te glad om de weg op te gaan....
dinsdag 5 januari 2016 om 05:41
Code oranje is afgegeven voor gladde wegen en idd het is buiten spekglad.. Was zelf net even buiten te kijken, maar moest me echt vasthouden... Zelf durf ik niet te rijden met de auto,was van plan om de bus te maar lees net op de site dat de bussen niet rijden, omdat het niet verantwoord is, maar als het met de bus al niet vertrouwd is om daar mee te rijden, zou ik zelf ook niet de auto pakken.... rond deze tijdstip zie ik wel mensen voor mijn huis heel voorzichtig fietsen.... maar ze stappen al af en gaan lopend, het is echt zo glad... En lopend naar de bus doe ik al een half uur over...
Maar wanneer is het nou echt noodzakelijk om thuis te blijven? Ik heb zoiets van kan het altijd proberen, maar mijn eigen veiligheid gaat wel voor op.... wanneer zouden jullie nou echt thuis blijven en wanneer niet? en meer mensen die er last van hebben...
Maar wanneer is het nou echt noodzakelijk om thuis te blijven? Ik heb zoiets van kan het altijd proberen, maar mijn eigen veiligheid gaat wel voor op.... wanneer zouden jullie nou echt thuis blijven en wanneer niet? en meer mensen die er last van hebben...
dinsdag 5 januari 2016 om 09:05
dinsdag 5 januari 2016 om 09:11
quote:viva-amber schreef op 05 januari 2016 @ 05:59:
Best vreemd een beetje ijzel en alles ligt plat. Wordt er niet gestrooid? Heb je winterbanden/sneeuwkettingen, dagje thuiswerken?Hier lag de strooiwagen al in de berm op z'n kant dus de wegen zijn hier niet gestrooid op het moment.
Best vreemd een beetje ijzel en alles ligt plat. Wordt er niet gestrooid? Heb je winterbanden/sneeuwkettingen, dagje thuiswerken?Hier lag de strooiwagen al in de berm op z'n kant dus de wegen zijn hier niet gestrooid op het moment.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
dinsdag 5 januari 2016 om 09:12
Hier niet echt een optie om naar het werk te gaan. Bussen en treinen rijden niet, scholen zijn dicht, bso en kdv trouwens ook.
Kinderen spelen nu buiten samen met alle buurtkinderen, man en ik proberen (om de beurt) wat thuis te werken.
Kwam hier net een buurmeisje voorbij schaatsen over de stoep (ja, echt op schaatsten) en wij hadden al gestrooid op die stoep. Dat helpt dus ook niks meer.
Kinderen spelen nu buiten samen met alle buurtkinderen, man en ik proberen (om de beurt) wat thuis te werken.
Kwam hier net een buurmeisje voorbij schaatsen over de stoep (ja, echt op schaatsten) en wij hadden al gestrooid op die stoep. Dat helpt dus ook niks meer.
dinsdag 5 januari 2016 om 09:18
quote:Nicotientje schreef op 05 januari 2016 @ 09:03:
Ander probleem dient zich aan nu na het doorhakken van de knoop om thuis te blijven; einde van mijn pakje sigaretten is bijna in zicht Dan ben je wel een heel slechte verslaafde.
Ander probleem dient zich aan nu na het doorhakken van de knoop om thuis te blijven; einde van mijn pakje sigaretten is bijna in zicht Dan ben je wel een heel slechte verslaafde.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar