Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:Enn schreef op 21 juni 2014 @ 22:42:

[...]

[afbeelding]

Neehéé! Je moet vragen wat er aan de hand is.

je zuigt enorm.

Maar ja zo kEnn ik je weer
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:45:

[...]

je zuigt enorm.

Maar ja zo kEnn ik je weer

Dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 22:43:

[...]

Ik waardeer deze informatie zoals ik andere informatie waardeer.

Als ik iets lees over een jonetje van die leeftijd die expres een dier pijn doet, zie ik dat niet als afwijkend. Ik ken wel meer jongetjes van die leeftijd die dat doen: " he, ik trek aan een staart en er komt een reactie".

Ik zie er zelf ook geen ' status' in. Ik kan mijn eigen beslissingen mbt informatie maken vergaren en op waarde schatten maken.

die info hoort hier niet.

- het is niet de moeder die dat hier heeft neergezet

- het staat nergens in de documenten

- het staat niet in de media

het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik bedoelde overigens niet meest trieste maar meest omvangrijke. Maar das niet waar idd. Met die andere drama's was ook heel NL gemoeid. Meest ordinaire is idd het goede woord.
quote:serre schreef op 21 juni 2014 @ 22:16:

[...]

Het is mensenwerk, en werk vanuit overtuiging.

Maar overtuiging wil niet zeggen dat het je allemaal niet raakt, dat het er niets toe doet .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe meer je leest op die tegenpagina, hoe meer je aan Irme's kant gaat staan...

Griezelig
Sabmed: er zijn hier al heel veel FB quotes voorbij gekomen van ook totaal onbekenden met ook info.

Ik heb geen problemen met wat apestaartje post.
quote:ammehoelaah schreef op 21 juni 2014 @ 22:48:

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik bedoelde overigens niet meest trieste maar meest omvangrijke. Maar das niet waar idd. Met die andere drama's was ook heel NL gemoeid. Meest ordinaire is idd het goede woord.ordinair is wel het goede woord
Jeugdzorg zijn zelf nie goed bic mistake

Zelfs de balpenindustrie wordt er bij betrokken
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:47:

[...]

het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.

Maar ook dit is gewoon een mening en aangezien meningen verschillen.....

Belangrijkste respecteer elkaar!
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 22:49:

Sabmed: er zijn hier al heel veel FB quotes voorbij gekomen van ook totaal onbekenden met ook info.

Ik heb geen problemen met wat apestaartje post.het was geen quote, dat is mijn punt. Het was inside informatie, athans dat werd gesuggereerd.
quote:ammehoelaah schreef op 21 juni 2014 @ 22:48:

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik bedoelde overigens niet meest trieste maar meest omvangrijke. Maar das niet waar idd. Met die andere drama's was ook heel NL gemoeid. Meest ordinaire is idd het goede woord.Thanks.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 22:42:

[...]

Ik snap wel wat er gezegd word.......misschien is het beter of gewoon te vertellen of niets te vertellen over je ervaring met I.Of misschien bepaalt ze gewoon lekker zelf wat ze wel of niet zegt.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 22:50:

[...]

Maar ook dit is gewoon een mening en aangezien meningen verschillen.....

Belangrijkste respecteer elkaar!als jij het normaal vindt om hier een prive-conversaties met je buurvrouw neer te pennen en deze met naam en toenaam te noemen, dan moet je dat vooral doen. Maar ik vind het smakeloos en ik zal het staffen.
quote:carla69 schreef op 21 juni 2014 @ 22:51:

[...]

Of misschien bepaalt ze gewoon lekker zelf wat ze wel of niet zegt.yep zie mijn laatste reactie
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 22:50:

quote:carla69 schreef op 21 juni 2014 @ 22:51:

[...]

Of misschien bepaalt ze gewoon lekker zelf wat ze wel of niet zegt.Heb ik zeker geen problemen mee.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:47:

[...]

het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.Eensch.
Bonuspareltje;

een kat in de hoek maakt rare sprongen.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 22:50:

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:51:

[...]

als jij het normaal vindt om hier een prive-conversaties met je buurvrouw neer te pennen en deze met naam en toenaam te noemen, dan moet je dat vooral doen. Maar ik vind het smakeloos en ik zal het staffen.

Er wordt zoveel gezegd op dit forum. Dan kun je elk topic wel staffen.

Heel veel topics bestaan niet uit feiten maar uit meningen en zelfs leugens.

Waarom iemand staffen die zegt iemand te kennen. Sneu van je Meds.

>>>>> wat een steelletje iekels <<<<<<<

Euh, wat is staffen ?? ik las het al eerder in dit topic en toen dacht ik nog dat er straffen bedoelt werd.....maar ik gok zo dat dat niet het geval is....
quote:heideroosje5 schreef op 21 juni 2014 @ 22:59:

Euh, wat is staffen ?? ik las het al eerder in dit topic en toen dacht ik nog dat er straffen bedoelt werd.....maar ik gok zo dat dat niet het geval is....klikken bij de forum-juf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven