Entertainment alle pijlers

Indrukwekkende documentaires...

21-09-2009 21:47 3362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar kijk ik graag naar.

Welke documentaire vond jij heel aangrijpend of heeft je diep ontroerd? Tips zijn erg welkom, het liefst die ik online kan bekijken.

Thanks!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
@Starshine: Echt?? Schokkend.

Ik heb m nu net gekeken. Ik heb helemaal geen verstand van autisme maar zo hier en daar kreeg ik wel de indruk dat hij in zijn kindertijd wat meer grenzen had moeten krijgen zodat het later beter te handelen geweest had kunnen zijn. Maar tegelijkertijd heeft moeder met de beperkingen en gebrek aan kennis die zij had haar stinkende best gedaan om er toch iets van te maken. Schrijnend hoor.
quote:Bergje65 schreef op 04 juni 2014 @ 09:22:

[...]

Naar mijn bescheiden mening is dit een EN-EN verhaal. Deze jongen is ziek, maar ook verwend. Het feit dat hij zo slim is, impliceert dat hij in staat is om zaken op te pikken. Als voor jou, autistisch of niet, een heel leven lang de kolen uit het vuur wordt gehaald, dan is er toch geen drive meer?

Natuurlijk moet een gezin zich aanpassen aan de autist. Je bent immers zo sterk als de zwakste schakel... maar dan nog! Deze man is toch niet volslagen idioot?

Ben jij bekend met autisme? Heb jij iemand in je familie of vriendenkring met autisme? Werk jij met autisten?

Is geen aanval, maar je bent zo stellig in je mening dat ik denk; je zou eens een middagje met mijn zoon aan het werk moeten gaan. Dan zou je je mening snel bijstellen. Nu is dat een totaal ander persoon dan Kees want niet zo intelligent. En hij kan niet praten, waardoor alles nog lastiger wordt. Maar als jij je eigen manier doordrukt dan kun je 's middags nog naar de huisarts.

Je aanpassen aan de beperking van een ander is niet verwennen, maar soms broodnodig.
Stressed is just desserts spelled backwards