Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:Scamp schreef op 21 juni 2014 @ 22:54:

[...]

Er wordt zoveel gezegd op dit forum. Dan kun je elk topic wel staffen.

Heel veel topics bestaan niet uit feiten maar uit meningen en zelfs leugens.

Waarom iemand staffen die zegt iemand te kennen. Sneu van je Meds.Doe je bril even op. het gaat niet om het feit dat ze I. kent.
Zijn de wannabe moderators nou eens klaar met zeuren? Als je wat te zeuren hebt, ga je maar staffen en klagen bij de echte moderators.

Ga maar thuis bij man en kinderen met een opgeheven vingertje en belerende praatjes de sfeer verzieken.

Nou weten we het allemaal wel. De mods zijn de enige die de regels bepalen, niet de zogenaamde forumfossielen. Laat de mods dus maar een uitspraak komen doen.

En de deur naar buiten staat altijd open.
Alle reacties Link kopieren
enge mensen soms hoor op FB

ik ben je op het spoor. jouw werk is strafbaar sinds enige tijd en wordt bestraft in zelfde caregorie als stalken.

ik ben intussen behoorlijk ver in het zoeken van je identiteit en werk.

big brother is watching you.
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:03:

ik ben je op het spoor. jouw werk is strafbaar sinds enige tijd en wordt bestraft in zelfde caregorie als stalken.

big brother is watching you.Over wie wordt dit gezegd?
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 23:03:

big brother is watching you.Ja, die las ik ook eerder op de avond. Zouden ze dat soort uitspraken nou echt zelf geloven?
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 23:02:

Zijn de wannabe moderators nou eens klaar met zeuren? Als je wat te zeuren hebt, ga je maar staffen en klagen bij de echte moderators.

Ga maar thuis bij man en kinderen met een opgeheven vingertje en belerende praatjes de sfeer verzieken.

Nou weten we het allemaal wel. De mods zijn de enige die de regels bepalen, niet de zogenaamde forumfossielen. Laat de mods dus maar een uitspraak komen doen.

En de deur naar buiten staat altijd open.precies, dus als je je stoort aan de wannabemoderators, (wie wil dat niet zijn) dan kan je beter gaan.
https://www.youtube.com/watch?v=vV6sMd5FM6g
Maar als ik de laatste dagen zo op fb kijk merk ik toch wel dat jeugdzorg vrij snel in de picture komt, wanneer er iets speelt dan, ook bij niet extreme dingen. Maar hoe komt jeugdzorg aan info dat er iets speelt dan? Binnen een gezin. Toch niet alleen maar van mensen eromheen die het amk bellen?
.
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 22:49:

Sabmed: er zijn hier al heel veel FB quotes voorbij gekomen van ook totaal onbekenden met ook info.

Ik heb geen problemen met wat apestaartje post.

Ik heb ook geen probleem met apestaartje. En ik vind het ongelofelijk kinderachtig en overtrokken om haar te gaan staffen.

Ik kan me niet herinneren dat apestaartje iets enorm prive's en schokkends gedetailleerd heeft neergezet. Integendeel ze zegt de hele tijd van alles te weten zonder daar verder iets over te zeggen. Daar kun je wat van vinden (zeg dan helemaal niks, bijvoorbeeld), daar kun je wat van zeggen, maar staffen ??

Ik begrijp trouwens ook niet helemaal waarom yasmijn het hier opeens mee Eensch is, ze heeft er de hele tijd bij gezeten en ik heb haar er niet eerder over gehoord.
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:47:

[...]

die info hoort hier niet.

- het is niet de moeder die dat hier heeft neergezet

- het staat nergens in de documenten

- het staat niet in de media

het is iets dat iemand, die hier speciaal een nick heeft aangemaakt voor dit topic, roept omdat ze beweert I. persoonlijk te kennen. Het is gewoon dubieus.

Misschien moeten mensen er dan gewoon niet om vragen? En ik neem ook aan dat mensen kunnen filteren, maar ik doelde niet op 'aan een staart trekken en kijken wat er gebeurt' wat inderdaad elk kind wel doet maar ik bedoelde gedrag dat hoort bij een kind wat beschadigd is, daar doelde ik op.

Je kunt wel hele verhalen gaan speculeren wat ze nu eigenlijk mankeert, maar daar zul je nooit achter komen. Het is een feit dat het mannetje er echt niet veilig was.

En dubieus? Geen idee, kom hier niet om te rellen, als ik wil rellen had ik dat wel anders gedaan. Maar goed, H. komt voorlopig echt niet thuis, morgen komt er weer fantanieuws, en eigenlijk, dit gezeik kan goed een jaar zo doorgaan. Overmorgen weer en dan weer en weer en weer.

Ze zal het nooit leren. Denk dat ik er ook wel klaar mee ben.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Steeds halve vage statussen irritant
Irme v/d H: pfff nou voor de tiende keer donderdag uitslag rechter maar heb heel erg goed nieuws gekregen zojuist!! van hogerop

spannend!!!
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 23:02:

En de deur naar buiten staat altijd open.Nee jij draagt bij aan een positieve en vooral empathische sfeer waarin iedereen haar/zijn mening kan en mag geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 23:05:

[...]

Misschien moeten mensen er dan gewoon niet om vragen? En ik neem ook aan dat mensen kunnen filteren, maar ik doelde niet op 'aan een staart trekken en kijken wat er gebeurt' wat inderdaad elk kind wel doet maar ik bedoelde gedrag dat hoort bij een kind wat beschadigd is, daar doelde ik op.

Je kunt wel hele verhalen gaan speculeren wat ze nu eigenlijk mankeert, maar daar zul je nooit achter komen. Het is een feit dat het mannetje er echt niet veilig was.

En dubieus? Geen idee, kom hier niet om te rellen, als ik wil rellen had ik dat wel anders gedaan. Maar goed, H. komt voorlopig echt niet thuis, morgen komt er weer fantanieuws, en eigenlijk, dit gezeik kan goed een jaar zo doorgaan. Overmorgen weer en dan weer en weer en weer.

Ze zal het nooit leren. Denk dat ik er ook wel klaar mee ben.O, je gaat verder met je insinuaties.
quote:Scamp schreef op 21 juni 2014 @ 23:04:

[...]

Over wie wordt dit gezegd?Volgens mij over iemand die negatief reageert maar deze dan van I zelf:

pfff nou voor de tiende keer donderdag uitslag rechter maar heb heel erg goed nieuws gekregen zojuist!! van hogerop
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 23:05:

[...]

Ze zal het nooit leren. Denk dat ik er ook wel klaar mee ben.Snap je niet dat je hiermee het kind zwart maakt? Waarom wil je dat?
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:04:

Maar als ik de laatste dagen zo op fb kijk merk ik toch wel dat jeugdzorg vrij snel in de picture komt, wanneer er iets speelt dan, ook bij niet extreme dingen. Maar hoe komt jeugdzorg aan info dat er iets speelt dan? Binnen een gezin. Toch niet alleen maar van mensen eromheen die het amk bellen?Mensen zelf? Politie bij huiselijk geweld? Schoolmaatschappelijk werk? Consultatiebureau? Huisarts? Noem maar op.
Er werd mij letterlijk gevraagd wie ik ben, hoe ik haar ken, ik ben niet achterlijk, daar ga ik natuurlijk niet op in. Als dat dan 'dubieus' is dan zeg ik ga zelf eens tegen haar in vertel haar maar hoe idioot je het vind, en kijk dan eens wat er gebeurt.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
mensen mensen
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Enn schreef op 21 juni 2014 @ 23:05:

[...]

Nee jij draagt bij aan een positieve en vooral empathische sfeer waarin iedereen haar/zijn mening kan en mag geven.De sfeer was hier tot voor heel kort meer dan prima. Duizenden posts lang.
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 22:51:

[...]

als jij het normaal vindt om hier een prive-conversaties met je buurvrouw neer te pennen en deze met naam en toenaam te noemen, dan moet je dat vooral doen. Maar ik vind het smakeloos en ik zal het staffen.Naam en toenaam? Zelfs dat geeneens. En hele conversaties? Ook niet.
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:04:

Maar als ik de laatste dagen zo op fb kijk merk ik toch wel dat jeugdzorg vrij snel in de picture komt, wanneer er iets speelt dan, ook bij niet extreme dingen. Maar hoe komt jeugdzorg aan info dat er iets speelt dan? Binnen een gezin. Toch niet alleen maar van mensen eromheen die het amk bellen?School, huisarts, consultatiebureau, kdv, psz, familie, vrienden, omgeving.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2014 @ 23:07:

[...]

Snap je niet dat je hiermee het kind zwart maakt? Waarom wil je dat?Snap je dat een kind daar niets aan kan doen? Dat ligt niet aan het kind hoor dat zoiets gebeurde. Je doet nu net alsof ik zeg dat het aan hem ligt, dat zeg ik niet. Maar zulk gedrag komt naar boven wanneer er iets goed mis gaat in een situatie waar ze in zitten.
quote:waterval70 schreef op zaterdag 21 juni 2014 23:07 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 23:04</a>:</b>

Maar als ik de laatste dagen zo op fb kijk merk ik toch wel dat jeugdzorg vrij snel in de picture komt, wanneer er iets speelt dan, ook bij niet extreme dingen. Maar hoe komt jeugdzorg aan info dat er iets speelt dan? Binnen een gezin. Toch niet alleen maar van mensen eromheen die het amk bellen?</div></blockquote>Mensen zelf? Politie bij huiselijk geweld? Schoolmaatschappelijk werk? Consultatiebureau? Huisarts? Noem maar op. Ja maar daarom vraag ik het ook. Als ik naar onze gezinssituatie keek, vroeger toen mijn ouders nog bij elkaar waren en wij klein waren was er dus ook huiselijk geweld en ik en mijn broer en zus hebben mijn vader meerdere keren afgevoerd zien worden door de politie , na weer zo'n bui. Maar nooit is jeugdzorg over de vloer gekomen? Maakt politie niet altijd een melding dus? En dit is niet 1x gebeurd maar echt meerdere keren en dat was geen pretje voor ons als kleine kinderen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven