Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Ha teigera, dat is absoluut niet erg hoor....(hoop ik - ik werd altijd herkend bij de buurtsnackbar...)

De tarly met kip en groenten zonder kip en tarly was uiteindelijk nog lekker geworden; het is bulghur geworden met feta (voor de eiwitjes) en groente. Was best lekker!

Vanavond chili con carne. Heb er nu al zin in
Ik weet het nog niet,kan zijn bij een wok&go of friettent of thuis kroketten bakken.

Moet onverwachts langer werken en ga ook nog naar de kapper vanmiddag(als het daar niet te druk is..).

Morgen wraps met kipshoarma oid(van de ah,zijn gekruide kipreepjes/blokjes) erbij sla en knoflooksaus.
Haha, Teigera, gelukkig krijg je onmiddellijk van GB (of all people ) bevestiging dat het helemaaaaal niet raar is...

Hier staan vandaag gestoomde mosselen op tafel.
Ik ben het helemaal met GB eens dat het niet raar is herkend te worden!! Voel me bijzonder begrepen hier .

Vanavond weer gewoon zelf koken, het wordt gevulde pasta (met kaas en vlees in de vulling), met daarbij een roomsausje, broccoli en paprika. Misschien nog wat tomaten erdoor, lijkt me ook lekker. Ik kijk wel even wat het wordt, zal wel goedkomen.
quote:Lampje2204 schreef op 25 november 2010 @ 13:10:

Haha, Teigera, gelukkig krijg je onmiddellijk van GB (of all people ) bevestiging dat het helemaaaaal niet raar is...

Teigera, maak je die gevulde pasta zelf? Zo ja, hoe en wat voor kaas doe je er in?
Koor; ik heb een stoomkoker en wat tijden zouden idd welkom zijn. Ik gebruik hem te weinig omdat ik me er gewoon nooit goed in verdiept heb want volgens mij kun je er reuze veel mee!

Gevulde pasta klinkt lekker Teig! Manlief heeft hier boodschappen gedaan en mijn vader eet ook mee vanavond, geen idee wat het worden gaat nog
Gister heb ik op werk gegeten: aardappels, spinazie, eitje en een tartaartje.

Vanavond lekker thuis; risotto met paddestoelen, ui en courgette. Erbij gestoofde kip.
Kalkoen

Lamsstoofpotje (was voor 2 dagen) gnocci met room-pepersaus, boontjes, salade en een traditioneel Thanksgiving notentaartje met koffie en een neut toe.
quote:twijfelmeid schreef op 25 november 2010 @ 15:22:

Teigera, maak je die gevulde pasta zelf? Zo ja, hoe en wat voor kaas doe je er in?Nee hoor, vanavond niet, deze pasta komt gewoon van de Appie vandaan uit het "vers"- vak. Het heet "casoncelli" en volgens de verpakking is het gevuld met varkensvlees en grana padano.
Ik had een grote bak rundergehakt gekocht, daar heb ik gisteren gehaktballen van gedraaid, met aardappels en rode kool met appel.

De rest van het gehakt roerbak ik vandaag met een uitje, knoflook, paprika, champignons en prei, en dan gaat het in een tortilla. Oprollen, laagje kaas erover, en dan nog even de oven in.
Pffff, veel te laat thuis van het werk, geen zin om flink te gaan koken: eitje gebakken

De geplande lasagne naar morgen verplaatst. Nu instorten op de bank voor de tv....
het werd een lamslampje dat had ik even opgeleukt met een jus met sjalot, salie en tijm. Erbij gestampte aardappeltjes en gestoomde broccoli, rode paprika en prei...

yette notentaartje klinkt lekker, jouw eten trouwens ook jynta! Waarmee heb je de kip gestoofd?

Koor stortse X-D; ga ik ook doen hier...
Stereo-storten, Suuz! Geniet ervan.

Zal dit weekend ff wat stoomdingen opzoeken
Hier doet nog iemand mee een stereo-storten.... Zou alleen niet weten waar ik moe van ben.....Hmmm of misschien gewoon van het niks doen...

OT: shaslick met raspatat.... Niet het meest gezonde voedsel, maar wel lekker!
Heeeee Winnie, welkom bij de storters

Jij zit gewoon niet lekker in je vel, kan je ook heel moe van worden
Ja dat zal het zijn Koor...

Hoop dat het snel weer over is...

Ga komende week jouw stoofpotje maar eens uitproberen....
Mjummie, moet ik ook weer eens doen!
Mjummie, moet ik ook weer eens doen!
Oh 2x zelfs :-)
Ik maak vandaag hachee, deze, met spruitjes en broccoli erbij.
Grootmoeder is ziek dus ik maak linzensoep voor haar, en nog wat spinazie-peynir flapjes voor mezelf.
Hier vanavond boerenkool met worst

Kan me er al helemaal op verheugen...

Is het altijd tijd voor het avondeten?
Manlief is weekendje weg dus voor vanavond uit de vriezer een Mexicaans prutje gehaald...met wraps en wat kaas en zure room met tomaat zal het wel goed komen vanavond
Weet nog niet. Het kan zijn dat ik rond etenstijd in de auto zit. Dan wordt het een broodje. Zo niet wordt het of toch een broodje, of uit eten. Ga vanavond uit met vriendinnen en zij gaan wel eerst uit eten. Het zag er naar uit dat ik het niet zou redden en had gezegd dat ik niet mee ging. Nu red ik het misschien toch, maar ik weet niet of ik zo'n zin heb om uit eten te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven