Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
magickwings schreef:
19-11-2019 20:14
Oh wat origineel, weer een nieuw vriendje maken in het evenement :)

Wie mij wil toevoegen: ik heet daar MissTiek, mijn nummer is 8324 8315 7724
Gedaan!
MarvelousMrsMaisel schreef:
19-11-2019 11:53
Ik ga je vanavond ook toevoegen, Diana! Mijn naam is H....ski.
Mocht je me nog willen toevoegen, wil je me dan even pb’en? Dan stuur ik je mijn nummer, dan haal ik hem hier weg
@suikerbroodje wil je mijn nummer weghalen in je quote :-D
Alle reacties Link kopieren
Oef ben het vergeten. Moet je oude runestenen van stronger united weggooien. Of kan je met die van deel 1 toch gevondelingen van deel 2 vinden. Heb net steen opgepakt en nu merk ik dat ze niet afzonderlijk geregistreerd staan.
Mocht iemand nog een vriend nodig hebben mijn code is 2955 2778 0222
Vlinderplant schreef:
19-11-2019 20:25
Oef ben het vergeten. Moet je oude runestenen van stronger united weggooien. Of kan je met die van deel 1 toch gevondelingen van deel 2 vinden. Heb net steen opgepakt en nu merk ik dat ze niet afzonderlijk geregistreerd staan.
Ik heb net met een runesteen uit deel 1 een fragment voor deel 2 gekregen, dus denk dat het niet uitmaakt. Uit de portkeys uit deel 1 krijg je wel alleen fragmenten voor deel 1.
@Sneep en @Magickwings: ik heb jullie een uitnodiging gestuurd (Mo...mi). @Ramsaystreet: ik had al eerder een uitnodiging gestuurd.
rosings schreef:
19-11-2019 12:39
ik moet nog 3 severe foundables voor het bonus event. Even voor gaan zitten tijdens de lunch (drie dark detectors, 1 roze drankje). Eindelijk een severe (Newt! Leuk!) na 3 dwadle draughts en 20 spell energy gebruiken verdween die...

Uiteindelijk 1 gevonden. Hopelijk vind er ik er na het werk nog 2.
Gelukt!! Met 4 minuten over!
DianaBerrigan en Magickwings, ik heb jullie ook uitgenodigingd, ik ben Al...a. Je mag mij ook PB'en.
Sneep, jou voeg ik ook nog toe. Ik zit nog niet aan de 20 vrienden :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Zie nog steeds die briljante dollemannen. Niets nieuws?!
Jawel, meneer Wemel als badeend. Die is leuk.
In memoriam AnnA_C
Vlinderplant schreef:
19-11-2019 21:39
Zie nog steeds die briljante dollemannen. Niets nieuws?!
Ik ook! :cry:
Heb ook wat mensen uitgenodigd in de zoektocht naar vrienden :-$ Ama..88 is naam
DianaBerrigan schreef:
19-11-2019 22:04
Ik ook! :cry:
Ik heb al 7 Arthurs vermomd als badeend... :$ gewoon vanaf de bank.
In memoriam AnnA_C
Heeft iedereen al een vriend?

Ik ga prima. Deel 2 is af. Nu zo even een dark detector lozen en dan verder naar deel 4.

Ik was gewoon helemaal vergeten om een brilliant runestone te gebruiken vanochtend in mijn battle..... haha. Gelukkig nog genoeg tijd om het in te halen.
Het schiet aardig op. Alleen die vliegende memo’s komen maar niet. Heb heel veel gevechten gedaan. In twee vestingen, maar slechts 1 memo gevonden. Iemand enig idee of die in speciale kamer zitten. Meestal krijg ik Hermelien, maar soms ook niets. (Qua event dan).
Deel 4 al bereikt. Nog twee potions afronden en gebruiken. En dan zal de bonus wel te voorschijn komen.
DianaBerrigan schreef:
19-11-2019 20:17
Mocht je me nog willen toevoegen, wil je me dan even pb’en? Dan stuur ik je mijn nummer, dan haal ik hem hier weg
Ik had je via de quote toch nog gevonden ;).
Ik ben ook bij 4/4, nog twee potions te gaan. Maar ik moet de 3 challenges nog, dat wordt morgen. Ik dacht eigenlijk dat ik moeite zou hebben met de vijf high foundables. Maar dit keer kreeg ik vanaf iets voor 19.00 uur tot nu met drie detectors en een tonic for trace vanuit huis wel negen high of severe in een half uur, dat ben ik helemaal niet gewend. Tikte ook lekker aan qua XP. @Vlinderplant: ik heb vandaag drie keer gevochten, twee keer ruïnekamers en een keer toren 1. Alleen bij die laatste kreeg ik de memo's. Maar dat zegt statistisch natuurlijk niet zo veel...
Whiii ik kreeg net m'n eerste cadeautje binnen!
20-11-2019 21:04
Whiii ik kreeg net m'n eerste cadeautje binnen!
Ik ook! Wat kan je daAr mee?? :facepalm:
Ik kreeg 1 Hermelien en 1 stel memo's bij ruinekamer 1.
Kadootjes? :hyper:
In memoriam AnnA_C
Die kun je aan je vrienden geven. Spell energy, rune stones of ingrediënten.

MAAR LET OP

Hij laat zien waar je het opgepikt hebt. Dus of het heel handig is om dit aan forumleden te sturen....dat vraag ik me nog even af.
20-11-2019 21:20
Hij laat zien waar je het opgepikt hebt. Dus of het heel handig is om dit aan forumleden te sturen....dat vraag ik me nog even af.
Ja, dat is in PoGo ook zo. Daarom vind ik het juist wel fijn om 'vrienden' te hebben die je in elk geval van deze groep 'kent'. Maar dat is een afweging voor ieder voor zich; ik zit op het Viva-forum alleen maar in de Pogo- en WU-sferen, dus ik heb misschien makkelijk praten. Nu eens kijken hoe een en ander werkt!
Nou ja, ik stuur jullie dan alleen gifts die ik op redelijk neutrale plekken oppik, ok? Om nou dingen op te sturen tegenover m'n huis of werk....

Heb nog geen enkele gift uit een inn gekregen overigens.
Dat is voor mij de reden (in Pokemon althans, en nu ook in WU) om geen anonieme vrienden te accepteren. Van Viva vind ik prima.
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven