Geld & Recht alle pijlers

Even een janktopic...

13-02-2013 18:34 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn auto geeft waarschijnlijk de geest en ik weet echt niet waar ik het geld voor een nieuwe vandaan moet halen

Ik zit op het moment heeeeel krap en ik hoopte zo dat ie het nog een tijdje uit zou houden zodat ik kan sparen.

Niet dus

En nu weet ik niet waar ik het geld voor een nieuwe auto vandaan moet halen. Zit gewoon even met de handen in het haar.

Het zal uiteindelijk wel weer goed komen maar ik weet even niet hoe.

Bah.

Dat moest ik gewoon even delen.
668, the neighbour of the Beast
Goffer. Das balen!

sterkte
Vind ik niet leuk
En ja, ik ben een huilie, maar ik wil gewoon even huilie-en.

Iemand een goed plan om geld voor een nieuwe auto bij elkaar gesprokkeld te krijgen? Behalve op de hoek van de straat gaan hoeren?
Kun je 'm niet nog even met behulp van kunst-en vliegwerk door een beun op de weg houden?

En voor een paar honderd euro kun je nog wel een oud brikkie kopen met nog wat apk voor een paar maanden.
Heb je niks meer te ruilen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 18:37:

En ja, ik ben een huilie, maar ik wil gewoon even huilie-en.

Iemand een goed plan om geld voor een nieuwe auto bij elkaar gesprokkeld te krijgen? Behalve op de hoek van de straat gaan hoeren? De autohandelaar afzetten ?
Je rommelzolder opruimen en alles op MP knallen? En je auto er ook te koop aan bieden, of onderdelen los?
Je grandfouilards verkopen?
Klote zeg!!!! Ik ben ook zo bang voor de dag dat ie denkt; " doe het zelf maar".
Hoeren in het midden van de straat. Grapje

Wat klote voor je! Sorry, geen tips maar sterkte
ben je al op de sloop geweest ? Heb je geen beun die hem even kan oplappen..

Zo min mogelijk rijden een optie ?

zolder leegruimen, pandjes huis ?
Balen, dat wordt dan toch sparen of lukt dat nu ook niet?
Of je gaat naar bed met mn ex.......die is automonteur
Ik heb weinig meer om op MP te verkopen. Zat ik ook al aan te denken maar ik heb niet echt waardevolle spullen meer...

Heb een mooi autootje gezien voor 1250 euro maar ja, waar haal je dat vandaan he.

Hoop dat ik het kan rekken tot mijn vakantiegeld er is maar oh oh oh wat een toestand weer
Ik heb weinig meer om op MP te verkopen. Zat ik ook al aan te denken maar ik heb niet echt waardevolle spullen meer...

Heb een mooi autootje gezien voor 1250 euro maar ja, waar haal je dat vandaan he.

Hoop dat ik het kan rekken tot mijn vakantiegeld er is maar oh oh oh wat een toestand weer
Balen zeg!!
Fietsen? carpoolen?

Heb de mijne 2 maanden geleden "dag-dag" gezwaaid en zit nu zonder en mis het gekke ding, vergt wat inventief naar oplossingen zoeken om nu ergens te komen ( verre afstanden ) en goede afspraken met deze en gene maken. Geld voor een ander tuutske zit er voorlopig niet in....

En ja, ik snap heel goed hoe je je moet voelen nu, heb het namelijk zelf nog steeds...
quote:Miekkie schreef op 13 februari 2013 @ 18:40:

Je grandfouilards verkopen?

kopen?

En hem nog even op de weg houden gaat waarschijnlijk niet werken. De reparatie die gedaan moet worden is ws heel erg duur.

En dan vooral de onderdelen die je ervoor moet kopen.
En niet meer rijden of minder is geen optie, ik moet elke dag 45 km enkele reis naar het werk, wat ik onmogelijk met het openbaar vervoer kan doen.
Een topic openen met HELP ME erin ..

Lenen bij ouders, schoonouders ? Auto voor 500 euro kopen met nog geldige keuring ? Heb ik ook eens gedaan.. oude renault gekocht, 500 euro.. en heb er uiteindelijk 3 jaar ingereden met nauwelijks kosten en verkocht met verlopen keuring (wist de koper van) voor 900 euro
Ik weet niet wat voor auto je hebt maar ook een kapotte kan interessant zijn voor de export. Wie weet kan je er een paar honderd euro voor vangen zodat je een rijdend exemplaar kan kopen. Dan kan je sparen voor een andere.
quote:Rara70 schreef op 13 februari 2013 @ 18:41:

Of je gaat naar bed met mn ex.......die is automonteur in natura betalen dan
Echt balen voor je Marels!

Heb je misschien de mogelijkheid om van iemand een klein bedrag te lenen en terug te betalen zodra je over een paar maanden je vakantiegeld krijgt?

Hoop dat er een oplossing voor je te vinden is, sterkte!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven