zwanger worden vanaf augustus deel 2!

19-05-2017 09:15 517 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Zaphod 29/31 1e
AV1992 25/26 1e OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Uitgerekend Kindje Bijzonderheden
Bevallen :flirting: td]
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 Eerste :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 Eerste :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
Mermaid89 27 Tweede :love: 17-05-2017 bevallen van een dochter!
Herstblaadje89 27/29 Eerste :love: 25-05-2017 bevallen van een zoon!
HermioneJeanGranger 26/29 Eerste :love: 05-06-2017 bevallen van een zoon!
Hassebassie 29 Eerste :love: 13-06-2017 bevallen van een dochter!
Pandi 26/26 Eerste :love: 05-07-2017 bevallen van een zoon!
summer87 29/32 Eerste :love: 20-09-2017 bevallen van een dochter!
sneeuwwitje86 30/32 Eerste :love: 31-10-2017 bevallen van een dochter!
Mellala 26/31 Eerste :love: 11-11-2017 bevallen van een zoon!
Floor789 24/26 Eerste :love: 09-01-2018 bevallen van een zoon!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
Nog steeds niks zaphod? Zo spannend!

We zijn inderdaad buren haha, wat een toeval.
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt wel heeel toevallig Av. Kenden jullie elkaar al? Of alleen van gezicht?
Supergrappig AV! Klein wereldje is het maar he!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Vorige maand was ik ook 3 dagen over tijd dus ga er maar van uit dat ik weer ongesteld ga worden.
Wel apart dat mijn cyclus opeens paar dagen langer word.
Wow AV en herfstblaadje, wat een toeval! En AV, wat ontzettend kut voor jullie dat die uitslag slecht is zeg...

Spannend Zaphod, ik duim voor je!

Ik zit deze week alweer op de helft, dus morgen ben ik aan de beurt voor de 20 weken echo. Spannend wel, al hebben we een paar weken geleden bij de geslachtsbepalingsecho nog gehoord dat het er allemaal goed uitziet, dus ik probeer me maar niet te druk te maken.
Spannend sneeuwwitje gaat snel zeg!

Frustrerend dat je moet wachten zaphod..
Gaat snel Sneeuwwitje! Succes alvast voor morgen, hopelijk is alles goed!

Floor, wanneer heb jij je volgende echo?

Hier nog steeds niks, als het net zo gaat als vorige maand dan zou ik morgen ongesteld moeten worden.
Zaterdag ochtend !!! Zin in !!
Deze week duurt heeeel lang voor mij haha
Spannend! Helemaal leuk, hopelijk gaat de week snel voorbij!
jaa hoop ik ook zaphod. Ik hoop ook dat jij snel duidelijkheid hebt.
Ik voel met je mee! :hug:
Lief van je, ik hoop het ook!
Moet zeggen dat ik er wel rustig onder ben.
Gelukkig zaphod dat maakt het wel makkelijker. Ik weet precies hoe je je voelt .. maar ik hoop dat je je snel kan voelen zoals ik mij nu voel.
Spannend Zaphod, ik duim voor je!

En ik vind het wel gezellig dat AV en ik buren blijken te zijn :)

Veel plezier morgen sneeuwwitje!
Haha ja echt super toevallig. @floor: We kenden elkaar niet, behalve dan dat mn pakketjes een paar keer bij Herfstblaadje zijn bezorgd :-p

Ik duim heel hard voor je Zaphod!!
Echt zo grappig dat jullie naast elkaar wonen!

Lief dat jullie zo duimen voor me! Ik duim stiekem ook voor mezelf haha. Ben inmiddels 3 dagen over tijd, merk helemaal niks alleen dat ik veel last van pukkels heb.... maar daar heb ik wel vaker last van (helaas :wtf: ).

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Jaa ik heb de eer gehad om op visite te mogen bij herfstblaadje :-D hele lieve mooie baby en leuke papa & mama :-)

Ik krijg steeds meer hoop voor je Zaphod!!
Wat een toeval zeg! En super leuk idd om zo'n klein wondertje te mogen bewonderen.

Ik duim met je mee Zaphod! Ik hoop het zo voor je!

Hier gaat alles goed met de kleine meid. Gister voor het eerst naar het consultatiebureau geweest alles helemaal top met de kleine. Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is. Al is het echt niet alleen maar rozen geur en manen schijn ja hoor daar ben ik weer met mijn die roze wolk bestaat niet haha. Af en toe huilt ze natuurlijk om niks enzo maar als ik om me heen kijk wij hebben echt een droom start. Ze loopt al voor op de ontwikkeling hoe gek dat ook is met 4 weken oud haha.
Wat leuk Av dat je op visite bent geweest.

Door wat fijn dat het zo goed gaat en nu al voorloopt. Hoe gaat het S nachts met slapen?? Kan je wel een beetje doorslapen of is ze vaak wakker?

Ik heb gisteren de intake van moeders voor moeders gehad. Dus nu kan ik lekker in een fles plassen.
Leuk AV en Herfstblaadje!

Fijn Door dat het allemaal zo goed gaat!

Goed dat je mee doet met moeders voor moeders Floor, wil ik ook gaan doen mocht ik ooit zwanger zijn.

Ik heb net wat bruinverlies gehad, zal wel voorteken zijn voor ongesteldheid :(
Nu maar afleiding zoeken op mijn werk en hopen dat het niet doorzet.
Vannacht heeft ze van 00.30 tot 7.30 geslapen dus das heel netjes! Maar dat was de eerste keer. Mevrouw houd er niet van om in het wiegje of in de box te slapen. Dus vannacht heeft ze bij ons geslapen en sliep ze meteen zo lang. Wij hebben een groot bedje voor haar 70 x 150 kunnen we ombouwen tot peuter bed straks. Na het weekend gaan we dat is proberen want we gaan van het weekend naar mijn ouders en omdat nu 1 nacht te proberen zien we niet zitten.

Ik hoop voor je dat het niet doorzet zaphod.

Weten jullie al wat de vervolgstap word AV?
Door, wat fijn dat alles zo goed gaat. Wij moeten nog even geduld hebben verwacht ik.

En wat goed dat je mee gaat doen met moeders voor moeders. Ik vond het na een tijdje wel erg lastig. Maar ben blij dat ik het gedaan heb. Was ook blij dat het weer over was :) .

Zaphod, ik blijf heel erg voor je duimen.
Nou toch maar getest, hartstikke negatief natuurlijk. Net als ik op het moment. Baal er zo van, snap ook echt niet waarom ik zo laat ongesteld wordt.
Jeetje Zaphod, wat zit het je tegen!! Echt ontzettend rot.

Wat grappig dat er 2 buurtjes in de groep zijn. Wat is de wereld dan weer klein he haha.

Ik ben inmiddels 15 weken onderweg. Gisteravond pretecho gehad. Wij krijgen een jongetje!!
Ik ben er weer zo verdrietig van... nu maar hopen dat ik snel ongesteld ben dan kan ik weer door.

Superleuk dat jullie een jongetje krijgen Mellala, helemaal top!
Fijn dat alles zo goed gaat Door! & goed dat je daaraan mee doet Floor, wie weet ga ik het nog nodig hebben ;-) (hopelijk niet natuurlijk).

Leuk mellala, een jongetje!

Wat onwijs balen Zaphod.. ik denk dat ik me kan voorstellen hoe verdrietig je bent, helaas. Ik was afgelopen keer ook zo ontzettend overstuur toen ik na slecht nieuws en toch 2 dagen overtijd alsnog ongesteld werd. Als jij nou ook in de buurt woonde kwam ik langs met bier :hug: grote knuffel, onze tijd gaat vast nog komen. Ik fietste vandaag langs zo'n cliché bord met 'when life gives you lemons, make lemonade'. En sinds ik dat vorige week heb 'besloten' voel ik me zoveel vrolijker en relaxter. Ik ga lekker naar festivals, doe meer drankjes en borrels dan ik hiervoor ooit heb gedaan en ik beleef m'n studententijd opnieuw maar dan met salaris. Ik geniet van slome zondagochtenden met croissantjes en koffie in de tuin terwijl ik om me heen baby's hoor huilen waar ik me voorlopig nog niet druk om hoef te maken. Natuurlijk, stiekem geef ik alles er maar al te graag voor op, maar dat heb ik nu eenmaal niet in de hand, dus laat ik maar genieten van wat ik wél heb. Dit klinkt heel positief en zo voel ik me inmiddels ook eindelijk weer :-) het gaat vast niet altijd zo voelen, de teleurstelling elke keer zal blijven, de opmerkingen en vragen blijven pijnlijk, maar dit helpt me er goed doorheen. Ik hoop dat het voor ons allebei ook gauw raak is, laten we in de tussentijd maar extra genieten van wat er straks gaat veranderen. Ik voel met je mee :hug:
aah vreselijk balen zaphod. ik had het zo graag anders gezien.

Super goed dat je zo positief bent AV zou niet altijd makkelijk zijn maar als je negatief bent is het allemaal nog veel lastiger.
Ik hoop niet dat je mijn plasjes nodig bent maar anders wil ik ze graag aan je geven hoor AV.

Hermione het valt mij ook best tegen dat plassen in een maatbeker.. maar alles voor het goede doel!

Mellala leuk dat je een jongetje krijgt. Mijn gevoel is dat wij ook een jongetje gaan krijgen.. het is nog maar ongeveer 9 weken maar ik ben er van overtuigt .. waarom geen idee.. Ik ben zeer benieuwd of ik gelijk heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven