Interessante docu over Pvv

26-05-2014 12:26 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dat Wilders een bijzondere man is maar hij is bijzonder plus. Het had ook onder psyche gekund . Meer mensen deze gezien? En jullie mening?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1420599
Ik zou zulke zaken wel altijd met een korrel zout nemen.
Uuh, hoe bedoel je?
Ik weet nu al dat ik morgen weer eindeloos wildersverering zal moeten aanhoren. Verschrikkelijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tsja. De Staatsomroep hè? Demoniseren en anti-propaganda is hun specialiteit.

Anti-Wilders propaganda. Anti-Janmaat propaganda. Anti-Fortuyn propaganda. Anti-alles wat-geen-PvdA-mening-heeft propaganda.

Zo lekker objectief en journalistiek integer ook allemaal.

Wat vind je hier precies zo 'interessant' aan?
Haha, Fame
Een verschrikkelijk sukkel!
quote:noesa schreef op 26 mei 2014 @ 12:39:

Tsja. De Staatsomroep hè? Anti-Wilders propaganda.

Anti-Janmaat propaganda. Anti-Fortuyn propaganda. Anti-alles wat-geen-PvdA-mening-heeft propaganda.

Zo lekker objectief en journalistiek integer ook allemaal.

Wat vind je er precies zo 'interessant' aan?Ik weet niet hoor maar dit is niet bedacht door de staatsomroep. Dit zijn interviews met expvv-ers. En niet voor niets ex dus. Wat ik er interessant aan vind? Dat hij nog een engere man is dan dat ik dacht. En er gelukkig veel mensen ook achter komen
quote:jippie55 schreef op 26 mei 2014 @ 12:41:

[...]

Ik weet niet hoor maar dit is niet bedacht door de staatsomroep. Dit zijn interviews met expvv-ers. En niet voor niets ex dus. Wat ik er interessant aan vind? Dat hij nog een engere man is dan dat ik dacht. En er gelukkig veel mensen ook achter komen

Alleen tragisch dat de resterende PVV-ers niet aan het woord komen, maar die mogen niks zeggen van zijne dictatorheid.

Dat is best jammer, want ze zijn er zo goed in om zichzelf als totale idioten te ontmaskeren.
quote:Crique schreef op 26 mei 2014 @ 12:46:

[...]

Alleen tragisch dat de resterende PVV-ers niet aan het woord komen, maar die mogen niks zeggen van zijne dictatorheid.

Dat is best jammer, want ze zijn er zo goed in om zichzelf als totale idioten te ontmaskeren.Die geloven er nog heilig in dus niets zeggen gaat voor hun nog steeds op denk ik. Het Wilders-credo
Ik ben nu aan het kijken. Ik ben geen Wilders fan. De Efteling, 6 x Droomvlucht... hij stijgt in schattigheids waarde
Ze wisten toch heel goed waar Wilders voor staat? Maar omdat hij steeds meer zijn mening naar buiten gooit willen ze daar ineens niets meer mee te maken hebben. Kom op zeg, niet na jaren de heilige maagd gaan uithangen.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Geen nieuwe informatie over deze man en de partij.

Ben en blijf geen fan.
quote:lammy schreef op 26 mei 2014 @ 13:35:

Ze wisten toch heel goed waar Wilders voor staat? Maar omdat hij steeds meer zijn mening naar buiten gooit willen ze daar ineens niets meer mee te maken hebben. Kom op zeg, niet na jaren de heilige maagd gaan uithangen.Docu zeker niet gekeken?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2014 13:42
Reden: ongepast
% gewijzigd
De liefde tussen de twee bloeide op toen Agema bij De Jong thuis naar de uitslag van het Eurovisiesongfestival keek, op aandringen van Geert Wilders.

De PVV'er noemt haar partijleider daarom "de blonde cupido", De Jong noemt ze liefkozend "de donkere god".

bron

quote:ikeaverslaafde schreef op 26 mei 2014 @ 13:44:

De liefde tussen de twee bloeide op toen Agema bij De Jong thuis naar de uitslag van het Eurovisiesongfestival keek, op aandringen van Geert Wilders.

De PVV'er noemt haar partijleider daarom "de blonde cupido", De Jong noemt ze liefkozend "de donkere god".

bron

Iewwww
Ik bedoelde dat zeker in gevallen waar mensen in onvrede of na conflict uiteen gaan, je motieven en verhalen met een korrel zout moet nemen.
quote:Saracenen schreef op 26 mei 2014 @ 13:50:

Ik bedoelde dat zeker in gevallen waar mensen in onvrede of na conflict uiteen gaan, je motieven en verhalen met een korrel zout moet nemen.Ik weet niet hoor, maar dit zijn er inmiddels wel veel. En ik herken op mijn leeftijd inmiddels de karaktertrekken van de heer Wilders en dat is niet aangenaam. Ik neem het dus heel serieus
Het betreffen veel getuigenissen inderdaad. Maar toch, veel verhalen kunnen uit onvrede worden aangedikt. Hoewel ik Wilders ook niet zie als ideale werkgever, verre van zelfs.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2014 13:42
Reden: 'quote' verwijderd en offtopic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2014 15:28
Reden: ongepast
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2014 15:32
Reden: offtopic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2014 15:32
Reden: offtopic
% gewijzigd
Jippie wat wil je met dit topic en wat is je reden om het eventueel onder psyche te plaatsen?
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven