Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
donderdag 18 januari 2018 om 10:20
Volgens mij stopte ze niet het briefje van 500 terug, maar het briefje van 1000 die ze dus echt bij die vrouw (man?) moesten achterlaten na de ruil. Zou anders wel een heel duidelijk in beeld gebrachte Mol actie zijn.
donderdag 18 januari 2018 om 10:56
Klopt, in eerste instantie wel. Maar toen ze terug gingen om het tweede 500 briefje op te halen, stopte ze weer iets terug in de envelop. Dat zag je in beeld komen. En dat was dan volgens mij die 1000.
donderdag 18 januari 2018 om 13:46
Ik begreep dat je dat bedoelde met je post (vonden ze in mijn omgeving wel verdacht namelijk), maar blijkbaar bedoelde je haar eerste actie, waarbij ze idd maar één briefje van het wisselgeld mee nam waardoor ze weer terug moesten.
Toch was Olcay aan het einde van de opdracht wel degene die nog naar tientjes wilde wisselen dus dat maakte haar voor mij weer minder verdacht. Hoop ook eigenlijk dat ze niet de Mol is en er snel uit gaat, vind t niet de leukste kandidaat.
donderdag 18 januari 2018 om 17:52
over het filmpje waarin wordt gevraagd of iemand wil weten wie de mol is. Dat is eerder voorgekomen. Ja zeggen, betekent echter niet dat je gewoon het antwoord zomaar krijgt.
Zo weet ik een keer dat ze die kans kregen, maar vervolgens meerdere moeilijke vragen kregen waarbij de kandidaat nooit zeker kon weten of ze goed waren. Daarna kregen ze de mol te zien, maar alleen als alle vragen juist waren kregen ze de echte mol te zien. Anders een andere kandidaat.
Hierdoor zorgde die mogelijkheid dus eigenlijk juist voor meer verwarring
Zo weet ik een keer dat ze die kans kregen, maar vervolgens meerdere moeilijke vragen kregen waarbij de kandidaat nooit zeker kon weten of ze goed waren. Daarna kregen ze de mol te zien, maar alleen als alle vragen juist waren kregen ze de echte mol te zien. Anders een andere kandidaat.
Hierdoor zorgde die mogelijkheid dus eigenlijk juist voor meer verwarring
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 18 januari 2018 om 20:21
zaterdag 20 januari 2018 om 17:56
Ik merk dat ik het dit jaar veel minder spannend vind dan voorgaande jaren. De groep trekt me niet echt.
zaterdag 20 januari 2018 om 18:22
Ik vind het ook lastig te volgen, er gebeurd te veel in de afleveringen om het te snappen.ElizabethThatcher schreef: ↑20-01-2018 17:56Ik merk dat ik het dit jaar veel minder spannend vind dan voorgaande jaren. De groep trekt me niet echt.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
zaterdag 20 januari 2018 om 19:28
Ik zit er al klaar voor.
Nu nog eerst een uur kijken naar die stomme funny homevideo's wat mijn man graag wil zien.
zaterdag 20 januari 2018 om 20:42
ja, maar de "hello" werd ook soort van gezongen. Ik zou dan ook de nijging hebben, het vervolg te zingen :p
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 20 januari 2018 om 20:43
zaterdag 20 januari 2018 om 21:05
zaterdag 20 januari 2018 om 21:23