Zwanger worden via IUI 2018-2019

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd

maandag 17 december 2018 om 14:09

maandag 17 december 2018 om 16:39
Zo wij hebben ons eerste gesprek achter de rug. Jee wat was ik weer zenuwachtig haha. Maar we hebben een echo gehad en alles zag er mooi uit. Er zat een mooi ei van 19 mm dus 1 dezer dagen mijn eisprong. Qua timing weer perfect
of deze ronde zwanger of gelijk na de kerstvakantie (kliniek gesloten) beginnen met Clomid en dan voor IUI nummer 1. Ging lekker vlot!
@Sian, wij hadden voor onze 1e zoon ook een evaluatie na 3 rondes. Daarna een paar kleine aanpassingen in de behandeling besproken en toen was het bij de 4e iui raak. Wel fijn dat ze dat even doen tussendoor, kijken of het nog anders/beter kan.

@Sian, wij hadden voor onze 1e zoon ook een evaluatie na 3 rondes. Daarna een paar kleine aanpassingen in de behandeling besproken en toen was het bij de 4e iui raak. Wel fijn dat ze dat even doen tussendoor, kijken of het nog anders/beter kan.
dinsdag 18 december 2018 om 07:34
@blueberryblue klopt ik werk in de zorg. Heb begin dit jaar mijn diploma gehaald. Daarvoor werkte ik in de schoonmaak. Maar omdat ik alleen was wilde ik mijn gezin zelf kunnen onderhouden. Ondertussen kwam ik mijn man tegen en zijn we een gelukkig samengesteld gezin. Omdat hij geen kinderen heeft heb ik de knop omgezet en wil ik het een kans geven. Na een vroege miskraam dit voorjaar nu de gas erop omdat ik al 40 ben.
@Angel2018 ik kijk er wel naar uit die evaluatie.
Hoe gaat het met je?
@heytan mooie berichten. Het mooiste zou zijn dat het straks raak is en anders vlot starten. Spannend.
Ik heb vrijdag weer een meting. Ben benieuwd.
Vandaag heerlijk vrij. Even naar dokter voor een uitstrijkje...tja oud wijf he
@Angel2018 ik kijk er wel naar uit die evaluatie.
Hoe gaat het met je?
@heytan mooie berichten. Het mooiste zou zijn dat het straks raak is en anders vlot starten. Spannend.
Ik heb vrijdag weer een meting. Ben benieuwd.
Vandaag heerlijk vrij. Even naar dokter voor een uitstrijkje...tja oud wijf he

dinsdag 18 december 2018 om 09:19
Hier alles nog steeds prima. Gisteren een heel vreemd onderbuik gevoel alsof er iets weggleed ... heel vaag. We wachten af... gevoelige borsten
Check , luchtjes zijn niet altijd lekker
Check.. gekke dromen
Check.....
Degene die de topic gestart is, is volgens mij zwanger. Als je op haar naam drukt zie je de topics waar diegene nog meer mee schrijft. Super leuk dus een succes
Degene die de topic gestart is, is volgens mij zwanger. Als je op haar naam drukt zie je de topics waar diegene nog meer mee schrijft. Super leuk dus een succes

dinsdag 18 december 2018 om 19:22
Leuk sian in de zorg!! Wat super dat je weer een leuke partner hebt gevonden.
40 is het nieuwe 30 toch? Ik heb ook mijn eerste uitstrijkje gehad 2 jaar geleden dus hoor ik dan ook bij de club
?
Ik moet vandaag ongesteld worden of ergens deze week. Toch maar een testje gedaan en die was negatief. Gewoon even uitsluiten. Laat het maar doorkomen dan kan ik starten!!
Angel ik hoop het zo voor je!! I
40 is het nieuwe 30 toch? Ik heb ook mijn eerste uitstrijkje gehad 2 jaar geleden dus hoor ik dan ook bij de club
Ik moet vandaag ongesteld worden of ergens deze week. Toch maar een testje gedaan en die was negatief. Gewoon even uitsluiten. Laat het maar doorkomen dan kan ik starten!!
Angel ik hoop het zo voor je!! I

dinsdag 18 december 2018 om 19:34
Nou joh ik heb vandaag weer zo een lachende actie.
Een vriendin van mij blijkt in het zelfde traject te zitten, is alleen niet actief op fb en internet überhaupt en hier niet te vinden. Nu mocht zij vandaag testen maar wilde ze wachten tot haar man terug is van de boot. Wonen in den helder.... (marine stad).... zegt ze op een gegeven moment ik hèb wegens gelezen dat ovulatie testen ook reageren op hcg aan het einde van de periode..... wij nagezocht en toch lees je het. Laat ik die nou net in huis hebben.....
kind lag te slapen dus qat hield ons tegen.... niets.... vriendin eerst die test bleef blanco... omdat wij volgens de regels willen testen wilde ik eerst wachten maar goed zij ging dus ik ook. Kans op niets is reeel..... en wat denken jullie.... gewoon 2 dikke strepen! Wat een vage shit! Nog even wachten.nl
Een vriendin van mij blijkt in het zelfde traject te zitten, is alleen niet actief op fb en internet überhaupt en hier niet te vinden. Nu mocht zij vandaag testen maar wilde ze wachten tot haar man terug is van de boot. Wonen in den helder.... (marine stad).... zegt ze op een gegeven moment ik hèb wegens gelezen dat ovulatie testen ook reageren op hcg aan het einde van de periode..... wij nagezocht en toch lees je het. Laat ik die nou net in huis hebben.....
kind lag te slapen dus qat hield ons tegen.... niets.... vriendin eerst die test bleef blanco... omdat wij volgens de regels willen testen wilde ik eerst wachten maar goed zij ging dus ik ook. Kans op niets is reeel..... en wat denken jullie.... gewoon 2 dikke strepen! Wat een vage shit! Nog even wachten.nl

woensdag 19 december 2018 om 07:46
Nee de streepjes zijn niet gelijk maar
Volgens de clearblue plus test gebruiksaanwijzing hoeft dat ook niet. Staan namelijk in de gebruiksaanwijzingen drie foto’s van kruisjes die echt alle drie totaal van elkaar verschillen
.... foto uploaden lukt niet. Man lief slaapt. God die heb ik gelukkig niet vertelt over mijn stunt met die vriendin gisteren, maar die is er van overtuigd dat ik zwanger ben. Dat wordt misschien weer zo een mega teleurstelling voor de feestdagen
Volgens de clearblue plus test gebruiksaanwijzing hoeft dat ook niet. Staan namelijk in de gebruiksaanwijzingen drie foto’s van kruisjes die echt alle drie totaal van elkaar verschillen

woensdag 19 december 2018 om 08:33
https://nl.clearblue.com/node/24557
Als je kijkt op pagina 1
Van de gebruiksaanwijzing heb je 1 die zegt niet zwanger en drie (totaal verschillend van elkaar) wel zwanger
en onder welke wij vallen is dan weer de vraag. Dit is een voor mij te vage test hoor
... haal wel een digitale wel niet zwanger test
lekker zwart wit
Als je kijkt op pagina 1
Van de gebruiksaanwijzing heb je 1 die zegt niet zwanger en drie (totaal verschillend van elkaar) wel zwanger
woensdag 19 december 2018 om 08:39
@angel ofwel heb je alleen maar een horizontale streep wat duidelijk niet is.
Maar als je zegt da je wel een vage streep hebt zal dat wel zijn hoor. Je test ook voor je nod he dus een uitbundig +’ke ga je nu nooit krijgen.
Bij een ovulatietest moeten de 2 strepen even dik zijn. En dan kan je dat aanzien als een positieve zwangerschapstest
Maar ik zou gewoon afwachten tot na donderdag? Dan mocht je testen toch?
Nu maak je jezelf alleen maar gek.
Maar als je zegt da je wel een vage streep hebt zal dat wel zijn hoor. Je test ook voor je nod he dus een uitbundig +’ke ga je nu nooit krijgen.
Bij een ovulatietest moeten de 2 strepen even dik zijn. En dan kan je dat aanzien als een positieve zwangerschapstest

Maar ik zou gewoon afwachten tot na donderdag? Dan mocht je testen toch?
Nu maak je jezelf alleen maar gek.

woensdag 19 december 2018 om 15:48

woensdag 19 december 2018 om 19:38
Ooh angel jij maakt het wel spannend zeg (vooral voor jezelf) vroeger testen kan ook onzekerheid geven. Brr nou nog maar even wachten en hopelijk morgen een knaller van een test. Welke gebruik je normaal altijd?
Blueberry heeft het bij jou al doorgezet? Hoop het voor je (of toch een wonder) maar anders kunnen jullie er weer voor gaan. En dan is de timing nog goed qua kerst sluiting toch? Hoe zat het ook alweer? Gingen jullie nu voor iui dan?
Blueberry heeft het bij jou al doorgezet? Hoop het voor je (of toch een wonder) maar anders kunnen jullie er weer voor gaan. En dan is de timing nog goed qua kerst sluiting toch? Hoe zat het ook alweer? Gingen jullie nu voor iui dan?
woensdag 19 december 2018 om 21:14
Heytan ik zit inderdaad te wAxhten tot het doorzet. Heb een test gedaan en die is negatief. Dus hopen dat het snel komt. Met kerst zijn ze dicht maar dan ben ik als het goed is aan het prikken dus hoef ik niet langs te komen. Ik denk dat het net allemaal goed uitkomt!
Ik ga in Noord-Holland naar het ziekenhuis en jij?
Ik ga in Noord-Holland naar het ziekenhuis en jij?