Gezondheid alle pijlers

Yaz 24+4 ervaringen

09-02-2011 23:06 5 berichten
Iemand ervaring met deze pil? zoja, hoe reageerde je humeur/gewicht/huid erop?

Ik wil een koperspiraaltje laten zetten, omdat ik altijd gezeur had met de pil. van de een werd ik chagerijnig en naar en van de andere kreeg ik bulten op m'n benen of een enorm vette huid. Maar van alle pillen had ik het minst last van bijwerkingen met de yasmin pil, alleen dacht ik dat ik meer grote onderhuidse puistjes had, maar dit kon ook door andere dingen komen, maar dat weet ik dus niet meer, is al 2 jaar geleden. Maaar aangezien de yaz 24 hier erg op lijkt, dacht ik dat deze misschien wel zou kunnen bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Ik slik die, maar ik heb al heel veel anti- conceptie- shit uitgeprobeerd en met uitzondering van het hormoonpleister heb ik nooit ergens problemen mee gehad.

Dus ik ben geloof ik niet zo nuttig, sorry
Ik heb een tijdje de Yaz 24+4 geslikt. Handig is dat je gewoon pillen door blijft slikken, dus geen verwarring met stopweken enzo. Maar ik heb veel verschillende pillen uitgeprobeerd omdat ik altijd overal migraine van kreeg. Met Yaz 24+4 geen verschil, nog steeds hoofdpijn. Mijn huid werd er ook niet beter van trouwens. Dat ging pas weer beter toen ik gewoon helemaal met de pil gestopt bent.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
De eerste tijd ging perfect met de Yaz 24+4, na een paar maanden kreeg ik doorlopend doorbraakbloedingen terwijl ik wel de 4 placebo pillen innam. Je wordt dan wel ongesteld maar heel licht. De eerste maanden was ik heel enthousiast omdat ik juist bijna geen migraine had in vergelijking met anders. Over die doorbraakbloedingen heb ik veel mensen gehoord.
Okeee, iedereen reageert er verschillend op i guess.

dat van doorbraakbloedingen heb ik wel vaker gehoord, heeft vriendin van mij ook veel last van. Ik ga em toch maar eens proberen denk ik! maandag ga ik de pil ophalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven