Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
Ik zit op Ruben en vind Stine een saaie kandidaat en hopelijk is ze niet de mol.

Vond de verhuisopdracht leuk, bij de meeste andere opdrachten mis ik vaak het verstandelijk vermogen om het te begrijpen;-) kijken is begrijpen bij mij, haha!
Poep, wie heeft jou gescheten?
En Olcay mag wel eens ophouden met haar denigrerende opmerkingen steeds.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Stine en Jan favoriet hier. Olcay slechtste mol ever als zij de mol is. Met dat 'ik moet even plassen', hoge hakken tijdens theater waardoor ze niet snel kan lopen aflevering 2, ga zo maar door.
Sinds ruben de pot beheerd zit er meer geld in de pot.
Desondanks is Ruben verdachte nummer 1 hier in huize Kikker
AnAppleADay schreef:
11-02-2018 09:36
Je maakt een grapje met Google toch? Stine is het meest verdacht door Nederland, op zaterdagavond en zondag wordt er het meest gegoogeld over de Mol. En waarschijnlijk dus het meest op Stine omdat iedereen haar verdenkt.
Zo werkt Google nou eenmaal.
Wat een gezelligheid!
Wie zou die 500 euro achterover gedrukt hebben?
Ik vind Olcay dus echt tenenkrommend.
Stine is denk ik niet de mol, omdat haar acties een beetje too obvious worden.
Voor de fans van Jan en die trouwplannen hebben... Jan is sinds kort Buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand in Zaanstad!
Benbits schreef:
11-02-2018 15:03
dat vroeg ik me ook af!!
lise1985 schreef:
10-02-2018 19:50
Er gaat niemand uit vanavond denk ik.
dat klopte dus!
Thisisme1980 schreef:
11-02-2018 16:14
dat vroeg ik me ook af!!
Olcay
Benbits schreef:
11-02-2018 15:03
Huh dat heb ik even gemist, wanneer was dat?
Kikker75 schreef:
11-02-2018 13:34
Stine en Jan favoriet hier. Olcay slechtste mol ever als zij de mol is. Met dat 'ik moet even plassen', hoge hakken tijdens theater waardoor ze niet snel kan lopen aflevering 2, ga zo maar door.
Sinds ruben de pot beheerd zit er meer geld in de pot.
hier is Stine favoriet, al meerdere afleveringen. Ze doet liefst zo min mogelijk in de opdrachten door een pols blessure, of onnozelheid, kijkt vooral wat toe.ze laat in het hotel niet van zich horen en is verdwenen als ze uit haar kamer is. en ze heeft daar ook de mooiste hotekamer-locatie: ver weg bij de rest (simone en olcay zaten tegen over elkaar), en als ze de sleutels van Ine niet hebben dan missen ze een heleboel geld. En dan ook nog eens twee vragen net fout beantwoorden.

Olcay vind ik ook erg mollig bezig maar ik vind haar zo irritant dat ik niet wil dat ze de mol is. hopelijk is ze de volgende aflevering er uit :facepalm: maar heel eerlijk moet ik toegeven.... ze zou de mol kunnen zijn.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik vind juist dat er zo de nadruk op Stine wordt gelegd qua wat zij allemaal (niet) doet om de pot te boycotten, dat het me daarom sterk lijkt dat zij de mol is.
Rozevarkentje schreef:
11-02-2018 14:39
Wat een gezelligheid!

Oh ik bedoel het niet gemeen hoor! Was gewoon verbaasd dat iemand zo dacht...
Ik ben wel benieuwd naar de vertaling van dat liedje wat die local zong toen ze meereed met Ruben bij de verhuisopdracht. Wie weet zit er een aanwijzing in? Ik zit echt helemaal op Ruben!
AnAppleADay schreef:
11-02-2018 19:39
Oh ik bedoel het niet gemeen hoor! Was gewoon verbaasd dat iemand zo dacht...
Oh sorry, zo kwam het wel over. Geschreven tekst blijft toch altijd anders dan gesproken.

Maar ja, het valt mij echt op, juist omdat het altijd stine is en nooit een andere kandidaat.
Nouu, Stine speelt ff 1000euro weg?! Ik ben dit jaar alleen maar bezig met dat Stine de mol niet kan zijn (teveel duidelijke hints) ipv wie het wel is..
Zebra123 schreef:
11-02-2018 21:22
Nouu, Stine speelt ff 1000euro weg?! Ik ben dit jaar alleen maar bezig met dat Stine de mol niet kan zijn (teveel duidelijke hints) ipv wie het wel is..
Bij dat laatste spel bedoel je? Die 1000 euro waren überhaupt nog niet in het spel toch, daarvoor moesten ze toch eerst nog op het linker bord van rood naar groen gaan?

Ik merk dat ik nog steeds niet zo veel met deze groep heb. Elke keer als ik een kandidaat wel leuk begin te vinden, vliegt diegene eruit (bella, Emilio, loes). Jan vind ik wel een hele leuke kandidaat en begin olcay steeds meer te waarderen, hopelijk vliegen die er niet ook nog uit
Viel het iemand anders ook op dat bij de test bij de vraag 'Wie is de mol?' er maar 4 namen te zien waren? Stine stond er niet bij. Het leek ook niet alsof die gewoon niet in beeld was. Haar naam zal wel net buiten beeld zijn gevallen maar zo zag het er niet uit. Vreemd.

Ik zit sterk op Stine. Ik vind dat de groep vaak wel echt z'n best doet, dat maakt het lastig voor de mol.

Zou volgende aflevering er een mogelijkheid zijn om geld te verliezen? Ik wacht op de stierenveiling zeg maar.
Ja dat viel mij ook op, dat Stine's naam ontbrak.
Trouwens dat Ruben zo zat te klooien met die spanbanden hoeft niets te betekenen hoor, ik kan dat soort dingen ook niet. Snap dat gewoon niet ( heb totaal geen ruimtelijk inzicht ). Dus hoeft niet dat hij de mol is, hij kan gewoon een black out gehad hebben in zijn hersens.

Het lijkt me overigens duidelijk dat het Stine is. De enige die in de hotelkamer rustig bij de deur bleef staan wachten en amper geluid maakte. En ineens Simone gaan helpen terwijl ze bij Jan in het team zat? Ze dacht waarschijnlijk dat het Jan zou afremmen maar die kreeg achterlijk veel op die auto in zijn eentje. Dat had ze vast niet verwacht. Heb echt in een deuk gelegen om hem. Was ervan overtuigd dat er dingen af zouden vallen.

Hoe komt Olcay trouwens aan die zwarte vrijstelling? Stine had die ene van haar gehad maar ik kan me niet herinneren dat ik Olcay een zwarte heb zien pakken.
Ik vind Jan ook de leukste kandidaat ( geen mol ), je blijft lachen met hem, maar ook Ruben vind ik met de week leuker. Om Olcay kan ik ook lachen. Simone en Stine vind ik weinig aan.

Vind het sowieso een saai seizoen trouwens, vergeleken bij vorig jaar. Weinig leuke mensen, weinig spectaculaire opdrachten. En de mol is al overduidelijk. Jammer. Ik zit ook helemaal niet meer op Simone. Het is honderd procent zeker Stine. Durf er mijn maandsalaris op in te zetten. De jongens zijn het sowieso niet. Het is dit jaar een vrouw. En ze is blond.
redbulletje schreef:
11-02-2018 19:30
Ik vind juist dat er zo de nadruk op Stine wordt gelegd qua wat zij allemaal (niet) doet om de pot te boycotten, dat het me daarom sterk lijkt dat zij de mol is.

Inderdaad. Dat ze in het hotel geen geluid maakte, is ook maar een kwestie van montage he.
Niet alleen dat, ze luisterde ook niet toen de groep haar riep om met de sleutels te komen. Toen deed ze net alsof ze niets gehoord had.
Als ze kandidaat was geweest had ze die trap opgerend om die deur open te maken. Net als vorige week dat ze met een envelop met niets zo hard haar best doet om de finish te halen. Dan wil je dus gewoon dat er niets in de pot komt en ben je gewoon de mol.
De rest is allemaal veel te fanatiek om de mol te zijn. Vorig jaar wisten de echte mol kijkers ook vanaf het begin al dat het Thomas was. Ik niet want ik wist niet waar ik op moest letten. Nu dus wel.

Vond Olcay ook hilarisch toen ze zei dat ze Stine vertrouwde omdat ze kinderboeken schrijft, weet ze niet dat ze boeken schrijft over liegen?
Madrid87 schreef:
12-02-2018 09:18
Ja dat viel mij ook op, dat Stine's naam ontbrak.

Kan Stine's scherm geweest zijn.

Hoe komt Olcay trouwens aan die zwarte vrijstelling? Stine had die ene van haar gehad maar ik kan me niet herinneren dat ik Olcay een zwarte heb zien pakken.

Dat was haar makeupdoos, geen vrijstelling.
Oh echt? Haha dat heb ik dus even gemist. Lekker suf.

Zou kunnen dat het haar scherm was maar het was toen Simone haar test maakte in beeld. Kan verkeerd gemonteerd zijn inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven