No More Peukies
donderdag 25 september 2014 om 12:29
Voor diegenen die overwegen mbv champix te stoppen, mijn apotheek adviseerde mij om de nota's in te dienen bij de zorgverzekeraar. Ik heb mijn zorgverzekering gebeld, en ja hoor, eenmaal per jaar wordt het volledig vergoed uit de basisverzekering Natuurlijk moet je wel eerst je eigen risco opmaken, maar daar was ik toch al doorheen.
Ik heb totaal geen bijverschijnselen gehad, mijn man is steeds wat misselijk geweest. Wel hebben we enorme vreetbuien, maar dat had ik ook zonder de champix gehad vermoed ik.
Moet wel lachen om het verhaal van matroeska. Zo ben ik ook ooit gestopt. Op een gegeven moment rookte ik alleen op feestjes en visite. Haha, ik maakte ook overal een feestje van en was iedere avond weg. Ook ik ben een alles of niets roker.
Nu gaan we natuurlijk voor niets!
Ik heb totaal geen bijverschijnselen gehad, mijn man is steeds wat misselijk geweest. Wel hebben we enorme vreetbuien, maar dat had ik ook zonder de champix gehad vermoed ik.
Moet wel lachen om het verhaal van matroeska. Zo ben ik ook ooit gestopt. Op een gegeven moment rookte ik alleen op feestjes en visite. Haha, ik maakte ook overal een feestje van en was iedere avond weg. Ook ik ben een alles of niets roker.
Nu gaan we natuurlijk voor niets!
vrijdag 3 oktober 2014 om 19:16