weer iets beter bij jullie? Ik hoop het!

Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat. ook ik denk vaak aan je sunny!

Puk nog 9 dagen tot je nod! Ook dat komt snel dichterbij. Ik duim nog even vol vertrouwen voor je door hoor! Hoe gaat het verder met je.
Eve gezellig dat je blijft met schrijven hoor!!! En symptomen bingo is niet erg om over te slaan haha. Wanneer heb je nod?
Gaat het al wat beter bij jullie?

Lalameme zou je ook niet gaan voor jezelf? Daar beginnen ze vaak toch mee. Hoeft ook niet gelijk voor onderzoek te gaan. Maar mis helpt praten al?

Dank jullie wel voor de felicitaties, hebben een heerlijke dag gehad.
Heb vanochtend getest, maar ligt Omo wit naast me, dus zometeen maar naar t ziekenhuis want moet nog dingen regelen bij dagopname en Pos voor de 20e. Bleh, stomme operatie. Maja.
Ka, gefeliciteerd met je dochter! Hoe was het feestje?
Oh wat een berichten toch weer, ik kan me voorstellen dat je even niet meer weet hoe je je moet voelen. Gelukkig dat het nu wel een beetje snel gaat en dat je 20 november al meer weet. Maar het is heftig allemaal! Dan dus wel drie maanden wachten, is dat vanwege het herstel van de operatie?
Heb je nog een test gedaan of ben je al ongesteld? Je weet het nooit..

Lalameme, Jullie waren weg geweest toch. Waar ben je geweest? En hoe was het? Moeilijk als je zo over je gevoel na gaat denken. Soms geloof ik wel dat dingen gebeuren voor een reden maar ik moet zeggen dat ik daar bij dit proces echt niet in geloof. Ik zie geen nut of boodschap in dit lange wachten met alle teleurstellingen. Jullie hebben natuurlijk nog heel veel tijd dus wachten kan ook nog even. Maar ik zou denk ik toch de testen doen zodat je weet waar je aan toe bent. Hoe denk jij daar over? Want hij staat dus wel open voor testen maar niet voor stappen, als ik het goed begrijp? Het hebben van tijd is natuurlijk fijn maar ik kan me voorstellen dat het niks uitmaakt voor je gevoel. Wanneer die sterke kinderwens er is en je bent er zo mee bezig maakt het niet uit of je 22 of 32 bent..In ieder geval een :hug: want ik kan me voorstellen dat de boodschap van je vriend moeilijk kan zijn.
Dankjewel voor het duimen! Krijg bij ieder berichtje weer een glimlach voor de positiviteit!

Eve, ik ben blij dat je er weer bent :-D En zolang het goed voelt is het prima toch!

Sunny, ik mis je ook! Maar je zei eind van het jaar dus hopelijk ben je er binnenkort weer en ik gok dat je nog wel (een beetje) aan het meelezen bent. Als er positief nieuws is horen we het sowieso toch!

Devenie, Tara, hoe is bij jullie?

Hier is het gevoel weer beter. Even echt een moeilijke week gehad met veel tranen maar het gevoel is gelukkig weer gedraaid naar acceptatie. Stiekem zit er natuurlijk altijd hoop maar ergens weet ik ook gewoon dat we over twee weken met IUI 3 beginnen en dat we 4 december een gesprek hebben. Ik kan eigenlijk alleen maar uitkijken naar IVF omdat ik geloof dat we met onze kwaliteit alleen daarmee echt goede kansen hebben. Ondertussen kunnen we natuurlijk altijd de loterij winnen bij iedere IUI poging :-D Dus ik pak iedere poging nog met beide handen aan en wellicht kunnen we doorgaan met IUI als we op IVF moeten wachten, we zien wel. Voor nu nog een klein beetje hoop maar ook weer gewoon wat rust in mijn hoofd.
Heb getest, maar ben ook lekker emo en das altijd dag voor mn ongesteldheid, dus denk echt dat de test wel klopt.

En 3 maanden, waren eigenlijk 6 maanden, puur omdat ze vinden dat er dan niks aan de hand is. Heb er 3 maanden kunnen afpraten. Zou dan dus dec, Jan en febr zelf moeten proberen en maart iui starten. Mits er de 20e niks gezien wordt, dat horen we de 27e pas.

Blij dat je gevoel weer wat beter is. T lijkt me ook allemaal best verwarrend steeds. Net als bij ons steeds wat anders horen. Denken dat je nu geholpen wordt en dan weer overstimulatie en dan toch weer wel oké. Dat afwachten maakt echt gek.
@ Ka: want ze vonden dat jullie niet al lang genoeg bezig zijn?! *plaatsvervangend boos*
Ja echt! Dat snap ik ook niet. Jullie zijn al zo lang bezig!!
Voor de hsg had ze 6 maanden gezegd. Toen ik zei dat ik dat niet wilde (overdonderd in tranen uitgebarsten) zei ze dat ik naar een psycholoog moest. Duidelijk gemaakt dat ik dat niet ga doen voor dit. (Dit heeft ze ook in mn verslag gezet, Kun je bij ons op internet terug lezen. Staat: mevrouw weigert hulp via psycholoog :rofl: ).
Nu was ik er op voorbereid dat ze dat kon gaan zeggen en heb ik haar mijn beredenering kunnen geven, toen wilde ze er 3 maanden afhalen, meer niet.

Ik heb t er maar mee te doen ben ik bang. En daarnaast is t toch echt de kijkoperatie eerst afwachten...
Ka14 schreef:
08-11-2017 17:23
Voor de hsg had ze 6 maanden gezegd. Toen ik zei dat ik dat niet wilde (overdonderd in tranen uitgebarsten) zei ze dat ik naar een psycholoog moest. Duidelijk gemaakt dat ik dat niet ga doen voor dit. (Dit heeft ze ook in mn verslag gezet, Kun je bij ons op internet terug lezen. Staat: mevrouw weigert hulp via psycholoog :rofl: ).
Nu was ik er op voorbereid dat ze dat kon gaan zeggen en heb ik haar mijn beredenering kunnen geven, toen wilde ze er 3 maanden afhalen, meer niet.

Ik heb t er maar mee te doen ben ik bang. En daarnaast is t toch echt de kijkoperatie eerst afwachten...
Ik heb ook zo'n soort opmerking in mn gyn dossier:
Mevrouw wil per se een derde echo.
:frusty: die derde echo heeft toen wel mooi geleid naar dat de bevindingen ineens toch niet goed waren.

Ik heb vooral geleerd mn eigen grenzen te stellen want ze laten je gewoon lopen anders
Moest vandaag trouwens voor bevolkingsonderzoek. Vraagt mn huisarts hoe het met me gaat aangezien het niet niks is wat ik heb doorgemaakt. Hij had het gyn dossier vanaf miskraam tot de bevindingen dus gelezen.
Ik merk dat het me ontroerd als mensen erkennen dat het niet niks is ipv eroverheen walsen.

Misschien dat ik daarom hier toch ben blijven schrijven:-)
Ohhh ik kan ook echt boos worden om die stomme artsen. Het is inderdaad de kijkoperatie afwachten maar ik zou (afhankelijk van de uitslag misschien) nogmaals even benadrukken hoe lang jullie nu al zelf aan het proberen zijn. Je zal het ongetwijfeld al gedaan hebben.. Is een second opinion dan een optie? Aan de andere kant, die drie maanden kom je ook weer door en als het IVF wordt zal er misschien sowieso een wachtlijst zijn. Maar ik vind het echt absurd dat ze je in eerste instantie 6 maanden wou laten wachten!

Fijn Eve, dat je huisarts mee leeft! Het is inderdaad niet niks en we hebben allemaal dat stukje medeleven nodig. Blijf maar lekker hier van je af schrijven, ik hoop dat het een beetje helpt in deze moeilijke tijden :hug:
Hey meiden!

Weinig goed nieuws zie ik? (Wat betreft zwangerschap) Er zijn natuurlijk een heleboel dingen waar we wel vrolijk van worden :-)

@Ka, gefeliciteerd nog met je dochter!
Het lijk mij heel irritant als de arts zoiets zegt (mevrouw weigert psycholoog), gelukkig kun je er om lachen. Ik denk altijd: hoe zou jij zelf gereageerd hebben? Waarschijnlijk was dan alles al in kannen en kruiken :whip:

@Eve, leuk dat je nog meeschrijft, ik laat een beetje verstek gaan. Het wordt wel heel rustig zo anders. Fijn dat "de datum" snel voorbij ging.

@Puk, is na IUI 3 een gesprek om te kijken of het nog zin heeft om door te gaan? En als dat niet zo is, is IVF de volgende stap? Het zou geweldig zijn als poging 3 lukt, hoop houden hoor!

@Lameme, ik ken je gevoel van: je bent nog zo jong en dan wil je niet zo snel naar de dokter stappen. Maar toch: daar moet je het niet van af laten hangen. Bij mijzelf had ik op een gegeven moment een onderbuikgevoel dat het bij ons wel eens niet zo makkelijk zou kunnen gaan, en nu ben ik heel blij dat we het al "jong" aan het proberen zijn. Voordat je eenmaal écht in de medische molen zit ben je weer mááááánden verder. Jullie moeten het er samen natuurlijk wel over eens zijn, want ik geloof bij alles dat het belangrijkste een goede relatie samen is en dan pas de kinderwens.

@Devenie, succes met verhuizen, wat een werk hè :lol: Op zich wel fijn dat je er dan een maandje minder met het zwanger bezig zijn bent hè. Kan je hoofd misschien ook even lekker leeg maken en er straks weer met volle moed tegenaan. Frustrerend als het niet loopt zoals je denkt en hoopt en er ook geen grip op hebt...

Om op jullie vraag terug te komen of ik zelf niet naar de dokter wil: Jazeker, heel graag zelfs. De reden dat ik nog niet ben geweest is dat ik tijdens het laatste gesprek met de gynaecoloog heb besproken wat zij denken dat er met mij aan de hand is: namelijk niets. Omdat er een heleboel onderzoeken zijn geweest zeggen zij: 1) of je menstruatie is nog niet goed op gang gekomen vanwege langdurig pilgebruik of 2) jij hebt nu eenmaal een onregelmatige menstruatie, sommige vrouwen hebben dat. Voordat ik doorgestuurd wordt naar de fertiliteitskliniek moeten wij het nu eerst minimaal een jaar proberen, omdat er dus "niets aan de hand is" volgens de artsen. Hoewel ik niet twijfel aan hun kennis, ben ik er zelf van overtuigd dat er wél wat met mij aan de hand is. Maar, omdat er dus aangegeven is dat wij het minimaal eerst een jaar zelf moeten proberen (dus tot januari) stel ik het steeds uit.
Dit doe ik vooral omdat ik serieus genomen wil worden. Ik wil zeker niet dat zij denken dat ik zo'n hysterische muts met rammelende eierstokken ben die niet op haar beurt kan wachten. Ik hoop dat dat in mijn voordeel werkt als ik straks wel naar de dokter ga. Hier wil ik niet mee zeggen als één van jullie wél naar de dokter is gegaan, dat ik jullie hysterisch vind, zeker niet! Ik sta soms ook echt in dubio om te bellen... Ik vind het ook heel lastig allemaal en hoop alsnog dat het allemaal niet nodig is, maar het ziet er niet goed uit. Ik besef heel goed dat een cyclus van 130 dagen abnormaal is en hoewel ik alsnog hoop spontaan zwanger te worden, zegt mijn verstand dat dat niet gaat gebeuren.
Een beetje lang en warrig verhaal, maar hopelijk snappen jullie de strekking :mrgreen:
Waar ik het meest vervelend vind is dat ik er niet meer ongedwongen in sta, je bent er best veel mee bezig, ook als je gemeenschap hebt "misschien lukt het vanavond!", vooral omdat ik nooit een idee heb wanneer ik een eisprong heb (en heb ik überhaupt wel een eisprong?).

Ik hoop van harte dat alles goed komt met jullie :hug: (en ook met mij ;-) )
Fijne avond meiden :heart: :heart:
Hey lieve meiden,

Ik ben momenteel heeeel druk met het huis. Vandaag en morgen word de keuken geplaatst, en volgende week gaan we ei-nde-lijk om! Heel erg spannend maar kijk er ook wel naar uit!

Even in het kort: tussen mijn man en mij gaat het redelijk. Hij is zaterdag heel lief voor me geweest en s avonds wilde ik naar bed gaan na een dag klussen en opeens was de hele kamer vol gezet met kaarsjes.
Ik denk dat we na volgende week meer rust hebben en dat we dan zal alles wel weer bij trekken.

Ik vind het heel jammer dat ik momenteel dingen mis en ik zou graag uitgebreider willen reageren, maar ik kom er momenteel niet aan toe.
Oprechte excuses, maar ik denk wel zo nu en dan aan jullie!! 😘

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
I’ll be back 🤗
Eve herkenning en begrip zijn inderdaad erg fijn. Ook de reden dat ik blijf schrijven. En hele fijne huisarts die zo iets erkent zeg! Die van mij zei na de bbz: ach je kan iig zwanger worden... Echt iets wat je na 2 operaties wilt horen... Maja aan de andere kant denk ik dan maar: tis maar goed dat niet iedereen weet hoe t voelt.

Puk mijn zus begon ook over een second opinion in Gent. Maar daar is een wachttijd van 5 maanden. Dan heb ik de operatie allang gehad en hersteld.
Voor ivf werd vorige keer Tilburg gezegd en daar is geen wachttijd. Voor iui moet ik volgens mij naar Roosendaal, geen idee daarvoor eigenlijk.

Ik ben ongesteld geworden, dus nu ben jij volgens mij de volgende met aankomende nod! Zal toch nog wel leuk zijn als we nog een positieve test dit jaar hebben in de groep hoor!!!

Tara begrijp je redenering helemaal hoor. Dan is echt helemaal t romantische idee aan een kindje maken weg. Ook al is daar nu weinig van over, tis nu nog jullie proces.
Ik denk trouwens wel dat je eisprong hebt, omdat je ongesteld wordt. Meest voorkomende reden voor zo onregelmatig is pcos. Dat is vervelend, maar hebben veel vrouwen en kunnen ze je goed bij helpen áls dat het is. Hoop enorm dat hulp niet nodig is en je alsnog spontaan zwanger bent!!!! Duimen voor een feestmaanden bevruchting!! En knallend nieuws aan t einde vh jaar!

Devenie wat spannend die verhuizing en alles eromheen! En wat super lief van je man! (Lichtelijk jaloers hoor, zo romantisch is meneertje hier niet haha).

Hier dus weer volop ongesteld. Niet verdrietig, wel balen. Vanavond avondje bios met vriendinnen (al heel lang afgesproken) en morgen 11-11 das hier begin vd carnaval (we gaan met wat vrouwen uit eten en daarna met de stichting naar t café)... in beide 0 zin. Momenteel gewoon liever rustig op de bank aan t netflixen. Maja, ga beide wel doen en proberen t beste ervan te maken.

(Geen smilies tussendoor omdat ik reageer via mn mobiel... das al lastig genoeg hihi... saai hè :-p)
Hahah nou in het begin, kwam ik thuis lag de eertafel vol rozenblaadjes kaarsjes aan en een uitgebreid dinner..
Maar dat allemaal vóór 2 jaar verbouwen 😂

Hier ook geen 11e van de 11e ka! Gewoon uitgebrand thuisbzitten vanavond na een lange dag werken.
En heerlijk zo’n vriendinnen avond! Doet vaak goed 🤗

Alvast een fijn weekend iedereen!
Sunny als je nog meeleest, hoe is t? Je nod is bijna! Ben benieuwd

Devenie hier wel 11-11, maar was toch anders. Zoveel aan ons hoofd, dat helemaal los gaan gewoon niet lukte. Het was wel gezellig, maar mn gemak gehouden. Jij lekker bank gehangen?

Eve al aan t aftellen? Ik wel haha.
Zag bij t wachtbankje dat je er weer op zit. (Lees stiekem soms nog mee, maar heb t uit mn favoriete gehaald, werd me toch iets te lastig kwa gevoel).

Puk Hoe gaat t bij jou? Al symptomen bingo of valt t nog mee? Wanneer ga je testen? Wil je al voor nod stiekem checken of wacht je?

Hier dus biosavond gehad, was gezellig. 11-11 was wel oké, laatste x met de stichting mee was met carnaval en toen begon t bloeden van mn bbz, dus die gevoelens kwamen opeens ook even omhoog. Gister met onze dochter voor t eerst naar de bios geweest, dat was ook wel gezellig.
Nu deze week 4 drukke dagen werken hier, woensdag vrij maar ook die is vol gepland.

Volgende week maandag word ik trouwens pas s middags geopereerd. Moet om half 12 binnen komen, mag vanaf 5.30uur niet meer eten. Planning is nog wel dat ik s avonds naar huis mag. Daar hoop ik wel op.
Hey!

Ohh het wordt hier echt eens tijd voor wat positief nieuws. Vanaf mijn kant komt het in ieder geval nog niet. Vandaag een vroege test gedaan en niks. Had ook niet anders verwacht dus het is okey. Zou donderdag ongesteld moeten worden dus het kan natuurlijk nog maar zonder ook maar enig symptoom reken ik gewoon op IUI 3. Kijk ik al naar uit zodat we kunnen zien of daar de kwaliteit wat beter gaat zijn. 4 december komt ook al snel dichterbij dus dat is fijn.

Tara, dan zou inderdaad IVF de volgende stap zijn. Of ICSI want zo als ik het nu lees willen ze het liefst 100.000 zaadjes per eicel en dus volgens mij ook een minimum van 1 miljoen dus ook daar is het niet helemaal duidelijk welk traject we ingaan. Voor mij zal het toch hetzelfde zijn of het nu IVF of ICSI wordt. De beslissing zal ook wel van de volgende IUI afhangen.
Ik snap je helemaal dat je nog wacht tot het jaar voorbij is. Het is toch ergens absurd dat we dingen aan het doen zijn zodat we serieus genomen worden. Ik vind het nog steeds zo raar dat ze zeggen dat alles prima is met z'on lange cyclus. Ik hoop dat het deze keer gewoon raak gaat zijn voordat we in het nieuwe jaar zitten! En wellicht is het inderdaad zo dat je lichaam even nodig heeft om haar ritme terug te vinden..
Ben je nog bezig met ovulatietesten of laat je het gewoon zo? Kan me voorstellen dat je er ook niet zo veel mee bezig wilt zijn.

Devenie, de week dat jullie om gaan! Veel plezier daar mee en geniet van jullie nieuwe huisje!

Ka, ja dan is een ander ziekenhuis ook geen optie. Ik hoop gewoon dat de kijk operatie meer duidelijkheid geeft. Als de arts denkt dat er een gewone kans is dan snap ik de 3 maanden nog enigszins en dan IUI. Maar als blijkt dat IVF nodig is dan heeft wachten toch geen enkel nut.. Maar om de positiviteit er in te houden. Over 4 maanden uiterlijk ben je in ieder geval een stapje dichterbij! Hoe kijk jij naar de operatie? Ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het goed zit maar dat aan de andere kant je kansen ook groter zijn met IVF. Ik voel het in ieder geval zo. Dat ik ergens denk, IUI is minder heftig maar door die hele achtbaan van emoties ga ik misschien liever naar IVF.

Bij mij was er ook geen elfde van de elfde. Hele weekend gewerkt. Woon al wel bijna mijn halve leven in Brabant maar de Gelderlander in mij zorgt er toch voor dat het feesten zelf alleen gebeurt met Carnaval zelf :cheers:
Ik ben dit topic af en toe kwijt :hamer:
Maar zocht m ff om te checken of Puk al nieuws had... Maar (vooralsnog) witte test dus...?! Nou hooguit nog1 IUI poging als het nu niet raak is toch?!
ik vind je heel positief overkomen!

Ka: ja ik schrijf daar wel maar toch vooral (hoop ik) luchtig en in reactie op anderen. Zelf moet ik echt verplicht relaxt zijn. Zeker naar mn man. Dus probeer vooral te reageren op anderen en niet zelf aan symptomen bingo te doen. Ik ben wel aan het aftellen naar de echo maandag. Niet naar mn (N)OD. Ik weet niet precies wanneer die is maar volgende week zaterdag of zondag pas gezien positieve ovulatietest op vrijdag.

Ik reageer later weer uitgebreider :-) vanaf de laptop hoop ik.
Hee lieve ladies, wat lief dat jullie aan mij denken :bigkiss: . Ik denk zeer zeker ook aan jullie want ik refresh dagelijks dit topic op mijn telefoon en leef dus nog steeds met jullie mee! Wat was het stil dit weekend :hihi: . Helaas nog geen goed nieuws in dit topic...Al dat duimen en aanmoedigen van ons zou toch eens zijn vruchten mogen gaan afwerpen vind ik :wtf:

Wat betreft hier, ik stopte met schrijven toen ik in ronde 9 zat en inmiddels zit ik alweer in ronde 11 want ik ben vandaag ongesteld geworden :-[ . Had het wel zien aankomen, heb ook sterk het gevoel dat het dit jaar niet meer gaat lukken. Ik hoop op volgend jaar, nieuwe rondes nieuwe kansen. We blijven wel doorgaan met proberen hoor :$ , maar wil er gewoon niet zoveel mee bezig zijn en dat bevalt goed. :) Probeer van het leven en de vrijheid te genieten en me te focussen op werk. :) Ik had trouwens zondag al een testje gedaan en die was al omo wit (net als jij Puk, was inderdaad best fijn zeg, die vroege rust :-) ). Bij de ovulatietestjes krijg ik steeds gratis testen en van mijn zwangere collega had ik er ook een aantal gekregen. De houdbaarheidsdatum is in 2018 dus ik dacht, laat ik ze maar gaan opmaken, ook zonde om ze over datum te laten gaan. :whistle:

Nou ik piep hem weer er tussen uit. Er staan weer spannende dingen op de planning voor een aantal dames. Ik blijf nog steeds duimen en wens in ieder geval iedereen heel veel succes en veel liefs!! :heart:

OJA die tabel he, wordt echt niet meer goed bijgehouden dames :whistle: , het jeukt bijna om gewoon de tabel te gaan bijhouden :rofl: . Maar ik geloof dat ik dat maar los moet laten :A:
Sunny!! :smooch:
Toen ik zag dat je had gereageerd hoopte ik dat je kwam vertellen dat je zwanger bent.

Maar heel fijn om wat van je te horen :-)
Sunny Lady: Ik kon het niet laten en ik heb het volgende gedaan: :whistle:

Tara's vriend haar leeftijd aangepast (dat had ze ergens gevraagd hihi)
De reeds verstreken NOD's en rondes verwijderd

Dus jullie kunnen de tabel weer invullen zodat hij klopt. Puk jij houdt het keigoed bij :-)

PS Eve je bent zo lief :-) :bigkiss:
Lieve dames, ik wil even zeggen dat ik aan jullie denk. Dat ik al jullie berichtjes doorlees en in gedachten bij jullie ben. Ik heb simpelweg geen tijd om actief te reageren wat ik heel jammer vind..

Na al dat rot nieuws geef ik jullie een hele grote virtuele groepsknuffel, die kunnen wij wel gebruiken!

Onze tijd, die komt nog wel. Hopelijk wel een beetje snel.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Lalameme schreef:
15-11-2017 08:00
Lieve dames, ik wil even zeggen dat ik aan jullie denk. Dat ik al jullie berichtjes doorlees en in gedachten bij jullie ben. Ik heb simpelweg geen tijd om actief te reageren wat ik heel jammer vind..

Na al dat rot nieuws geef ik jullie een hele grote virtuele groepsknuffel, die kunnen wij wel gebruiken!

Onze tijd, die komt nog wel. Hopelijk wel een beetje snel.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
En jouw tijd ook lieve Lalameme.
Gewoon allemaal dit jaar nog, kunnen we met elkaar in een "uitgerekend in..." topic. ;-)
Sunny :rofl: hilarisch dat je de tabel hebt bijgewerkt haha. Tnx :lips:
Wat balen dat jullie alweer in ronde 11 zitten. Lukt het een beetje om t soms los te laten? Misschien is de drukte in de feestmaanden wel de afleiding die jullie geluk brengt.

lalameme dank je wel! Hoe gaat het met jou?
Niet erg als je niet vaak reageert hoor, doen we allemaal wanneer we daar tijd voor hebben.

Eve ik verhuis iig dit jaar niet meer naar de uitgerekend in topics. Volgende week wo eisprong, dat wordt dus niks. En de keer daarop is mn nod 1-1-2018... Maja eerst die 20e afwachten... Maar hoop wel met je mee dat er toch nog wat eindejaars goednieuws komt hier hoor!!!!
Moet jij maandag eigenlijk s ochtends of s middags? (Weet niet meer of je dit al gezegd had)

hier weinig nieuws. Menstruatie is weer klaar. En verder 0 zin in de operatie. Geen idee wat ik wil dat eruit gaat komen.
Ka14 schreef:
15-11-2017 09:35
Sunny

Eve ik verhuis iig dit jaar niet meer naar de uitgerekend in topics. Volgende week wo eisprong, dat wordt dus niks. En de keer daarop is mn nod 1-1-2018... Maja eerst die 20e afwachten... Maar hoop wel met je mee dat er toch nog wat eindejaars goednieuws komt hier hoor!!!!
Moet jij maandag eigenlijk s ochtends of s middags? (Weet niet meer of je dit gezegd had)
Voor 1-1-2018 doen we het ook. Lijkt me een briljant begin van het nieuwe jaar ;-) maar serieus: ik weet het hoor Ka dat het allemaal niet zo optimistisch is...

Sochtends. En jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven