Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 513 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
En is dat hele schaapbondje dan van de baan nu of heb ik iets gemist? Wel grappig om te zien hoe het maken van de bondjes werkt. Eerst was zo te zien iedereen blij en vervolgens begint het gemopper.

En dat El Che nog een keer terug gaat komen zou me niks verbazen. Hij was wel een smaakmaker met zn gekke fratsen.
Ja, er is geen zwarte schapen bondje meer.
Het is nu weer gewoon zoals toen het begon.

Ja, iedereen deed heel blij, maar ze lieten al heel snel merken dat ze niet blij zijn.
Marlene leek ook wel blij, maar heeft toch de schurft in.

Het is deze maand de laatste maand van Peter òf van Geert. Ik haal die twee soms door de war.
Een van de 2 zei in de vorige cyclus dat hij een laatste gezellige maand wilde hebben, zonder gedoe.

Het leuke vind ik van mensen als ze er lang in zitten, dat je een lange terugblik krijgt, met van die oh ja momenten.

Want ik besefte nu ook dat Fatima en El Che al samen in de bondgenoten hebben gezeten, maar toen ging hij vol op Demi of Brian.
En had hij geen oog voor Fatima.
De eerste keer dat Fatima in de bondgenoten zat was zij in mijn gevoel ook minder aanwezig. Wel vaak bozig, zo herinner ik me haar. En El Che had het veel te druk…
bartjes schreef:
04-09-2025 00:06
Ja, iedereen deed heel blij, maar ze lieten al heel snel merken dat ze niet blij zijn.
Marlene leek ook wel blij, maar heeft toch de schurft in.
Stelletje hypocrieten. Inderdaad zogenaamd blij maar ondertussen... Zeg dan gewoon in de groep dat je het liever anders had gezien. En Floris moest dit nu eenmaal doen en hij heeft het best goed gedaan vind ik, ik had al die stelletjes uit elkaar getrokken, hoppetee. En Demi en Roma ook.
Marlène is een wrokkige vrouw hoor, jeetje.

Volgens mij is Peter voor het laatste deze maand.
Hakika schreef:
04-09-2025 00:09
De eerste keer dat Fatima in de bondgenoten zat was zij in mijn gevoel ook minder aanwezig. Wel vaak bozig, zo herinner ik me haar. En El Che had het veel te druk…
Nounounou, wat kan die gillen. Een cursusje angermanegement is geen overbodige luxe en dan kan die kleine diva die er een paar cicli geleden uitgegaan is mee, die schreeuwde ook zo.
Wat is die Marlene een vuilbek zeg.
Kut dit kut dat. Zal je oma maar zijn, maar haar zure bakkes
Serieus, Marco heeft nog nooit van het sprookje De Wolf en de 7 geitjes gehoord :facepalm:
Wat een gedoe over de bondjes zeg. Ze doen net alsof ze als klein kind van hun ouders worden gescheiden. En dan zo boos zijn op Floris. Het is gewoon een spel.
Ik vind Fabio geen leuke jongen, naar zoals hij het uitlegde aan Jan, daar ben ik het wel mee eens.
Floris heeft een heel sterk bondje gemaakt met het idee als hij (de haaien) die uitschakelen in de knock outs, dan zijn de andere bondjes appeltje-eitje. Daar wint hij dan makkelijk van.

Dus Fabio heeft wel een punt.
En dan zegt Floris dat hij dat niet zo bedoelde.
Aanmehoela, dat bedoelde hij wel zo.
Floris leek wat beter te pruimen, maar dat verandert snel.

Dat geschreeuw ook na het winnen, dat deed hij in het verleden ook.Samen met Sam, die kon er ook wat van.
Dat is toen wat minder geworden, maar nu begint hij er weer mee.
Ik trek Erik zooooo slecht.
Dat ongemakkelijk kleffe gedoe met Fatima
calvijn1 schreef:
04-09-2025 20:00
Wat is die Marlene een vuilbek zeg.
Kut dit kut dat. Zal je oma maar zijn, maar haar zure bakkes
Zeer vilein, dat laat ze na de eerste maand heel mooi zien. Net als Esther, die ging ook zo raar doen nadat ze er een poosje zat.
Ik vind dat ze de oudere dames die ze mee laten doen aan dat programma wel wat beter mogen screenen, ze zijn allemaal zo labiel als de neten en houden zich nauwelijks staande tussen de jonge garde.
Ik vind Floris echt een hele leuke deelnemer, net als Elché is hij gewoon gemaakt voor dit spel. Superfanatiek zonder lelijk te worden want hij houdt het liefst ook gewoon iedereen te vriend.

Dat geschreeuw als er gewonnen wordt, tja, voor de verliezers niet leuk maar deal with it. Dat is gewoon de uiting van zijn fanatisme, hij bedoelt daar verder niks mee.

En hij mocht de bondjes naar zijn idee vormen en dat heeft hij gedaan. Dat gezeur erover, hou es op.
Het geschreeuw van Floris vind ik ook irritant, maar voor de rest ontzettende lieve zorgzame jongen.
Rooss4.0 schreef:
05-09-2025 11:12
Zeer vilein, dat laat ze na de eerste maand heel mooi zien. Net als Esther, die ging ook zo raar doen nadat ze er een poosje zat.
Ik vind dat ze de oudere dames die ze mee laten doen aan dat programma wel wat beter mogen screenen, ze zijn allemaal zo labiel als de neten en houden zich nauwelijks staande tussen de jonge garde.
Dat ze emotioneel zijn is juist de reden dat ze in het programma zitten. Het zorgt voor drama, ik denk juist dat ze heel goed gescreend zijn.
Er zijn geen oudere dames nodig voor drama. En er hebben ook hele leuke stabiele oudere dames meegedaan.

Alexander eruit. Daar missen we niks aan.
Ik kijk dit programma pas sinds een aantal maanden, omdat ik mijn ouders er regelmatig over hoorde praten haha.

Heb dus eerst heel wat weken teruggekeken om te begrijpen wat precies de bedoeling was, maar djezus, wat een stelletje rare personen bij elkaar. Ik zou daar binnen een dag al flinke ruzie hebben met bepaalde personen :mrgreen:

Die Demi ook, dat kind is serieus toe aan een GGZ-abonnementje, evenals sommige anderen daar. En dan is er blijkbaar ook een psycholoog achter de schermen voor alle deelnemers? :facepalm:
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
19-09-2025 18:25
Ik kijk dit programma pas sinds een aantal maanden, omdat ik mijn ouders er regelmatig over hoorde praten haha.

Heb dus eerst heel wat weken teruggekeken om te begrijpen wat precies de bedoeling was, maar djezus, wat een stelletje rare personen bij elkaar. Ik zou daar binnen een dag al flinke ruzie hebben met bepaalde personen :mrgreen:

Die Demi ook, dat kind is serieus toe aan een GGZ-abonnementje, evenals sommige anderen daar. En dan is er blijkbaar ook een psycholoog achter de schermen voor alle deelnemers? :facepalm:
Inderdaad, sommige deelnemers kunnen wel een extra sessie gebruiken. Het zal gerust pittig zijn, en je hebt ook niet veel anders te doen dan op elkaar letten, maar je kunt ook proberen er iets van te maken. Bij Demi is echt NIETS goed, alleen maar negativiteit, werkelijk alleen maar zeiken. Bij haar steekt Geert zelfs positief af, terwijl hij doodeng is in zijn manipulatieve gedrag. Hoe houdt Roma het vol met die 2.
LenteZomer schreef:
02-10-2025 15:40
Inderdaad, sommige deelnemers kunnen wel een extra sessie gebruiken. Het zal gerust pittig zijn, en je hebt ook niet veel anders te doen dan op elkaar letten, maar je kunt ook proberen er iets van te maken. Bij Demi is echt NIETS goed, alleen maar negativiteit, werkelijk alleen maar zeiken. Bij haar steekt Geert zelfs positief af, terwijl hij doodeng is in zijn manipulatieve gedrag. Hoe houdt Roma het vol met die 2.
Die Geert is echt manipulatief inderdaad. Veel mensen zien dat niet omdat het gedrag van Demi ook zo extreem is.

Maar die Marlene is ook niet goed hoor. Wat een aso. Met haar gevloek. Daar luister je toch niet naar.
Marlene :-o :hamer: :facepalm: :popcorn: .

Ik vind Marlene trouwens wel een type die op dit forum zit.
Ik vind het prachtig dat Julia Marlene trok zodat zij niet mee mag doen om de ton te winnen, wat een kinderachtige vrouw is zij toch.
Roma vind ik ook niets met haar gehuil, dat verongelijkte gedoe.
Kijken jullie nog? Ik kan er gewoon niet overuit hoe Demi en Geert met elkaar omgaan. Wat een giftige relatie, ik snap er helemaal niks van dat zij dit niet zelf inzien en hiermee stoppen. Niet te doen gewoon, de een is niet minder erg dan de ander. Demi die ontzettend claimerig is, maar Geert die ook een vies spelletje speelt door niet zelf te stoppen, maar het steeds naar haar schuift. Wat een stel! En dat gaat dan straks weer naar buiten terwijl iedereen je zo gezien heeft. Zouden zij zich dat niet realiseren?
Ik begrijp het ook niet waarom doe je zo tegen elkaar.
Het lijkt mij niet leuk om in dit bondje te zitten
Hakika schreef:
27-10-2025 21:15
Kijken jullie nog? Ik kan er gewoon niet overuit hoe Demi en Geert met elkaar omgaan. Wat een giftige relatie, ik snap er helemaal niks van dat zij dit niet zelf inzien en hiermee stoppen. Niet te doen gewoon, de een is niet minder erg dan de ander. Demi die ontzettend claimerig is, maar Geert die ook een vies spelletje speelt door niet zelf te stoppen, maar het steeds naar haar schuift. Wat een stel! En dat gaat dan straks weer naar buiten terwijl iedereen je zo gezien heeft. Zouden zij zich dat niet realiseren?
Het ergste van Geert vind ik eigenlijk dat hij al een hele tijd tegen Demi zegt dat ze moet veranderen, anders wordt het niks. Hij hoeft zelf blijkbaar niks aan zijn gedrag te doen. Dat klopt gewoon niet. Ze maken elkaar gek.
Vivamensje schreef:
28-10-2025 04:23
Het ergste van Geert vind ik eigenlijk dat hij al een hele tijd tegen Demi zegt dat ze moet veranderen, anders wordt het niks. Hij hoeft zelf blijkbaar niks aan zijn gedrag te doen. Dat klopt gewoon niet. Ze maken elkaar gek.
Dit inderdaad. Alleen Geert doet alles heel sneaky zodat Demi de boeman lijkt. Hij trekt haar aan en stoot haar weer af.
Het is hoe dan een nare relatie. Ze zijn beide niet gelukkig. Kappen met die handel!
Het heeft iets verdrietigs. Ze vinden elkaar eigenlijk helemaal niet zo leuk maar loslaten lukt ook niet. Zeker Demi heeft wat beschadigds over zich, eigenlijk gaat ze met niemand daar een echte band aan.

En Geert is een hormonenbom die ontzettend veel van aandacht en drama houdt. Hij vindt zichzelf enorm volwassen en een goede gesprekspartner maar ik denk dat de gemiddelde kijker daar een beetje anders over denkt. Ik snap niet wat die meiden in hem zien, hij heeft imo niks interessants.

Verder vind ik het een beetje een dooie boel op dit moment. Die nieuwe mannen zie je amper, Liza (geloof ik? ) vind ik wel een heel okaye meid. Daisy valt me alles mee en ik ben Julia en Fatima helemaal zat.
De enige die voor een beetje opschudding zorgt is Valentijne. Wat een tiep is dat.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven