Gemeenteraadsverkiezingen 2018

21-03-2018 11:56 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er al gebruik gemaakt van zijn democratisch recht vandaag?
En weet je ook wat er een beetje speelt binnen je gemeentegrenzen of krijg je hoogstens de verkiezingsposter mee? :)

TO trapt af: ik heb al gestemd, dat kon op mijn werk (ik werk in mijn woonplaats) en heb in mijn werk veel te maken met de gemeenteraad en de wethouders. Ik ben dus erg benieuwd naar de uitslag.
Ik heb op een lokale partij gestemd, ze doen het niet slecht in mijn gemeente en ik heb de afgelopen tijd wat gemeenteraadsvergaderingen meegemaakt waarin ik de raadsleden in actie heb gezien.
Dat je vindt dat Denk bijdraagt aan de verdeeldheid van de maatschappij, maar zelf ook steeds Nederland verdeelt in allochtonen en autochtonen (en die beide groepen elk apart als homogeen ziet) is opvallend.
fashionvictim schreef:
22-03-2018 21:49
Jezus, stel je niet zo aan, zeg. Je zou zweren dat je een 78 jarige uit Kuttekrabbenveen was die nog nooit iemand van niet-westerse afkomst heeft gezien als je jouw bange posts leest. Man man man wat een hysterie om niks. Misschien moet je even afstand nemen van dit forum en deze pijler want jullie zitten elkaar op het absurde af op te hitsen.

Kuttekrabbenveen? Is dat het Nederlandse equivalent van geitenneukersberg dorp?
Of is dat plots heeeel anders?

Vroeg of laat laat je je altijd kennen, dank voor het inkijkje.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 22-03-2018 21:54
0.25% gewijzigd
fashionvictim schreef:
22-03-2018 21:46
En voor wat betreft discriminatie: ik ben het volmondig eens met het eerste punt uit het DENK verkiezingsprogramma.

Volgens DENK zijn er in Nederland meer mensen die geïntegreerde mensen moeten accepteren, dan mensen die nog zouden moeten integreren. Integratie geldt voor nieuwkomers, niet voor mensen die hier zijn geboren en/of getogen.

Je hoeft maar op deze pijler te lezen om te constateren dat DENK hier de spijker op de kop slaat.
Kijk en dat is het gevaarlijke van denk, constant het slachtoffer spelen, het ligt nooit aan de allochtoon zelf dat de intergratie totaal is mislukt, altijd aan andere.
fashionvictim schreef:
22-03-2018 19:34
Je post een link naar een artikel dat over de 75% van de Turkse kiezers in Amsterdam gaat die GISTEREN op Denk hebben gestemd. En jij beweert daarover dat het niet de meest moderne, vrijgevochten Turken zijn.

Ik vraag je of je ze alle 42.000 soms kent, dat je dat zo stellig beweert, en dan zeg jij dat er onderzoek naar is gedaan.

Dat lijkt me nogal verbazingwekkend, gezien het feit dat gisteren pas voor het eerst zoveel Turken op DENK hebben gestemd. Jouw claim lijkt me dan ook onzin.
Kijk zeker weet je het nooit maar DENK heeft nauwe banden met het "moederland" kiest in alle gevallen de kant van Turkije en kan min of meer gezien worden als dependance van de AKP partij van Erdogan.

Verder zet DENK zich - in ieder geval op landelijk niveau - af tegen wat meer liberale Turken die het lef hebben de Armeense genocide ter sprake te brengen.

Er zijn foto's opgedoken van voorzitter Kuzu met leden van de Grijze Wolven al zegt dat natuurlijk ook niet alles.

Allemaal zaken waar "vrijgevochten Turken" weinig mee op zullen hebben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Hetvrijewoord schreef:
22-03-2018 21:53
Kuttekrabbenveen? Is dat het Nederlandse equivalent van geitenneukersberg dorp?
Of is dat plots heeeel anders?

Vroeg of laat laat je je altijd kennen, dank voor het inkijkje.
Volgens mij is die term ooit verzonnen door Armand (de zanger, uiteraard. Herman van Loenhout dus). Maar je hebt gelijk, dat was inderdaad een enorm racistische allochtoon.
Man man man man... :rofl:
Am Yisrael Chai!
SGP stemmers zijn veelal ook enorm verlicht en geemancipeerd trouwens.

Stemmen SGP omdat ze bijna allemaal staan voor de rechten van kinderen. Ook enorm geintegreerd in de moderne, seculiere Nederlandse samenleving.

Dat bijna niemand dat toch ziet. 8-)
Afbeelding

'Misbruik van scheiding tussen kerk en staat'.

Het staat er echt.
Hetvrijewoord schreef:
22-03-2018 22:20
Afbeelding

'Misbruik van scheiding tussen kerk en staat'.

Het staat er echt.
Trieste zaak. Doet me denken aan
Vóór een christelijk Nederland
De SGP staat voor Bijbelse politiek en komt op voor de christelijke cultuur en traditie van Nederland. Aan een leven naar christelijke waarden en normen, wil God Zijn zegen verbinden. Bovendien is dat goed voor de hele samenleving en laat het ieder mens tot zijn recht komen.

(zie: https://vooreenchristelijknederland.sgp.nl/)
vrouwjagersma schreef:
23-03-2018 07:54
Trieste zaak. Doet me denken aan
Vóór een christelijk Nederland
De SGP staat voor Bijbelse politiek en komt op voor de christelijke cultuur en traditie van Nederland. Aan een leven naar christelijke waarden en normen, wil God Zijn zegen verbinden. Bovendien is dat goed voor de hele samenleving en laat het ieder mens tot zijn recht komen.

(zie: https://vooreenchristelijknederland.sgp.nl/)

Triest en eng.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven