Biden vs Trump deel 2

08-11-2020 12:42 3064 berichten
Alle reacties Link kopieren
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?

Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
spell68 schreef:
10-11-2020 20:18
De een is een staatsvorm en de ander een bestuursvorm.
Ja, dat is mijn punt ook. :thumbsup:
USAfan2020 schreef:
10-11-2020 20:11
Begrijp het uitstekend maar als je de VS "more accurately" ;-) wilt omschrijven is het een constitutionele republiek.
De opbouw is nogal afwijkend van de meeste democratische landen zoals we dat in europa kennen.

Daarnet schreef je nog dat de VS geen democratie is Maar een federale republiek, punt.
Fijn dat je nu inziet dat je stelling ongenuanceerd was.

Al doende leert men.
Ik wil niet veel zeggen maar Pompeo is echt verkeerd bezig. Die gooit er gewoon in dat de huidige regering zich nu opmaakt voor een rustige overgang naar een 2e termijn.
Echt onhandig. Hiermee voeren ze de druk nog meer op. Wijzen de uitgebrachte stemmen steeds meer naar Biden. Tactisch stomme zet dit.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
julius schreef:
10-11-2020 20:22
Als die haten om het haten wel.
Is dat niet het geval, wanneer zowel lofzangers als haters dat hebben bij iemand die ze totaal niet kennen, af en toe eens op tv zien en hun gevoel baseren op wat de media, in welke vorm dan ook, voorschotelt?

Ik begrijp dat sowieso van beide kampen niet.
Hetvrijewoord schreef:
10-11-2020 20:02
Met republikein en voormalig congres lid Michelle Bachmann (met die pray the gay away husband) gaat het ook niet helemaal goed...
God's wil accepteren blijkt nog helemaal niet zo eenvoudig.

WTF.
Ja die zakt een beetje af. Maar ik heb haar nooit echt sterk gevonden eigenlijk. Niet het scherpste potloodje in het etui.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
USAfan2020 schreef:
10-11-2020 20:20
Zou graag de beelden en het officiële verslag lezen van het moment dat Joe zijn handjes niet vd borsten van de vriendin van een secret service agent kon houden tijdens een fotomomentje. De agent is door 4 collega's van Biden afgetrokken en de volgende dag overgeplaatst.
Beelden en officiële verslagen zijn later vernietigd.
Dat verhaal ken ik niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Als het zo doorgaat zit er straks nog meer dan 0.5% tussen, dan hoeven ze niet eens te hertellen daar :idea:
First Squawk
@FirstSquawk
·
2 m
JOE BIDEN'S LEAD WIDENS IN GEORGIA WITH TRUMP SLIPPING TO 49.2% FROM 49.3% AND BIDEN HOLDING AT 49.5% WITH 99% OF THE ESTIMATED VOTE TALLIED -EDISON RESEARCH
I like being a mess. It's who I am.
Rosabella1 schreef:
10-11-2020 20:14
Maar goed we hebben hier naast 17 miljoen virologen ook 17 miljoen Amerika 'kenners' is de afgelopen tijd wel duidelijk geworden.
Dank je wel, ik heb er inderdaad best wel kijk op ja.
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:23
Ik wil niet veel zeggen maar Pompeo is echt verkeerd bezig. Die gooit er gewoon in dat de huidige regering zich nu opmaakt voor een rustige overgang naar een 2e termijn.
Echt onhandig. Hiermee voeren ze de druk nog meer op. Wijzen de uitgebrachte stemmen steeds meer naar Biden. Tactisch stomme zet dit.

Hij doet precies wat hij anderen verwijt. :facepalm:
Ongeloofwaardig.
AllyMcBeal schreef:
10-11-2020 20:26
Als het zo doorgaat zit er straks nog meer dan 0.5% tussen, dan hoeven ze niet eens te hertellen daar :idea:
First Squawk
@FirstSquawk
·
2 m
JOE BIDEN'S LEAD WIDENS IN GEORGIA WITH TRUMP SLIPPING TO 49.2% FROM 49.3% AND BIDEN HOLDING AT 49.5% WITH 99% OF THE ESTIMATED VOTE TALLIED -EDISON RESEARCH
Ik denk nog steeds dat Trump gaat winnen.
AllyMcBeal schreef:
10-11-2020 20:26
First Squawk
@FirstSquawk
·
2 m
Ja, daarom I zijn de uitspraken van Pompeo dus echt heel raar want de getelde stemmen wijzen niet naar de Republikeinen.
Zag net een mooie compilatie van toen wanneer Trump president werd.

Alle tegenstanders in de media.. en celebrities.. wat ze allemaal riepen.

"We moeten hem in elkaar slaan"
"er moet onrust komen in de straten, we moeten gaan vechten"
"laat mij eens zien waar er staat dat demonstranten "peaceful" moeten zijn"
"als ze laag gaan, gaan wij schoppen"

dit ging maar door en door.

En nu zogenaamd.. We moeten verbinden..,

Hoe hypocriet kan een mens zijn..
spell68 schreef:
10-11-2020 20:28
Ik denk nog steeds dat Trump gaat winnen.
In Georgia of President elect?
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:29
Ja, daarom I zijn de uitspraken van Pompeo dus echt heel raar want de getelde stemmen wijzen niet naar de Republikeinen.

Ja maar fraude.
En dat gewoon 100 keer herhalen.
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:27
Dank je wel, ik heb er inderdaad best wel kijk op ja.
Ja dat vinden die 17 miljoen andere 'kenners' ook.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Harris en Biden geven nu een persco over wat ze gaan doen, ook met Obamacare.
Abyss schreef:
10-11-2020 20:30

Ach dat 'verbinden' is een holle kreet en klinkt mooi voor de bühne maar aan de andere kant er zullen altijd mensen ontevreden zijn én blijven hoe goed iemand ook zijn best doet.
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:31
In Georgia of President elect?
President.

Arizona en Georgia kunnen nog rood kleuren, want zover ik weet zijn het vooral militaire stemmen zijn die nog geteld moeten worden en die neigen meer Republikeins te stemmen/ Daarnaast denk ik dat zijn grootste kansen via de rechter Pennsylvania en Nevada zijn. Hij heeft echt nog alle kansen.

De hele wereld spreekt al over Biden, maar het zou echt de wereld op zijn kop zetten als het toch Trump wordt.
Abyss schreef:
10-11-2020 20:30

Tegenstanders in de media en celebrities zijn niet de mensen die gestemd hebben. Dus ik snap de vergelijking niet.
spell68 schreef:
10-11-2020 20:36
President.

Arizona en Georgia kunnen nog rood kleuren, want zover ik weet zijn het vooral militaire stemmen zijn die nog geteld moeten worden en die neigen meer Republikeins te stemmen/ Daarnaast denk ik dat zijn grootste kansen via de rechter Pennsylvania en Nevada zijn. Hij heeft echt nog alle kansen.

De hele wereld spreekt al over Biden, maar het zou echt de wereld op zijn kop zetten als het toch Trump wordt.
Tellen die dan wel in de grondwettelijke logica?
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:34
Harris en Biden geven nu een persco over wat ze gaan doen, ook met Obamacare.
Trump had daar moeten staan om uit te leggen wat hij gaat doen als de Supreme Court Obama-care deze week afschaft. Tijdens de campagne had hij beloofd om met een alternatief te komen. Maar nu het er om spant? Niets. Nada. Noppes. Maar hij gunt Biden ook niet de resources om alvast aan het werk te gaan.

20 miljoen Amerikanen (met pre-existing conditions) dreigen nu onverzekerbaar te worden als de Supreme Court Obama-care afschaft.
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 10-11-2020 20:45
0.86% gewijzigd
spell68 schreef:
10-11-2020 20:36
President.

Dan gaan we een interessante toekomst tegemoet!

Qua Pennsylvania geef ik je ongelijk en in Georgia loopt Biden uit. Arizona gaat Trump wel pakken. Niet in rechtszaak maar in stemmen. De rest blijft blauw denk ik. Maar we gaan het zien :popcorn:
zurimat schreef:
10-11-2020 20:41
Tellen die dan wel in de grondwettelijke logica?
Lijkt me wel toch; Arizona 15.500 stemmen voor met nog 80,000 stemmen te tellen en Georgia iets van 10.000 stemmen voor met nog zo'n 40.000 te tellen.

En rechtszaken hebben niks met grondwettelijke logica te maken.

232+20+16+11 is bij ons thuis gewoon al 279 of is dat grondwettelijk gezien een onlogische rekensom, want dan moet je me even corrigeren.
kadanz schreef:
10-11-2020 20:44
Trump had daar moeten staan om uit te leggen wat hij gaat doen als de Supreme Court Obama-care deze week afschaft. Tijdens de campagne had hij beloofd om met een alternatief te komen. Maar nu het er om spant? Niets. Nada. Noppes. Maar hij gunt Biden ook niet de resources om alvast aan het werk te gaan.

20 miljoen Amerikanen (met pre-existing conditions) dreigen nu onverzekerbaar te worden als de Supreme Court Obama-care afschaft.
Wat ik lastig vind aan het gedrag van Trump is dat hij nu niet zichtbaar is, behalve op de golfbaan en op Twitter.
Er is een pandemie en hij vliegt naar Virginia. Obamacare wordt besproken en waar is Trump? Trump is ook de president van al die Amerikanen die zometeen zonder zorgverzekering zitten. Miljoenen mensen die geraakt worden en het boeit hem niet. Onbegrijpelijk! Onbegrijpelijk!
Waar is Trump Spell68?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven