zwanger worden vanaf augustus deel 2!

19-05-2017 09:15 517 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Zaphod 29/31 1e
AV1992 25/26 1e OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Uitgerekend Kindje Bijzonderheden
Bevallen :flirting: td]
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 Eerste :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 Eerste :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
Mermaid89 27 Tweede :love: 17-05-2017 bevallen van een dochter!
Herstblaadje89 27/29 Eerste :love: 25-05-2017 bevallen van een zoon!
HermioneJeanGranger 26/29 Eerste :love: 05-06-2017 bevallen van een zoon!
Hassebassie 29 Eerste :love: 13-06-2017 bevallen van een dochter!
Pandi 26/26 Eerste :love: 05-07-2017 bevallen van een zoon!
summer87 29/32 Eerste :love: 20-09-2017 bevallen van een dochter!
sneeuwwitje86 30/32 Eerste :love: 31-10-2017 bevallen van een dochter!
Mellala 26/31 Eerste :love: 11-11-2017 bevallen van een zoon!
Floor789 24/26 Eerste :love: 09-01-2018 bevallen van een zoon!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zaphod, wat een teleurstelling weer! :hug: het is je zo gegund!

AV, heel goed dat je er zonpositief in bent gaan staan! Denk dat dat heel fijn is. Echt te toevallig dat jij en herfstblaadje buren zijn!

Melalla, gefeliciteerd, wat leuk een jongetje! Had je zelf een voorgevoel?

Floor, zo spannend wat t dan zal worden he.. gaan jullie ook een pretecho doen? Of ben je geduldig genoeg voor de 20 weken echo?

Hermione? Zit er bij jou al schot in de zaak? Wanneer ben je ook alweer uitgerekend? Ik kan op mn tel de tabel niet meer helemaal zien..

Ik ben nu 39+3 en heb constant het idee dat het nu kan gebeuren, wat dan natuurlijk weer niet zo is. Wordt ook echt een beetje teleurgesteld wakker 's morgens. Ben zo benieuwd naar ons kleine meisje, wordt een soort obsessie! Ik kijk gewoon uit naar bevallen haha, nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen.
Ik ben inmiddels ongesteld. Zo stom dat het weer precies na het testen doorzet. Nou ja, nu in ieder geval duidelijkheid.

Mooie post AV! Ik moet zeggen dat het nu wel weer gaat. Was net even heel verdrietig, even flink gehuild maar nu moet ik weer door van mezelf.
Ik laat mijn leven er gelukkig noet door leiden. Natuurlijk baal ik enorm en is het iedere maand een grote teleurstelling maar gelukkig kan ik nog van veel dingen genieten. Leuke dingen doen met mijn vriend en met vriendinnen. Daar nu maar vol van genieten! Ooit lukt het voor ons ook AV, dat weet ik zeker!
En wie weet doen we dat biertje nog wel een keer haha (mag een baco ook? :biggrin: )!

Spannend Hasse, hoop voor je dat het nu gaat opschieten! Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent naar de kleine!
Spannend hassebassie ik snap wel dat je haar nu gewoon wilt zien.
Wij gaan inderdaad een pretecho doen. We hebben een pakket met pretecho 3 en 4d echo gekregen van de vk. Als je daar ook kraamzorg ging doen kreeg je dat kado en dat ben je toch nodig.

Zaphod stom dat je lichaam wacht tot die test.: echt heel vervelend. Maar goed dat je nu weer positiever bent en door gaat. Bij jullie gaat het ook lukken! Dat moet!
Leuk Floor! Ik vond de pretecho echt super leuk. We hebben wel gewoon 2D gedaan maar we gaan met ongeveer 28 weken een 3D doen.

Iedereen was er van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen. Dus wij hadden onze hoop op een jongetje al een beetje laten varen haha.
Gefeliciteerd Mellala!

Wat naar voor je Zaphod, ik hoop dat je inderdaad zoals AV het zo mooi verwoordt wel kan blijven genieten van alle dingen die je nu wel mag doen, al snap ik ook heel goed dat je dat graag op zou geven om zwanger te zijn. Wat mij wel hielp toen het iets langer duurde dan ik had verwacht was de gedachte dat ik waarschijnlijk wel in het komende jaar zwanger zou zijn, en dat ik niet wist op dat moment in welke maand het precies zou gebeuren. Dan was de teleurstelling elke maand wat minder groot.

Onze 20w echo was gelukkig goed. Het is nog steeds een meisje, en alle organen waren goed aangelegd. Fijn idee dat ze nu gewoon braaf op haar plek moet blijven zitten de aankomende 4,5 maanden en dat er geen checks meer komen of het wel in orde is. Ook wel gek dat we haar de volgende keer pas zien als ik bevallen ben!
Haha wat goed dat je ernaar uitkijkt Hassiebassie!

& fijn dat je echo goed was sneeuwwitje, lijkt me inderdaad gek om nu alleen maar te wachten. Krijg je geen groeiecho bij 30 weken?

Typisch hè zaphod, ik werd tot nu toe ook steeds ongesteld net nadat ik echt hoop had gekregen en had getest of een test was gaan kopen. Stom lichaam. Baco mag zeker, je mag me altijd een privé berichtje sturen. Ik ben toch al niet meer zo anoniem hè Herfstblaadje :-p
Hier even een ego post sorry!!

De echo was goed! :hyper: Het was geweldig! Wat een beweging zit er in zo klein mini mensje . Ik ben nu ongeveer 9 weken en 4 dagen zwanger en over 10 dagen gaan we weer heen. De baby lag niet heel handig voor het meten en is nog best klein (3cm) dus dan kan ze een betere termijnecho doen. De uitgerekende datum is nu veranderd naar 1 januari( was 3 januari ).
Super fijn Floor dat alles goed was!
Heb je het hartje ook al kunnen horen of is dat pas later?
Nee niet kunnen horen maar wel kunnen zien. Volgens mij kan je hem pas later horen.
AV en Zaphod: zo herkenbaar die teleurstelling als je dan één dag of zelfs nog niet overtijd bent en hoopvol gaat testen, en je vervolgens ongesteld wordt... Maar hou hoop hoor! In mijn geval was er toch ineens een extra lijn zichtbaar op de dag dat ik ongesteld moest worden, dat was een bizarre ervaring na zoveel keer teleurstelling, maar het kan blijkbaar wel echt :-) hoop dat jullie dat binnenkort meemaken!

Hier worden volgens mij geen nieuwe echo's meer gemaakt na 20w, behalve als er twijfels zijn over de groei of over de ligging. Dus in principe geen beelden meer van de kleine!
Super floor! Lijkt me heel bijzonder!

Kan het me voorstellen dat dat heel gek is dan opeens Sneeuwwitje, zo'n tweede lijntje op de test. Lijkt me heel gek, fantastisch en eng tegelijk.
Joehoee wat js het hier stil! Hoe is het met iedereen ???

Ik heb vandaag maar eens nieuwe bh's gekocht moest 2 maten groter :facepalm:
Haha lekker dan Floor.. en zo begint je lichaam steeds meer te veranderen!

Ik ben inmiddels 40+5 en wordt gek van alle idiote kwaaltjes en vooral het lange wachten! Kijk enorm uit naar de bevalling! (En stiekem ook naar het terugkrijgen van mijn eigen lijf)
Haha heftig Floor! Ik heb nog geen nieuwe bh's moeten kopen tot nu toe, maar ik geloof dat ik binnenkort ook eens moet gaan shoppen. Mag ook wel met 21 weken :yes:

Hassebassie: kan ik me voorstellen! Hopelijk begint het binnenkort!
Hassebassie O dat snap ik spannend hoor! Ben benieuwd wanneer de kleine meid zich laat zien.

Ja klopt ben nog maar 10+4 de mevr in de baby winkel zei o dat beloofd nog wat. Gelukkig heb ik er geen last van. Van mij mogen ze wel groot blijven :)

Een vriendin van mij had helemaal geen andere bh's nodig tijds de zwangerschap . Verschild dus heel erg per persoon.

Dinsdag hebben we nog een echo en dan gaan we het eindelijk vertellen !! Zoveel zin in!
Haha Floor dat belooft nog wat inderdaad! Heel veel plezier bij de echo morgen! Hopelijk ziet alles er weer mooi uit. Doe je ook een combinatietest of NIPT? Superleuk dat jullie het eindelijk kunnen vertellen :cheer2:

Pff duurt lang Hassiebassie, hopelijk gaat het nu snel! Is er al over inleiden gesproken of dat nog niet?

Hier weinig te melden, vrijdag NOD maar met al dat festivalbier en zaadjes die sowieso al niet recht kunnen zwemmen ga ik maar nergens vanuit (tenminste, dat probeer ik). Er werd 'lalala, zwanger naar huis!' (op de wijs van Hey Jude) gezongen door een grote groep mensen toen we naar de camping liepen van het festival, toen keek ik nog veelbetekenend m'n vriend aan ;-] wie weet...
jaa inderdaad Av.. Ze hoeven na de bevalling ook niet kleiner te worden hoor. zo is het wel prima.
Jaa dankjewel ik heb echt weer zin in de echo ben zo benieuwd hoe onze kleine er nu uit ziet ( ook al is het nog maar een paar dagen geleden dat we het hebben gezien )

Wij hebben besloten om geen combinatietest of nipt test te doen. Omdat we allebei nog jong zijn is de kans klein op down en ik heb geen zin om de hele zwangerschap in de stres te zitten over een uitslag. We hebben dit ook met vrienden van ons besproken ( die het goede nieuws dus wel al weten ) en die kenden iemand die had gehoord dat het niet goed was en die had de hele zwangerschap stress gehad en toen was de baby geboren en was er niks aan de hand.. Dus Wij hebben besloten om geen test te doen.

O spannend AV ik hoop zo voor je dat die groep mensen gelijk hadden, als je probeert er niet vanuit te gaan kan het alleen maar meevallen ( is super lastig!! )
Ik weet nog wel dat toen ik testte had ik er niks van verwacht en toen was het positief. Nou ik hoop zo dat jij en zaphod ook snel goed nieuws hebben ik gun het jullie zo!! :hug:
Heb een tijdje niets meer gepost. Ben 5 juni bevallen van een supermooie zoon. :flirting: Het lukte me niet zo gauw om de tabel aan te passen. Zweef nu ergens rond op een roze wolk :$
Gefeliciteerd Hermione! Wat fijn ook dat je je zo goed voelt. Geniet ervan!
Wat super leuk meis! Gefeliciteerd!! Beetje goeie bevalling gehad?
Gefeliciteerd hermione :cheer2:
Geniet van elkaar!
Hoe was je echo Floor?

Hier ging het loslaten vandaag niet zo goed, mn borsten zijn zwaarder en gevoelig (is altijd voordat ik ongesteld moet worden) en daardoor denk ik er steeds aan.. daarnaast zijn er zoveel zwangeren en baby's om me heen de hele dag, dat is af en toe wel confronterend. Gelukkig kan ik ook enorm genieten van wat ik wel heb (fantastisch huis en inmiddels een prachtige tuin, toch Herfstblaadje ;-)), dat is fijn :-) al hoop ik natuurlijk dat wij ook snel aan de beurt zijn
Gisteren is onze dochter geboren! Het was een pittige bevalling, maar elke minuut waard, het is een fantastisch meisje! :heart:
Wauw hassebassie gefeliciteerd :cheer2:

Ik heb gisteren de termijn echo gehad de uitgekrekende datum is nu 31 december :facepalm:

Maar alles zag er verder goed uit ! Het bewoog lekker. Super om te zien. Ik zit nu op 11 weken 3 dagen. We gaan het nu vertellen aan iedereen :)
Hoi dames!

Niet meer zo actief op het forum omdat het iedere keer zo'n gedoe is via de telefoon. Ben er zo klaar mee. Maar toch inmiddels nieuwsgierig of er nog updates zijn.

Fijn dat de echo's goed waren!

Ik zit inmiddels op 17 weken en 2,5 kilo verder. Netjes dacht ik zo. Krijg al wel een flinke buik.

Geniet allemaal van het mooie weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven