Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zaterdag 21 juni 2014 om 22:46
zaterdag 21 juni 2014 om 22:47
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 22:43:
[...]
Ik waardeer deze informatie zoals ik andere informatie waardeer.
Als ik iets lees over een jonetje van die leeftijd die expres een dier pijn doet, zie ik dat niet als afwijkend. Ik ken wel meer jongetjes van die leeftijd die dat doen: " he, ik trek aan een staart en er komt een reactie".
Ik zie er zelf ook geen ' status' in. Ik kan mijn eigen beslissingen mbt informatie maken vergaren en op waarde schatten maken.
die info hoort hier niet.
- het is niet de moeder die dat hier heeft neergezet
- het staat nergens in de documenten
- het staat niet in de media
het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.
[...]
Ik waardeer deze informatie zoals ik andere informatie waardeer.
Als ik iets lees over een jonetje van die leeftijd die expres een dier pijn doet, zie ik dat niet als afwijkend. Ik ken wel meer jongetjes van die leeftijd die dat doen: " he, ik trek aan een staart en er komt een reactie".
Ik zie er zelf ook geen ' status' in. Ik kan mijn eigen beslissingen mbt informatie maken vergaren en op waarde schatten maken.
het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.
zaterdag 21 juni 2014 om 22:49
quote:serre schreef op 21 juni 2014 @ 22:16:
[...]
Het is mensenwerk, en werk vanuit overtuiging.
Maar overtuiging wil niet zeggen dat het je allemaal niet raakt, dat het er niets toe doet .
[...]
Het is mensenwerk, en werk vanuit overtuiging.
Maar overtuiging wil niet zeggen dat het je allemaal niet raakt, dat het er niets toe doet .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 21 juni 2014 om 22:50
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:47:
[...]
Maar ook dit is gewoon een mening en aangezien meningen verschillen.....
Belangrijkste respecteer elkaar!
[...]
Belangrijkste respecteer elkaar!
zaterdag 21 juni 2014 om 22:51
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 22:50:
[...]
Belangrijkste respecteer elkaar!als jij het normaal vindt om hier een prive-conversaties met je buurvrouw neer te pennen en deze met naam en toenaam te noemen, dan moet je dat vooral doen. Maar ik vind het smakeloos en ik zal het staffen.
[...]
Belangrijkste respecteer elkaar!als jij het normaal vindt om hier een prive-conversaties met je buurvrouw neer te pennen en deze met naam en toenaam te noemen, dan moet je dat vooral doen. Maar ik vind het smakeloos en ik zal het staffen.
zaterdag 21 juni 2014 om 22:53
quote:carla69 schreef op 21 juni 2014 @ 22:51:
[...]
Of misschien bepaalt ze gewoon lekker zelf wat ze wel of niet zegt.Heb ik zeker geen problemen mee.
[...]
Of misschien bepaalt ze gewoon lekker zelf wat ze wel of niet zegt.Heb ik zeker geen problemen mee.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:47:
[...]
het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.Eensch.
[...]
het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.Eensch.
zaterdag 21 juni 2014 om 22:54
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:51:
[...]
als jij het normaal vindt om hier een prive-conversaties met je buurvrouw neer te pennen en deze met naam en toenaam te noemen, dan moet je dat vooral doen. Maar ik vind het smakeloos en ik zal het staffen.
Er wordt zoveel gezegd op dit forum. Dan kun je elk topic wel staffen.
Heel veel topics bestaan niet uit feiten maar uit meningen en zelfs leugens.
Waarom iemand staffen die zegt iemand te kennen. Sneu van je Meds.
[...]
als jij het normaal vindt om hier een prive-conversaties met je buurvrouw neer te pennen en deze met naam en toenaam te noemen, dan moet je dat vooral doen. Maar ik vind het smakeloos en ik zal het staffen.
Er wordt zoveel gezegd op dit forum. Dan kun je elk topic wel staffen.
Heel veel topics bestaan niet uit feiten maar uit meningen en zelfs leugens.
Waarom iemand staffen die zegt iemand te kennen. Sneu van je Meds.