Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.



De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.



Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie het programma ook zo 'Amerikaans'? En dan bedoel ik: vooral voorstukjes en samenvattingen en reclame. Het verhaal had ook in tien minuten verteld kunnen worden. Ik kijk nu en als ik nog één keer 'Christel is een studente uit Amsterdam. Op haar rondreis in Argentinië ontmoet ze haar gaucho....etc etc' hoor, ga ik de tv uitzetten. Ik begin nu zelfs te twijfelen of ze bij Net5 niet zitten te kloten aangezien die jongen alwéér verteld waar hij opgegroeid is.



Valt het op dat dit me mateloos irriteert? X-D
Alle reacties Link kopieren
Ze zenden volgens mij per ongeluk nog een keer het eerste deel uit??
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het ook. Maar buiten dat vind ik het ook niet nodig om na elk reclameblok alles nog een keer samen te vatten. Zó ingewikkeld is het ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Eens.



Enne..hij lijkt nog niet echt heel enthousiast...



En een oningericht huis met een 1-persoonsbed???



Pfff.....het is nogal wat.
Alle reacties Link kopieren
'En toen we hadden gegeten ruimde ze de tafel nieteens af terwijl je in vijf minuten kan afruimen, afwassen en opruimen'.



Dat wordt nog gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Wow, je moet er wel wat voor over hebben, hoor... Moet je wel héél erg verliefd zijn...
Alle reacties Link kopieren
Man hoeft toch niet elke dag af te wassen?? haha..dit gaat idd nog gezellig worden...
Alle reacties Link kopieren
Gonzalo is dol op de alpino-pet...
Alle reacties Link kopieren
mirte2 schreef op 24 maart 2008 @ 23:27:

Gonzalo is dol op de alpino-pet...




Nogal!

Of misschien zit die gewoon vast aan zijn hoofd. Of zit er een plakaat kauwgom onder ofzo. Alhoewel de pet dan nu al een stukje lager zou moeten zitten.
Alle reacties Link kopieren
En waarom wonen ze nu niet meer in dat appartement maar echt in een bouwval in de middle of nowwhere??



Ze zegt het zelf al...onbegrijpelijk...! Omgeving is mooi, maar daar houdt het dan ook wel echt op!
Alle reacties Link kopieren
"Ik weet niet of 't me bevalt eigenlijk..." "Ik ben heel gelukkig".

Huh?
Alle reacties Link kopieren
Ikke1971 schreef op 24 maart 2008 @ 23:31:

En waarom wonen ze nu niet meer in dat appartement maar echt in een bouwval in de middle of nowwhere??



Ze zegt het zelf al...onbegrijpelijk...! Omgeving is mooi, maar daar houdt het dan ook wel echt op!
Volgens mij omdat toeristenseizoen afgelopen was en er toch geld binnen moet komen?!
Alle reacties Link kopieren
Hèhè, ze heeft werk gezocht!
Alle reacties Link kopieren
Dat appartement ws toch bij zijn werk? Buiten het seizoen zaten ze bij zijn ouders dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
En nu al bezig om hem uit zijn roots te trekken..... Zij wilde toch avontuur? Lekkere kans gegeven zo....
Alle reacties Link kopieren
Aaaah, hij zou voor haar in China gaan wonen. Dus het komt toch goed!
Alle reacties Link kopieren
Morgen ff lezen hoe het nu met ze gaat.
Alle reacties Link kopieren
Haha Ikke, we dachten niet echt hetzelfde. Waarom mag hij haar wel uit haar roots trekken maar niet omgekeerd?
Alle reacties Link kopieren
Volgende week: wat voor commune??
volgende week wordt het echt bizar, zie ik net
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik verheug me er weer op, een echte soap:))
Alle reacties Link kopieren
fille schreef op 24 maart 2008 @ 23:38:

Haha Ikke, we dachten niet echt hetzelfde. Waarom mag hij haar wel uit haar roots trekken maar niet omgekeerd?
Omdat zij de keus zelfstandig maakte om terug te gaan naar hem. Ze wist waar ze heenging en waar ze terrecht zou komen. Ze heeft al e.e.a. van de wereld gezien door haar reizen. Hij is nog nooit het land uitgeweest (neem ik voor het gemak even aan) en heeft geen idee. Zij komt, ineens is hij negatief (WIJ houden daar niet van zegt ze...) over zijn baas, etc. Ik ben een beetje bang dat hij in blinde liefde teveel offert. Maar tuurlijk mag het :-] Ik hoop dat ze heel gelukkig zullen worden ergens op de wereld ;-)
anoniem_50800 wijzigde dit bericht op 24-03-2008 23:43
Reden: tiepvautje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En volgende week heibel in de commune...... kan niet wachten :-p
Heb net weer gekeken. Naja!?!...
... en het verslag gelezen... tja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven