Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
En stine zogenaamd allemaal deuren open gemaakt terwijl de rest haar zocht :allemaal leeg (shots van?) En dan de 500 euro die ineens is weggenomen.

De vragen net fout antwoorden waardoor ze voor mingeld kon zorgen.

Maar goed , ik zit compleet in mijn tunnel.

Vind het seizoen ook minder TOV vorig jaar, maar Amerika is natuurlijk ook lastig te evenaren qua sfeer en shots:)
Oh dat vind ik juist niet, vind de landschappen en cultuur van Georgië juist super interessant. Van Amerika zien we al zoveel door films en series, maar dit is totaal nieuw voor mij. Veel boeiender. Het is voor mij puur de groep en de opdrachten die erg tegenvallen.
Madrid87 schreef:
12-02-2018 09:50
Niet alleen dat, ze luisterde ook niet toen de groep haar riep om met de sleutels te komen. Toen deed ze net alsof ze niets gehoord had.
Als ze kandidaat was geweest had ze die trap opgerend om die deur open te maken. Net als vorige week dat ze met een envelop met niets zo hard haar best doet om de finish te halen. Dan wil je dus gewoon dat er niets in de pot komt en ben je gewoon de mol.
De rest is allemaal veel te fanatiek om de mol te zijn. Vorig jaar wisten de echte mol kijkers ook vanaf het begin al dat het Thomas was. Ik niet want ik wist niet waar ik op moest letten. Nu dus wel.
Ja, dit allemaal.

Ik zit vol op Stine nu Loes eruit is.
Ik volgde tot nu toe nog geen forums omdat ik met het seizoen van Klaas zo baalde dat ik het al wist. Maar toen kwam op Instagram opeens die woordzoeker voorbij met "Stine is de mol" en toen was het voor mij duidelijk. Je ziet altijd veel hints voorbij komen, maar deze is voor mij zo duidelijk. Vond afgelopen aflevering daarom ook maar stom, want dan is alles opeens zo duidelijk. Heb wel echt in een deuk gelegen om die verhuisopdracht. Jan die met rechts stuurde en links de deur dicht moest houden, fantastisch.

Ik hoopte trouwens heel erg dat Olcay de mol was. Geweldig hoe hard zij erin gaat. Heb toen dat seizoen met Margriet ook zo genoten van die terugblikken hoe brutaal zij was.

Ik hoorde trouwens laatst dat dit seizoen veel minder kijkers heeft dan normaal, en dat het per aflevering minder wordt. Ze denken dat het aan de groep ligt, dat die niet zo "likeable" is. Ik lees hier ook wel mensen die het niet zo denderend vinden.
Je ziet het ook aan de reacties hier. Veel minder dan anders en ook minder fanatiek aan het moljagen. Gek inderdaad. De Belgische mol was erg leuk om te kijken vorig jaar. Misschien wordt hetvtijd om te stoppen met BN-ers en om net als in Belgie gewone Hollanders mee te laten doen.
pussywillow schreef:
12-02-2018 18:25
Je ziet het ook aan de reacties hier. Veel minder dan anders en ook minder fanatiek aan het moljagen. Gek inderdaad. De Belgische mol was erg leuk om te kijken vorig jaar. Misschien wordt hetvtijd om te stoppen met BN-ers en om net als in Belgie gewone Hollanders mee te laten doen.
Zou ik echt leuker vinden, geen beroepsacteurs meer!
Ben nu mol België aan het terugkijken vam vorig jaar. Eetste aflevering vind ik al zoveel leuker! Hoop inderdaad dat ze volgend onbekende nederlanders gaan doen. Lijkt mij zoveel beter
Dan ga ik me aanmelden, is het enige programma waarvoor ik met mijn kop op tv wil :proud:

Alleen ik zou niet zo goed zijn, ik ben gek op puzzels en spelletjes (en er ook heel goed in) en zou onwijs fanatiek de opdrachten in gaan. Ik zou me dan ook de hele tijd ergeren aan mollende medekandidaten die niet meewerken om de opdrachten te halen.
Iedereen weet dus na week 1 dat ik de mol niet ben :proud:
redbulletje schreef:
12-02-2018 18:28
Zou ik echt leuker vinden, geen beroepsacteurs meer!
Ik vond de Nederlandse versies met onbekende deelnemers veeeel leuker!
O.a. George, de leukste Mol ooit!
enthousiasteling schreef:
11-02-2018 19:40
Ik ben wel benieuwd naar de vertaling van dat liedje wat die local zong toen ze meereed met Ruben bij de verhuisopdracht. Wie weet zit er een aanwijzing in? Ik zit echt helemaal op Ruben!

Ik dacht eerst, misschien is hij de mol en zingt ze daarover iets in het Georgisch.
Lijkt me toch stug. Tussen alle kijkers zal vast iemand zitten die de taal kent.
@ Madrid: ik bied mezelf graag aan als ontvanger van dat maandsalaris.
Die afsluiter van Simone in het Achtuurjournaal :cheer:
Leuk deze opdracht
Pff ik kan mijn aandacht er niet echt bijhouden vandaag. Ligt voornamelijk aan mijn gemoedstoestand hoor, maar ik kijk wel door en doe morgen nog wel een poging.
"After all this time?" "Always."
Leuke opdrachten! Die brug doet me denken aan de restaurant opdracht, lekker boodschappen doen enzo haha
als ik de mol was, had ik een of twee rode dozen uit de trein geflikkerd
Neeeeee mijn mol
WTF!!! :-o :O :woa:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
mjdlh schreef:
12-02-2018 17:40
Ik volgde tot nu toe nog geen forums omdat ik met het seizoen van Klaas zo baalde dat ik het al wist. Maar toen kwam op Instagram opeens die woordzoeker voorbij met "Stine is de mol" en toen was het voor mij duidelijk. Je ziet altijd veel hints voorbij komen, maar deze is voor mij zo duidelijk. Vond afgelopen aflevering daarom ook maar stom, want dan is alles opeens zo duidelijk. Heb wel echt in een deuk gelegen om die verhuisopdracht. Jan die met rechts stuurde en links de deur dicht moest houden, fantastisch.

Ik hoopte trouwens heel erg dat Olcay de mol was. Geweldig hoe hard zij erin gaat. Heb toen dat seizoen met Margriet ook zo genoten van die terugblikken hoe brutaal zij was.

Ik hoorde trouwens laatst dat dit seizoen veel minder kijkers heeft dan normaal, en dat het per aflevering minder wordt. Ze denken dat het aan de groep ligt, dat die niet zo "likeable" is. Ik lees hier ook wel mensen die het niet zo denderend vinden.

Nou ja niet dus...toch maar gaan kijken? :rofl:

Ik ga nog steeds voor Olcay.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Goffer, ik zat steeds 100% op Simone en nu tijdens de uitzending toch ook nog wat op Stine ingezet. Gaat zij er uit
friezinnetje2014 schreef:
17-02-2018 21:19
als ik de mol was, had ik een of twee rode dozen uit de trein geflikkerd
ik ook!!!

Wow stine eruit... !!! Hoe dan.
Oef, gelukkig net voor tijd vol ingezet op Simone i.p.v. Simone en Stine!

Maar toch, ik blijf twijfelen..
WTF! Ik was ervan overtuigd dat Stine de mol was! :woa:
Ik had alles op Stine ingezet o_o
single1985 schreef:
17-02-2018 21:45
Ik had alles op Stine ingezet o_o
ik twijfelde dat te doen. Nu blij dat ik toch nog een keer heb gesplit
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven