Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
Mijn mol is Stine al vanaf afl 1. En ik denk dat Olcay dat ook denkt. Met het geven van die vrijstelling probeerde ze mol Stine uit de tent te lokken.
Stine wordt voor mij ook verdachter (in elk geval vervelender). Alle kandidaten waren aan het luisteren naar hun zwevende partner en zij bleef maar in die porto tetteren, Simone kwam er amper tussen. En bij de executie zat iedereen te blauwbekken en zij zat er comfortabel bij in haar dikke jas, alsof ze al wist dat ze naar een koude plek gingen...
lolly-pop schreef:
20-01-2018 22:51
Welnee, van tevoren wordt alles besproken met de mol, alle scenario’s doorgenomen, het hele spel wordt daarop ingericht. En ik denk dat je ook gescreend zult worden, omdat het risico dat je door de mand valt best groot is. Dus wie kan er goed acteren, liegen, manipuleren etc? Als JM het geweest zou zijn dan hadden ze echt een flink probleem en had hij echt wel moeten blijven. Evt met (slaap)medicatie bijv..

Welnee, dan switchen ze gewoon van mol. Het is tv hoor.
Bessss schreef:
21-01-2018 07:26
Stine wordt voor mij ook verdachter (in elk geval vervelender). Alle kandidaten waren aan het luisteren naar hun zwevende partner en zij bleef maar in die porto tetteren, Simone kwam er amper tussen. En bij de executie zat iedereen te blauwbekken en zij zat er comfortabel bij in haar dikke jas, alsof ze al wist dat ze naar een koude plek gingen...

Stine is verdacht ja, maar dat ze op een koude plek waren wisten ze allang ;)
Bessss schreef:
21-01-2018 07:26
En bij de executie zat iedereen te blauwbekken en zij zat er comfortabel bij in haar dikke jas, alsof ze al wist dat ze naar een koude plek gingen...
Scherp opgemerkt!

Ik mis sowieso de lol een beetje bij deze groep mensen. Natuurlijk is het een spel en wil je jezelf een beetje verdacht maken, maar wat er nu gebeurt slaat alles. En dan dat mingeld bij de tweede opdracht.
:"-(
Zat eerst op Jan want gewoon een gevoel maar nu toch Olcay. Maar ik heb het nooit goed.
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
netwakker schreef:
21-01-2018 09:14
Zat eerst op Jan want gewoon een gevoel maar nu toch Olcay. Maar ik heb het nooit goed.
Ik denk dat Olcay zich gewoon groen en geel ergert aan hoe ongezellig, vijandig en elkaar-niks-gunnend het nu toegaat in de groep. En dat probeert ze wat te beïnvloeden.

Doet ze dat voor haar eigen plezier of omdat ze een extra opdracht heeft? Geen idee!

Het schijnt dat zij op sociaal media met niemand van de groep vrienden geworden is. Gezien haar welwillende gedrag best vreemd.
Ruben molt af en toe zeker wel, alleen doet hij het onopvallend. Kijk maar eens goed.

De eerste aflevering met stine molt hij btw gewoon opvallend.
Olcay houd er van dat dingen op haar manier gaan, dat is niet zo in dit program en daarom word ze stiller. Verder heeft ze denk ik door dat hoge hakken eneniet handtasjes niet handig zijn. Mode is echt haar ding en gewoon niet praktische in dit spel. Daarom os ze wat stiller.
Gele_Suikerspin schreef:
21-01-2018 09:34
Olcay houd er van dat dingen op haar manier gaan, dat is niet zo in dit program en daarom word ze stiller. Verder heeft ze denk ik door dat hoge hakken eneniet handtasjes niet handig zijn. Mode is echt haar ding en gewoon niet praktische in dit spel. Daarom os ze wat stiller.

Ja, die meid hoor je nooit :nut:
Ik heb nog even nagedacht, Stine zou ook de mol kunnen zijn. Dan is Olcay wel heel slim om met stine een bondje aan te gaan. Ze delen steeds een kamer.

Jaja ik heb vast last van tunnelvisie. :lol:
Ik kruip maar in mijn Stine tunnel want mijn andere mol Bella is er uit.
amarna schreef:
21-01-2018 00:45
Mijn mol is Stine al vanaf afl 1. En ik denk dat Olcay dat ook denkt. Met het geven van die vrijstelling probeerde ze mol Stine uit de tent te lokken.
Jupjup!
Ik zie niemand met mollenboekjes?
Daar is in eerdere afleveringen wel over gesproken die boekjes dat ze daar in schrijven
Ik denk dat Olcay als zakenvrouw supergehaait is en daarom heel slim speelt. Die actie om de zwarte vrijstelling weg te geven... Ik denk dat zij al denkt te weten wie de mol is en daarom het zich permiteert om lekker te mollen.
Loes vind ik verdacht. Zoals ze praat. Stine en Ruben ook.
Ik verdenk Jan niet (te nerveus bij het scherm) en Simone is het voor mij ook niet.
Ik zit nog steeds op Loes, Stine is mijn reserve. Loes vertrouw ik gewoon niet, vind haar totaal niet sympathiek overkomen. Heb het idee dat dat is omdat ze een rol speelt.
2 punten over.....
Ik had er 399 op Bella gezet.
Och gossie :there:
Iemand het dagboek van de mol gelezen? Dat riekt naar Stine..
Mijn dochter van 8 is er van overtuigd dat Emilio de mol is, maar Stine vindt ze echt niet aardig. Ik kan een eindje met haar meegaan. We waren in elk geval allemaal sneu dat Bella eruit was. Bella en Jan zijn de enige met een beetje goede zin in deze editie (en Ron, maar helaas) .
Bij RTL Boulevard hadden ze Bella aan de telefoon en die vertelde op wie ze zat bij de test, terwijl dat in de uitzending van WIDM niet naar voren kwam... Ik dacht dat ze niets inhoudelijks mochten zeggen over hun deelname, want zo lijkt het alsof je die kandidaat al kan wegstrepen.
Jaimylinn schreef:
21-01-2018 21:09
Bij RTL Boulevard hadden ze Bella aan de telefoon en die vertelde op wie ze zat bij de test, terwijl dat in de uitzending van WIDM niet naar voren kwam... Ik dacht dat ze niets inhoudelijks mochten zeggen over hun deelname, want zo lijkt het alsof je die kandidaat al kan wegstrepen.
Op wie zat ze dan?

Heeft stine eigenlijk nog op camera gereageerd dat ze de zwarte vrijstelling van olcay gehad heeft?
Want dat is natuurlijk echt een hele vage actie van olcay die alleen te verklaren is door wat hierboven al staat, olcay verdenkt stine.

Volgens mij stamelde ze alleen een soort van bedankt, wat lief...
Maar is ze er met de in de camera clipjes nog op teruggekomen?
Oh, even snel Boulevard teruggekeken (kijk ik normaal nooit). Bella claimt op Ruben gestemd te hebben.

Nou, daar hebben we ook niks aan, die verdenk ik totaal niet.
Daar heb je sowieso niets aan, want ze kan ook vragen fout hebben of gespreid hebben....
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven