Wat eten we vandaag?
donderdag 9 december 2010 om 12:22
quote:tilalia2 schreef op 08 december 2010 @ 21:58:
Roti kip zelfgemaakt, ofcourse
Receptje, Tilalia?
Ik ga vandaag kippensoep trekken. Ik ben er nog niet helemaal uit met wat. Ik zat te denken er een Oosterse kippensoep van te maken met groene curry en kokosmelk. Maar even snuffelen in de voorraadkast.
Roti kip zelfgemaakt, ofcourse
Receptje, Tilalia?
Ik ga vandaag kippensoep trekken. Ik ben er nog niet helemaal uit met wat. Ik zat te denken er een Oosterse kippensoep van te maken met groene curry en kokosmelk. Maar even snuffelen in de voorraadkast.
donderdag 9 december 2010 om 14:18
Ik heb een schransdag vandaag; vanochtend een feestelijke gebeurtenis van een project waar ik aan werk, met lekkere hapjes en bubbels. Daarna een kerstlunch met het team van één van mijn andere projecten, met bubbels en erg lekker spaans eten! Ben ik nu net van terug, even een paar uurtjes werken...Dan nog een afscheidsreceptie en ik ga vanavond ook nog uit eten met het werk van mijn vriend. Da's in een visrestaurant.
*burp*
*burp*
donderdag 9 december 2010 om 18:04
Hmm de indiase currie was niet echt onze smaak.... Smaakt thaise currie heel anders? Dan wil ik die nog wel eens proberen... Het was wel aardig ofzo, maar gewoon niet onze smaak. We at en vroeg want ik had honger. Daarna even lekker een stuk gelopen in mijn eentje door de kou, kan soms zó lekker zijn, moet ik vaker doen!
Morgen eet ik op werk; erwtensoep met broodjes knakworst .
Morgen eet ik op werk; erwtensoep met broodjes knakworst .
donderdag 9 december 2010 om 18:15
Oh, wat jammer dat jullie het niet lekker vonden Jynta.
De mijne was heerlijk gisteren! Had ui met knoflook en blokjes aardappel iets aangebakken. Toen rode currypasta erbij, met kokosmelk. Daarna bloemkool en wat worteltjes (zakje mixgroente van AH), tomaten en linzen.
Erbij naanbrood, komkommerraita en panir.
Als toetje hadden we maanzaadcake met ijs.
Vandaag haal ik bolognesesaus uit de vriezer. Vooraf bospaddestoelensoep.
De mijne was heerlijk gisteren! Had ui met knoflook en blokjes aardappel iets aangebakken. Toen rode currypasta erbij, met kokosmelk. Daarna bloemkool en wat worteltjes (zakje mixgroente van AH), tomaten en linzen.
Erbij naanbrood, komkommerraita en panir.
Als toetje hadden we maanzaadcake met ijs.
Vandaag haal ik bolognesesaus uit de vriezer. Vooraf bospaddestoelensoep.
donderdag 9 december 2010 om 19:03
@Jynta: wat jammer dat het niet smaakte! Had je nog nooit een Indiase curry gegeten? Wat was het eraan dat je niet zo smaakte? Thaise curry is namelijk wel echt anders dan Indiase, maar ja, misschien vind je dat ook niet zo geweldig...
Vanavond wordt het hier trouwens geen Thaise curry maar een freestyle Indiase curry a la mijn lief. Er gaat kip in, en verschillende groentes (champignons, kool, ui, tomaat, paprika, sperziebonen) en witte rijst erbij.
Vanavond wordt het hier trouwens geen Thaise curry maar een freestyle Indiase curry a la mijn lief. Er gaat kip in, en verschillende groentes (champignons, kool, ui, tomaat, paprika, sperziebonen) en witte rijst erbij.
donderdag 9 december 2010 om 20:07
Nee ik had het nog nooit gegeten teig. Ik vond iig de aardappel erin niet lekker, maar ook gewoon de smaak van de currie zeg maar. Maar ik ga dan gewoon een keer de Thaise maken. Weten we ook weer of we dat lusten of niet, haha.
Oeh patat Winnie, lekker!! Mijn meisje is volgende week jarig en dan gaan we ook patat eten, maar dan wel zelfgemaakt. Maar mjam een raspatatje oorlog mmmmmm!
Oeh patat Winnie, lekker!! Mijn meisje is volgende week jarig en dan gaan we ook patat eten, maar dan wel zelfgemaakt. Maar mjam een raspatatje oorlog mmmmmm!