Gezondheid alle pijlers

Morning after

14-04-2011 15:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal, Weelicht heeft iemand ervaring:

Ik heb 26 februari na een "ongelukje"de MAP geslikt en gelukkig werd ik netjes 2 weken later, op 12 maart ongesteld en ik beloot maar gelijk om in de toekomst dit soort taferelen te voorkomen weer te beginnen met de pil. Helaas werd ik daar weer zo naar en na een week gelijk weer gestopt. Nu is het ondertussen 14 april en ik ben nog niet opnieuw ongesteld geworden. Heb ondertussen al wel een test gedaan op 30 maart en die was negatief. Ben ontzettend moe, buikpijn en voel me niet lekker al weken. Hoe zou dit allemaal kunnen komen en moet ik ermee naar de huisarts?
Mijn boeren verstand zegt het volgende:

1 doe nog een test voor de zekerheid

2 indien negatief, kijk het dan nog even aan. Je lichaam heeft flink wat hormoonschommelingen te verwerken gehad

3 bij twijfel de huisarts bellen
Ik denk dat je lichaam eerst moest wennen aan de pil en nu moet wennen aan het feit dat je die niet meer slikt.

Het zou dus maar zo kunnen zijn dat je lichaam gewoon van slag is.

Als je zekerheid wil zou ik even naar de HA gaan met je klachten.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik denk dat het door de MAP komt, toen ik hem een keer gebruikt had had ik precies dezelfde klachten als jou.

Als je het niet vertrouwd gewoon de HA bellen
En zoek een alternatief voorbehoedsmiddel als je niet tegen de pil kan. (weet niet of ik het goed lees?)
Ik ben erg blij met de nuvaring! maar zou toch wel even langs de dokter gaan!
Sorry verkeerde smilie, bedoelde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven