*April 2009! deel 2*

20-03-2010 14:09 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2009 deel 1

En hier gaan we verder!

Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer404e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita292e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou401e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Nieuws Asjemenou Laurens geboren op 17-07-2011 NoerieKateFlodderGoed op weg met mogelijk nieuwe baan!Elmanitanever ending story....Ruma onze eigen supermama
Ruma, hoe gaat het nu met je???

En waar is iedereen, toch niet meegenomen door de Sint? Ondertussen in de kerstsfeer? Hier wel, gisteren de boom gekocht en opgetuigd. Isa vond het prachtig! Praat alleen maar meer over ballen. Moet zeggen dat ik het zelf ook wel weer erg gezellig vind!

Hier lekker weekend, vrijdag naar de eetclub geweest, de film. Niet veel bijzonders maar toch wel leuk. Gisteravond hadden we hier een buurt kerst markt inclusief groot feest, lekker staan swingen met Isa op de arm.Nu spierpijn. Wat worden ze zwaar he, die kleintjes...
Hej meiden,

Hier is het helaas nog lang niet goed. Ik blijf moe en kan heel erg weinig verdragen. Helemaal niet leuk dus, niet voor mij, maar vooral niet voor mijn gezin. Vanmiddag heb ik weer geslapen terwijl man, moeder en stiefvader de kerstboom hebben opgezet en allen versieringen hebben klaargemaakt. Ik vond het heel erg mooi, maar ik heb er gewoon geen energie voor... Anne vond de boom ook heel erg boooooi.

Asje: hoe is het met je? Hoe ver ben je nu?

Elma: tja, het zijn kleine deugnieten en ze weten meteen wanneer ze cadeautjes krijgen. Hier vieren we Kerst, dus die cadeautjes moeten nog worden gekocht. Oudste was gisteren met een goede vriend naar de wedstrijd Roda-Ado geweest en hij vond het helemaal geweldig en wil nu voor kerst een Roda JC-dekbed....
Ach Ruma, wat moeilijk !! En zeker in deze tijd lijkt me !

Hier ook de boom opgezet. Alle kids vinden hem mooi. Nu nog op naar Floortje haar 4e verjaardag volgende week.

Pepijn had weer wat last van zijn oor van de week. Slaapt weer korter en onrustiger.......En donderdagmiddag von ik zijn buisje. Dus ben benieuwd. Als dit zo aan houdt maar weer naar de KNO.......

Sint was ook erg leuk hier. Gezellig en verwend. Leuk leuk. al vind ik de kerst periode net wat leuker geloof ik. Is de spanning er ook wat af bij de kids en straks lekker (wat meer) vrij.

Pepijn is helemaal blij met zijn lala pop hahaha. Glunderen toen hij hem uitpakte !!! Geweldig hahaha. Nu horen we hem 's nachts wel eens schateren en dan hahaha LALA hahaha. Spook.
Hier ben ik ook weer eens!

Allereerst; Ruma wat ontzettend rot voor je! Maar het zijn ook zware tijden . Veel zorgen hebben jullie niet waar? Simon en je zoon waarvan ze toen misschien dachten dat hij wel eens iets aan zijn hart kon hebben... De drukte, je eigen werk waar je je niet happy in voelt. En dan natuurlijk de zaak en de financien.

Wat verschrikkelijk jammer dat je nu ook echt burn out bent Ruma. Maar wel vertrouwen houden hoor. Het kan straks alleen maar beter gaan. En je niet schuldig voelen. Je kunt beter er nu even niet zijn en werken aan je herstel zodat je er straks weer volledig kunt zijn. Het is even niet anders. Goed dat je hulp hebt ingeroepen van je familie. Heb je ook hulp van ene psycholoog oid? Doen hoor. Heet mij ook heel erg geholpen. Het versnelt de boel gewoon.

Ik ga goed. Ben er echt weer. Beter dan ooit zelfs. Ik kan nu beter omgaan met bepaalde zaken, en heb bepaalde dingen ook aangepakt zodat ze nu geen 'probleem' meer zijn.

Sofia gaat als een dolle. Met 9 maanden weegt mevrouw 12,750 kilo en is 84 cm. Ze babbelt er vrolijk op los. Pappa slapen, mamma, ben je nou? Oma toe? Pieten en Saas (sinterklaas), bomen en bos en ga maar door. En ze probeert alles na te zeggen. Erg grappig. En ze heeft een mandarijnen verslaving ontwikkelt. Vraag de hele tijd om een bal (zo noemt ze een mandarijn). Bal eten? vraagt ze dan.

Even drukke weken gehad met sint enzo. Was erg leuk. Ik zit gelukkig weer goed in mijn vel. Ben er echt helemaal weer. Hier besloten om nog voor een 3e te gaan. Sinds 2 weken geen spiraaltje meer. Spannend.

En ik lees net dat Asje zwanger is! Wat ontzettend leuk zeg! Hoe gaat het met je?

En hoe is het met de oren van jou kinders Flodder? Weer even rustig?

En Elma; ngo steeds helemaal blij met je nieuwe keuken? En nog last gehad van je operatie of snel weer helemaal opgeknapt?

En iedereen is dus goed verwend door de Sint. Hier ook. Sofia was helemaal in de gloria met haar nieuwe pop, buggy en stofzuigertje. Al had ze na 2 dagen door dat har stofzuigertje niet echt hard zoog en is dus meteen niet interessant meer. Ze wil toch nog steeds de grote stofzuiger. Jammerrrr...

Tot snel!
En wat erg van die grote zedenzaak in a'dam he? Een vriendin van mij haar dochtertje gaat sinds een paar maanden naar die creche. Maar gelukkig was hij daar al niet meer werkzaam toen zij op de creche kwam. Maar wel heel bizar. Een jaartje eerder en haar dochter had ook een van de slachtoffers kunnen zijn. Gadverdamme!
Hey Noerie. Wat een lieve woorden voor Ruma. Het klinkt alsof het met jou erg lekker gaat. Fijn hoor. En wat spannend dat het spiraaltje de 'deur' uit is! Zou zo leuk zijn als je ook binnenkort zwanger bent!

Hier gaat alles prima, ben 's avonds nog wel erg moe maar verder geen klachten. Het blijft nog ietwat onwerkelijk, ik merk ook dat ik er veel minder mee bezig ben dan bij de eerste zwangerschap. Isa en werk krijgen de aandacht en 's avonds stort ik in en ben ik al blij als ik nog (beetje) gezellig voor m'n man kan zijn:-). Als die er is, want is veel op reis, nu zit hij weer in Moskou.

En wat vreselijk inderdaad van die zedenzaak. Ik heb nog even een zondagavond in spanning gezeten, Isa heeft namelijk ook in Amsterdam een tijd op de crèche gezeten! Uiteindelijk dus op een crèche op 500 m. afstand, ik liep regelmatig langs het Hofnarretje. Het is en blijft onvoorstelbaar, bah! Een bekende van mn zusje had hem in huis gehad als oppas - gelukkig niet aangenomen omdat ze geen goed gevoel had. Stel je voor!
Wat leuk een derde Noerie !! Spannend !! Had net in het stukje voor jou over de oortjes van Pepijn geschreven. Buisje hebben we gevonden en nachten zijn weer onrustiger. Hij zit vaak ook aan zijn oortje dus we zullen de winter wel weer niet zonder nieuwe doorkomen denk ik maar zo weer eens...... Maar niet op de zaken vooruit lopen....

Fijn dat je zulke gerustellende dingen kan zeggen tegen Ruma. En tips natuurlijk.

Asje: Gatver wat komt het dan dichtbij ineens zeg van die zedenzaak. Bah. Gelukkig dat het zo gelopen is voor jou en bekenden......

O, Pepijntje huilt.......
En is weer stil geloof ik......

Heb gister mijn laatste wortelkanaalbehandeling gehad en heb veel pijn. Vanacht sliepen de kids goed heb ik een uur wakker gelegen van de pijn. Balen.

O, Pijn huilt nu wel weer (hard). Ga maar even een aai over zijn bol geven.

Fijne avond !
Jakkes Flodder balen als je niet kunt slapen van de kiespijn! Vandaag al wat beter? En Pepijn misschien weer nieuwe buisjes, heb je al een klantenkaart bij het ziekenhuis?

Asje: jakkes dat komt dan wel erg dichtbij, gelukkig heeft je vriendin naar haar voorgevoel geluisterd, stel je voor zeg.....

Noerie: wat leuk dat jullie voor een 3e gaan! respect hoor dat je dat toch gaat doen ondanks je wat mindere periode de laatste tijd. Ik hoop dat het snel zover is! En wat goed dat je al zo aan het opkrabbelen bent, ga zo door!

Ruma: wat jammer dat het nog steeds niet super gaat. Doe lekker rustig aan en laat andere mensen vooral dingen voor je uit handen nemen dan kan je je helemaal richten op herstellen!

Wij zin afgelopen weekend naar het Dick Bruna huis geweest (nijntje museum) en dat was een groot succes. Echt een aanrader, ze mogen overal aanzitten en rennen en vliegen. Komend weekend lekker rustig aan doen denk ik er komen daarna natuurlijk wat hectische dagen en meestal worden ze daar zooo sacherijnig van......
@Asje: Zou zeker leuk zijn als ik snel zwanger zou zijn! Ik hoop het ook echt; want ik ben niet zo'n geduldig iemand, haha.

Je bent dus vooral bekaf. Dat hoort er ook echt bij natuurlijk. Maar lijkt me wel zwaar; zeker omdat je Isa natuurlijk rond hebt lopen. Gelukkig gaat dat straks weer voorbij.

Bij jou kwam die zedenzaak dus ook ineens even heel dichtbij. Bixar hoor. Kindje van vriendin is wel een jaar lang door die 3e verdachte verzorgd. Hij wordt (nog) niet verdacht van het misbruiken van kinderen; maarja hij verrichte wel sexuele handelingen tijden s chatsessies op het internet met minderjarigen. Prettig is anders. Raar, walgelijk gedoe. Bah!

@Flodder: Jakkes; een wortelkanaalbehandeling, auw! Nu alweer beter? En Pepijn dus nog niet vsn het oorgezeik af. Zou wel eens fijn zijn iig.

@ Elma: Klinkt goed het Nijntje huis. Hou ik in gedachte. Is in Utrecht toch? Hier ook nog even 1 rustig weekend. Heel rustig zelfs. Zoon gaat 2 nachten naar zijn opa en oma. Dus rust! Tenminste; voor ons, helaas niet voor hem.

Hebben jullie heftige kerst en o&n plannen?

Ruma; denk aan je hoor. Hou je taai!
Floddertje, sterkte, bah, die tanden en oren lijken echt een thema in jullie gezinnetje. Hoop dat het in het nieuwe jaar voorbij is!

Elma, goede tip! Dat Nijntjehuis gaat hier ook op de lijst, klinkt leuk, nu al. Wij zijn niet zo uitganerig met Isa maar het zou best leuk zijn eens wat vaker wat te doen.

Noerie, ongeduldige dame, ik wens het je nu des te meer snel toe! Ik had mezelf trouwens beloofd niet ongeduldig/ontevreden te worden voor mijn 40e verjaardag...en de ronde ervoor werd ik zwanger. Haha, misschien werken interne deadlines? (Bij Isa had ik ook zo'n ervaring, dus het zou maar zo kunnen).

Wat een naar idee dat je vriendin's kindje door zo'n viezerik verzorgd is, zal ze het best heel moeilijk mee hebben. Het wordt steeds heftiger vind ik, die hele zaak, ik merk dat ik het me erg aantrek. Elke keer als ik de kleine nu wegbreng ' s ochtends ben ik even dankbaar voor mijn KDV met alleen maar lieve meiden die ik echt blind vertrouw. En bovendien zijn er overal webcams die je de hele dag zou kunnen volgen, onder het motto 'openheid'. Vind ik erg goed!
Had trouwens vandaag weer een echo (10 weken), een springend klein mini mensje van 4 centimeter gezien! Armpjes, beentjes, alles leek eraan te zitten. Fantastisch toch weer! Ben erg dankbaar.
Ow, wat is er veel geschreven:

Noerie: dank je voor je lieve woorden! als het goed is wordt er via het bedrijf een psycholoog geregeld, anders sta ik nu ook op de wachtlijst voor die ik via de HA heb gekregen. Die heeft ergens in januari plek voor mij. En mooi dat je nu zo bent opgeknapt en helemaal spannend dat jullie voor een derde kindje gaan! Ik duim dat het snel zal lukken!

Asje: Fijn zo'n goeie echo. Wanneer is de precies uitgerekende datum? Enne, neem toch je rust, ook al heb je het druk!

Overigens inderdaad schrikken als dat zo dichtbij is gekomen met die zedenzaak. De oudste twee zijn op de BSO en ze vinden het wel altijd heel erg leuk als er een mannelijke stagiaire aanwezig is. die doen toch net andere dingen met de jongens (voetballen, rennen, wilde dingen) dan de leidsters. Maar gelukkig zijn de jongste 2 bij een ontzettend lieve go in onze straat. Ik moet er niet aan denken...

Floddertje: het blijft helaas toch aanmodderen met de oortjes van Pepijn. Zo sneu voor hem. En binnenkort Floortje al 4 jaar. Dan gaat zij ook al naar school. Spannend!

Elma: zo te lezen gaat het bij jullie ook lekker. Waar is dat Nijntje-museum. klinkt nl. erg leuk!

Op dit moment gaat het met mij redelijk. s'-Ochtends breng ik eerst oudste twee naar school, dan thuis even een kop koffie en de krant (kwartiertje) en dan de twee jongste uit bed halen, dat doet meestal mijn man. Aankleden, boterham en dan breng ik ze te voet naar go (bij ons in de straat). Als ik dan terug ben, is het meestal nog wat opruimen, was sorteren en dan ben ik ook echt helemaal bekaf. 's-Middags slaap ik meestal nog 2-3 uur en 's-avonds eten koken of opwarmen. Mijn moeder komt meestal in de ochtend en mijn man haalt de kinderen van school zodat ik kan blijven rusten. Erg fijn. A.s. dinsdag moet ik weer naar het werk, overleg met P&O en mijn lg. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten. Dan moet ik op 30 dec weer naar de bedrijfsarts (de nieuwe die per 1-1 begint bij ons bedrijf).

Zo, ik ben weer een beetje bijgeschreven. Ik volg jullie wel, maar vaak is het me net te veel om veel te schrijven. Ik denk wel aan jullie!

Liefs, Ruma
Wel fijn zo'n ritme denk Ruma?

Hier vandaag weer een weggegooide dag door die klote kiespijn. Maandag wortelkanaalbehandeling aan gehad en vandaag zo'n pijn, niet normaal. De tandarts heeft net even de vulling iets afgeslepen in de hoop dat dat het was wat de irritatie veroorzaakte. Hoop het maar anders loop ik morgen ook lekker op Floortje haar feestje......
Flodder: en hoe is de kiespijn nu? En hoe was het feest van Floortje?

Ruma: klinkt als een goed ritme wat je nu hebt gevonden.Ik hoop dat je goede gesprekken hebt de komende tijd met HA/LG/psych.

Asje:alvast gefeliciteerd met je mini worm haha. Gaat goed dus.

Noerie: getver dat idee is alleen al niet goed om aan te denken! gelukkig hier ook alleen maar meiden op het KDV. Wel 1 keer een man en op 1 of andere manier is dat toch een vreemd idee (lekker fijn voor die man is het ook niet dat hij zo wordt aangekeken natuurlijk).

Voor de mensen met vragen over het dick bruna huis kijk maar eens op de link Dick Bruna huis. was echt leuk! Inderdaad in Utrecht dus redelijk centraal.....

Hier verder niet veel nieuws. We hebben de doorverwijzing binnen voor de orthopeed en kunnen 5 januari terecht in het Sophia kinderziekenhuis (lang leve personeelsvoorrang, anders was de wachtlijst 7 weken!). Binnenkort dus meer nieuws over onze ballerina
Fijn om iets van je te horen Ruma. Goed hoor; dat je er zo'n ritme in hebt en dat je man en moeder zoveel voor je gezin en voor jou doen. MAar dan nog doe je natuurlijk best veel. Hoe gaat dat?

Je neemt het in ieder geval serieus. Waarschijnlijk kan je niet anders. Goed hoor. Is alweer werken niet veel te snel? Is dat wel een goed idee? Als het niet gaat, meteen aangeven hoor. Sterkte!

@Flodder: wat balen die kiespijn!!! Hoe is het nu? En hoe was Floortje haar feestje?

@Elma: Orthopeed? Dat heb ik even gemist. Hoezo?

@ Asje: Wat leuk, een echo!!! Is ook zeker weer iets om dankbaar voor te zijn. Ook onwerkelijk weer lijkt me. Ik heb ook een interne deadline hoor. Zou mooi zijn! Ik merk nu wel dat ik wat rustiger wordt. Ben er sinds deze week een stuk minder mee bezig. En dat is goed!

Klinkt goed, Isa haar creche. Zeker nu, een extra fijn idee die openheid.

Hier alles ok. Deze week 4 dagen werken. Vriendlief is 2 weken vrij. Wel lekker, zeker met dit weer. Kan ik wat eerder weg enzo en geen stress als ik later thuiskom. Fijn!

Verder lekker weekend geahd. Wat een sneeuw! Er lag bij ons echt een dik pak; 22 cm hebben we gemeten. Sofia vind het niks. Ze wil niet op de slee en lopen vindt ze ook niet fijn. Verder is ze een beetje pieperig de laatste dagen. Vanmorgen toen ik wegging dikke tranen. Ze stak haar armpjes naar me uit en brulde; mama mee!! Zielig vond ik dat.
Ondanks de kiezen was het feest leuk. Floortje is flink verwend en het was erg gezellig.

Kies is ander verhaal. Zaterdag zulke erge pijn dat ik naar de weekend tandarts ben geweest. Die heeft toen de vulling afgevlakt zodat er geen contactpunten zijn. Verder heb ik op ibu's en para's geleefd. Vanmorgen weer gebeld omdat de nachten zo slecht gaan. Hele kaak doet ondertussen pijn, onder mijn oog en klier is opgezet. Heb nu een ab kuur gekregen. Anders weet hij het ook niet meer zo goed.....lekeker weer......Hoop maar dat het aanslaat !!
Dat is lekker dan! Anders weet hij het ook niet meer?!?!? Als het niet snel aanslaat zou ik echt eisen dat je naar de kaakchirurg mag ofzo hoor. Dit is toch geen doen? Sterkte!
Nou in elk geval gaat hij dan weer overleggen met de endodontoloog. Die was er vandaag niet omdat hij gister vader was geworden. Mooie dag hoor om ouders te worden :-)

Maar ik ga er maar vanuit dat de kuur aanslaat. Duurt wel 24 uur ongeveer.

Timo heeft oorontsteking. Gaat lekker in huize Flodder
Go Flodder in de ziekenboeg. Hoop dat de AB aanslaat want met kerst met een zere kaak is ook niks natuurlijk.....

Noerie: Gwen moet naar de orthopeed omdat ze enorm op haar tenen loopt. Ze kan haar linkervoet niet normaal plat op de grond zetten dus waarschijnlijk komt er een spalk aan te pas die daar voor moet gaan zorgen. Het is allemaal nog even afwachten wat er gaat gebeuren.....

Nog 3 dagen werken en dan eindelijk een week thuis (ik schrijf expres niet vakantie want ga schrijven aan m'n boekje en dat is alles behalve vakantie helaas.)
even ego: tweede zoon heeft vandaag zijn A-diploma gehaald!
Ruma, gefeliciteerd!! Knap hoor!! was ie een beetje trots of beretrops??

Flodder! Wat afschuwelijk, ik hoop echt dat het ondertussen beter is!! Zo wil je de kerstdagen niet door. Wat een eikel van een tandarts, wist hij het ook niet meer! Ik heb het zelf eens gehad en weet dat ik door de grond ging van de pijn, was in staat zelf die kies er uit te trekken (methode van vroeger met touwtje aan de deur). AB hielp toen trouwens uiteindelijk wel, dus bij jou hopelijk ook. Anders echt vandaag nog aan de bel trekken hoor!!

Elma, laatste dag vandaag?
Hee Ruma! Wat goed; gefeliciteerd. Fijn; even zoiets positiefs.

Hoe is het je Flodder? Slaat de ab aan?

@ Elma: Een spalk? Da's ook een toestand. Kan ze dan een periode niet lopen? Fijn dat jullie de 5e al terecht kunnen! Dan weet je snel meer in ieder geval.

Brr Asje; een touwtje aan de deur...jakkes:-)

Nog even en dan morgen vrij. En dan natuurlijk kerst. Jullie alvast een fijne kerst!!! Geniet ervan!
O Asje wat heeerlijk eindelijk eens een positieve ervaring!! Sprak 2 mensen met hetzelfde en bij de ene is ie er alsnog uitgetrokken en bij de ander is het bij de kaakchirurg verholpen.... Maar dat je er hem eigenhandig uit wil trekken herken ik wel! Ik wilde mijn hoofd tegen de muur slaan om af te leiden van de pijn hahaha

Heb vandaag wel een pijnstiller minder geslikt en heb geen extra pijn dus ben voorzichtig positief.

Maar goed, P heeft net de auto tegen een paatje gezet. Zijscherm verrot, koplamp en bumper. Gelukkig kreeg ik vandaag de één na laatste tandartsrekening van over de ¤400 binnen........Het komt toch altijd in drieen? Dan zal ik vast ook die jacpot weer niet winnen oudejaarsavond.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven