Geld & Recht alle pijlers

bah printer stuk na maand....

22-06-2010 13:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
dus terug naar verkooppunt (advies van canon) krijg ik te horen dat reparatie 23(!!) werkdagen kan duren! Dat is ruim een maand!

Bah wat baal ik hiervan...heb m pas ruim een maand...en uiteraard heb ik 'm gekocht omdat ik m nodig had..

Mag dat zomaar? het voelt zo oneerlijk...ik mag nu een maand lang voor elke scan/kopie/afdruk naar een kopie center....

Kan ik schadevergoeding claimen? (gaat om een 3 in 1 printer van 180 euro)

grrrr dit is ook niet de eerste keer dat dit me overkomt (dat een apparaat net na de 30 dagen ruil periode stuk gaat)
Dat is dan mooi klote. Ik heb zelf een brother, splinternieuw en het hoerige kloteding rotding print geen fotopapier. De brother-snol mevrouw vertelde me fijntjes dat dat natuurlijk heel logisch was als ik geen brother papier gebruikte, dat stond heel duidelijk in de handleiding.

En dat brother papier in a4 formaat nergens te koop is staat er dan weer niet bij, en nu heb ik dus een peperdure printer die het niet doet op ander papier van brother papier wat er dus niet is. Fijn!

Hoe moeilijk kan het zijn he TO, een printer kopen die het gewoon doet. Woest word ik er van!

Anyway, een schadevergoeding kun je wel vergeten. Je zou kunnen vragen om een vervangende printer for the time beeing maar ik vrees dat je dikke pech hebt
Erg vervelend, maar je doet er niks tegen.

Schadevergoeding kan je niet claimen, dat zou natuurlijk te zot zijn voor woorden.

Tip: Koop een nieuwe printer, en verkoop je gerepareerde printer over een week of 3 op Marktplaats.
quote:dangeensuus schreef op 22 juni 2010 @ 13:16:

En dat brother papier in a4 formaat nergens te koop is staat er dan weer niet bij, en nu heb ik dus een peperdure printer die het niet doet op ander papier van brother papier wat er dus niet is. Fijn!

Offtopic: Brother print papier a4?
Tink, ik moet dikker papier hebben en heb het nergens kunnen vinden ( niet meer leverbaar stond er bij een aantal sites bij)

bedankt voor je moeite
quote:dangeensuus schreef op 22 juni 2010 @ 13:44:

Tink, ik moet dikker papier hebben en heb het nergens kunnen vinden ( niet meer leverbaar stond er bij een aantal sites bij)

bedankt voor je moeite Fotopapier? want dat stond er ook gewoon bij.. Maar ik neem aan dat je zelf al goed hebt gezocht . Anders kan je evt. nog hier kijken!
wat goed!!! Ik heb me net het schompes gezocht op allerlei kantoor artikelen sites en die hadden alleen het kleine formaat!

neemt niet weg dat ik het bezopen vind dat een printer geen ander papier print dan het veel te dure brother papier
quote:dangeensuus schreef op 22 juni 2010 @ 13:52:

wat goed!!! Ik heb me net het schompes gezocht op allerlei kantoor artikelen sites en die hadden alleen het kleine formaat!

neemt niet weg dat ik het bezopen vind dat een printer geen ander papier print dan het veel te dure brother papierAlsjeblieft :-) !! En wat betreft dat laatste, daar ben ik het helemaal mee eens hoor !
Ja het stomme is dat we al de derde printer versleten hebben in 2-3 jaar...elke keer mankeert er wel iets aan...

Een vervangende printer heb ik gevraagd bij verkooppunt (makro) maar daar deden ze niet aan...

Ik had dus printer gekocht o.a. vanwege geboorte zoon en laat de printer nu op elke foto zwarte lijntjes drukken aan de zijkant! (rest doet ie wel) Wilde gewoon veel foto's afdrukken (en naar familie versturen) en dat kan nu niet grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

@xander

dat wordt een duur grapje....
Vandaag brief gekregen van Makro dat printer is gerepareerd...wij ernaartoe gegaan...staat in de 'reparatiebrief' dat er geen fout ontdekt is en na intensief testen (ja dat zag ik, bijna alle cartridges waren opeens half leeg!) hadden ze niks kunnen vinden.

Wij één printje gemaakt daar (jaja, we waren voorbereid) is het probleem nog erger dan voorheen! (zwarte streepjes in de foto)

De jongen zei dat ze m wel opnieuw op zouden sturen maar daarmee heb ik geen genoegen genomen. Heb gezegd dat ik niet weg zou gaan voordat ik een nieuwe printer had gekregen. Na wat gesputter heb ik een nieuwe printer gekregen!

Het kan dus wel....
Fijn dat het zo is opgelost!

Maar is het niet voordeliger om foto's even via hema/kruidvat/AH enz. af te laten drukken? Ipv inktcartridges en fotopapier? Dat advies kregen wij gelijk toen we een nieuwe digitale camera kochten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven