VPN

28-03-2020 20:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Gebruiken jullie een VPN? Zoja, welke? En hoe bevalt het?
Hoi Niqqi, Ik gebruik NordVPN maar ben er echt niet blij mee want downloaden zit er amper in, zo traag dat het wordt.
Anijsje0123 schreef:
28-03-2020 21:09
Hoi Niqqi, Ik gebruik NordVPN maar ben er echt niet blij mee want downloaden zit er amper in, zo traag dat het wordt.

Hier ook NordVPN en man is er juist erg blij mee. Downloaden gaat prima.

Ik download niet maar gebruik wel de VPN en internet is gewoon snel.
Alle reacties Link kopieren
Nordvpn, ik download niet (veel) dus daar geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
express vpn. bevalt prima maar met downloaden geen ervaring. hiervoor nord vpn cyberghost en goose gehad maar werkten alledrie niet voor mijn doel. (nederlandse content bekijken in het buitenland) ligt er dus aan waarvoor jij een vpn wilt gebruiken.
NordVPN tot grote tevredenheid. Downloaden is inderdaad een stuk trager, dus bepaald verkeer heb ik op de router uitgesloten. Gaat alsnog via SSL, dus daardoor wordt het niet ineens onveilig of kraakbaar.
anoniem_6533517324364 wijzigde dit bericht op 29-03-2020 13:54
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toen ik net mijn VPN had, kon ik bijv. op amerikaanse websites van omroepen zoals NBC gemiste afleveringen kijken. Dat lukt steeds minder; blijkbaar kunnen ze onderscheid maken tussen 'echte' IP-adressen en VPN-IP-adressen. Dat vind ik wel jammer, dat vond ik één van de voordelen, dat je bij afgesloten content kon komen.
Ik heb trouwens die van avast en ik merk niks van trage downloads. Gaat supersnel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven