Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Angel2018 kindje al weer opgeknapt?
Neemt de spanning al toe?

@heytan 2019 moet jullie jaar worden!!

Ik zuinig zijn op mezelf? Eeh nee dat ben ik niet 😂
Heb nu wat krampjes. Het mag van mij dan ook wel doorzetten vandaag. Kunnen we weer starten met de volgende ronde.
Ik heb even goed nagedacht over de gang van zaken... het is toch niet logisch de IUI 22 uur na de pregnyl. 1 eicel was al aan springen en de andere moest nog. Wat vinden jullie van deze theorie?
Uh wij spuiten s avonds pregnyl en 2dagen daarna de inseminatie. Dus donderdag-zaterdag , dinsdag - donderdag....
klussen op de dag van pregnyl en avond van inseminatie en week voor pregnyl. ( deze maand was alles weer “gewoon” fijn, plezier, fun). De wacht wordt goed ingezet ....
De eicel is na sprong 24 uur vruchtbaar .... maar maak ik nu op dat je bang bent de sprong gemist te hebben.?

Ik heb net het hele huis door gesnuffeld .... zo smerig ik ruik stront .... nergens de vinden
@heytan : ik hoop dat het allemaal doorgaat! Zou wel een topdatum zijn om te testen ( als het positief is hahah)

@ angel: kind beter? Zielig hè als ze ziek zijn 😩. Hoe zijn de zenuwen? Al stront gevonden ?😂😂

@ sian: waarom gooi je jezelf nou van de trap?!? Er zijn exht leukere dingen te bedenken om het einde van het jaar met een knaller af te sluiten hoor..! Is je ongesteldheid doorgekomen? Of is er nog hoop??

Ik heb zojuist een prikinstructie gehad. Krijg gonal f en natuurlijk pregnyl. Hebben jullie last van gonal f? Ik word meestal een monster van hormonen ( ik vind van niet hoor maar de mensen om mij heen wel 😇)

Als het goed is word ik ergens volgende week ongesteld. Dan ga ik een week gonal f spuiten en dan valt het mooi tussen de feestdagen in!!! De verpleegkundige zei dat ik er zelf voor moest zorgen dat ik geen tweeling krijg want ik ben nogal tenger 😂😂 grapje natuurlijk maar ze hoopt het niet voor mijn lijf.

Ik kreeg het advies om na de inseminatie seks te hebben, jullie ook?

Verder nog nieuws??
@blueberryblue hoeveel gonal f?

Vandaag is de menstruatie begonnen helaas. Ja ik denk echt dat de timing fout was @Angel2018 maar ik ga het vrijdag navragen. Op naar ronde 3.
Om heel eerlijk te zijn had ik niet verwacht aan ronde 3 toe te komen. Ik weet we hebben nog 4 kansen maar word er nu al moedeloos van. Verder ben ik niet depri of down. Ben blij dat er duidelijkheid is binnen de tijd.
We gaan weer door😉
Hè wat balen sian!! Ik snap je gevoel wel hoor. Je hoopt zsm zwanger te raken anders zijn de 6 x zo om.. maar volgens mij heb je iedere poging nog steeds dezelfde slagingskans.

Ik moet 75 per dag spuiten
Blueberryblue , ik heb geen stront gevonden... volgens mijn man is het er niet en ik ruik het overal. Thuis, op het werk.... last van een overgevoelige neus.
Zenuwen onder controle, zijn zoek 😂

@sian super balen... maar wat je zegt we gaan weer door ...
Oh meiden wat was ik gisteren avond ziek. Na het eten echt een totale instorting . Moe, hoofdpijn, misselijk. Ik sloeg zelfs mijn koffie over. De koffie junk ! Dat is echt uitzonderlijk. Over gegeven en half negen lag ik met de kleine man op bed!
Zal toch niet de griep krijgen... daar zit ik echt totaal niet op te wachten.
Ik las overigens ondanks in een Folder dat koffie niet goed is in onze trajecten. Is mij echt niets over gezegd ....klonk als een soort detox noodzaak bij mij. Ik leef met koffie en koffie leeft met mij
Sian wat jammer. Je zag het al aankomen he? Toch altijd weer kut, als de bevestiging er is. Wij zijn in ronde 4 toen zwanger geraakt, ik had toen de hoop ook al bijna opgegeven. Maar je hebt nog steeds 4 goeie kansen. Even jezelf verwennen een paar dagen en dan hopelijk de moed weer bij elkaar rapen!

Blueberry spannend hoor, komt nou wel dichtbij he!

Angel, haha wat een 'kwaaltjes' daar kan je jezelf echt mee gek maken he! Hopelijk wordt je niet ziek :( ik kan me goed voorstellen dat koffie niet goed is, ik drink zelf nooit koffie dus heb er gelukkig geen last van.

Hier ff een baaldag, ben weer eens ziek. En zoon heeft geen zin in slapen dus dat schiet ook niet op.
Begin zelfs twijfels te krijgen of ik wel zo graag een tweede kindje wil.. daar heb ik wel vaker even last van, vooral op zulke baaldagen. Gelukkig denk ik er vaak weer snel anders over. Denk dat de realiteit van wat ons weer te wachten staat ook eindelijk een beetje begint te landen. Bah! Hopelijk voel ik me morgen iets beter.
Oh linkte het zelf nog niet aan kwaaltjes zat vooral vol zelfmedelijden 😂
Haha hoe lang moet je nog wachten?

Zelfmedelijden is wel lekker soms he, ik ben ook ziek maar kan er nu helaas nog ff niet aan toegeven.
Donderdag pas testen dus heb nog even.
Maar kijkend naar de voorgaande keren hebben we “d-day” nog niet gehad.
Vandaag een horrordag op werk. 2 collega’s die hun baby’s kwamen showen en een collega die vertelde zwanger te zijn! Mijn God ik ben zelden op kantoor laat ik dit mee hebben moeten maken!
Wel gisteren heerlijk geslapen, hoofdpijn weer weg en misselijk met vlagen maar niet meer gedate met de pot
Heey hoi allemaal. Ik had gisteren een heel verhaal getypt maar hij werd niet geplaatst.
@Angel2018 ik denk inderdaad geen lekkere timing qua pregnyl en inseminatie maar daar denkt de arts anders over.
Vanmorgen een echo gehad en daar leek ze iets te zien wat een zwangerschap kon zijn. Dus urine ingeleverd maar test negatief....hoezo even fijn ouwehoeren met mijn emoties?!
Vanavond dus weer starten met de injecties. Ik heb er totaal geen zin meer in eigenlijk. Maar ik doe het voor manlief deze maand. Foute instelling? Vast maar zo voel ik me nu even.
Grrrrr stom stom stom! Dat is blij maken met een dode mus! Ik heb geloof ik deze lichting last van de pregnyl.
Was vandaag lekker met zoonlief maar een levende kerststal. Loop ik die schuifdeuren binnen slaat er toch een ammoniak lucht op mijn keel! Nou ik kon de hele kerststal eten geven!
Pretty charming 😂😂😂😂😂😂
De hele kerststal eten geven😂😂
Als jij niet zwanger bent eet ik mn schoen op 🤣
Nou ik weet niet hoe je een combinatie lucht van een kameel, koe, ezels, lama en geiten denkt te ontvangen. Maar dat is echt niet de categorie Chanel no5.
Ik ga echt niet meer op symptomen af! Maar nu moeten jullie ook niet gaan denken dat het normaal is voor mij om de beesten te voeren 😂😱
Maar sian ik zou die schoenzool goed in de marinade zetten dan is hij van de week beter te pruimen 🥴
Whahaha je kan het mooi beschrijven allemaal. Heerlijk. Tja en pregnyl blijft een bijzonder middel wat betreft de bijwerkingen. Het is nog even afwachten.

Ik heb de eerste gonal f er weer in zitten.

Ik zet mn schoenzool wel voor de zekerheid in de marinade 😂
Och sian wat kut!! Snap dat je er even helemaal geen zin in hebt. Knap dat je dan toch doorgaat. En echt er zullen vast meer periodes zijn dat je denkt waar doe ik het eigenlijk voor? Denk dat we dat allemaal wel hebben? Althans ik wel hoor.

Angel, wat een rotvirus! Zijn er meer mensen in je omgeving ziek? Hier voert de een na de ander de beesten 😂😂
Hopelijk ben je gewoon zwanger en mag je de beesten nog een paar weken langer voeren!

Hier aan het wachten tot ik ongesteld ben zodat ik kan starten met de gonal f. Ik ben bijna een soort van opgewonden/zenuwAxhtig... sneu hè? Kijk er gewoon naar uit om er wat mee te doen. En ik weet gewoon dat als het na 6 pogingen niet lukt, we definitief stoppen en ik het af kan sluiten. Man dat geeft ook zon rust. Misschien tegen de tijd dat poging 6 is geweest niet, maar dat Zien we dan wel weer.

Mag je eigenlijk alcohol drinken met gonal f? Zal rond de kerstdagen beginnen met het spuiten. Niet dat ik zon aa klant bent hoor maar als ik met kerst ga eten lust ik wel 2 wijntjes.

Fijn weekend

X
@blueberryblue inderdaad die momenten horen erbij. Waarom stoppen na IUI? Geen ivf?
Lijkt me dat je heus wel een wijntje mag drinken. Ik drink zelf bijna nooit maar zou het zeker niet laten als ik er zin in heb.
Ik ben steeds misselijk dus virus of door de val van de trap? Of toch iets van mislukt zwanger zijn? Heel vaag allemaal. Ik kijk erg uit naar vrijdag hopelijk laat de echo dan geen vage dingen meer zien.
Zal zo naar mijn werk en proberen de dag om te krijgen.
Fijn weekend allemaal
Hee wat is het lekker druk geweest hier :) haha Angel, lach me slap om jou! Nog even afwachten met testen dan dus, spannend hoor. Kan je het een beetje doorkomen?

Sian wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent, lekker vaag ook weer. Hopelijk vrijdag idd meer duidelijkheid.

Bleuberry, ik heb geen idee of je erbij mag drinken, denk ik wel toch? Staat dat niet in de bijsluiter? Wanneer verwacht je je menstruatie?

Over 2 nachtjes slapen is het hier zover ;) ben er lekker veel mee bezig de laatste dagen. Gisteren vast op het werk vermeld (ivm planning en andere collega die zwanger is) Er werd gelukkig heel lief op gereageerd!
Ik haal me wel vanalles in mijn hoofd alweer. Iemand nog tips wat ik maandag zou kunnen vragen? Ik zit te denken om een hsg (heet dat toch) te bespreken, ben zo bang dat na de keizersnee alles overhoop ligt van binnen. En of we wel weer voor clomid moeten gaan (succesformule maar wel veel bijwerkingen) of toch spuiten (minder bijwerkingen, maar dan eerst ideale dosis afstemmen? Nouja zulke dingen dus.. blij als we het eerste gesprek gehad hebben, hopelijk mogen we zsm starten zonder al te veel hobbels op de weg.
@sian. Wij gaan niet voor ivf idd. We hebben een bewerkelijk 1e kindje en willen niet te veel onrust. We vinden het niet waard om alles overhoop te gaan gooien voor minimaal resultaat...

Ik verwacht ergens tussen dinsdag en vrijdag mijn menstruatie.

@ heytan goed dat je het verteld hebt. Kunnen ze ook rekening houden met je. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt. Krijg je volgende week je uitleg van iui? Of is dat je prik instructie ?
😂 ach er moeten vooral blijven lachen toch 🙈
Maar sian toch denk ik dat je diner echt klaargemaakt moet worden hoor. Heb wat last van krampen.... en dat had ik voorgaande keren ook behalve het overgeven.... maar heb me ook zo gevoeld dat ik zwanger was... lekker vaag dit 😂
Ik maak niets klaar ben al misselijk genoeg 😂 Ik heb echt iets onder de leden want heb zojuist een koortslip gekregen. Blegh.
Straks weer werken op karakter want voel me echt niet fit.
Ik blijf voor je duimen angel. Rot laatste wachtweek ook altijd.

@blueberryblue daar kan ik inkomen. Destijds hebben mijn ex en ik ook besloten niet te starten met IUI vanwege speciaal kind. Nu gaat het fantastisch met hem en de jongste is super makkelijk. Ik zou dus nu wel ivf durven proberen maar hopelijk is het niet nodig.
Ok. Nu raak ik in de war. Na verhaal kameel kom ik nu met verhaal hond.
Het is gewoon een beetje engig....
bij de zwangerschap van onze zoon is onze hond geen moment van mijn zijde geweken. Hij wist het eerder als wij. Nu voldoet ons hondje niet aan het formaat schoothondje..... maar destijds lag het liefst de hele dag boven op me ondanks dat dit niet bij ons op de bank mag. vanavond was hij echt oervervelend. Piepen grommen en ja hoor weer op schoot willen zitten ( ook de hond vind ik niet lekker ruiken , maar minder Erg dan de kameel) .... het zal toch niet
Angel wat spannend zo!!! Ik hoop dat je niet teleurgesteld gaat worden meid! En anders mag je hier komen bitchen hoor.

Vingers crossed!!!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven