zwanger worden vanaf augustus deel 2!
vrijdag 19 mei 2017 om 09:15
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
ZWANGER!!
Bevallen
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bijzonderheden |
| Zaphod | 29/31 | 1e | |
| AV1992 | 25/26 | 1e | OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Uitgerekend | Kindje | Bijzonderheden |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bevallen |
| Door87 | 29/23 | Eerste | |
| AutumnTunes | 28/40 | Eerste | |
| Mermaid89 | 27 | Tweede | |
| Herstblaadje89 | 27/29 | Eerste | |
| HermioneJeanGranger | 26/29 | Eerste | |
| Hassebassie | 29 | Eerste | |
| Pandi | 26/26 | Eerste | |
| summer87 | 29/32 | Eerste | |
| sneeuwwitje86 | 30/32 | Eerste | |
| Mellala | 26/31 | Eerste | |
| Floor789 | 24/26 | Eerste |
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
woensdag 24 mei 2017 om 19:13
De uitslag was niet goed. Ben ook weer ongesteld geworden (2 dagen te laat opeens dus de teleurstelling was enorm). Ik ben er kapot van en ik zal wat minder hier gaan schrijven. Het beste gewenst
Overigens heb ik heel sterk het gevoel dat één van de zwangeren hier iemand is die naast me woont. Moet ik dat tegen diegene zeggen? Wat zouden jullie willen?
Overigens heb ik heel sterk het gevoel dat één van de zwangeren hier iemand is die naast me woont. Moet ik dat tegen diegene zeggen? Wat zouden jullie willen?
woensdag 24 mei 2017 om 19:25
Wat jammer AV. Wat zijn de stappen die ze nu gaan nemen?
Ben trouwens wel benieuwd wie je verwacht als buurvrouw.
Bij mij gaat het rustig. Ik doe niet zoveel meer. Heb wat moeite met slapen en dat maakt alles gelijk veel zwaarder. Ben heel erg benieuwd naar ons zoontje, maar de verloskundige zei dat hij er nog wel prima zat.
Ik heb wel last van mijn buik. Ik vergeet wel eens dat hij er zit. Gooi ik een kastje open, of parkeer ik de auto te dicht tegen een andere auto aan. Er zit nu een schram. Zal me wel gekrast hebben ofzo.
Ben trouwens wel benieuwd wie je verwacht als buurvrouw.
Bij mij gaat het rustig. Ik doe niet zoveel meer. Heb wat moeite met slapen en dat maakt alles gelijk veel zwaarder. Ben heel erg benieuwd naar ons zoontje, maar de verloskundige zei dat hij er nog wel prima zat.
Ik heb wel last van mijn buik. Ik vergeet wel eens dat hij er zit. Gooi ik een kastje open, of parkeer ik de auto te dicht tegen een andere auto aan. Er zit nu een schram. Zal me wel gekrast hebben ofzo.
woensdag 24 mei 2017 om 19:58
Wat een rotnieuws AV, had zo gehoopt op beter nieuws. En dan ook nog ongesteld worden
voor jou!
Worden jullie nu doorverwezen?
Begrijpelijk dat je even wat minder meeschrijft hoor, al zou ik het leuk vinden om soms nog wat van je te horen
En ben ook benieuwd wie je denkt dat er naast je woont. Je kan altijd eens een balletje opgooien, wie weet heeft ze het door!
Hoe lang moet je nog Hermione?
Hier niks bijzonders, moet komend weekend ongesteld worden, ben benieuwd. Reken na alle teleurstellingen van afgelopen maanden nergens meer op.
Worden jullie nu doorverwezen?
Begrijpelijk dat je even wat minder meeschrijft hoor, al zou ik het leuk vinden om soms nog wat van je te horen
En ben ook benieuwd wie je denkt dat er naast je woont. Je kan altijd eens een balletje opgooien, wie weet heeft ze het door!
Hoe lang moet je nog Hermione?
Hier niks bijzonders, moet komend weekend ongesteld worden, ben benieuwd. Reken na alle teleurstellingen van afgelopen maanden nergens meer op.
woensdag 24 mei 2017 om 20:11
We gaan maandag naar de huisarts om het te bespreken, misschien wil ik nog wel even afwachten om het te laten bezinken ofzo.. de kansen zijn laag maar ook weer niet 100% slecht zegmaar.
Ik twijfel steeds of ik wat zal zeggen, misschien vindt ze het wel heel vervelend.. daarbij weet ze dan ook meteen mijn verhaal. Dit forum is niet voor niks anoniem natuurlijk, dus ik wil het ook niet verpesten.. als jullie nou allemaal reageren met of je het wel of niet zou willen weten, dan weet ik meteen of ik wat moet zeggen :-p daarbij, misschien klopt het niet eens
het zou wel echt heel toevallig zijn.
Ik twijfel steeds of ik wat zal zeggen, misschien vindt ze het wel heel vervelend.. daarbij weet ze dan ook meteen mijn verhaal. Dit forum is niet voor niks anoniem natuurlijk, dus ik wil het ook niet verpesten.. als jullie nou allemaal reageren met of je het wel of niet zou willen weten, dan weet ik meteen of ik wat moet zeggen :-p daarbij, misschien klopt het niet eens
woensdag 24 mei 2017 om 22:13
woensdag 24 mei 2017 om 23:44
Ik vind het echt super rot voor je Av. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden maar ik begrijp goed dat je misschien minder wil meeschrijven.
Misschien kan je hier op het forum vermelden wie je denkt dat je buurvrouw is en alleen een huisnummer noemen . Als het dan niet klopt heb je je buurvrouw er verder niet op aangesproken.. maar je moet het natuurlijk zelf weten. Je moet doen waar jij je goed bij voelt .
Misschien kan je hier op het forum vermelden wie je denkt dat je buurvrouw is en alleen een huisnummer noemen . Als het dan niet klopt heb je je buurvrouw er verder niet op aangesproken.. maar je moet het natuurlijk zelf weten. Je moet doen waar jij je goed bij voelt .
zaterdag 27 mei 2017 om 20:07
Even een snel berichtje: 25 mei is onze zoon geboren na een zware bevalling. Alles gaat gelukkig goed met hem en ik begin ook wat te herstellen. We hopen snel in een soort ritme te gaan komen (of in ieder geval wat te kunnen slapen
)
AV, wat ontzettend rot voor je! Veel sterkte!
Ben wel benieuwd wie er eventueel naast je woont.
AV, wat ontzettend rot voor je! Veel sterkte!
Ben wel benieuwd wie er eventueel naast je woont.
zondag 28 mei 2017 om 15:04
Gefeliciteerd mermaid en Herfstblaadje!
@Herfstblaadje: ik had de slinger al zien hangen, maar ik dacht ik wacht even op je berichtje, ik denk dat jij (bijna) naast me woont
Het kan nu haast geen toeval meer zijn. Wil niet overkomen als een stalker, ik zal je even een privéberichtje sturen. Als je hulp nodig hebt mag je altijd aanbellen, ik pas graag op
@Herfstblaadje: ik had de slinger al zien hangen, maar ik dacht ik wacht even op je berichtje, ik denk dat jij (bijna) naast me woont
zondag 28 mei 2017 om 16:55
@Floor, wat fijn voor je! Hopelijk blijft het zo!
@AV, dat zou toevallig zijn he, als ze je buurvrouw blijkt te zijn! En lief dat je voor me duimt!
Hier vooralsnog geen tekenen van ongesteldheid. Denk dat ik pas volgende weekend ga testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Wil niet weer hetzelfde als vorige maand.
@AV, dat zou toevallig zijn he, als ze je buurvrouw blijkt te zijn! En lief dat je voor me duimt!
Hier vooralsnog geen tekenen van ongesteldheid. Denk dat ik pas volgende weekend ga testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Wil niet weer hetzelfde als vorige maand.