te glad om de weg op te gaan....

05-01-2016 05:41 835 berichten
Code oranje is afgegeven voor gladde wegen en idd het is buiten spekglad.. Was zelf net even buiten te kijken, maar moest me echt vasthouden... Zelf durf ik niet te rijden met de auto,was van plan om de bus te maar lees net op de site dat de bussen niet rijden, omdat het niet verantwoord is, maar als het met de bus al niet vertrouwd is om daar mee te rijden, zou ik zelf ook niet de auto pakken.... rond deze tijdstip zie ik wel mensen voor mijn huis heel voorzichtig fietsen.... maar ze stappen al af en gaan lopend, het is echt zo glad... En lopend naar de bus doe ik al een half uur over...

Maar wanneer is het nou echt noodzakelijk om thuis te blijven? Ik heb zoiets van kan het altijd proberen, maar mijn eigen veiligheid gaat wel voor op.... wanneer zouden jullie nou echt thuis blijven en wanneer niet? en meer mensen die er last van hebben...
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2016 @ 08:45:

Als de bus wél reed zou ik in elk geval een thermosfles koffie meenemen.

Of twee flessen en plastic bekertjes. 5 euro per beker, koek en zopie in de bus.De VOC mentaliteit.. Balkenende zou trots op je zijn
Alle reacties Link kopieren
Beter een dag binnen blijven omdat het glad is dan overijverig een been of arm breken.

Voor de mensen die zich schuldig voelen als ze niet gaan werken.
Hoor ik het nou goed dat de maaltijdvoorziening van TafeltjeDekje geen eten rondbrengt ????

Hopelijk hebben de cliënten nog extra brood in de vriezer.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als ik vandaag had moeten werken had ik niet eens gekund. Treinen rijden niet en op de snelweg wordt er 40km p/u gereden. Ik had dan waarschijnlijk mijn baas gebeld met de vraag of ik thuis mag werken.
Je kan hier bij mij in de straat schaatsen hoor, dikke laag ijs. M'n kinderen hebben wel plezier vandaag denk ik! Het is hier niet nodig om de deur uit te gaan dus ik maak er een Netflix dag van!
Ik heb vanochtend ook mijn stage afgebeld. Zit nu echt met een schuld gevoel op de bank. Zelf leek het mij wel te rijden maar iedereen in mijn omgeving niet.

Misschien ook door het feit dat ik nog nooit een stage dag heb gemist.
Ander probleem dient zich aan nu na het doorhakken van de knoop om thuis te blijven; einde van mijn pakje sigaretten is bijna in zicht
quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 09:03:

Ander probleem dient zich aan nu na het doorhakken van de knoop om thuis te blijven; einde van mijn pakje sigaretten is bijna in zicht

Gelukkig heb ik die op voorraad..

Misschien dat de weg vanmiddag beter begaanbaar is?
Ik moest naar nieuwe werkgever. Start in februari maar zou een dagje meedraaien. Ik heb het verschoven naar morgen en toch voel ik mij dan schuldig
Ik blijf lekker thuis vandaag. Universiteit is dicht, bussen rijden niet en de treinen maar mondjesmaat. Ik maak er hier wel een studiedag van.

Hier nog een die zich schuldig voelt. Baal als een stekker. Maar 5 km lopen over een snottergladde weg is ook niet handig. Moet ook nog eens een fietstunnel door.
Hier ook Groningen stad. Het is echt geen doen. Online allemaal filmpjes van schaatsende mensen op straat. Het is echt onverantwoord om te rijden.
Zonet werk afgebeld, ik ben op het lijstje gezet
quote:rosemetijs schreef op 05 januari 2016 @ 09:05:

[...]

Gelukkig heb ik die op voorraad..

Misschien dat de weg vanmiddag beter begaanbaar is?Het is nu negen uur! Weet je hoe lang het nog duurt tot vanmiddag???
quote:viva-amber schreef op 05 januari 2016 @ 05:59:

Best vreemd een beetje ijzel en alles ligt plat. Wordt er niet gestrooid? Heb je winterbanden/sneeuwkettingen, dagje thuiswerken?Hier lag de strooiwagen al in de berm op z'n kant dus de wegen zijn hier niet gestrooid op het moment.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Hier niet echt een optie om naar het werk te gaan. Bussen en treinen rijden niet, scholen zijn dicht, bso en kdv trouwens ook.

Kinderen spelen nu buiten samen met alle buurtkinderen, man en ik proberen (om de beurt) wat thuis te werken.

Kwam hier net een buurmeisje voorbij schaatsen over de stoep (ja, echt op schaatsten) en wij hadden al gestrooid op die stoep. Dat helpt dus ook niks meer.
Ik hoor net dat gewoon iedereen op mijn werk aanwezig is. Voel me nu wel heel schuldig, maar kan niks beginnen zonder OV, en dan moet ik ook nog eens op het station zien te komen...
quote:jennie77 schreef op 05 januari 2016 @ 09:11:

[...]

Hier lag de strooiwagen al in de berm op z'n kant dus de wegen zijn hier niet gestrooid op het moment.
Hoor net dat de nachtploeg van het Martini ziekenhuis doorwerkt. Dus zo lost het zich in de zorg ook op. Fijn dat de nachtploeg door wil werken, hopelijk geldt dat ook op andere plekken.
Hier ook thuis, mijn school en van dochter zijn dicht. manlief is ook lekker thuis gebleven.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 09:11:

[...]

Het is nu negen uur! Weet je hoe lang het nog duurt tot vanmiddag??? Ik leef met je mee

Ander probleem dient zich aan nu na het doorhakken van de knoop om thuis te blijven; einde van mijn pakje sigaretten is bijna in zicht Dan ben je wel een heel slechte verslaafde.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar

Ander probleem dient zich aan nu na het doorhakken van de knoop om thuis te blijven; einde van mijn pakje sigaretten is bijna in zicht Mooi moment om te stoppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven