Even een janktopic...
woensdag 13 februari 2013 om 18:34
Mijn auto geeft waarschijnlijk de geest en ik weet echt niet waar ik het geld voor een nieuwe vandaan moet halen
Ik zit op het moment heeeeel krap en ik hoopte zo dat ie het nog een tijdje uit zou houden zodat ik kan sparen.
Niet dus
En nu weet ik niet waar ik het geld voor een nieuwe auto vandaan moet halen. Zit gewoon even met de handen in het haar.
Het zal uiteindelijk wel weer goed komen maar ik weet even niet hoe.
Bah.
Dat moest ik gewoon even delen.
Ik zit op het moment heeeeel krap en ik hoopte zo dat ie het nog een tijdje uit zou houden zodat ik kan sparen.
Niet dus
En nu weet ik niet waar ik het geld voor een nieuwe auto vandaan moet halen. Zit gewoon even met de handen in het haar.
Het zal uiteindelijk wel weer goed komen maar ik weet even niet hoe.
Bah.
Dat moest ik gewoon even delen.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 13 februari 2013 om 18:46
Lenen bij mijn ouders wil ik eigenlijk niet doen, lang en lastig verhaal.
En ja, ik ben echt altijd te makkelijk geweest met geld, geef ik toe. Maar ik ben net zo hard bezig met het allemaal recht te trekken en nu dit weer
Kijk, in het ergste geval kan ik het met mijn credit card betalen natuurlijk en dat bedrag gespreid terug betalen, maar dat is niet echt een ideale oplossing.
En ja, ik ben echt altijd te makkelijk geweest met geld, geef ik toe. Maar ik ben net zo hard bezig met het allemaal recht te trekken en nu dit weer
Kijk, in het ergste geval kan ik het met mijn credit card betalen natuurlijk en dat bedrag gespreid terug betalen, maar dat is niet echt een ideale oplossing.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 13 februari 2013 om 18:47
woensdag 13 februari 2013 om 18:48
woensdag 13 februari 2013 om 18:49
quote:Marels schreef op 13 februari 2013 @ 18:46:
Hij ratelt nogal eng Rara.
Het vermoeden is dat het binnenkort einde oefening gaat zijn.
Euhm, wil niet lullig doen, moet toch efkes:
Niet meer mee rijden!
Als je onverhoopt stil komt te staan en daardoor een aanrijding veroorzaakt, ben je de Sjaak ( verzekeingstechnisch gezien )
Hij ratelt nogal eng Rara.
Het vermoeden is dat het binnenkort einde oefening gaat zijn.
Euhm, wil niet lullig doen, moet toch efkes:
Niet meer mee rijden!
Als je onverhoopt stil komt te staan en daardoor een aanrijding veroorzaakt, ben je de Sjaak ( verzekeingstechnisch gezien )
woensdag 13 februari 2013 om 18:49
woensdag 13 februari 2013 om 18:52
Marels, wat bálen voor je! Ik heb een ideetje, gewoon omdat het kán, als we nu met zijn allen hier op het Viva-forum bijv.1,- aan jou overmaken kom je vast een heel eind. Kijk een loterijlot kost ook geld en vaak win je niets. In dit geval echter krijg jezelf een goed gevoel en Marels krijgt een steuntje in de rug! Morgen is het ten slotte Valentijnsdag
Wie doet mee?
'Motie Marel uit de put!'
Marel, als je me mailt met jouw rek. nummer
op els be t h 20 08@ u p c m ai l .n l (aan elkaar) dan stort ik iets tnv 'Motie Marel uit de put!'
Knuffffff
Wie doet mee?
'Motie Marel uit de put!'
Marel, als je me mailt met jouw rek. nummer
op els be t h 20 08@ u p c m ai l .n l (aan elkaar) dan stort ik iets tnv 'Motie Marel uit de put!'
Knuffffff
woensdag 13 februari 2013 om 18:53