Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
zaterdag 20 januari 2018 om 21:32
zaterdag 20 januari 2018 om 22:02
Olcay leek een stuk minder fanatiek dan de afgelopen twee weken. Ik blijf bij de theorie dat Jean Marc de mol was en zij nu de nieuwe mol zou kunnen zijn.
Opvallend ook hoe ze eerst voor dapper kiest en die plek afstaat aan iemand anders. Want mollen gaat beter op de grond. Bijvoorbeeld.
Verdenk ook Emilio en Simone
Opvallend ook hoe ze eerst voor dapper kiest en die plek afstaat aan iemand anders. Want mollen gaat beter op de grond. Bijvoorbeeld.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
zaterdag 20 januari 2018 om 22:06
Op zich heb je zelf niet echt veel voordeel van een zwarte vrijstelling; alleen dat de rest geen voordeel heeft en jij dus alleen indirect.
zaterdag 20 januari 2018 om 22:17
Maar Stine reageert wel heel lauwtjes op de zwarte vrijstelling. Ik zou toch op z’n minst een beetje verbaasd zijn, voor de vorm een beetje tegensputteren en m dan alsnog onder begeleiding van veel
‘Dankjewel’ in m’n zak steken.
Nu pakte ze m aan en that was it.
Ze trok er ook een gezicht bij van; ‘lekker belangrijk’
‘Dankjewel’ in m’n zak steken.
Nu pakte ze m aan en that was it.
Ze trok er ook een gezicht bij van; ‘lekker belangrijk’
zaterdag 20 januari 2018 om 22:21
zaterdag 20 januari 2018 om 22:21
Ik snap dat dus niet.
Zijn verhaal mbt zijn vertrek:
Oververmoeidheid, slaapgebrek, onderschatten van groepsdynamica wat hem hyper heeft gemaakt waardoor slapen niet lukte.
Ik kan me daarbij alles voorstellen als je kandidaat bent. Maar helemaal niks als je mol bent. Ja je moet een beetje instuderen hoe je een opdracht laat mislukken, maar voor de rest is het de minst stressvolle baan in het programma.
zaterdag 20 januari 2018 om 22:51
Welnee, van tevoren wordt alles besproken met de mol, alle scenario’s doorgenomen, het hele spel wordt daarop ingericht. En ik denk dat je ook gescreend zult worden, omdat het risico dat je door de mand valt best groot is. Dus wie kan er goed acteren, liegen, manipuleren etc? Als JM het geweest zou zijn dan hadden ze echt een flink probleem en had hij echt wel moeten blijven. Evt met (slaap)medicatie bijv..Lambchop schreef: ↑20-01-2018 22:02Olcay leek een stuk minder fanatiek dan de afgelopen twee weken. Ik blijf bij de theorie dat Jean Marc de mol was en zij nu de nieuwe mol zou kunnen zijn.
zaterdag 20 januari 2018 om 23:18
Of ze voorspelde dat ze niet geloofd ging worden en paste daarom reverse psychology toe?pippertjepepernoot schreef: ↑20-01-2018 21:05Olcay zegt dat het eerste bakje 500 is maar daar werden twee briefjes van -250 in beeld gebracht. Toen Simone m opende was het inderdaad min.
Heeft ze in haar enthousiasme niet gezien dat het een minbedrag was of was het een bewuste actie?
Uit deze opdracht is echt niks te halen want je kunt reverse-reverse-reverse-reverse gaan. Ik snap de logica van Emilio dus wel, om dan maar niks te zeggen.
Als iemand zegt dat iets leeg is, zou ik het trouwens altijd pakken. Het is makkelijker om te liegen dat iets leeg is dan dat er iets anders in ligt.