Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Qua eten niks bijzonders hier vanavond: geitenkaaspizza van Appie met extra paprika en extra zachte geitenkaas erop.
Bami, sate, gebakken eitje en gebakken banaan.

Was lekker!

Happy birthday Jynta! Nog leuke cadeaus gehad van vriend en dochterlief?

Vanavond dus het stoofpotje van Teig met aardappelpuree met kaas. Smaakte prima al werd het wel wat slobberig zo samen
Gefeliciteerd Jynta!

Vandaag champignonsoep met rijst, salade, lamsshoarma gegeten.
Bij Italiaan gegeten. Vooraf Polipette in Umido (kleine inktvisjes in tomatensaus uit de oven) en daarna Spaghetti alla Vongole. Was erg goed.
Nog gefeliciteerd Jynta!

Ik had vandaag geen zin om te koken en heb dus patat gebakken, met mozzarellasticks. Morgen de lasagne die ik vandaag zou maken.

Was een beetje een rare dag vandaag. 's Ochtends op weg van school naar huis aangehouden voor niet lang genoeg stoppen bij een stopbord. Zwaailichten, hele verkeersopstopping, maar ik kwam eraf met een waarschuwing. 's Middags weer zwaailichten en sirenes toen de basisschool net uit was. Iedereen moest van de politie direct de school weer in. Ik zag m'n dochter gelukkig in de chaos en zij mij ook. Heb de bevelen genegeerd. Hup in de auto en wegwezen Geen idee wat er aan de hand was. Hoor het morgen wel. Gestress.

Ik wil de dames van de (m)eet even heeeel hartelijk bedanken voor het pakje dat ik afgelopen weekend in mijn brievenbus vond: een heel mooi zwart schort met daarop in mooie letters (m)eet. Lief!!! Ga hem zeker vaak gebruiken en de beloofde foto komt snel.

Vanavond eten we hier spinazie met aardappelen en een quornburger.

Verder is het hier nog steeds druk. vriendin gaat nog niet goed :(

Ik probeer wel wat vaker weer langs te komen!

Liefs, TM
Dank jullie wel voor alle felicitaties. Gister in Carré gegeten.

Vooraf: Carpaccio op klassieke wijze met Parmezaanse kaas, pijnboompitten, notensla en truffeldressing.

Hoofd: In zijn geheel gebraden runderlende van Nederlands rund met paddenstoelenrisotto en tijmjus.

Na: Selectie van kaas van gepasteuriseerde melk met kweeperenjam en brood.

Zie nu staan dat er bij de kaas brood had moeten zitten, maar dat had ik helemaal niet! Nou ja zeg! . Maar goed, het was allemaal erg lekker en Guido Weijers was ook erg leuk!

Vandaag eten we hutspot met een speklapje.
Klinkt als een leuke avond Jynta. Alsnog van harte!

Hier (nog) aan het diepvriesleegeten, vanavond bapibangang met bami.

Morgen hutspot, hachee en rookworst.
Snijbonen, krieltjes en (heel slecht) vissticks....
Klinkt wel goed dat eten bij Carré. Eigenlijk nooit geweten dat je daar ook kunt eten. Suf van het brood alleen. Maar ja, als 't verder maar goed was.

Haha Winnie, maakt toch niet uit. Vind vissticks wel lekker soms. Maar heb ze denk ik al 2 jaar niet gegeten.

Weet nog niet wat ik ga eten. En of ik thuis eet.
Oh Twijfelmeid, leuk dat het pakketje is aangekomen! Hoop snel de foto te zien! En sterkte met je vriendin.
Groentesoep, gamba's met pesto met spaghetti.

mmmmmm lekker
Pizza
De vissticks waren lekker GB!

Uiteraard wel de echte van Iglo.... met omega-vetzuren geloof ik....

Dus toch nog enigszins verantwoord.

Hahaa volgens mij wordt het buiten de deur eten voor jou!

@Twijfelmeid, we zijn idd benieuwd naar de foto!! En sterkte met je vriendin.
As we speak staat hier GB's kikkererwten-spinaziesoep met knoflook te pruttelen. Wat kleine variaties, aangezien het een à la minute wat-voor-soep-zal-ik-'ns-maken-beslissing was: wat extra kikkererwten, diepvriesspinazie, geen aardappelen, maizena en slagroom. Het ruikt heerlijk! Wordt vervolgd...
Vandaag champignonssoep en boerenkool met frikandellen.
Ik had gisteren voor 2 dagen nasi gemaakt, lekker makkelijk. Maak op het ogenblik zulke lange werkdagen dat makkelijk en snel veel belangrijker is dan lekker... Mijn man doet op het ogenblik vrijwel het hele huishouden alleen, inclusief de boodschappen, maar koken vindt hij zo vreselijk dat ik dat zelf maar doe. Was het maar vast volgende week!
Lekker hoor sri, zo'n pan nasi!

Makkelijk en snel is zeker prettig als je het zo druk hebt!
Yette, wat een rare acties. Weet je al wat er is gebeurd?

Jynta, dat menu ziet er goed uit!

Twijfelmeid, foto foto foto!

Ik was vandaag bij het Jeugdwelzijnsdebat en daar hadden ze heerlijk buffet volledig afgestemd op de jongeren: frikadellen, kroketten, patat, kaassouffles. Ik heb m'n bord ook heerlijk volgeladen. Het was toch sportavond
Oeh lekker Koor, zo'n vette-bek-menu....:-)
@yette: jeetje, je maakt nog eens wat mee in de USA... een hele verkeersopstopping omdat jij te kort stilstond bij een stopbord? Je kunt je er maar druk om maken als politieagent. Hoop dat er verder bij de school van je dochter niets aan de hand was?

@twijfelmeid: fijn dat je je cadeautje hebt ontvangen en dat je het leuk vindt!

@winnie: ik heb toevallig dit weekend vissticks gekocht en in de diepvries gegooid. Vriend vroeg heel verbaasd: "Vissticks? Eet jij dat weleens?" waarop ik moest bekennen dat ik zo eens in het jaar, eens in de twee jaar, inderdaad vissticks eet. En dan vind ik het heel lekker en ben ik er meteen voor een tijdje weer klaar mee .

Vanavond snel een restje lasagna uit de diepvries opgewarmd, met rundergehakt en veel groentes erdoorheen. Erg lekker. Toe een stukje worteltaart (gisteren aan t bakken geslagen, zo lekker!). Alles moest snel-snel omdat ik nog naar de vergadering van de vereniging van eigenaren moest. Niet leuk, helaas, wel nuttig.
Haha gelukkig ben ik niet de enige die zo nu en dan vissticks eet.

Ik eet ze ook niet vaak hoor... Soms bij mijn ouders thuis. Mijn oudste broertje is er dol op.

Voorlopig hoef ik ze in ieder geval niet meer... Hahaha inderdaad ook weer even genoeg van.
Jynta, klinkt leuk&lekker!

TM, blij te horen dat het cadeau eindelijk is aangekomen.Het duurt even maar dan heb je ook wat

Hier snel twee 1 persoons hartige taartjes in elkaar geflanst, bladerdeeg en tuinerwtjes/courgette/rode ui en knof even aan gebakken, en dat door ei/wat room en flink Provençaalse kruiden en bestrooid met wat peynir in de oven gezet.
Hoi

Het ging gisteren om drie uitgebroken pitbulls. Een ervan had een moeder op weg naar school aangevallen waarop de politie was uitgerukt om die honden onschadelijk te maken.

De kinderen en de ouders die de school ingestuurd waren, was niet verteld wat er aan de hand was. Ze moesten binnen blijven, hoorden buiten schieten en zagen agenten met geweren in de speeltuintjes rond school. Er zou trouwens al vlakbij geschoten zijn toen we nog buiten stonden, voor de politie doorhad dat de school uitging.

Met de aangevallen moeder gaat het gelukkig goed.

En de juf was vanmorgen opgelucht om mijn dochter te zien. Die bleek zich zorgen te hebben gemaakt omdat verder alle kinderen wel weer netjes de school ingegaan waren.

Ben blij dat ik weggegaan ben. Veel ouders hoorden vandaag pas wat er aan de hand was geweest, terwijl ze er bij waren.

Dus.

Vandaag was het gewoon weer een saaie, rustige dag. Zoals dat hoort in een stad uit de top 25 van veiligste steden in de US. Misschien dat die agent me gisterochtend uit pure verveling aanhield?

En nu nog ff ontopic: ik ga zo beginnen met de lasagne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven