zwanger worden vanaf augustus deel 2!

19-05-2017 09:15 517 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Zaphod 29/31 1e
AV1992 25/26 1e OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Uitgerekend Kindje Bijzonderheden
Bevallen :flirting: td]
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 Eerste :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 Eerste :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
Mermaid89 27 Tweede :love: 17-05-2017 bevallen van een dochter!
Herstblaadje89 27/29 Eerste :love: 25-05-2017 bevallen van een zoon!
HermioneJeanGranger 26/29 Eerste :love: 05-06-2017 bevallen van een zoon!
Hassebassie 29 Eerste :love: 13-06-2017 bevallen van een dochter!
Pandi 26/26 Eerste :love: 05-07-2017 bevallen van een zoon!
summer87 29/32 Eerste :love: 20-09-2017 bevallen van een dochter!
sneeuwwitje86 30/32 Eerste :love: 31-10-2017 bevallen van een dochter!
Mellala 26/31 Eerste :love: 11-11-2017 bevallen van een zoon!
Floor789 24/26 Eerste :love: 09-01-2018 bevallen van een zoon!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaa inderdaad.. ik ben zo benieuwd hoe het met de dames gaat die bijna gaan bevallen :cheer:
De uitslag was niet goed. Ben ook weer ongesteld geworden (2 dagen te laat opeens dus de teleurstelling was enorm). Ik ben er kapot van en ik zal wat minder hier gaan schrijven. Het beste gewenst :-)

Overigens heb ik heel sterk het gevoel dat één van de zwangeren hier iemand is die naast me woont. Moet ik dat tegen diegene zeggen? Wat zouden jullie willen?
O meen je niet Av. wat vervelend wat gaan ze nu verder doen?

O ik ben heel benieuwd wie je denkt dat naast jou woont..
Wat jammer AV. Wat zijn de stappen die ze nu gaan nemen?
Ben trouwens wel benieuwd wie je verwacht als buurvrouw.

Bij mij gaat het rustig. Ik doe niet zoveel meer. Heb wat moeite met slapen en dat maakt alles gelijk veel zwaarder. Ben heel erg benieuwd naar ons zoontje, maar de verloskundige zei dat hij er nog wel prima zat.
Ik heb wel last van mijn buik. Ik vergeet wel eens dat hij er zit. Gooi ik een kastje open, of parkeer ik de auto te dicht tegen een andere auto aan. Er zit nu een schram. Zal me wel gekrast hebben ofzo.
Wat een rotnieuws AV, had zo gehoopt op beter nieuws. En dan ook nog ongesteld worden :hug: voor jou!
Worden jullie nu doorverwezen?
Begrijpelijk dat je even wat minder meeschrijft hoor, al zou ik het leuk vinden om soms nog wat van je te horen :)

En ben ook benieuwd wie je denkt dat er naast je woont. Je kan altijd eens een balletje opgooien, wie weet heeft ze het door!

Hoe lang moet je nog Hermione?

Hier niks bijzonders, moet komend weekend ongesteld worden, ben benieuwd. Reken na alle teleurstellingen van afgelopen maanden nergens meer op.
Wat klote AV!!!

En ik zou het gewoon zeggen als je dat vermoede hebt.
We gaan maandag naar de huisarts om het te bespreken, misschien wil ik nog wel even afwachten om het te laten bezinken ofzo.. de kansen zijn laag maar ook weer niet 100% slecht zegmaar.

Ik twijfel steeds of ik wat zal zeggen, misschien vindt ze het wel heel vervelend.. daarbij weet ze dan ook meteen mijn verhaal. Dit forum is niet voor niks anoniem natuurlijk, dus ik wil het ook niet verpesten.. als jullie nou allemaal reageren met of je het wel of niet zou willen weten, dan weet ik meteen of ik wat moet zeggen :-p daarbij, misschien klopt het niet eens ;-) het zou wel echt heel toevallig zijn.
Hopelijk kan de huisarts jullie verder helpen, AV of in ieder geval wat duidelijkheid geven.
Sterkte!
AV, wat een naar bericht, had echt positiever nieuws voor je gehoopt!! :hug:

En, als t jou ook fijn lijkt om jouw verhaal te kunnen delen zou ik t gewoon zeggen tegen je buurvrouw!

Hier gaat alles goed, nog steeds enorm nieuwsgierig, maar wordt ook wel steeds relaxter in t afwachten.
Ik reageer weinig omdat het forum k-u-t is.

Wat een rot nieuws AV!! Jeetje!

En ja, ik zou het willen weten als 1 van jullie naast me woont haha. Al verwacht ik dat niet. Wij hebben alleen maar oude mensen in de straat :proud:
Ik vind het echt super rot voor je Av. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden maar ik begrijp goed dat je misschien minder wil meeschrijven.

Misschien kan je hier op het forum vermelden wie je denkt dat je buurvrouw is en alleen een huisnummer noemen . Als het dan niet klopt heb je je buurvrouw er verder niet op aangesproken.. maar je moet het natuurlijk zelf weten. Je moet doen waar jij je goed bij voelt .
Even een snel berichtje: 25 mei is onze zoon geboren na een zware bevalling. Alles gaat gelukkig goed met hem en ik begin ook wat te herstellen. We hopen snel in een soort ritme te gaan komen (of in ieder geval wat te kunnen slapen ;))

AV, wat ontzettend rot voor je! Veel sterkte!
Ben wel benieuwd wie er eventueel naast je woont.
@herfstbladje gefeliciteerd!!! Lekker van genieten en dat ritme... onze kleine meid is maandag al weer vier weken ben er nog steeds naar aant zoeken Haha hoop voor jou op een sneller ritme.
Gefeliciteerd herfstblaadje :cheer2:
Ik hoop voor je dat je snel lekker kan slapen .
Fijn dat hij er is Hefstblaadje, gefeliciteerd!!

Ik geloof dat de kraamtijd heftiger kan zijn dan het lijkt, dus ik hoop dat je ervan kunt genieten! Het zijn ook wel gelijk hele warme dagen voor zo'n baby'tje en voor jullie natuurlijk ook!
Ik zie dat mermaid ook is bevallen! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd mermaid en herfstblaadje. Wat een goed nieuws.

Ik moet zeggen dat ik gisteren en vannacht wel last heb gehad van de warmte. Zijn toch wel zware dagen zo. Ik doe dan ook niet veel. Zit vooral binnen.
Gefeliciteerd Herfstblaadje en Mermaid!!
Hopelijk gaat alles goed met jullie.

Ik moet vandaag ongesteld worden, nog geen voortekenen maar dat zegt natuurlijk niks..
Rustig aan doen hermione voor je het weet heb jij ook je kleine ventje in je armen.

Zaphod ik ga voor je duimen!!!
Dank je Floor, lief van je!
Hoe voel jij je? Begin je al zwangeschapskwaaltjes te krijgen?
Ik voel me nog steeds heel goed zaphod. Nog geen kwaaltjes. Alleen gevoeligere borsten. Je hoort mij niet klagen :-D
Gefeliciteerd mermaid en Herfstblaadje!

@Herfstblaadje: ik had de slinger al zien hangen, maar ik dacht ik wacht even op je berichtje, ik denk dat jij (bijna) naast me woont ;-) Het kan nu haast geen toeval meer zijn. Wil niet overkomen als een stalker, ik zal je even een privéberichtje sturen. Als je hulp nodig hebt mag je altijd aanbellen, ik pas graag op :-D
Spannend Zaphod! Ik duim!
@Floor, wat fijn voor je! Hopelijk blijft het zo!
@AV, dat zou toevallig zijn he, als ze je buurvrouw blijkt te zijn! En lief dat je voor me duimt!

Hier vooralsnog geen tekenen van ongesteldheid. Denk dat ik pas volgende weekend ga testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Wil niet weer hetzelfde als vorige maand.
O Av ik was al zo benieuwd wie misschien jou buurvrouw is. Zou wel toevallig zijn zeg.

Spannend zaphod!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven