Geld & Recht alle pijlers

Even een janktopic...

13-02-2013 18:34 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn auto geeft waarschijnlijk de geest en ik weet echt niet waar ik het geld voor een nieuwe vandaan moet halen

Ik zit op het moment heeeeel krap en ik hoopte zo dat ie het nog een tijdje uit zou houden zodat ik kan sparen.

Niet dus

En nu weet ik niet waar ik het geld voor een nieuwe auto vandaan moet halen. Zit gewoon even met de handen in het haar.

Het zal uiteindelijk wel weer goed komen maar ik weet even niet hoe.

Bah.

Dat moest ik gewoon even delen.
668, the neighbour of the Beast
Het is al een paar keer gezegd. Is een voorschotje van je vakantiegeld geen optie? Een beetje bedrijf doet dit wel.
Wel even checken of het niet gevaarlijk is om er nu de weg mee op te gaan. Het komt vast goed met deze berg tips.
Ga in therapie!
Dat is ook echt balen zeg.

Heeft je partner geen spaargeld? Of iemand anders waarvan je het tijdelijk kan lenen?

Of is er iets wat je kan verkopen?

En natuurlijk, ik weet niet hoe belangrijk de auto is, kan je ook op de fiets tijdelijk of dergelijke?

Dan zou je dat tijdelijk kunnen doen.

Succes! Hoop dat je snel een nieuwe (betaalbare) auto vind.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 19:13:

Zwager is niet bereikbaar

Ik ga het morgen maar gokken en hopen dat ie niet gelijk de geest geeft.

Laten we hopen dat het met een goedkope reparatie nog even uit kunnen zingen, maar ik vrees nog.

Ik laat in elk geval weten hoe het afloopt.

Ik zou morgen een snipperdag nemen. Straks rij je je hele blok aan gort en dan ben je nog verder van huis. Letterlijk en figuurlijk!

Edit, vrij onder de noemer calamiteitenverlof.
Het is een Renault Twingo.

Enne, dat kan ik altijd vragen, dat voorschot vakantiegeld.
Das balen Marels, gaat zaterdag ookniet door?
Op de fiets ga ik niet redden, mijn werk is 45 km enkele reis.

Ik ga voor nood straks wel even de auto van mijn schoonouders halen, dan moet ik morgen niet met mijn auto naar het werk.

Als ik idd het risico heb mijn hele blok in de soep te draaien... Vriend zegt dat ook; ALS het klapt heb je een probleem.

Snipperdag nemen kan ik ook niet.

Ik werk in de zorg en ik kan echt niet zomaar last minute vrij nemen.
Als het de krukaslager is, is het inderdaad een heel duur geintje, dan moet de hele motor uit elkaar volgens de monteur hier naast me. Het goedkoopste is bij de sloop een nieuw blok halen. Maar dan moet het er ook nog in...
Voordat er paniek in de tent is.. Eerst na laten kijken! Als t dan meevalt, laat je t repareren. Valt t vies tegen dan probeer je hem te verpatsen al is het voor onderdelen.

En dan een oplossing zoeken voor t werk probleem.

En voortaan sparen al is het 5 euro per maand.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Is niet leuk, Marels!

Hoop voor je dat er snel een oplossing komt...
Vroegah was ik erg onbezonnen, vooral financieel

Ik ben dat aan het recht trekken maar ik ben er nog niet. Dus ik had er al van geleerd, maar dit komt gewoon ongelukkig...
Ik denk dat optie voorschot vakantiegeld de beste optie is. Ik ben ook een financieel rampenplan....schrale troost
Het komt wel goed schatje
Als iemand nou mijn grand foulards eens wilde kopen he

Dan zou het al iets schelen
Ketting, iemand?
http://www.marktplaats.nl ... 6db858f31&previousPage=lr

leukie
Ja, maar die km stand heb ik zelf ook

Ben wel aan het zoeken voor het geval dat.... Alles komt uiteindelijk heus wel goed. Echt. Dat houd ik mezelf maar voor
Joh, die van ons heeft het dubbele aantal kilometers op de teller en loopt als een zonnetje. Onverwoestbaar ding

Maar geen Renault.
En ik was nog zo van plan om de 3 ton ermee te halen
Ah, het is al geopperd: voorschot vakantiegeld!

Doet bijna geen enkel bedrijf moeilijk over, het is jouw geld tenslotte.

Doen!
Kijk voor een nieuwe op autotrader ipv marktplaats. Daar kun je onder 'uitgebreid zoeken' ok bovag garages aanklikken. MP is vrij duur wat auto's betreft. Goed om te verkopen, minder om te kopen.

Hoeveel geld heb je wel?
Ik weet niet hoe dat hier werkt met dat voorschot vakantiegeld. Ik werk tenslotte in België en weet niet hoe ze daar zijn over dat soort zaken.

Maar nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 19:45:

Ik weet niet hoe dat hier werkt met dat voorschot vakantiegeld. Ik werk tenslotte in België en weet niet hoe ze daar zijn over dat soort zaken.

Maar nee heb je, ja kun je krijgen, toch?

Maar je krijgt in Belgie wel vakantiegeld?

Want dan zal het ook wel werken zoals hier denk ik: het is een percentage van je loon wat elke maand opgespaard wordt. Moet geen probleem zijn.

Succes!!
Balen zeg. Wij verstrekken ook wel eens ook leningen aan werknemers tegen de norm rente. Deze is lager dan bij de bank. Wordt weer terugbetaald via salaris. Optie?
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 19:45:

Maar nee heb je, ja kun je krijgen, toch?Succes, in België zijn ze op dat vlak niet zo ruimdenkend als in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven