Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
Neeeee 1 van mijn mollen ligt er uit
single1985 schreef:
20-01-2018 21:29
Neeeee 1 van mijn mollen ligt er uit
Die van mij ook. :'(
Ik snap het niet meer :cry:
Welnee, Bella was veel te enthousiast, eerlijk en naïef om de mol te zijn.
Bella heb ik ook geen seconde verdacht.
In de app zie ik dat de meeste mensen Loes verdenken. Olcay als goede tweede. Loes snap ik maar Olcay is echt de mol niet.
Voor mij was ze een mol nu blijft er nog 1 over voor mij
Ik denk dat Jan de mol is.
Ik blijf bij mijn theorie dat Olcay weet wie de mol is.
Ze gaf haar zwarte vrijstelling weg aan stine, dat doe je alleen als je weet dat je toch wel doorgaat naar de volgende ronde.

Voor nu zit ik op Emilio of Loes als mol.
Olcay leek een stuk minder fanatiek dan de afgelopen twee weken. Ik blijf bij de theorie dat Jean Marc de mol was en zij nu de nieuwe mol zou kunnen zijn.

Opvallend ook hoe ze eerst voor dapper kiest en die plek afstaat aan iemand anders. Want mollen gaat beter op de grond. Bijvoorbeeld.

Verdenk ook Emilio en Simone
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Ik denk Emilio, Stine of Ruben.
Van minst verdacht naar meest.
emmetje2 schreef:
20-01-2018 21:57
Ik blijf bij mijn theorie dat Olcay weet wie de mol is.
Ze gaf haar zwarte vrijstelling weg aan stine, dat doe je alleen als je weet dat je toch wel doorgaat naar de volgende ronde.

Voor nu zit ik op Emilio of Loes als mol.
Op zich heb je zelf niet echt veel voordeel van een zwarte vrijstelling; alleen dat de rest geen voordeel heeft en jij dus alleen indirect.
Maar Stine reageert wel heel lauwtjes op de zwarte vrijstelling. Ik zou toch op z’n minst een beetje verbaasd zijn, voor de vorm een beetje tegensputteren en m dan alsnog onder begeleiding van veel
‘Dankjewel’ in m’n zak steken.
Nu pakte ze m aan en that was it.
Ze trok er ook een gezicht bij van; ‘lekker belangrijk’
Stine en olcay hadden eerder wat afgesproken, wat word niet duidelijk, maar olcay geeft het met de woorden, zoals afgesproken, ik kom mijn belofte na.
Verder is het maar net wat je bakje 1 vind. De heenweg is bakje 1 de eerste, de terug weg is bakje 4 de eerste.

Dus ze hadden bakje 4 moeten pakken niet 1.

Olcay sprak de waarheid.
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 20-01-2018 22:22
8.82% gewijzigd
Lambchop schreef:
20-01-2018 22:02
Olcay leek een stuk minder fanatiek dan de afgelopen twee weken. Ik blijf bij de theorie dat Jean Marc de mol was

Ik snap dat dus niet.

Zijn verhaal mbt zijn vertrek:
Oververmoeidheid, slaapgebrek, onderschatten van groepsdynamica wat hem hyper heeft gemaakt waardoor slapen niet lukte.

Ik kan me daarbij alles voorstellen als je kandidaat bent. Maar helemaal niks als je mol bent. Ja je moet een beetje instuderen hoe je een opdracht laat mislukken, maar voor de rest is het de minst stressvolle baan in het programma.
Ow dat denk ik niet.de mol zijnis het stress volst.

Maar jean marc was niet de mol. Te onstabiel.
Misschien dat Stine wel moet overleggen met Olcay wanneer ze die zwarte vrijstelling in zet en blijkbaar denk de groep dat zij die vrijstelling nog heeft. Dat kan verwarring veroorzaken als uit komt dat zij hem niet meer heeft en zo zich zelf verdachter maken.
Ik zie Ruben niets verdachts doen, maar ik geloof geen woord van wat ie zegt steeds.
Lambchop schreef:
20-01-2018 22:02
Olcay leek een stuk minder fanatiek dan de afgelopen twee weken. Ik blijf bij de theorie dat Jean Marc de mol was en zij nu de nieuwe mol zou kunnen zijn.

Opvallend ook hoe ze eerst voor dapper kiest en die plek afstaat aan iemand anders. Want mollen gaat beter op de grond. Bijvoorbeeld.

Verdenk ook Emilio en Simone
Welnee, van tevoren wordt alles besproken met de mol, alle scenario’s doorgenomen, het hele spel wordt daarop ingericht. En ik denk dat je ook gescreend zult worden, omdat het risico dat je door de mand valt best groot is. Dus wie kan er goed acteren, liegen, manipuleren etc? Als JM het geweest zou zijn dan hadden ze echt een flink probleem en had hij echt wel moeten blijven. Evt met (slaap)medicatie bijv..
Mijn mol is trouwens Stine. Al vanaf afl 1. Met op de tweede plaats Simone.
MarindaH schreef:
20-01-2018 22:47
Ik zie Ruben niets verdachts doen, maar ik geloof geen woord van wat ie zegt steeds.
Dat heb ik ook maar toch heb ik hem nog niet als verdachte .
Loes staat hoog op mijn lijst. Zoals bij velen. Zonder enige aanwijsbare reden via de uitzending. Maar ze ligt het meest voor de hand.
Jan is de mol niet, die spanning tijdens de executie is echt niet te faken.
Of hij moet acteur gaan worden :proud:

Ik zit nog steeds op Stine maar mijn 2e keus is van Emilio naar Simone geshift.
pippertjepepernoot schreef:
20-01-2018 21:05
Olcay zegt dat het eerste bakje 500 is maar daar werden twee briefjes van -250 in beeld gebracht. Toen Simone m opende was het inderdaad min.
Heeft ze in haar enthousiasme niet gezien dat het een minbedrag was of was het een bewuste actie?
Of ze voorspelde dat ze niet geloofd ging worden en paste daarom reverse psychology toe?
Uit deze opdracht is echt niks te halen want je kunt reverse-reverse-reverse-reverse gaan. Ik snap de logica van Emilio dus wel, om dan maar niks te zeggen.

Als iemand zegt dat iets leeg is, zou ik het trouwens altijd pakken. Het is makkelijker om te liegen dat iets leeg is dan dat er iets anders in ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven