Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
pilamie schreef:
07-02-2018 12:09
Ik kijk nooit naar Belgische tv (ik kijk alles via internet). Wil iemand mij laten weten wanneer de belgische versie begint en op welk net dat dan is? Dan wil ik de vlaamse versie ook wel eens zien.
Daar zullen de opdrachten vast leuker zijn dan "zoek de volgende mol auto" - rennen - " zoek de volgende mol auto" en weer rennen. :facepalm:
De Belgische is heel erg leuk, als je je tot die tijd wilt vermaken, hier kun je de laatste 2 seizoenen bekijken:

https://www.widm.nl/afleveringen/seizoen-belgie-4.html
Falathiel schreef:
07-02-2018 14:46
Kijk naar hoe het geschreven is. In het circus PUNT. In de metro PUNT.

En op dat gewéldige industriële terrein – waar de Russen vroeger probeerden radarsignalen te verstoren – zoek ik maar al te graag de grens op.

Alleen bij de laatste zin zegt de mol daadwerkelijk de grens op te zoeken. De eerste twee kunnen gewoon verwijzingen zijn naar waar de kandidaten zijn geweest. De eerste kunnen er door die punten los van staan. Het is maar net hoe jij het wil lezen.
hmmm zou kunnen maar toch :-D
MotherEarth schreef:
07-02-2018 16:36
hmmm zou kunnen maar toch :-D
Je kunt ook mollen zonder fysiek aanwezig te zijn natuurlijk.
Dank je
Veritas vos liberabit
thanks anappleaday, ik heb net aflevering 1 van seizoen 2016 gekeken. VEEL leukere opdrachten. en ook een veel relaxter programma. niet van dat lange staren van Art. die Gilles is gewoon meer deel van de groep. En als kijker veel meer te zoeken naar wie de mol kan zijn. Hoera voor Belgie!
pilamie schreef:
08-02-2018 03:03
thanks anappleaday, ik heb net aflevering 1 van seizoen 2016 gekeken. VEEL leukere opdrachten. en ook een veel relaxter programma. niet van dat lange staren van Art. die Gilles is gewoon meer deel van de groep. En als kijker veel meer te zoeken naar wie de mol kan zijn. Hoera voor Belgie!
Ja leuk he! Ik vind de groepsdynamiek zo leuk daar! Geniet er van :-)
Hmm ik ben ook niet veel wijzer geworden na zaterdag. Behalve dat ik nu Simone heb afgestreept wegens als eerste afvallen met een joker in de autorit.

Dat betekent dat alleen Stine overblijft en alles wijst naar haar. Maar kan me niet voorstellen dat productie zo duidelijk naar haar wijst. Dus heb nu Olcay aan mijn verdenkingen toegevoegd....

Hopelijk morgen meer duidelijkheid! Kan alleen niet kijken... dus wordt zondag!
Ik denk ook dat het Simone is. Ruben heb ik inmiddels afgestreept.

Maar vonden jullie ook niet dat alles er in de laatste aflevering op gericht was om Olcay de Mol te laten lijken? (Of zijn). Geen enkele opdracht deed ze goed.
Ik heb haar nooit verdacht maar mocht ze wél de Mol zijn, dan doet ze ‘t geniaal!
Ik vind Stine nog steeds een verdachte, zeker na die opdracht met de auto's van afgelopen zaterdag. Waarom zoveel moeite doen als je een lege envelop hebt.
Ik ben beniewd vanavond
Er gaat niemand uit vanavond denk ik.
ik zit nog steeds op simone
Ik zit nog steeds op Stine. Verder denk ik ook dat er vanavond niemand uit gaat, poging drie van de productie zal daar toch wel een keer in slagen?
Oh bah wat vind ik Stine steeds stommer worden! Doodstil in die kamer staan, amper wat doen met de verhuizing, vragen fout antwoorden en dan lekker 1000 euro wegspelen... Grrrr :frusty:
Ik vond opdracht 2 echt geniaal en hilarisch. Ik heb echt in een deuk gelegen om Jan.

En zoals verwacht niemand er uit, maar maakt het wel weer lastiig.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ja, die verhuisopdracht vond ik ook hilarisch.
Jan vind ik echt supergrappig en Olcay ook. Stine vind ik helemaal niet leuk en er wijst zoveel naar haar dat ik denk dat ze niet de mol kan zijn en anders vind ik haar geen leuke mol. Ook geen leuke kandidaat trouwens. Ruben vond ik wel extreem klungelen met die band. Verhuisopdracht vind ik de leukste opdracht tot nu toe. Jan had de local ook nog zelf kunnen laten rijden om die extra 250 in de wacht te kunnen slepen.
Stine zag er erg moe uit bij die rood/groen opdracht. Leek niet echt mee te krijgen wat de anderen bepaalden (scherm of geld) en zat de hele tijd aan haar ogen.

Vind dat alles te overduidelijk naar haar wijst dus zou het daarom niet leuk vinden als zij de mol is. Lijkt mij supergrappig als het uiteindelijk Jan blijkt te zijn
Lacht Stine nou altijd echt of heeft ze een soort van kaakkramp waardoor ze doorlopend lacht?

Ik blijf in mijn Rubentunnel, hij is stil, maar wel verdacht.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Ik vond het maar een matte aflevering en begin uit mijn Stine tunnel te kruipen. Als ik de kandidaten moet geloven dan heeft Simone nog geen geld ingebracht nu wel met de verhuis opdracht.

Vraag mij af wat had de mol kunnen doen tijdens het verhuizen om te mollen?
redbulletje schreef:
10-02-2018 22:12
Ruben vond ik wel extreem klungelen met die band.
Haha normaal zou ik dat ook zeggen, maar ik weet wat voor relatie mijn vriend heeft met zo'n band. Die zit er echt elke keer weer mee te klungelen :-D

Local zelf laten rijden is op zich een goed idee als de auto normaal gepakt was. Ik weet niet wat voor local hij toebedeeld had gekregen, maar zo'n zingende vrouw zou ik niet zeker van zijn of ze überhaupt met spullen daar komt :)

Jan is ook mijn favoriet! Zo'n leuke kandidaat. Stine vind ik ook gruwelijk irritant en passief. En stiekem luisteren aan de deur?? We zijn toch geen kleuters meer?
single1985 schreef:
11-02-2018 08:52
Ik vond het maar een matte aflevering en begin uit mijn Stine tunnel te kruipen. Als ik de kandidaten moet geloven dan heeft Simone nog geen geld ingebracht nu wel met de verhuis opdracht.

Vraag mij af wat had de mol kunnen doen tijdens het verhuizen om te mollen?
De mol had bij de eerste lading zoveel mogelijk in moeten pakken zodat de extra, waardevolle, meubels en de bewoner er niet meer bij pasten. Of het slecht vast gemaakt zodat het kan vallen, al is het slimmer om dat dan te doen voor een auto waar ze niet zelf rijden. Stine stond hier op een goede positie want kon de auto’s van zowel Jan als Simone beïnvloeden zonder zelf verdacht te raken (want geen chauffeur)
Wat me nu al een paar weken opvalt..
Als je naar Google gaat, krijg je, voordat je iets intypt, van die suggesties. Veel gezochte dingen oid denk ik.
Maar iedere week na de aflevering staat als eerste suggestie: wie is de mol stine
En op maandag is dat weer weg.
Nooit een andere kandidaat.
Alsof Google mij verteld: Wie is de mol? Stine!

Al vond ik dat het wel erg veel in beeld werd gebracht dat in het hotel stine amper op de deur aan het bonzen was en maar heel zachtjes riep.

Simone blijf ik ook nog steeds verdacht vinden, maar er wijzen zoveel hints naar stine, ik weet het nu gewoon niet meer.
Hopelijk valt 1 van de 2 volgende week af
Rozevarkentje schreef:
11-02-2018 09:33
Wat me nu al een paar weken opvalt..
Als je naar Google gaat, krijg je, voordat je iets intypt, van die suggesties. Veel gezochte dingen oid denk ik.
Maar iedere week na de aflevering staat als eerste suggestie: wie is de mol stine
En op maandag is dat weer weg.
Nooit een andere kandidaat.
Alsof Google mij verteld: Wie is de mol? Stine!

Al vond ik dat het wel erg veel in beeld werd gebracht dat in het hotel stine amper op de deur aan het bonzen was en maar heel zachtjes riep.

Simone blijf ik ook nog steeds verdacht vinden, maar er wijzen zoveel hints naar stine, ik weet het nu gewoon niet meer.
Hopelijk valt 1 van de 2 volgende week af
Je maakt een grapje met Google toch? Stine is het meest verdacht door Nederland, op zaterdagavond en zondag wordt er het meest gegoogeld over de Mol. En waarschijnlijk dus het meest op Stine omdat iedereen haar verdenkt.
Zo werkt Google nou eenmaal.
Ik moest erg lachen om Olcay en Jan. Olcay nam Jan in de maling met een zwarte make updoos in haar broekzak. Die 2 vinden elkaaar wel erg leuk volgens mij.

Ik zag Stine Simone verwijten voor niks inbrengen maar als er iemand geen reet uitspookt is het Stine wel.

Ik zit nu nog steeds op Ruben maar ook op Stine. Allebei verdacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven