Gezondheid alle pijlers

No More Peukies

03-07-2014 17:34 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu anderhalve week gestopt. Ondanks dat ik er heel blij mee ben, begint het nu wel moeilijk te worden. De euforie is er wat vanaf zeg maar.

Het helpt vast om daar met meerderen in te staan. Dus, wie nog meer?
Voor diegenen die overwegen mbv champix te stoppen, mijn apotheek adviseerde mij om de nota's in te dienen bij de zorgverzekeraar. Ik heb mijn zorgverzekering gebeld, en ja hoor, eenmaal per jaar wordt het volledig vergoed uit de basisverzekering Natuurlijk moet je wel eerst je eigen risco opmaken, maar daar was ik toch al doorheen.

Ik heb totaal geen bijverschijnselen gehad, mijn man is steeds wat misselijk geweest. Wel hebben we enorme vreetbuien, maar dat had ik ook zonder de champix gehad vermoed ik.

Moet wel lachen om het verhaal van matroeska. Zo ben ik ook ooit gestopt. Op een gegeven moment rookte ik alleen op feestjes en visite. Haha, ik maakte ook overal een feestje van en was iedere avond weg. Ook ik ben een alles of niets roker.

Nu gaan we natuurlijk voor niets!
Hier nog steeds alles rookvrij, denk dat ik maar eens een spaarvarken koop die ik niet open kan maken, mijn besparing is al opgelopen tot zo 600 euro, leuk potje toch?
Iedereen alles nog onder controle?
Hier wel :-). Man en ik zitten op dag 17. Gaat goed. Alleen vandaag een bleh dag, vreet alles door elkaar. Ben gelukkig niet de hele dag meer met die peuken bezig. Wel het hele huis schoon inmiddels en nu druk aan het sauzen. Bezigheids therapie
Super Hen70, goed van je hoor en die bleh dagen zullen vast wel minder worden, gewoon blik op oneindig en verder gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven