Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
zondag 21 januari 2018 om 07:26
Stine wordt voor mij ook verdachter (in elk geval vervelender). Alle kandidaten waren aan het luisteren naar hun zwevende partner en zij bleef maar in die porto tetteren, Simone kwam er amper tussen. En bij de executie zat iedereen te blauwbekken en zij zat er comfortabel bij in haar dikke jas, alsof ze al wist dat ze naar een koude plek gingen...
zondag 21 januari 2018 om 09:07
lolly-pop schreef: ↑20-01-2018 22:51Welnee, van tevoren wordt alles besproken met de mol, alle scenario’s doorgenomen, het hele spel wordt daarop ingericht. En ik denk dat je ook gescreend zult worden, omdat het risico dat je door de mand valt best groot is. Dus wie kan er goed acteren, liegen, manipuleren etc? Als JM het geweest zou zijn dan hadden ze echt een flink probleem en had hij echt wel moeten blijven. Evt met (slaap)medicatie bijv..
Welnee, dan switchen ze gewoon van mol. Het is tv hoor.
zondag 21 januari 2018 om 09:08
Bessss schreef: ↑21-01-2018 07:26Stine wordt voor mij ook verdachter (in elk geval vervelender). Alle kandidaten waren aan het luisteren naar hun zwevende partner en zij bleef maar in die porto tetteren, Simone kwam er amper tussen. En bij de executie zat iedereen te blauwbekken en zij zat er comfortabel bij in haar dikke jas, alsof ze al wist dat ze naar een koude plek gingen...
Stine is verdacht ja, maar dat ze op een koude plek waren wisten ze allang
zondag 21 januari 2018 om 09:11
Scherp opgemerkt!
Ik mis sowieso de lol een beetje bij deze groep mensen. Natuurlijk is het een spel en wil je jezelf een beetje verdacht maken, maar wat er nu gebeurt slaat alles. En dan dat mingeld bij de tweede opdracht.
zondag 21 januari 2018 om 09:21
Ik denk dat Olcay zich gewoon groen en geel ergert aan hoe ongezellig, vijandig en elkaar-niks-gunnend het nu toegaat in de groep. En dat probeert ze wat te beïnvloeden.
Doet ze dat voor haar eigen plezier of omdat ze een extra opdracht heeft? Geen idee!
Het schijnt dat zij op sociaal media met niemand van de groep vrienden geworden is. Gezien haar welwillende gedrag best vreemd.
zondag 21 januari 2018 om 09:34
zondag 21 januari 2018 om 09:58
Gele_Suikerspin schreef: ↑21-01-2018 09:34Olcay houd er van dat dingen op haar manier gaan, dat is niet zo in dit program en daarom word ze stiller. Verder heeft ze denk ik door dat hoge hakken eneniet handtasjes niet handig zijn. Mode is echt haar ding en gewoon niet praktische in dit spel. Daarom os ze wat stiller.
Ja, die meid hoor je nooit
zondag 21 januari 2018 om 17:04
Ik denk dat Olcay als zakenvrouw supergehaait is en daarom heel slim speelt. Die actie om de zwarte vrijstelling weg te geven... Ik denk dat zij al denkt te weten wie de mol is en daarom het zich permiteert om lekker te mollen.
Loes vind ik verdacht. Zoals ze praat. Stine en Ruben ook.
Ik verdenk Jan niet (te nerveus bij het scherm) en Simone is het voor mij ook niet.
Loes vind ik verdacht. Zoals ze praat. Stine en Ruben ook.
Ik verdenk Jan niet (te nerveus bij het scherm) en Simone is het voor mij ook niet.
zondag 21 januari 2018 om 20:23
zondag 21 januari 2018 om 21:09
zondag 21 januari 2018 om 21:21
Op wie zat ze dan?Jaimylinn schreef: ↑21-01-2018 21:09Bij RTL Boulevard hadden ze Bella aan de telefoon en die vertelde op wie ze zat bij de test, terwijl dat in de uitzending van WIDM niet naar voren kwam... Ik dacht dat ze niets inhoudelijks mochten zeggen over hun deelname, want zo lijkt het alsof je die kandidaat al kan wegstrepen.
Heeft stine eigenlijk nog op camera gereageerd dat ze de zwarte vrijstelling van olcay gehad heeft?
Want dat is natuurlijk echt een hele vage actie van olcay die alleen te verklaren is door wat hierboven al staat, olcay verdenkt stine.
Volgens mij stamelde ze alleen een soort van bedankt, wat lief...
Maar is ze er met de in de camera clipjes nog op teruggekomen?