Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh bah, daar krijg ik nu kokhalsneigingen van, zo'n groene doodgekookte kledder spinazie.... Ik lust veel, maar dat eet ik echt niet!
had het bij haar niet verwacht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Star schreef op 02 maart 2015 @ 22:32:

[...]

Geloof ik niet. Tenminste, niet dat er niet veel veranderd is, maar geloof niet dat dit tien jaar geleden niet zou zijn gelukt.Maar toen was hij pas 12. Daar had hij dan echt de hulp en ondersteuning van de ouders bij nodig gehad en ik denk dat er voor hem dan veel te veel druk op had gelegen (omdat hij letterlijk de ogen op zich gericht zou hebben gevoeld). Denk ik.
quote:sassafras schreef op 02 maart 2015 @ 22:34:

Oh bah, daar krijg ik nu kokhalsneigingen van, zo'n groene doodgekookte kledder spinazie.... Ik lust veel, maar dat eet ik echt niet! babyvoer
Dus in die paar dagen (of weken, wat is het), is het gepiept?

Ik wil die Lieve ook wel aan tafel
Het gaat allemaal wel lekker snel. Een van de stoornissen die snel op te lossen is, zo te zien.

(Grapje hoor! Maar je krijgt zo wel een vertekend beeld van het proces)
quote:S0LEIL schreef op 02 maart 2015 @ 22:35:

Dus in die paar dagen (of weken, wat is het), is het gepiept?

Ik wil die Lieve ook wel aan tafel yep, een wonder
NYC, klopt. Die hulp had hij van zijn ouders nodig gehad ja. Nu moet hij het alleen doen. Sneu. En dapper.
Het wordt nu wel afgeraffeld, toverstafje en ze eten allemaal weer.

En die moeder moet zich schamen, zij is er debet aangeweest, stom gejank, had dan eerder hulp gezocht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die jongen, wat is die eng mager!!!
Ik bedoel hij zit zijn moeder te troosten notabene. Triest.
Tot volgende week dan maar!
Volgende week helemaal erg die jongen op chocoladevla.

Vind het heel snel afgeraffeld worden op het eind.

Ze hebben totaal geen hulp gehad en ze zijn dan Poef van hun eetprobleem af. Sure.
Nou, snel gegaan. beetje vreemd allemaal
quote:Star schreef op 02 maart 2015 @ 22:36:

NYC, klopt. Die hulp had hij van zijn ouders nodig gehad ja. Nu moet hij het alleen doen. Sneu. En dapper.Absoluut. Maar ik denk dat hoe langer je als ouder (van een minderjarig kind) wacht met. die hulp, hoe moeilijker het wordt. Al begrijp ik ook dat je het als ouder lastig in te schatten vindt wanneer je slechte eter echt hulp nodig heeft. Na hoeveel tijd, moet je in weken, maand of jaren denken etc.
hmmm, ik vind dat er erg weinig op het proces gericht is, eigenlijk alleen maar hun verhaal, een tussendoortje en poef, we zijn genezen
quote:sassafras schreef op 02 maart 2015 @ 22:34:

Oh bah, daar krijg ik nu kokhalsneigingen van, zo'n groene doodgekookte kledder spinazie.... Ik lust veel, maar dat eet ik echt niet!De ouderwetse bloep-spinazie. Kregen wij vroeger met vissticks. Ze lopen gewoon 30 jaar achter met de inhaalslag.
Ja maar iedereen begrijpt toch dat jaren, want daar hebben we het over, alleen wit (!) brood met hagelslag nooit gezond kan zijn?

Daar wacht je toch geen 5, 6, 8, 10, 15 jaar mee??
Volgens mij gingen er wat weken voorbij. Dan lijkt het in de montage toch altijd of het snel voorbij gaat. Voor volgende week maandag haal ik chocoladevla in huis. Vraag me ook af hoeveel mensen er na het zien van deze uitzending morgen hagelslag gaan halen.
quote:Star schreef op 02 maart 2015 @ 22:37:

Ik bedoel hij zit zijn moeder te troosten notabene. Triest.Ja, hoewel het natuurlijk wel momentopnamen zijn denk ik bij dergelijke problematiek ook vaak: hoe zijn de verhoudingen in het gezin dan? Dat een kind van vier het voor elkaar krijgt zo eenzijdig te eten, dat je als kind misschien ook bang wordt je moeder teleur te stellen omdat je overal van moet overgeven.. Denk dat dat ook dingen zijn die meespelen.
Van dat chocolade-vla dieet val je wel lekker af zo te zien. Ik zie een kans...
quote:Star schreef op 02 maart 2015 @ 22:41:

Ja maar iedereen begrijpt toch dat jaren, want daar hebben we het over, alleen wit (!) brood met hagelslag nooit gezond kan zijn?

Daar wacht je toch geen 5, 6, 8, 10, 15 jaar mee??Lijkt mij ook niet nee...
Lekker toch, spinazie a le creme (alleen die van Iglo) met een hardgekookt eitje?
Chocoladevladieet? Cool!
quote:Star schreef op 02 maart 2015 @ 22:42:

Lekker toch, spinazie a le creme (alleen die van Iglo) met een hardgekookt eitje? zoals ik al zei, babyvoer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven