Even een janktopic...
woensdag 13 februari 2013 om 18:34
Mijn auto geeft waarschijnlijk de geest en ik weet echt niet waar ik het geld voor een nieuwe vandaan moet halen
Ik zit op het moment heeeeel krap en ik hoopte zo dat ie het nog een tijdje uit zou houden zodat ik kan sparen.
Niet dus
En nu weet ik niet waar ik het geld voor een nieuwe auto vandaan moet halen. Zit gewoon even met de handen in het haar.
Het zal uiteindelijk wel weer goed komen maar ik weet even niet hoe.
Bah.
Dat moest ik gewoon even delen.
Ik zit op het moment heeeeel krap en ik hoopte zo dat ie het nog een tijdje uit zou houden zodat ik kan sparen.
Niet dus
En nu weet ik niet waar ik het geld voor een nieuwe auto vandaan moet halen. Zit gewoon even met de handen in het haar.
Het zal uiteindelijk wel weer goed komen maar ik weet even niet hoe.
Bah.
Dat moest ik gewoon even delen.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 13 februari 2013 om 19:17
Dat is ook echt balen zeg.
Heeft je partner geen spaargeld? Of iemand anders waarvan je het tijdelijk kan lenen?
Of is er iets wat je kan verkopen?
En natuurlijk, ik weet niet hoe belangrijk de auto is, kan je ook op de fiets tijdelijk of dergelijke?
Dan zou je dat tijdelijk kunnen doen.
Succes! Hoop dat je snel een nieuwe (betaalbare) auto vind.
Heeft je partner geen spaargeld? Of iemand anders waarvan je het tijdelijk kan lenen?
Of is er iets wat je kan verkopen?
En natuurlijk, ik weet niet hoe belangrijk de auto is, kan je ook op de fiets tijdelijk of dergelijke?
Dan zou je dat tijdelijk kunnen doen.
Succes! Hoop dat je snel een nieuwe (betaalbare) auto vind.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 13 februari 2013 om 19:17
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 19:13:
Zwager is niet bereikbaar
Ik ga het morgen maar gokken en hopen dat ie niet gelijk de geest geeft.
Laten we hopen dat het met een goedkope reparatie nog even uit kunnen zingen, maar ik vrees nog.
Ik laat in elk geval weten hoe het afloopt.
Ik zou morgen een snipperdag nemen. Straks rij je je hele blok aan gort en dan ben je nog verder van huis. Letterlijk en figuurlijk!
Edit, vrij onder de noemer calamiteitenverlof.
Zwager is niet bereikbaar
Ik ga het morgen maar gokken en hopen dat ie niet gelijk de geest geeft.
Laten we hopen dat het met een goedkope reparatie nog even uit kunnen zingen, maar ik vrees nog.
Ik laat in elk geval weten hoe het afloopt.
Ik zou morgen een snipperdag nemen. Straks rij je je hele blok aan gort en dan ben je nog verder van huis. Letterlijk en figuurlijk!
Edit, vrij onder de noemer calamiteitenverlof.
woensdag 13 februari 2013 om 19:19
Op de fiets ga ik niet redden, mijn werk is 45 km enkele reis.
Ik ga voor nood straks wel even de auto van mijn schoonouders halen, dan moet ik morgen niet met mijn auto naar het werk.
Als ik idd het risico heb mijn hele blok in de soep te draaien... Vriend zegt dat ook; ALS het klapt heb je een probleem.
Snipperdag nemen kan ik ook niet.
Ik werk in de zorg en ik kan echt niet zomaar last minute vrij nemen.
Ik ga voor nood straks wel even de auto van mijn schoonouders halen, dan moet ik morgen niet met mijn auto naar het werk.
Als ik idd het risico heb mijn hele blok in de soep te draaien... Vriend zegt dat ook; ALS het klapt heb je een probleem.
Snipperdag nemen kan ik ook niet.
Ik werk in de zorg en ik kan echt niet zomaar last minute vrij nemen.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 13 februari 2013 om 19:22
Voordat er paniek in de tent is.. Eerst na laten kijken! Als t dan meevalt, laat je t repareren. Valt t vies tegen dan probeer je hem te verpatsen al is het voor onderdelen.
En dan een oplossing zoeken voor t werk probleem.
En voortaan sparen al is het 5 euro per maand.
En dan een oplossing zoeken voor t werk probleem.
En voortaan sparen al is het 5 euro per maand.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
woensdag 13 februari 2013 om 19:30
woensdag 13 februari 2013 om 19:46
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 19:45:
Ik weet niet hoe dat hier werkt met dat voorschot vakantiegeld. Ik werk tenslotte in België en weet niet hoe ze daar zijn over dat soort zaken.
Maar nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Maar je krijgt in Belgie wel vakantiegeld?
Want dan zal het ook wel werken zoals hier denk ik: het is een percentage van je loon wat elke maand opgespaard wordt. Moet geen probleem zijn.
Succes!!
Ik weet niet hoe dat hier werkt met dat voorschot vakantiegeld. Ik werk tenslotte in België en weet niet hoe ze daar zijn over dat soort zaken.
Maar nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Maar je krijgt in Belgie wel vakantiegeld?
Want dan zal het ook wel werken zoals hier denk ik: het is een percentage van je loon wat elke maand opgespaard wordt. Moet geen probleem zijn.
Succes!!
woensdag 13 februari 2013 om 20:10
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 19:45:
Maar nee heb je, ja kun je krijgen, toch?Succes, in België zijn ze op dat vlak niet zo ruimdenkend als in Nederland.
Maar nee heb je, ja kun je krijgen, toch?Succes, in België zijn ze op dat vlak niet zo ruimdenkend als in Nederland.