zwanger worden vanaf augustus deel 2!
vrijdag 19 mei 2017 om 09:15
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
ZWANGER!!
Bevallen
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bijzonderheden |
| Zaphod | 29/31 | 1e | |
| AV1992 | 25/26 | 1e | OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Uitgerekend | Kindje | Bijzonderheden |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bevallen |
| Door87 | 29/23 | Eerste | |
| AutumnTunes | 28/40 | Eerste | |
| Mermaid89 | 27 | Tweede | |
| Herstblaadje89 | 27/29 | Eerste | |
| HermioneJeanGranger | 26/29 | Eerste | |
| Hassebassie | 29 | Eerste | |
| Pandi | 26/26 | Eerste | |
| summer87 | 29/32 | Eerste | |
| sneeuwwitje86 | 30/32 | Eerste | |
| Mellala | 26/31 | Eerste | |
| Floor789 | 24/26 | Eerste |
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
donderdag 15 juni 2017 om 13:03
Hermione en Hassiebassie, gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Een goed herstel gewenst!
Fijn dat alles goed was Floor. Bijzonder om te zien he, zo'n bewegend wezentje. Hoe ga je het vertellen aan je ouders (of had je dat al gedaan?).
Gaat snel Mellala! Inderdaad netjes, 2,5 kilo. Superleuk dat je al een buik krijgt, maakt het wel wat echter meteen. Vanaf 17 weken begon ik ook een beetje te genieten van mijn zwangerschap weet ik nog. Kwaaltjes weg en alles wordt wat echter.
Aah,
voor jou AV. Kan me zo voorstellen dat je het rond je NOD echt niét kan loslaten. Ik zal m'n baby wel even bij je vandaan houden hoor
Fijn dat alles goed was Floor. Bijzonder om te zien he, zo'n bewegend wezentje. Hoe ga je het vertellen aan je ouders (of had je dat al gedaan?).
Gaat snel Mellala! Inderdaad netjes, 2,5 kilo. Superleuk dat je al een buik krijgt, maakt het wel wat echter meteen. Vanaf 17 weken begon ik ook een beetje te genieten van mijn zwangerschap weet ik nog. Kwaaltjes weg en alles wordt wat echter.
Aah,
donderdag 15 juni 2017 om 15:15
Ben weer ongesteld geworden, dus we gaan nu alweer voor poging 12. Zo bizar.. had nooit verwacht dat dit mij zou overkomen en eigenlijk was ik er tegelijkertijd al die tijd al bang voor.
Herfstblaadje, ik vind het juist heel leuk om met hem te kroelen, voel je niet bezwaard
hopelijk gaat onze tijd nog komen.
Herfstblaadje, ik vind het juist heel leuk om met hem te kroelen, voel je niet bezwaard
vrijdag 16 juni 2017 om 17:40
Hoi! Daar ben ik ook weer eens. Ik heb af en toe eens gespiekt hier op updates, maar echt actief iets plaatsen is er een beetje bij ingeschoten. Ben inmiddels alweer 2 weken met verlof, bijna alles hebben we klaar voor de baby dus het wachten is zo'n beetje begonnen intussen.
Balen AV en Zaphod dat het nog steeds niet zo ver is... Ik duim voor jullie!
Wat leuk trouwens dat jullie buren zijn Herfstblaadje en AV! De wereld is ook maar klein blijkt
Balen AV en Zaphod dat het nog steeds niet zo ver is... Ik duim voor jullie!
Wat leuk trouwens dat jullie buren zijn Herfstblaadje en AV! De wereld is ook maar klein blijkt
zondag 18 juni 2017 om 08:24
Geniet van je verlof pandi.
Ik heb even een vraag .. wij willen graag de joolz geo bestellen maar nu vraag ik mij af of die past in de kofferbak van een golf 6? Heeft iemand een idee??
Wij hebben de auto nog niet gekocht dus ik kan her niet zelf proberen . Deze maand is de joolz geo nog in een leuke aanbieding dus vandaar dat ik hem graag wil bestellen.
Ik zit trouwens vandaag op de magische grens van 12 weken
Ik heb even een vraag .. wij willen graag de joolz geo bestellen maar nu vraag ik mij af of die past in de kofferbak van een golf 6? Heeft iemand een idee??
Wij hebben de auto nog niet gekocht dus ik kan her niet zelf proberen . Deze maand is de joolz geo nog in een leuke aanbieding dus vandaar dat ik hem graag wil bestellen.
Ik zit trouwens vandaag op de magische grens van 12 weken
zondag 18 juni 2017 om 13:16
maandag 19 juni 2017 om 09:04
Zaphod hoe is het met jou? Wanneer is jouw nieuwe NOD?
Leuk om weer iets van je te horen Pandi, zo nieuwsgierig of het een jongetje of een meisje wordt! Geniet van je verlof!
Floor, ik zag dat iemand een topic hierover heeft geopend (Krullie nogwat), of is dat gewoon een ander account van jou? Leuk dat je voor een Geo gaat, mooie wagen! Welke kleur willen jullie?
Leuk om weer iets van je te horen Pandi, zo nieuwsgierig of het een jongetje of een meisje wordt! Geniet van je verlof!
Floor, ik zag dat iemand een topic hierover heeft geopend (Krullie nogwat), of is dat gewoon een ander account van jou? Leuk dat je voor een Geo gaat, mooie wagen! Welke kleur willen jullie?
maandag 19 juni 2017 om 18:38
maandag 19 juni 2017 om 20:39
maandag 19 juni 2017 om 21:27
Ik weet ook niet hoe lang de geo 2 nog duurt hoor maar ze hebben nu wel leuke aanbieding.. 100 euro korting en gratis voetenzak. Dus vandaar dat wij hem wel vast besteld hebben.
Ja de day2 is nogal populair Haha.
Het zijn ook echt hele mooie wagens.
Ik vind her altijd fijn om alles op tijd te regelen dus vandaar dat we daar al druk mee bezig zijn.
Ja de day2 is nogal populair Haha.
Het zijn ook echt hele mooie wagens.
Ik vind her altijd fijn om alles op tijd te regelen dus vandaar dat we daar al druk mee bezig zijn.
dinsdag 20 juni 2017 om 00:44
haha ik ken het gevoel! Wij hadden alles al tot in detail uitgezocht maar wel gewacht tot na de 20 weken echo ik durfde het niet aan. En nu voor de bruiloft we hebben al zoveel geregeld. Locatie is besproken. Gastenlijst gemaakt. Afspraak met de drukker al gehad muziek voor overdag en de avond geregeld. Mijn vriend heeft afspraak voor z'n pak staan. Ceremoniemeesters gevraagd. We hoeven bijna niks meer te doen haha. En we trouwen pas volgend jaar september. Maar ik wil gewoon de mensen die ik wil en ik zou het zonde vinden als die dan niet kunnen omdat ik nu ze niet gewoon ff vast leg. En daar zat ik goed mee want de muziek die we perse overdag willen was door nog een ander bruidspaar ook gevraagd maar we waren gelukkig op tijd.
dinsdag 20 juni 2017 om 08:25
woensdag 28 juni 2017 om 08:56
Hier gaat het goed, zit ongeveer halverwege m'n cyclus en dan zit ik meestal lekker in m'n vel (want er is wel hoop, maar nog geen spanning voor een naderende nod). 9 juli moet ik weer ongesteld worden. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van onze tijd met z'n tweeën, dat lukt de ene keer beter dan de andere
woensdag 28 juni 2017 om 14:56
Hier gaat het goed. Maandag de 20-weken echo. Spannend maar ik kijk er ook weer enorm naar uit om het kleine hummeltje te zien bewegen. Ik voel namelijk nog niets.
Verder voel ik mij goed. Begin wel wat meer rugklachten te krijgen en na een drukke dag heb ik soms een enorme spanning op mijn buikspieren bovenin mijn buik staan. Gewoon wat beter naar mijn lichaam luisteren en op tijd rust nemen.
Ben wel ontzettend aan het balen nu. Ik wilde graag de Hemnes van IKEA als commode. Nu is de witte variant uit het assortiment gehaald. Dus nu weet ik even niet meer. Wilde de Hemnes dolgraag omdat deze mooi lang is (160cm) en perfect tegen één van de muren aanpast.
Misschien moet ik dan toch maar genoegen gaan nemen met een kleinere commode. Balen!
Verder voel ik mij goed. Begin wel wat meer rugklachten te krijgen en na een drukke dag heb ik soms een enorme spanning op mijn buikspieren bovenin mijn buik staan. Gewoon wat beter naar mijn lichaam luisteren en op tijd rust nemen.
Ben wel ontzettend aan het balen nu. Ik wilde graag de Hemnes van IKEA als commode. Nu is de witte variant uit het assortiment gehaald. Dus nu weet ik even niet meer. Wilde de Hemnes dolgraag omdat deze mooi lang is (160cm) en perfect tegen één van de muren aanpast.
Misschien moet ik dan toch maar genoegen gaan nemen met een kleinere commode. Balen!
woensdag 28 juni 2017 om 14:59
woensdag 28 juni 2017 om 15:11
Spannend maandag Melalla! En vervelend als dat wat in je hoofd zit niet blijkt te kunnen! Hopelijk lukt online bestellen nog!
Hier gaat het heel goed! Ben enorm aan het genieten van de kleine meid! Begin eindelijk bij te komen van de 36 uur durende bevalling, incl alle toeters en bellen in het ziekenhuis. Gelukkig hebben we het mooiste kindje van de wereld gekregen
. Nu sinds een paar dagen alleen thuis overdag en moet zeggen dat dat pittiger is dan het lijkt! Kleine slaapt alleen op mij, dus ben blij als er visite komt, dan kan ik even naar de wc
..
Probeer idd zoveel mogelijk te geniet AV! Ook al blijft het natuurlijk steeds in je achterhoofd meespelen, het is goed voor je om blij te zijn!
Hier gaat het heel goed! Ben enorm aan het genieten van de kleine meid! Begin eindelijk bij te komen van de 36 uur durende bevalling, incl alle toeters en bellen in het ziekenhuis. Gelukkig hebben we het mooiste kindje van de wereld gekregen
Probeer idd zoveel mogelijk te geniet AV! Ook al blijft het natuurlijk steeds in je achterhoofd meespelen, het is goed voor je om blij te zijn!
woensdag 28 juni 2017 om 20:23
Bah blijft telkens spannend av. Goed van je dat je geniet van de leuke dingen samen moet je ook blijven doen ( vaak makkelijker gezegd dan gedaan )
Wat spannend mellala wanneer heb je de laatste echo gehad? Balen dat je niet de commode kan vinden die je zo graag wou.,, heb je trouwens al op marktplaats gekeken? misschien staat daar nog een mooi exemplaar op?
Hassebassie wat fijn dat je zo aan het genieten bent. aah wat lief dat ze zo graag bij je is (misschien soms wel een beetje onhandig )
Wat spannend mellala wanneer heb je de laatste echo gehad? Balen dat je niet de commode kan vinden die je zo graag wou.,, heb je trouwens al op marktplaats gekeken? misschien staat daar nog een mooi exemplaar op?
Hassebassie wat fijn dat je zo aan het genieten bent. aah wat lief dat ze zo graag bij je is (misschien soms wel een beetje onhandig )
donderdag 29 juni 2017 om 14:46
Gister bij IKEA geweest. We hebben toch gekozen voor de witgebeitste. Die was eigenlijk ook mooier dan de witte
. Jeujjj!
De witte gaat inderdaad uit het assortiment, ik heb contact gehad met de klantenservice. Online bestelling kon ook niet meer.
5 weken geleden de laatste echo gehad, met 15 weker zwangerschap. Echt al een veel leukere echo dan met 10 weken. Dus ben benieuwd hoe het met 20 weken eruit ziet!
De witte gaat inderdaad uit het assortiment, ik heb contact gehad met de klantenservice. Online bestelling kon ook niet meer.
5 weken geleden de laatste echo gehad, met 15 weker zwangerschap. Echt al een veel leukere echo dan met 10 weken. Dus ben benieuwd hoe het met 20 weken eruit ziet!
vrijdag 30 juni 2017 om 10:18
Als eerste gefeliciteerd Hermione en Hassiebassie! Hopelijk gaat alles goed met de kleintjes
Spannend Mellala je 20 weken echo!
AV, wat onwijs balen dat je weer ongesteld ben geworden.
voor jou!
Moet na het weekend weer ongesteld gaan worden. Verwacht dat dat ook gewoon gaat gebeuren. Heb al zo vaak gedacht zwanger te zijn dat ik helemaal nergens meer op reken. Ga er maar vanuit dat het nu ook weer zo is.
Denk dat ik volgende maand een afspraak ga maken om uit te zoeken wat er eventueel mis is. Al wil ik daar eigenlijk nog helemaal niet aan denken...
Wordt er wel moedeloos van hoor. Om me heen wordt iedereen maar zwanger.
De mensen met de meest ongezonde leefgewoonten lukt het wel om zwanger te worden. En ik mijn best maar doen om enigzins gezond te leven
Maar eerst lekker met mijn vriend op vakantie, kan niet wachten. Nog 1 week werken en dan gaan we een weekje naar Frankrijk. Heerlijk!
Jullie nog vakantieplannen?
Spannend Mellala je 20 weken echo!
AV, wat onwijs balen dat je weer ongesteld ben geworden.
Moet na het weekend weer ongesteld gaan worden. Verwacht dat dat ook gewoon gaat gebeuren. Heb al zo vaak gedacht zwanger te zijn dat ik helemaal nergens meer op reken. Ga er maar vanuit dat het nu ook weer zo is.
Denk dat ik volgende maand een afspraak ga maken om uit te zoeken wat er eventueel mis is. Al wil ik daar eigenlijk nog helemaal niet aan denken...
Wordt er wel moedeloos van hoor. Om me heen wordt iedereen maar zwanger.
De mensen met de meest ongezonde leefgewoonten lukt het wel om zwanger te worden. En ik mijn best maar doen om enigzins gezond te leven
Maar eerst lekker met mijn vriend op vakantie, kan niet wachten. Nog 1 week werken en dan gaan we een weekje naar Frankrijk. Heerlijk!
Jullie nog vakantieplannen?