Tom Egbers beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag

10-03-2023 22:49 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Tom Egbers is de volgende man die wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag.
Hij zou een stagiaire hebben benaderd en later hebben gepest.

Ik ben blij dat misstanden boven water komen. Praat mee zou ik zeggen.

Edit; ik bedoel natuurlijk Tom Egbers.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-03-2023 08:41
Reden: Titel aangepast
8.60% gewijzigd
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jefavorietecollega schreef:
11-03-2023 09:52
Echt hè, wat dénkt zo’n vrouw dan?
Nu al deze shit naar buiten komt zal ze haast wel af moeten treden, toch?
Mores heeft gisteren nog een statement uitgedaan dat ze in april weer gewoon terug komt als voorzitter en gezicht van.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
11-03-2023 09:49
Ik doe geen aannames.

Ik zeg letterlijk dat ik me afvraag hoe ver zo'n vrouw zou gaan bij de "juiste" man, een man die nóg verder gaat dan Egbers, bijvoorbeeld een moordenaar of verkrachter.
Je suggereert wel degelijk hele rare dingen, door een reactie op een affaire, waar nu eenmaal veel emoties bij komen kijken, door te trekken naar een reactie op een moord of verkrachting. Het slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren Quote
okkervil schreef:
11-03-2023 09:46
Ach dat vind ik zo'n onzin. Ik zeg altijd tegen mannen die dat zeggen: zeg je dat ook tegen je vrouw/zus/dochter als haar leidinggevende dat tegen haar zegt? Een collega zei toen: nee dan sla ik hem op zijn bek. Mannen weten best dat iets niet kan, maar ze kiezen er bewust voor om het wel te doen. Omdat ze ermee wegkomen en omdat de schuld meestal in de schoenen van de vrouw wordt geschoven.
Exact. Mijn man geeft mannen die klagen dat je ook niks meer mag zeggen en dat je geen “gokje mag wagen” altijd een handig ezelsbruggetje: zou jij je comfortabel voelen als een man bij jou doet wat jij bij een vrouw doet? Nee? Dan niet doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
11-03-2023 09:54
Mores heeft gisteren nog een statement uitgedaan dat ze in april weer gewoon terug komt als voorzitter en gezicht van.
Ik hoop dat dit zo’n shitgolf veroorzaakt dat tijdelijk toch permanent wordt.
Maar als ik dan aan het boek van Maryam Hassouni denk komen mensen ook nu nog met heel veel weg. Er verandert minder of minder snel dan je zou verwachten.
72Jelle schreef:
11-03-2023 09:54
Je suggereert wel degelijk hele rare dingen, door een reactie op een affaire, waar nu eenmaal veel emoties bij komen kijken, door te trekken naar een reactie op een moord of verkrachting. Het slaat nergens op.
HET IS GEEN AFFAIRE.

Een affaire zou het geweest zijn als ze elkaar leuk vonden, er over en weer wat geflirt was en er daarna fysiek contact geweest was.

Nu heeft Tom Egbers de stagiaire eerst bestookt met e-mails en sms'jes en ging ze uiteindelijk maar overstag. Terwijl ze helemaal geen interesse had in die vent. Kotsmisselijk word ik ervan. Arme vrouw :(
Alle reacties Link kopieren Quote
72Jelle schreef:
11-03-2023 09:54
Je suggereert wel degelijk hele rare dingen, door een reactie op een affaire, waar nu eenmaal veel emoties bij komen kijken, door te trekken naar een reactie op een moord of verkrachting. Het slaat nergens op.
HIJ noemt het een affaire. Ik noem een paar keer met een veel oudere man zoenen die je al maanden berichten stuurt, 's nachts belt, toespelingen maakt op de werkvloer en je steeds opzoekt zodat je geen kant op kan toch echt wat anders.
En de stagiair is niet de enige vrouw die door Tom zo is lastig gevallen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jefavorietecollega schreef:
11-03-2023 09:57
Ik hoop dat dit zo’n shitgolf veroorzaakt dat tijdelijk toch permanent wordt.
Maar als ik dan aan het boek van Maryam Hassouni denk komen mensen ook nu nog met heel veel weg. Er verandert minder of minder snel dan je zou verwachten.
Ja, hier vinden veel mensen altijd alles maar zielig voor die kerels. En hebben die vrouwen er vast zelf om gevraagd.

Eigenlijk vinden heel veel Nederlanders nog steeds niet dat dit soort gedrag niet door de beugel kan.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Verkeerd gequote
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 11-03-2023 10:05
97.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
okkervil schreef:
11-03-2023 09:46
Ach dat vind ik zo'n onzin. Ik zeg altijd tegen mannen die dat zeggen: zeg je dat ook tegen je vrouw/zus/dochter als haar leidinggevende dat tegen haar zegt? Een collega zei toen: nee dan sla ik hem op zijn bek. Mannen weten best dat iets niet kan, maar ze kiezen er bewust voor om het wel te doen. Omdat ze ermee wegkomen en omdat de schuld meestal in de schoenen van de vrouw wordt geschoven.

Het gaat ook altijd over vrouwen die zie omhoog hebben geneukt. Nooit over mannen die promoties hebben uitgedeeld in ruil voor seksuele gunsten.
Dit.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
11-03-2023 09:58
HET IS GEEN AFFAIRE.

Een affaire zou het geweest zijn als ze elkaar leuk vonden, er over en weer wat geflirt was en er daarna fysiek contact geweest was.

Nu heeft Tom Egbers de stagiaire eerst bestookt met e-mails en sms'jes en ging ze uiteindelijk maar overstag. Terwijl ze helemaal geen interesse had in die vent. Kotsmisselijk word ik ervan. Arme vrouw :(
Jij hebt het over Janke. Voor haar was het vast een affaire. Maar goed, ga lekker los met je frustraties.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
11-03-2023 10:00
Ja, hier vinden veel mensen altijd alles maar zielig voor die kerels. En hebben die vrouwen er vast zelf om gevraagd.

Eigenlijk vinden heel veel Nederlanders nog steeds niet dat dit soort gedrag niet door de beugel kan.
Ja, want het zijn toch mannen en tja, die zijn nou eenmaal zo.
En als het verkeerd valt, dan was het gewoon een grap en moet jij niet zo flauw doen. Oh dat heb ik zo vaak meegemaakt. En dan lach je als 22jarige maar mee. Of erger.
En als je dan als zijn vrouw zijnde daarvan op de hoogte bent en het gore lef hebt om willens en wetens in een positie te zitten waarin je mensen tegenhoudt van dit soort situaties aankaarten, dan ben je ook echt wel heel fout bezig. Weg met allebei.
72Jelle schreef:
11-03-2023 10:11
Jij hebt het over Janke. Voor haar was het vast een affaire. Maar goed, ga lekker los met je frustraties.
Blijf vooral dit soort gedrag mogelijk maken met je achterlijke reacties.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jefavorietecollega schreef:
11-03-2023 10:12

En als je dan als zijn vrouw zijnde daarvan op de hoogte bent en het gore lef hebt om willens en wetens in een positie te zitten waarin je mensen tegenhoudt van dit soort situaties aankaarten, dan ben je ook echt wel heel fout bezig. Weg met allebei.
Aan de vrouw wordt vervolgens hier veel meer negatieve aandacht besteed dan aan de man.
smulrol schreef:
11-03-2023 10:15
Aan de vrouw wordt vervolgens hier veel meer negatieve aandacht besteed dan aan de man.
Omdat je zou verwachten dat vrouwen elkaar empoweren en supporten. Niet het walgelijke gedrag van dit soort mannen blijven faciliteren.
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
11-03-2023 10:14
Blijf vooral dit soort gedrag mogelijk maken met je achterlijke reacties.
Het kan allemaal écht wel een tandje minder hoor.
meisje85 schreef:
11-03-2023 10:17
Het kan allemaal écht wel een tandje minder hoor.
Hoezo? Dit soort bagatelliserende reacties maken wangedrag indirect mogelijk. En maken het moeilijker voor slachtoffers om naar buiten te treden met dit soort dingen.
Wat een klootzak.
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
11-03-2023 10:15
Aan de vrouw wordt vervolgens hier veel meer negatieve aandacht besteed dan aan de man.
Misschien omdat zij in een heel precaire positie zat bij Mores? Waar ze zich nu uitsneakt, maar wel weer terug wil komen. Dat lokt idd wel wat reactie uit.
Naar Tom Egbers wordt nu onderzoek gedaan. En hij wordt publiekelijk te kakken gezet. Ik zou me doodschamen als bekend werd dat mijn baas ‘mooie mannen uit mijn buurt houdt want daar kan ik niet zo goed mee omgaan’.
Jammer dat hij sowieso al bijna pensioengerechtig is.
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
11-03-2023 10:15
Aan de vrouw wordt vervolgens hier veel meer negatieve aandacht besteed dan aan de man.
Inderdaad. Tom Egbers maakt zich schuldig aan grensoverschrijdend gedrag, en in no time gaat het over zijn vrouw. Laat de verantwoordelijkheid waar hij hoort: bij hem. Niet bij zijn slachtoffer (gebeurt hier niet maar elders wel) en ook niet bij zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
72Jelle schreef:
11-03-2023 10:11
Jij hebt het over Janke. Voor haar was het vast een affaire. Maar goed, ga lekker los met je frustraties.
Ja want een volwassen vrouw mag op basis van aannames zonder het verhaal te onderzoeken gewoon een (jongere) vrouw opzoeken en aanspreken. Emoties hè?

Ga toch weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
mariejan wijzigde dit bericht op 11-03-2023 10:23
Reden: Dubbel
98.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
*Hestia* schreef:
10-03-2023 23:32
Ik had het niet verwacht en jullie?
Vraag me weleens af wie er dan wel te vertrouwen is in tv treurland.
O juist wel. Al die gasten waar dat zogenaamde ideale schoonzoon- / blijft zo lekker jongensachtigbeeld van bestaat. Glijers.
star⁴ wijzigde dit bericht op 11-03-2023 10:24
7.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jefavorietecollega schreef:
11-03-2023 10:19
Misschien omdat zij in een heel precaire positie zat bij Mores? Waar ze zich nu uitsneakt, maar wel weer terug wil komen. Dat lokt idd wel wat reactie uit.
Naar Tom Egbers wordt nu onderzoek gedaan. En hij wordt publiekelijk te kakken gezet. Ik zou me doodschamen als bekend werd dat mijn baas ‘mooie mannen uit mijn buurt houdt want daar kan ik niet zo goed mee omgaan’.
Jammer dat hij sowieso al bijna pensioengerechtig is.
Dat is waar, dat haar positie bij Mores hier problematisch is. Een eigen topic waard. Maar dat een topic over wangedrag van kerels bij studio sport binnen de kortste keren gaat over de vrouw van één van die kerels blijft bijzonder.
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
11-03-2023 10:14
Blijf vooral dit soort gedrag mogelijk maken met je achterlijke reacties.
Ja, joh. Vrouwen die andere vrouwen agressief hun mening op willen dringen, zijn wat mij betreft net zo ongewenst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jefavorietecollega schreef:
11-03-2023 10:19
Misschien omdat zij in een heel precaire positie zat bij Mores? Waar ze zich nu uitsneakt, maar wel weer terug wil komen. Dat lokt idd wel wat reactie uit.
Naar Tom Egbers wordt nu onderzoek gedaan. En hij wordt publiekelijk te kakken gezet. Ik zou me doodschamen als bekend werd dat mijn baas ‘mooie mannen uit mijn buurt houdt want daar kan ik niet zo goed mee omgaan’.
Jammer dat hij sowieso al bijna pensioengerechtig is.
Het is geen op zichzelf staand fenomeen hier dat vrouwen extreem veel negatiever benaderd worden.
Je bent jarenlang met een man getrouwd, je hebt kinderen, je weet niet alles en de man zelf heeft vast een ander verhaal, dus waarom moet je dan meer loyaal zijn aan vrouwen die jij niet kent en waarschijnlijk ook achter je rug om je een 'Gerda' noemen of lopen te gieren dat je 'knetter lelijk' bent

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven