Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
maandag 12 februari 2018 om 16:42
En stine zogenaamd allemaal deuren open gemaakt terwijl de rest haar zocht :allemaal leeg (shots van?) En dan de 500 euro die ineens is weggenomen.
De vragen net fout antwoorden waardoor ze voor mingeld kon zorgen.
Maar goed , ik zit compleet in mijn tunnel.
Vind het seizoen ook minder TOV vorig jaar, maar Amerika is natuurlijk ook lastig te evenaren qua sfeer en shots:)
De vragen net fout antwoorden waardoor ze voor mingeld kon zorgen.
Maar goed , ik zit compleet in mijn tunnel.
Vind het seizoen ook minder TOV vorig jaar, maar Amerika is natuurlijk ook lastig te evenaren qua sfeer en shots:)
maandag 12 februari 2018 om 16:47
maandag 12 februari 2018 om 16:54
Ja, dit allemaal.Madrid87 schreef: ↑12-02-2018 09:50Niet alleen dat, ze luisterde ook niet toen de groep haar riep om met de sleutels te komen. Toen deed ze net alsof ze niets gehoord had.
Als ze kandidaat was geweest had ze die trap opgerend om die deur open te maken. Net als vorige week dat ze met een envelop met niets zo hard haar best doet om de finish te halen. Dan wil je dus gewoon dat er niets in de pot komt en ben je gewoon de mol.
De rest is allemaal veel te fanatiek om de mol te zijn. Vorig jaar wisten de echte mol kijkers ook vanaf het begin al dat het Thomas was. Ik niet want ik wist niet waar ik op moest letten. Nu dus wel.
Ik zit vol op Stine nu Loes eruit is.
maandag 12 februari 2018 om 17:40
Ik volgde tot nu toe nog geen forums omdat ik met het seizoen van Klaas zo baalde dat ik het al wist. Maar toen kwam op Instagram opeens die woordzoeker voorbij met "Stine is de mol" en toen was het voor mij duidelijk. Je ziet altijd veel hints voorbij komen, maar deze is voor mij zo duidelijk. Vond afgelopen aflevering daarom ook maar stom, want dan is alles opeens zo duidelijk. Heb wel echt in een deuk gelegen om die verhuisopdracht. Jan die met rechts stuurde en links de deur dicht moest houden, fantastisch.
Ik hoopte trouwens heel erg dat Olcay de mol was. Geweldig hoe hard zij erin gaat. Heb toen dat seizoen met Margriet ook zo genoten van die terugblikken hoe brutaal zij was.
Ik hoorde trouwens laatst dat dit seizoen veel minder kijkers heeft dan normaal, en dat het per aflevering minder wordt. Ze denken dat het aan de groep ligt, dat die niet zo "likeable" is. Ik lees hier ook wel mensen die het niet zo denderend vinden.
Ik hoopte trouwens heel erg dat Olcay de mol was. Geweldig hoe hard zij erin gaat. Heb toen dat seizoen met Margriet ook zo genoten van die terugblikken hoe brutaal zij was.
Ik hoorde trouwens laatst dat dit seizoen veel minder kijkers heeft dan normaal, en dat het per aflevering minder wordt. Ze denken dat het aan de groep ligt, dat die niet zo "likeable" is. Ik lees hier ook wel mensen die het niet zo denderend vinden.
maandag 12 februari 2018 om 18:25
maandag 12 februari 2018 om 18:28
Zou ik echt leuker vinden, geen beroepsacteurs meer!pussywillow schreef: ↑12-02-2018 18:25Je ziet het ook aan de reacties hier. Veel minder dan anders en ook minder fanatiek aan het moljagen. Gek inderdaad. De Belgische mol was erg leuk om te kijken vorig jaar. Misschien wordt hetvtijd om te stoppen met BN-ers en om net als in Belgie gewone Hollanders mee te laten doen.
maandag 12 februari 2018 om 19:00
Dan ga ik me aanmelden, is het enige programma waarvoor ik met mijn kop op tv wil 
Alleen ik zou niet zo goed zijn, ik ben gek op puzzels en spelletjes (en er ook heel goed in) en zou onwijs fanatiek de opdrachten in gaan. Ik zou me dan ook de hele tijd ergeren aan mollende medekandidaten die niet meewerken om de opdrachten te halen.
Iedereen weet dus na week 1 dat ik de mol niet ben
Alleen ik zou niet zo goed zijn, ik ben gek op puzzels en spelletjes (en er ook heel goed in) en zou onwijs fanatiek de opdrachten in gaan. Ik zou me dan ook de hele tijd ergeren aan mollende medekandidaten die niet meewerken om de opdrachten te halen.
Iedereen weet dus na week 1 dat ik de mol niet ben
maandag 12 februari 2018 om 19:44
Ik vond de Nederlandse versies met onbekende deelnemers veeeel leuker!
O.a. George, de leukste Mol ooit!
maandag 12 februari 2018 om 21:02
enthousiasteling schreef: ↑11-02-2018 19:40Ik ben wel benieuwd naar de vertaling van dat liedje wat die local zong toen ze meereed met Ruben bij de verhuisopdracht. Wie weet zit er een aanwijzing in? Ik zit echt helemaal op Ruben!
Ik dacht eerst, misschien is hij de mol en zingt ze daarover iets in het Georgisch.
Lijkt me toch stug. Tussen alle kijkers zal vast iemand zitten die de taal kent.
zaterdag 17 februari 2018 om 21:27
mjdlh schreef: ↑12-02-2018 17:40Ik volgde tot nu toe nog geen forums omdat ik met het seizoen van Klaas zo baalde dat ik het al wist. Maar toen kwam op Instagram opeens die woordzoeker voorbij met "Stine is de mol" en toen was het voor mij duidelijk. Je ziet altijd veel hints voorbij komen, maar deze is voor mij zo duidelijk. Vond afgelopen aflevering daarom ook maar stom, want dan is alles opeens zo duidelijk. Heb wel echt in een deuk gelegen om die verhuisopdracht. Jan die met rechts stuurde en links de deur dicht moest houden, fantastisch.
Nou ja niet dus...toch maar gaan kijken?
Ik ga nog steeds voor Olcay.
"I love not Man the less, but Nature more..."
zaterdag 17 februari 2018 om 21:37
ik ook!!!friezinnetje2014 schreef: ↑17-02-2018 21:19als ik de mol was, had ik een of twee rode dozen uit de trein geflikkerd
Wow stine eruit... !!! Hoe dan.
zaterdag 17 februari 2018 om 21:49
ik twijfelde dat te doen. Nu blij dat ik toch nog een keer heb gesplit
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times